صفحه اصلی سرزمینهای دور گروه خیرین سرزمین های دور
گروه خیرین سرزمین های دور

گروه خیرین سرزمین های دور

0
0

گگروه خیرین سرزمین های دور تحت مدیریت اینجانب، همسرم و چندین تن از اعضای سایت سرزمین های دور در حال انجام اعمال نیک و خیر در سراسر ایران است.
به فضل الهی اکنون چهار سال است که این گروه فعالیت خود را آغاز کرده است.
همیشه تاکید من بر این است که یک مسیر بی پایان با اولین قدم آغاز میشود.
اگر داستان راه اندازی گروه خیرین سرزمین های دور را مطالعه کنید یقینا به این گفته پی خواهید برد.
چهار سال پیش پیام رسان تلگرام و یا اینستاگرام وجود نداشت. آن زمان از طریق ایمیل با سه تن از عزیزانی که سوالات زیادی را با من مطرح کرده بودند و همین امر سبب شده بود که با هم صمیمی تر شویم ، تصمیم گرفتیم که هر ماه، هر شخص، ۲۰۰۰۰ تومان از در آمدمان را کنار بگذاریم و به یک نیازمند تحویل دهیم.
ما چهار نفر بودیم و ماهانه ۸۰۰۰۰ تومان به حساب من پول واریز میشد و این مبلغ را به نیازمندی که خواهرم معرفی کرده بود تحویل میدادیم.
تصمیم بر این بود که این گروه بین خودمان باقی بماند و هر کسی را وارد گروه نکنیم .

گروه خیرین سرزمین های دور

رفته رفته و بعد از گذشت چندین ماه تصمیم بر این گرفتم که مخاطبانی که در ایمیل با آن ها در ارتباط هستم و به آن ها اعتماد کامل دارم وارد گروه خیریه نمایم.
به علت عدم وجود یک پیام رسان اجتماعی، تصمیم بر این شد از طریق اس ام اس، آخر ماه به اعضا اطلاع رسانی شود که مبالغ خود را واریز نمایند.
با گذشت چندین ماه، گروه دارای ۲۵ عضو شد و خود اعضا چهار شخص را مشخص کرده بودند و هر ماه مبالغی که به حساب من واریز میشد به این چهار نیازمند تحویل داده میشد.
رفته رفته با گذشت زمان و به روی کار آمدن پیام رسان تلگرام، گروه خیریه سرزمین های دور در تلگرم راه اندازی شد و با اطلاع رسانی از طریق کانال سرزمین های دور، عزیزانی که مایل بودن به گروه خیریه دعوت شدند.
اکنون این گروه بیش از ۱۵۰ عضو خییر دارد که تمامی این عزیزان از اعضای سایت سرزمین های دور می باشند و با هدف انجام کار خیر و نیک، هر ماه به اشخاص مشخص شده ای کمک های مالی تعلق میگیرد.
گروه خیرین سرزمین های دور اکنون ۳۲ خانواده بی سرپرست، بد سرپرست، زلزله زده، یتیم و … تحت پوشش مالی و درمانی قرار داده است که هر ماه کمک های خود را به مددجویان محترم میرساند.

نحوه عضویت در گروه خیرین سرزمین های دور:

“عضویت از طریق اینستاگرام” اگر میخواهید عضوی از گروه خیرین سرزمین های دور باشید، عبارت sarzaminhayedoor را در اینستاگرام جستجو کنید و پس از ورود به اینستا سرزمین های دور، بر روی لینک چت تلگرام کلیک نمایید تا به گروه هدایت شوید.
“عضویت از طریق کانال تلگرام” همچنین میتوانید با مراجعه به کانال خیرین سرزمین های دور در تلگرام، عضوی از گروه شوید.
آدرس کانال گروه خیرین سرزمین های دور عبارت است از: sarzamingroup@
و یا www.telegram.me/sarzamingroup
پیشنهاد میشود برای ارتباط با مدیران و دیگر اعضاء خییر حتما عضو چت گروه خیرین سرزمین های دور شوید. آدرس چت، در کانال و اینستا موجود است.

قوانین گروه خیرین سرزمین های دور:

عضویت در گروه خیرین بلامانع است، ابتدا عضو شوید و روند فعالیت ، شفاف سازی ، نوع کمک ها و … را زیر نظر بگیرید و اگر توانستید به گروه اعتماد کنید، شما نیز عضوی از گروه خیرین شوید.
مقدار مبلغ واریزی:
برای ارسال مبالغ نقدی هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما میتوانید ماهانه پنج هزار تومان و یا پانصد هزار تومان به حساب صندوق واریز نمائید. محدودیتی وجود ندارد و مبلغ واریزی به نیت و یا نذر شما باز میگردد.

نیازمندان گروه را چه کسانی معرفی کرده اند؟

نیازمندان گروه خیرین سرزمین های دور را، خود اعضاء سایت معرفی میکنند. به عنوان مثال شما عضوی از گروه هستید و ماهانه مبلغی را به حساب صندوق واریز میکنید.
در نزدیکی شما همسایه ای فقیر و مستمند قرار دارد. شما میتوانید این عزیز را به گروه معرفی کنید.
پس از معرفی از جانب شما، محل زندگی شخص نیازمند و مدارک لازم توسط بازدید میدانی که توسط خود اعضاء انجام میگردد، مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت تایید اشخاص بازرس، آن خانواده نیازمند به صورت ماهانه از جانب گروه تحت حمایت مالی و غیر مالی قرار خواهد گرفت.

محدودیت های گروه:

– شخصی که نیازمندی را معرفی میکند، خود باید عضوی از گروه خیرین سرزمین های دور باشد.
– هر عضو بیش از دو خانواده نیازمند را نمیتواند معرفی کند و درصورت تمایل به معرفی نیازمند  بیشتر، باید به همان تعداد حامی به صندوق معرفی نماید.
– لطفا در انتخاب و معرفی نیازمندان کاملا دقت نمائید و از روی دلسوزی و ترحم نیازمندان را معرفی نکنید. مطمئن شوید و به شنیده ها و گفته ها اکتفاء نکنید. حتما ابتدا خود بازدید را انجام دهید تا یقین پیدا کنید –  شخصی را که معرفی میکنید صد در صد نیازمند و مستحق باشد.
– به خانواده هایی که دارای سرپرست هستند و سرپرست مشکلی از بابت کار کردن ندارد، ماهانه ای تعلق نمیگیرد.
– به دختران و پسران جوانی که شغلی ندارند ماهانه ای تعلق نمیگیرد.
– مبلغ نقدی به هیچ شخصی به عنوان قرض داده نمیشود.
– از طریق صندوق، وام به هر عنوان به کسی تعلق نمیگیرد. 

برچسب‌ها:
شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.