صفحه اصلی خواب و رویا تغییر آینده در خواب
تغییر آینده در خواب

تغییر آینده در خواب

0
326

به نام خداوند بزرگ و متعال

مدتی بود که از دنیای خواب و رویا ، برای شما عزیزان صحبت نکرده بودیم ، از این رو امروز میخوام موضوعی رو در مورد خواب و رویا با شما عزیزان در میون بذارم … شاید قبول این مطلب برای خیلی از ما قابل باور نباشه ، اما خب ، به نظر من ارزشش رو داره که با خوندن این پست ، متوجه بشیم که میتونیم آینده رو در خواب تغییر بدیم ، یا نه !!! با ما همراه باشید .

تغییر اینده در خواب

میشه گفت خواب و رویا برای ما یک دنیای مجازی ولی واقعی و دنیای بیداری برای ما یک دنیای واقعی اما مجازی هست .

ما در بیداری با اجسام و مادیات سر و کار داریم و چون این اجسام رو  لمس میکنیم ، این دنیا رو واقعی میپنداریم . به عنوان مثال برای  راه رفتن حتما باید بلند بشیم و راه بریم .

از طرفی در دنیای خواب ، ما همه چیز رو به صورت مجازی میبینیم و با افکار خودمون بر این دنیای مجازی ، سلطه پیدا میکنیم . به عنوان مثال برای راه رفتن ، تنها کافیه فکر کنیم که راه میریم . و راه رفتن در خواب میسر میشه .

پس در نتیجه ، ما نباید دنیای خواب رو با دنیای بیداری مقایسه کنیم .زیرا  هر یک دارای  قوانینی متفاوت از دیگری هستند .

همچنین لازم هست که بدونیم ، دنیای مجازی ، بُعد دیگر زندگی ما در روی کره ی زمین هست .

ما در جسم مادی ، بر روی زمین در حال زندگی کردن هستیم ، اما بُعد مجازی ما در جهان های دیگر در حال کند و کاو و جستجو هست . که خب این گفته رو در آینده برای شما اثبات میکنیم. با گفتن مقدمات لازم ، حال به بحث چگونه آینده را در خواب تغییر بدیم می پردازیم .

برای اکثر ما پیش اومده که در خواب ، آینده رو دیدیم … به عنوان مثال خواب دیدیم که فردا شخصی رو ملاقات میکنیم که چند ساله از اون بی خبر هستیم . دستِ بر قضا ، فردای همون روز ، شخص مورد نظر رو در مکانی ملاقات میکنیم … و بیش از اینکه از دیدن فرد تعجب کنیم ، از این تعجب میکنیم که من چطور در خواب ، از این رویداد مطلع شدم !!!

تغییر آینده در خواب هم به همین شکله ، ما ابتدا رویایی رو از آینده مشاهده میکنیم ، اما با این تفاوت که ، در هنگام دیدن رویا ، باید بتونیم دخل و تصرفی رو در رویای خود داشته باشیم تا بتونیم رویا رو به اون شکلی که مد نظر خودمون هست تبدیل کنیم .

برای روشن شدن مبحث تغییر آینده در خواب ، به مباحث زیر توجه کنید .

تغییر آینده در خواب :

تغییر آینده در خواب ، یک کار اسرار آمیز نیست ، بلکه انسان هایی که دارای مراتب بالای معنوی ، تمرکز حواس بالا  هستند و البته به خواب و رویا اهمیت میدن ، میتونن این کار رو ، در مواقع لازم انجام بدن … و البته در پایان این پست ، از شما هم دعوت میکنیم که این کار رو با هم در حد توان انجام بدیم …

باید خدمت شما عرض کنم که این پست همانند پست ورود به دنیای اسرار آمیز خواب ، از تجربیات شخصی استخراج شده نه از کتابی خاص یا چیزی که تجربش نکرده باشیم.

تصفیه حق الناس بر جای مانده :

مواردی وجود داره که ما ، حق الناسی رو به گردن داریم که خود از اون بی اطلاع هستیم ، یا مطلع هستیم و نمیدونیم چطور میتونیم اون حق الناس رو جبران کنیم . به عنوان مثال من ۴ سال در تبریز مشغول به تحصیل در دانشگاه بودم ، در مواقعی به علت نخوندن درس و طمع داشتن برای کسب نمره ی بالاتر ، در جلسه امتحان با دیگر بچه ها تقلب میکردیم که خود این امر باعث میشد دیگر بچه ها که کم خوندن یا زیاد خوندن ، از ما نمره ی کمتری رو بگیرن .

این امر باعث شده بود که ، رویاهایی از دوران دانشگاه دیده بشه ، که معمولا این دسته از رویاها ، به صورت سریالی دنبال میشن ، یعنی چندین شب متوالی ما خواب مشابهی رو میبینیم . در این مواقع باید ببینیم در خواست های ما در اون مدت زمان چی بوده . یا باید تفکر کنیم مشکلاتی که داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم چیا هستن .

به عنوان مثال در مدت زمانی دچار رکود در موقعیت شغلی خود شده بودم ، در پی خواست هایی از اساتید و خداوند علت مشکل رو خواستار شدم ، که با  دیدن خواب هایی از دانشگاه و امتحاناتی که درِش شرکت داشتم همراه بود . متوجه شدم که مشکل از تقلب هایی بوده که در دوران دانشگاه در سر جلسه امتحان انجام دادم … در نتیجه باید درس لازمه رو کسب میکردم …

در خواب بعدی ، زمانی که در حال امتحان دادن بودم ، به هیچ عنوان تقلب نکردم و تنها از دانسته های خودم استفاده کردم ، در نتیجه درس لازمه رو فرا گرفتم . البته اینجا اتمام کار نبود، سپس در خواب های بعدی ، متوجه شدم که افرادی که تقلب نمیکردن هم در اون زمان مارو نبخشیده بودن ، مخصوصا همکلاسی های خانم … به لطف اساتید ، در خواب هایی که ترتیب داده شد ، موفق بر این شدیم که از این خانم ها هم حلالیت بطلبیم ، که به نوعی این ارتباط رو میشه ارتباط با روح یا خود برتر طرف مقابل دانست . با صاف کردن حق الناس ، هم رشد معنوی حاصل شد و هم گره از کار موقعیت شغلی باز گشایی شد . که این خود یعنی تغییر آینده در خواب که معمولا در این دسته از خواب ها ، ما موفق نمیشیم در یک جلسه تصفیه حق الناس رو به اتمام برسونیم ، بلکه در چندین جلسه این کار انجام میشه .

باز سازی آینده :

انسان زمانی که به درجات بالاتر در سطح خواب و رویا میرسه ، این قابلیت رو پیدا میکنه که در آینده خودش ، دخل و تصرف داشته باشه . البته برای نقش آفرینی در این مرحله باید نفوذ بسیار بالایی رو در رویاها داشته باشیم . این تجربه رو از زبان یکی از دوستانم برای شما بازگویی میکنم .

از طریق برادرم به من پیشنهاد شده بود تا مدیریت آموزشگاهی رو در اختیار بگیرم . مسئولیت سنگینی بود ، چون باید تدریس هم میکردم . قرار بود در کنار من ، یک استاد دیگه هم برای آموزش و همراهی حضور داشته باشه ، دو شخص که فوق لیسانس هم داشتن ، قرار بود هر یک در یک روز بیان و با داداش صحبت کنن … من هم نسبت به هیچ کدوم نظر خاصی نداشتم ، بلکه میخواستم کسی با من همکار بشه که بهترینه .

همون شب که خوابیدم ، ناگهان در رویا بهم الهام شد که مهندس دومی ، خیلی بهتر از مهندس اولی هست و ما اگر با مهندس دومی قرار داد ببندیم در کارمون موفق خواهیم بود . اما قرار بود فردا مهندس اولی برای صحبت کردن با داداش به آموزشگاه بیاد ، و داداش هم به مهندس اولی بیشتر علاقه داشت … در رویا سراسیمه بودم و با خودم میگفتم چطور میتونم کاری کنم که داداش با مهندس دومی قرار داد ببنده … ناگهان به ذهنم رسید که کاری کنم که فردا مهندس اولی نتونه بیاد آموزشگاه ، با استفاده از افکارم تو خواب ، خواستم که فردا مهندس اولی به هر دلیلی شده به آموزشگاه نیاد … اون رویا به اتمام رسید .

صبح که بیدار شدیم و به آموزشگاه رفتیم ، مهندس اولی برای مصاحبه به آموزشگاه نیومد و زنگ زد و گفت که نمیتونه بیاد . و فردای اون روز مهندس دومی اومد و داداش با همون قرار داد بست و ….

میشه گفت در این تجربه ، دوست ما ، از تجسم افکار خود برای تغییر آینده ، در رویاهاش ، استفاده کرده ، در بیداری هم با استفاده از تجسم افکار میشه این کار رو انجام داد ، اما باید تمرکز به قدری باشه که انسان با تجسم افکارش ، وارد دنیای مجازی یا همون دنیای درونی خودش بشه . در یک کلام ، قدرت و واقعیت تجسم خلاق در ذهن شما باید به اندازه ای قوی باشه که وارد دنیای مجازی یا همان دنیای درونی بشه و سپس افکار شما در صدد تغییر برای دنیای مادی ، وارد عمل بشه .

عامل خیر :

گاهی ما در عالم رویا ، میتونیم از بعضی اتفاق های بد ، چه برای خودمون و چه برای دیگران جلوگیری کنیم . این اتفاق جالب رو از زبان یکی از تجربه کنندگان ، برای شما مینویسم .

مدتی قبل دو تن از همسایه های ما چند روزی رو با هم قهر بودن ، به واقع میدونستم که اگر این دو با هم رو در رو بشن ، کار به دعوا و بحث و جدل میکشه … نگران بودم که اگر فردا این ها با هم رو در رو بشن و دعوا و کتک کاری کنن ، تو در و همسایه خیلی بد میشه و آبروی هر دوی این ها میره . و چون مغازه این دو همسایه ، از هم چندین متر بیشتر فاصله نداشت ، نگرانی من دو چندان شده بود . از این رو ، با این نگرانی به خواب رفتم .

شب هنگام در خواب دیدم که در جلوی مغازه هستم ، همسایه اولی به مغازه اومد و مغازه رو باز کرد . در رویا متوجه شدم که همسایه دومی هم داره در همون لحظه به مغازه نزدیک میشه ، چه کنم چه نکنم ، گفتم : آقای فلانی صبحانه خوردی ؟ گفت نه هنوز ، به بهانه صبحانه ایشون رو به داخل مغازه بردم و مشغول صبحانه خوردن شدیم ، در رویا متوجه شدم که همسایه دومی به مغازه رسیده و مغازه رو باز کرده .

در همین حین در رویا ، سریع نزد همسایه دومی رفتم و ازش خواهش کردم امروز از مغازه بیرون نیاد تا خدایی نکرده بحث و درگیری پیش نیاد ، در کمال نا باوری ، همسایه دومی این درخواست من رو قبول نمیکرد … تا اینکه با اصرار قبول کرد و سپس خواب های پی در پی زیادی دیدم ، تا اینکه متوجه شدم من باید این دو همسایه رو غروب همون روز با هم آشتی بدم و ناگهان از خواب بیدار شدم …

صبح بود و به سر مغازه رفتم ، دیدم دقیقا مانند خوابی که دیده بودم همسایه اولی به در مغازه اومد ، صحنه دقیقا شبیه به چیزی بود که در رویا شاهدش بودم ، به خودم گفتم الان همسایه ی دوم هم سر میرسه ، پس باید کاری که در رویا انجام دادم رو دوباره تکرار کنم تا مشکلی پیش نیاد . اومدم بگم آقای فلانی صبحانه خوردی ؟ که دیدم خود همسایه من رو به صبحانه دعوت کرد . سپس همسایه دوم که سر رسید خودش به داخل مغازه رفت و تا غروب هم بیرون نیومد .

تا غروب که با تدابیری این دو رو با هم دوست کردم .

نکته ی جالب خواب این بود که در رویا ، من این عزیزان رو به انجام کارهای ذکر شده وادار کردم ، اما در بیداری اون ها خود این کار رو بدون دخالت من ، اتوماتیک وار انجام دادند ، که نشان از تاثیر صحبت های من ، بر خود برتر این افراد ، در رویا داشته .

بله دوستان ، این هم از مبحث تغییر آینده در خواب که از تجربیات خودم و دو تن از دوستانم برای شما نوشتم . موضوع تغییر آینده در خواب رو از این رو با شما در میون گذاشتم ، که علاقه مندان به دنیای خواب و رویا ، این مطلب رو بدونن که در خواب هاشون میتونن دخل و تصرف داشته باشن …

که از دست ندادن آگاهی در خواب ، شرط لازم و اساسی برای نقش آفرینی در دنیای خواب هست. که همون طور که در پست اگاهی در خواب و رویا گفته شد ، اگاهی در رویا زمانی کسب میشه که انسان آگاهی در بیداری رو از دست نداده باشه .

به عنوان مثال شما در رویا مشاهده میکنید که اتفاق بدی برای برادر شما خواهد افتاد ، ما در رویا ها ، الهاماتی رو از قبل دریافت میکنیم ، یعنی قبل از وقوع حادثه میدونیم که الان حادثه ای در حال اتفاق افتادنه ، این حادثه خوب هست یا بد ، یا طرف مقابل ما انسان هست یا انسان نما و ….

ما زمانی که در رویا متوجه میشیم الان داره یک اتفاق بد برای یکی از عزیزان ما میفته ، باید به سرعت به خودمون بگیم که آگاه باش ، آگاه شو ، و زمانی که در رویا به جای نظارت بر رویا ، هوشیاری بر رویا رو کسب کردیم ، میتونیم با افکار ، یا با تجسم خلاق ، یا با دخالت در اتفاقی که قراره بیفته ، از یک اتفاق بد جلوگیری کنیم ، یا اون اتفاق بد رو به یک اتفاق خوب مبدل بسازیم .

اگر میخواهید در رویا دارای آگاهی شوید :

یکی از رمزهای کسب آگاهی در بیداری و رویا ، اینه که بدونیم چرا زنده هستیم ، چرا نفس میکشیم و بهر چه هدفی در حال زندگی کردن هستیم ، سپس باید مواظب تک تک اعمال خود باشیم ، به یاد دارم گفته ی یکی از اساتید رویا رو که میگفت: حتی اگر دستمالی رو هم به روی زمین بیاندازید ، اگر برای فردی که از آنجا رد میشود ، حالت بدی را ایجاد کند ، به حساب شما نوشته خواهد شد و در زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

با این اوصاف ، از این پس به اعمال خود ؛ بسیار توجه خواهیم کرد . برای کسب آگاهی در خواب نیاز به مراقبه و تمرکز با نور داریم .

تمرکز با نور : در شب هنگام ، به یک شمع یا یک نور کم سو ، خیره شوید و این کار را برای یک ربع تا بیست دقیقه انجام دهید . این امر باعث هماهنگ سازی چاکرا ها و بالا رفتن قدرت تمرکز شما میشود که در خواب ها بسیار بسیار زیاد به این فاکتور ها نیازمند هستیم .

و در آخر اینکه شب ها زود بخوابیم ، بهترین زمان ساعت خواب شبانه ، ۲۳ تا ۷ صبح است . حال دوستان اگر موافق باشند ، میتونیم در کنار هم  ، به نکته هایی که گفته شد جامه عمل بپوشانیم و ببینیم رفته رفته چه مقدار آگاهی در خواب ، کسب میکنیم . و تجربیات خودمون رو در اختیار دیگر عزیزان قرار بدیم . نظر شما چیه ؟

امید وارم که این پست نیز برای شما مفید بوده باشه ، سوالات شما عزیزان رو در بخش نظرات ، با کمال میل پاسخ گو خواهیم بود …

 %d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1

 

 

شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه(۳۲۶)

  1. سلام آقا شهاب ممنون از مطلب خوبتون
    میخوام‌نظرتون در مورد خوابم بگید
    من‌ پارسال خیلی دوس داشتم کسی برام ایندمو بگه بعد در ماه شعبان خواب دیدم ک یک پیرمردی ک همه لباساش سفید بوده و خودش ریشش هم سفیده و یکم خاکستری داشت و چهار زانو روی زمین نشسته و جلوش انگار میزی ک با پارچه سفیدی اونو پوشونده و انگار خیلی نور ازش میتابه و روی اون قرآن هس ک بازه
    بعد من ی سئوالهای ازش پرسیدم من این سئوال ها تو زندگی واقعیمون خیلی برام مهمن و حتی اگر آرزویی دارم فقط همین ۳تا رو مطرح میکنم و گفتم اگه برم کربلا اینارو از ام امام حسین ع بخوام ک برام حاجت روا کنم
    یکی از این سوالها یکم خصوصیه نمیتونم بگم و در گذشته انجامش دادم و خیلی نوضوع حساسی هس ازش پرسیدم ک چیه خوبه یا نه چی میشه انگار تو قران برام فال گرفت یا استخاره کرد گفت خوبه.
    بعد سوال دوم در مورد من و کسی ک دوسش دارم(این دوماهه و نیم جدا شدیم) انگار برامن ۳ بار فال گرفت (یااستخاره) ب من‌گفت ببین همشون خوبن بعد من نزدیک شدم تا الان یادم میاد ک یکی از آیه ها نوشته بود و زوجناکم و شاید شاید هم ثمره دیدم.
    بعد مورد سوم در مورد درسم بود اونم گفت خوبه
    وقتی بیدار شدم حس کردم اون چیزی میخوام رسیدم خیلی خوشحال شدم
    ولی همین ۳ ماه پیش من مورد اولی ی کارایی و تحقیقاتی کردم دیدم خوب نیس خواستم ب اونی ک دوسش دارم نگم ولی چون صداقت برام‌مهم بود بش گفتم و ما بخاطر این مو ضوع جدا شدیم جون خیلی روش تعصبی بود و حساس بود و منو باور نکرد و رفت بعد من یاد اون خواب افتادم گفتم چرا اینجوری شد خوابم ک خیلی واضح بود و ناامید شدم
    بعد دوستم یکی از فامیلاش داره ک سید هم هستن مثلا اینده رو میبنه میگه فقط پنچشنبه ها فرشته ها فک‌کنم نازل میشن باش حرف میزنن و گف همش راسته
    بش گفتم بزار ایندمو ببینه
    بم‌گفت ک‌میگه تو ی کاری تو گذشته انجام دادی و ازش میترسی و گف ک نترس هیچی نمیشه
    من‌تعجب کردم چون این چیز همون چیزی ک من و اون عشقم(رابطه من و عشقم و خیلی جدی بود و قصد ازدواج داشتیم) بابتش از هم جدا شدیم و همون چیزی در خواب از پیرمرده سوال کردم و گف خوبه با گفتنش من اون خواب ب یاد اوردم گفتم اون پیرمرده گفت خوبه اینم گف نترسه پس خوبه پس یعنی شاید خوابم درست باشه ولی من و عشقم جدا شدیم!! یعنی واقعا میشه برگردیم و ازدواج کنیم
    بعد اون مرده ک نمیدونم جی بر روش نازل میشه
    اوصاف من گف ک زیر ۲۰ساله عستی این شکلی هستی و کسی هم ب نیت ازدواح دوست داشتی و گف ک نمازمو همیشه و کامل بخونم ب همه چی میرسی
    ببخشید طولانی شد ولی این موضوع خیلی برام مهمه
    و میخوام نظرتونو دربارش بدونم.

    1. سلام به شما نرگس عزیز.
      همانطور که در ایمیل هم برای شما عرض شد.
      شخصی که در رویا دیدید یکی از اساتید رویا هست.
      و نمیشه گفت این خواب اشتباه بوده.
      اما یا شما دریافت هاتون به طور ذهنی صورت گرفته و یا اینکه تعبیر این خواب برای شما به صورت برعکس هست. گاها رویاها به صورت وارونه تعبیر میشن

  2. سوال دیگه داشتم :این حقیقت داره که بعضی خونه ها برای شخص خوش هستند و بعضی خونه ها بد هستند.ما مستاجریم و از وقتی که به منزل جدید اومدیم مدام مشکل و ناراحتی داریم بخصوص با بدنیا اومدن پسرم در تاریخ ۱۳.۳.۹۵ بدنیا اومده مشکلاتمان بیشتر شده.و یه موضوعی خواستم بگم من مدت طولانی بود که نماز نمیخوندم با نوشتن نامه شرف شمس به فرشتگان حس خوبی بهم دست داده و مجدد شروع به خواندن نماز و مراقبه کردم مدت طولانی حس میکنم در منزل مدام کسی در یخچال باز و بسته میکنه جوریکه فقط من این صدارو می شنوم. آیا این پیامی هست؟چون خیلی با خدا و فرشتگان مهربون حرف میزنم

    1. سلام به شما زهرا عزیز.
      در مورد این سوال، زمانی که فرزندی به دنیال میاد، پدر و مادر باید مدام بالا سر بچه باشن و همچنین هزینه های زندگی هم بالاتر تر میره.
      اگر مشکلات شما مادی هست، نمیشه گفت از پادم بچه هست.
      اما اینکه یک خونه میتونه برای شخصی خوب بیاره و یک خونه بد، این مورد صحیحه. و شنیدن صدای درب یخچال یک نشانه مثبت نیست.
      اگر این خونه دارای انرژی منفی و بد بیاری هست، باید با مطالعه قرآن هم به زبان عربی و هم به زبان فارسی ، به نیت اینکه این منزل از هر نوع انرژی و موجود منفی پاک بشه، آغاز کنید. و اگر این کار رو با ایمان کامل انجام بدید. رفته رفته مشکلات حل خواهند شد.

  3. با سلام و تبریک بابت سایت خوبتون.من از بچگی خیلی سختی کشیدم و حتی برای رسیدن به خواسته های کوچیک که برای بقیه خیلی راحت بدست میومدن خیلی عذاب می کشیدم تا بدست بیارم حتی مسخره ترین چیز و آخرش هم بدترین شکلشو بدست میاوردم الانم مشکلم اینه یه آدمهایی هستند توو زندگی وقتی اتفاقی میبینمشون اونروز حالم بد میشه و مدام الکی گریه میکنم.روز شرف شمس نامه نوشتم مشکلی برام پیش اومده بعد نوشتن نامه چندروز بعد یه پر دیدم و سعی میکنم نماز اول وقت بخونم و مراقبه کنم.به خواسته هام چرا ب سختی میرسم و مشکل بعدیم اینه بشدت استرس دارم و خیلی دکتر رفتم بخاطر این مشکلم جوریکه وقتی مضطرب هستم حالت تهوع بدی بهم دست میده.میشه راهنمایی کنید

    1. سلام به شما زهرا عزیز.
      برای این مورد بهتر هست که روانشناس مراجعه کنید و یا با یک مشاور صحبت کنید. این مورد در تخصص من نیست.

  4. خواب میدیدم مادر پسری که دوستش دارم و قصد ازدواج داریم و مادرش با ازدواج مامخالف است دیدار داشتم خونه ما بود و میخواست بره توالت فرنگی و دیدم لباس تنش نبود و داشت روی توالت فرنگی ما آب میریخت و لک هایی که بود پاک میکرد و یجور انگارمیخواست بگه توالت فرنگیتون کثیفه خیلی هم تحویل نمیگرفت ، من بهش گفتم میخواهید کمکتون کنم و خودم هم شروع کردم به ریختن آب تمیز روی توالت فرنگی و شستن آن ، انگار میخواستم سر حرف رو باهاش باز کنم احساس میکنم انگار یک جایی از خوابم هم روی بدنش هم آب تمیز میریخت.
    بعد در جایی دیگه از خونمون که دیگه لباس تنش بود خیلی باهاش محترمانه و از صمیم قلب صحبت میکردم و میگفتم من و پسرش واقعا همیدیگرو دوست داریم و اینکه اجازه بده ما با هم ازدواج کنیم و …. لبخند مهربانانه ای با تبمسی به من کرد صورتش جون شده بود انگار یک خانم ۴۵ ساله در صورتی که ایشون ٧٣ سالشونه و توی خوابم انگار هنوز قلبا راضی نبود ولی برخوردش خوب بود .

    1. سلام به شما مریم عزیز
      این رویا بیانگر این هست که این زن با ازدواج شما مخالف هست و زن پر رو و کم حیایی هست. اما اگر شما با این زن به درستی رفتار کنید و از راه صحیح و مورد پسند ایشان بهشون نزدیک بشید، میتونید رضایت این خانم رو جلب کنید.

  5. سلام. بسیار ممنونم از سایت خیلی خوبتون. من شما رو در تلگرام هم دنبال می کنم و حرفها و متنهاتون انگیزه ی من هست برای طی کردن مسیر الهی.
    در مورد این مطلبتون سوالاتی داشتم. من مدتها دچار سردرگمی شده بودم و جوابی برای سوالاتم نداشتم که با این مطلب مواجه شدم. خیلی خوب بود. ممنونم. من هم تجارب زیادی از این دست داشتم . حدود ۴ سال هست که تجربه دارم. اما نمی دونستم برای فهم این حقیقت به دنبال چه مطلبی در اینترنت باید بگردم. ممکنه بسط بدید موضوع رو و مطالب بیشتری در این رابطه بگذارید؟
    یا بفرمایید این چه علمی هست و باید دنبال چه مباحثی بگردم؟ من بدون اراده و کاملا ناخوداگاه این اتفاق برام میفتاد اما علاقه دارم بدونم که قضیه از چه قرار بوده.
    سپاس از شما بزرگوار

    1. سلام به شما نگار عزیز.
      در مورد سوالتون پاسخی مشابه رو در سوال قبلیتون ارائه کردم.
      بهترین راه، زیباترین راه و امن ترین راه اینه که خودتون رو سبک بال کنید، عاشقانه زندگی کنید، طبیعت گردی برید، با خداوند و علت آفرینش او آشنا بشید، با راه عرفان و زندگی عارفان آشنا بشید، اشعار عارفان نامی ایران رو مطالعه کنید. همه اینا هر کدام شما رو یک قدم به خداوند نزدیک تر میکنه و رفته رفته تجارب بسیار زیبایی نصیب شما خواهد شد.

      1. بسیار ممنونم. حرفاتون در عمق وجودم نشست واقعا. خداروشکر می کنم که شما یکی از اون نشانه های زیبای خداوند بودید که به من نشون داد تا مسیرم رو درستتر برم جلو/ بله تمام سعیم همینه کاملا درست میفرمایید. مدتهاست که هوشیاری خودم رو در برابر پیرامونم حفظ میکنم و بسیار از چیزهایی که به چشمم میاد شگفت زده میشم. چیزهایی که تا قبل از این اصلا بهشون توجه نمی کردم. البته گاهی مشفله های ذهنی چشم دلم رو میبنده اما سعی میکنم برطرفش کنم. ممنونم از راهنماییتون. الان دارم کتاب مرشدچلویی رو می خونم و با زندگی ایشون اشنا میشم.

        1. سلام به شما نگار عزیز.
          این راه رو ادامه بدید.
          قدم به قدم پیش برید و اصلا عجله نکنید. نیازی نیست به چیزی برسید. همه چیز یک به یک به شما نزدیک میشه و پرده ها یک به یک کنار میره تا حقیقت در عمق وجود شما بشینه.
          موفق باشید.

  6. با سلام تشکر بابت مطالب جالبتون، من تازه مطالب شما رو خوندم، میخواستم راهنماییم کنید چندسالی هست که اتفاقات و خوابهای عجیب میبینم ویه جورایی خانوادگی درگیریم، وازظرفی به مسائل ماورائی خیلی خیلی گرایش دارم خیلی سعی کردم به این طور مسائل بی اهمیت باشم ولی انگار نمیشه، ازشما خواهش میکنم اگه میتونید تو این زمینه بهم کمک کنید یاشخصی رو میشناسید که در زمینه علوم غریبه توانایی واقعی داره بهم معرفی کنید چون به شدت نیاز به راهنمایی وکمک دارم، ممنون

  7. با عرض سلام
    من خواب دیدم خواهرم داشت با کسی صحبت میکرد و من اتفاقی شنیدم گفت اسم زن من هانا یا حاله است دقیق نمیدونم کدوم اسم گفت بین دو اسم ،خوابم قبل ازاز نماز صبح بود بعد چند ماه ب یه اداره رفتم که از کارمند انجا خوشم اومد ی جورایی عاشق اون خانوم شده بودم چند باریم که به بهونه دیدن اون خانوم انجا میرفتم متوجه شدم اسم اون خانوم حانا ست همون اسمی که تو خواب شنیدم ،یعنی خواب من تعبیر شده؟؟

    1. سلام به شما دوست عزیز
      اگر اسم اون خانم هانا هست، باید برید و سعی کنید که با او ارتباط نزدیک تری رو برقرار کنید.
      البته اگر اون زن مثل شما مجرد باشه.
      اگر همه چیز جور و درست شد یعنی اینکه خواب شما درست بوده. در این مورد هم اگر به مشکل برخوردین نباید اصرار زیادی داشته باشید.

  8. سلام و عرض ادب من مطالب شما رو خوندم منتظر جواب سوالم بودم نمیدونم شاید ارسال نشده ببخشید وقتتونم میگیرم من چند سالی میشه که هر از گاهی اونم بسته به حال و هوام تجربه خروج از جسم و در خواب دارم ولی خیلی میترسم و هر وقت اینطوری میشم به سختی بر میگردم گاهی فریاد میزنم و نمیتونم کنترل کنم این حالت و هر چند که یه چند باری که خودم و رها کردم چیزایی رو دیدم و احساس کردم که بهم ثابت شد روح بزرگ ما تو قفس تنمون اسیره و چقدر انسان بودن لذت داره و اینم فهمیدم که قدمت روح بسته به سن جسمی ما نیست و برای خودش تاریخچه داره اینا تجربه های فردی منه راستش چند وقتیه که با کسی در ارتباطم و حال و هوای خوبی دارم انگار بعد سی و چند سال گمشده خودم و پیدا کردم خیلی خوب میشنامش و خیلی خوب منو میشناسه جفت روحی که انگار سالها با هم زندگی کردیم واقعا با حرفهاش و راهنمایی های بدون سرزنش و زیباش بهم ارامش میده یه چند ماهیه که هر شب منو در کنار خودش احساس میکنه درست تو زمان طلوع خورشید با اصرار میگه خواب نیستم و حضورت و محسوس در کنارم حس میکنم که بدون خرف در کنارمی ولی انگار بدون لب زدن حرفهاتو میشنوم گاهی فقط به لبخنده و بیشتر اوقات نگاه و حضورت و دارم واسه من خیلی جالبه چون اصلا این تجربه رو ندارم و احساسم نمیکنم که میرم و هر شب پیششم ما از هم فاصله داریم ممنون میشم راهنمایی کنید و پیام این رویا یا هر اسمی که میتونه داشته باشه رو برامون بگین چون تکراره هر روزش عجیبه بازم شرمنده مطلبم طولانی بود یا علی

  9. اخه مشکل اینه ک ایم من موسی نیستا برای همین برام سواله

    1. ریحانه عزیز، درسته شما موسی نیستید، زمانی هم که شخصی خواب امام رضا را میبیند، امام رضا نیست، شما باید در راه آن حضرت تحقیق کنید و خصوصیات رفتاری آن را در خود
      پرورش دهید ، اینگونه راهنمایی های بعدی نیز به شما خواهد رسید .

  10. سلام.من چند وقتیه ک حظور ی موجوداتیو کنار خودم احساس میکنم این موضوع خیلی اذیتم میکنه میخواستم ببینم علتش چیه و باید چکار بکنم؟

    1. سلام به شما امیر عزیز.
      این مورد رو باید کامل بازش کنی و برام تعریفش کنی.
      همچنین اینکه قبل ها تمرینات متافیزیک انجام میدادی یا نه ؟
      تمرین خاصی ؟
      پیش دعا نویس و جایی قبلا برای حل مشکلات رفتی یا نه ؟
      و …
      هر توضیحی لازمه بنویس که بتونیم جواب درستی رو به شما بدیم.

  11. باسلام اقا شهاب من ۱۰ سال ک داشتم خواب دیدم توی یه صفی هستم یه اقایی با چهره نورانی و باس سبز دست گذاشت روی شونم و گفت تو ای موسای حسینی من هنوز یادمه و واقعا نمیفهمم یعنی چی ایا معنی داشت خیلی دوس دارم بدونم این خوابا چه معنی داره

    دوم اینکه من ۷ سالم بود یا کم تر خواهرم داشت نماز میخوند من رفتم تو اتاق یه موجوداتی دیدم ک هر کودوم یه رنگ بودن و اصلا واضع نبودن انگار نور بودن ک با سبدای گل داستن روی سرش میریختن من باهاشون همراه شدم و همینجور دور خواهرم میچرخیدم نمازش ک تموم شد بهش گفتم ولی باورش نشد حالا من خودمم تو اینکه توهم زدم یا نه شک کردم ولی من واقعا دیدمشون

    سوم اینکه چند سال پیش وقتی مهمون قرار بود برامون بیاد اصلا معلوم نبود ک کی میان بعد من اونارو توی حیاط دیدم ک داشتن به یمت داخل نیومدن به همه گفتم و همه حاضر شدن ولی اونا یه ربع بعد اومدن و گفتن تازه رسیدم نمیدونم اینم توهم بود ولی من خب دیده بودمشون

    کاش نظرتونو درباره همه موارد بگید به ویژه مورد اول

    1. سلام به شما موسی عزیز .
      در مورد خواب اول در این سن چون دل پاک و روشنی داریم احتمال دیدن این موارد هست، و در این یقینا ما برداشت از معنویت نداریم.
      مورد دوم هم فک میکنم که درست دیدید.
      در مورد سوم هم شما به آینده رفتید و دوباره برگشتید.
      اما مورد اول مهمه. شما میتونید انسان بهتری باشید، میتونید زندگی خودتون رو به یک سمت و سویی سوق بدید و اگر این کار رو بکنید ، یعنی زندگی خودتون رو با معنویت و انسانیت و کارهای نیک تلفیق کنید یقینا به راه مستقیم تر و زیباتری هدایت خواهید شد.
      من هم بدون اینکه شناختی از معنویت داشته باشم بهش علاقه داشتم و اکنون …..

  12. سلام و خسته نباشید شهاب بزرگوار
    عذر خواهی حقیر را بپذیرید، متوجه نبودم بخش تعبیر خواب به پایان رسیده است، به تازگی و پس از فرستادن خواب در این بخش متوجه این موضوع شدم ، باز هم ببخشید، با تشکر و سپاس از زحماتتان.

  13. با سلام خدمت شهاب بزرگوار،، قبل از هر مطلبی بابت زحمات بی دریغی که متحمل میشوید کمال تشکر را دارم و بسیار ممنونم که مطالب را بر خلاف سایر سایت ها ، به صورت رایگان در اختیار عموم قرار میدهید،
    جناب شهاب پس از مطالعه مبحث تغییر اینده در خواب در سایت شما، هر شب با خودم تکرار میکردم که باید بتوانم بر رویاهای خودم واقف باشم، همان شب و شبهای بعد خوابهایم واضح تر شدند، و اما در شب دوم خوابی دیدم که برایم تعجب برانگیز بود و جهت تعبیر آن به کمک شما نیازمندم،
    در خواب دیدم که به همراه دو نفر از آشنایان دور چشمه (برکه ) کوچکی که اطراف آن پر از قلوه سنگ بود نشسته ایم، اب زلالی داشت و دیدم داخل چشمه ماهی های بسیار کوچک و زیبایی دیده میشوند دستم را داخل اب بردم و ماهی ها را روی دستم تماشا میکردم که ناگهان متوجه سه طاووس داخل چشمه شدیم انگار خشکشان زده بود، کنار یکدیگر ایستاده بودند بدون هیچ حرکتی،، که ناگهان یکی از طاووس ها از اب بیرون امد و در کنار ما مشغول نوک زدن به درختی که در همان نزدیکی بود مشغول شد،،، (من از بچگی عاشق پرطاووس بودم),,دلم میخواست یکی از پرهایش را بکنم اما در دل گفتم شاید دردش بگیرد و حمله کند،، در همین حین یکی از دو آشنا که در خواب بودیم دستش را دراز کرد و چندین پر طاووس را کند.من هم که دیدم طاووس عکس العملی نشان نمیدهد چندیدن پر را چیدم، به گونه ای که در اخر تعداد پرهای باقیمانده روی تن طاووس قابل شمردن بود،، دیگر دست کشیدیم که ناگهان طاووس شروع به صحبت کردن نمود، و گفت من طاووس نر هستم و جهت جفت گذاری باید همه ی پرهایم کنده شود و عمدا از اب امدم بیرون تا شما پرهایم را بچینید تا بتوانم جفت گیری نمایم، و در همین حین طاووس پرهایی که آن اشنا از بدن او چیده بود را از او گرفت و به من داد و دوباره داخل اب برگشت.

    1. سلام به شما پویای عزیز.
      این خواب داره به موضوع اشاره میکنه. شما همانطور که گفتید به طاووس از کودکی علاقه داشتید.
      احتمالا در حال حاضر تغییراتی داره در زندگی شما و یا اطراف شما ایجاد میشه که شما از این تغییرات ناراضی هستید.
      چون در رویا مشاهده کردید که دارید پر های یک طاووس رو میکنید و طاووس هم داره میگه لازمه این پر ها کنده بشه.
      پس در حال حاضر در زندگی شما داره تغییراتی توسط خود شما انجام میشه که مطابق میل شما هست اما ظاهر زیبایی نداره.
      باید بدونید که این تغییرات و یا این عمل درست هست و در آینده نتیجه خوبی خواهد داشت.

  14. سلام خسته نباشیدیکی ازهمسایه هامون خواب دیده دوتاقران خیلی زیباکه لای هربرگیش یه سکه طلابوده به من داده تعبیرش چیه

    1. سلام به شما لیلی عزیز.
      اگر قرآن نمیخونید ، به قرآن خوندن روی بیارید.
      و در خواندن قرآن برکات بسیار بسیار زیادی برای شما خواهد بود. و اگر میخونید، این امر رو ادامه بدید.

  15. سلام
    چقدر بد شده سایت از نظر اینکه اخرین نظرات برداشتین
    قبلا میشد چک کرد که جواب دادین یا نه الان باید مدام پست بیایم چک کنیم
    که جوابی دادین یا نه
    نظمش قبلا خیلی بهتر بود

    1. سلام به شما حدیث عزیز.
      بله ؛ متاسفانه بعد از جا به جایی سرور ها. این افزونه از کار افتاد و با تلاش های بسیار باز هم نتونستیم درستش کنیم. از شما پوزش میخوایم.

  16. سلام
    من یه چند باری این خواب دیدم نمیدونم تعبیرش چیه

    من خواب دیدم جن رفته تو.وجود همسرم
    بعد همش بسم الله میگفتم ک بیاد بیرون
    گریه میکردیم هم من و هم همسرم

    1. سلام به شما حدیث عزیز.
      اگر در زندگی شما مشکلاتی به وجود اومده که قبلا نبوده و یا رفتار هایی از همسرتون سر میزنه که قبلا وجود نداشته.
      این نشان از این هست که شوهر شما دعایی براش نوشته شده و یا تحت تاثیر انرژژی منفی جن ها قرار داره.
      که این هم راه حل خودش رو داره و جای نگرانی نیست.
      اگر اینگونه بود به من ایمیل بدید.
      d_lands@yahoo.com

      1. سلام ممنون از توضیحاتتون
        هیچ تغییری نکرده همسرم و مهربونتر هم شده اما چالش تو زندگیم بیشتر شده با ادمای اطرافم
        من سه بار این خوابو دیدم
        یه جنی میرفت تو جسم همسرم
        صداش کلفت میشد و ترسناک
        من بسم الله میگفتم می اوردمش بیرون
        بعد عین چی میترسیدم باز بره تو جسمش
        بازم میرفت هی
        باز من بسم الله میگفتم
        وقتی خودش جن میشد خودشم میترسید
        خوابم خیلی واقعی بود مث خواب نبود

  17. سلام ببخشید ولی من به شدت ناراحتم خواب دیدم کسی از اینده بام تعریف می کرد فکر کنم بهم گفت از طرف خداست بهم چیزایی گفت که یادم نیست ولی بهم گفت بچه دار میشیذکه مشکل ژنتیکی داره بع دوباره بچهدار می شی که اونم مشکل داره ودر نهایت چون پسر ودختر اند توراضی به رضای خدایی واونوقت خدا یه بچه خوب می ده این تعبیرش چی من می ترسم

    1. سلام به شما الهه عزیز.
      اگر این رویا رو دیدین و اگر این رویا درست باشه.
      معنی این رویا این هست که شما دوبار برای بچه دار شدن اقدام میکنید. اما بار سوم یک بچه عالی نصیب شما خواهد شد.
      ای کاش ، ای کاش ، ای کاش که این رویا رو مثل یک راز نزد خود نگه دارید و با همسر خود در میون نذارید. و ببینید ایا اینگونه میشه یا نه. اگرم اینگونه شد باز هم این رویا رو با همسر خود درمیان نذارید.
      چون اگر در میون بذارید، اون وقت به صورت نا اگاهانه میخواین سریع بچه دار بشین تا به بچه سوم برسین و این ترتیب خواب رو بر هم خواهد زد.

  18. سه باره سلام اقاشهاب من سایت شما رو ک پیدا کردم انگار ب منبع جواب رسیدم
    سوال:)
    اوایل اساتید رویاتون رو در خواب چطور می دیدین؟
    ب صورت سایه ک صداش واضحه؟

    1. سلام به شما هانیه عزیز.
      به صورت سایه نه. اما حضو رشون رو در خواب حس میکنیم و صدای رسا اونا به گوش خواهد رسید.

  19. سلام.میخواستم نظرتون رو در مورد خوابم بدونم.من خواب دیدم با اقواممون که مشکلاتی داشتیم داشتم بحث میکردم و بهشون گفتم حداقل توی همین خواب ازم عذر خواهی کنید (ولی عذر خواهی نکردن )..بعد ادامه اون خواب پدر بزرگ مرحومم به خوابم اومد ، من قربون صدقش رفتم و خواستم بغلش کنم اما اون با حرکت لگد پا ( که برخورد نداشت با من) منو از خودش دور کرد و گفت خوشم ازت نمیاد … منم التماس کردم گفتم چرا مگه چی شده ؟ گفت چرا رفتی تو اتاق اونا (فک کنم همین اقوام منظورش بود)مگه نمیدونی اینا ریشه تو خاک (یا ریشه تو زمین همچین چیزی ..) ندارن؟ (البته من در اکثر موارد بابا بزرگمو تو حالت خوب که همو دوس داریم میبینم )قبلا هم مشابه چنین خوابی رو پارسال دیدم که منو از چیزی در مورد اونا منع می کرد.گیجم الان….نمیدونم منظورش چیه..حس میکنم بهم میگه باهاشون بحث نکن و اونا رو تو مسایل خودت دخالت نده و باهاشون مذاکره نکن چه حقت باشه ازشون گله کنی چه حقت نباشه….

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      به نظر من هم منظور از این خواب همین چیزی بوده که شما گفتید. البته از اقوام خود کینه ای در دل نداشته باشین. چون خود کینه نسبت به هر انسانی، شما رو از نظر معنوی پایین میاره.

  20. دوباره سلام
    اقا شهاب شاید تعجب اور یا خنده دار ب نظر برسه من نمیتونم تشخیص بدم عبادتی ک میکنم یا شکر نعمتی ک میکنم بخاطر خودمه یا خدا چطور تشخیص بدم؟
    اگه انسان زمان نماز خواندن خیلی گرمش بشه دلیلش چیه؟
    و تمرینی که با شمع در تاریکی گفتید اگه از تاریکی بترسیم تکلیف چیه؟:(

    1. سلام به شما هانیه عزیز.
      هر چه که هست ، یقین بدونید با تمرین رفته رفته درش پیشرفت میکنید..
      شما در طول روز زندگی میکنید. سپس با اندوخته ای که در روز داشتید به نیایش می پردازید.
      پس نیایش های شما به لحظه ای که در حال نیایش هستید ربطی نداره. بلکه به آن چیزی که در طول روز آموخته اید و دیده اید مربوط هست.
      اگر در طول روز نعمت های خداوند رو دیده باشید ، داشته های خود را دیده باشید، آن زمان هست که با عشق فقط شکر گذاری میکنید.
      اما اگر فقط داشته های دیگران را دیده باشید و در حسرت اون ها باقی مونده باشید ، اون زمان هست که در نیایش های خود از خداوند چیز دیگری رو میخواید. و یا چون در روز به آفرینش و حال و احوال خود توجه ای نداشته اید، در نماز سعی میکنید با حالی خوب نماز بخونید. که این حال، یک حال ذهنی هست نه یک حال عرفانی.
      پس آنچه که شما به دنبالش هستید، در نماز به دست نمیاد. بلکه به نحوه ی زندگی کردن و نوع دیدن جهان توسط شما بستگی داره. به نوع کسب کردن آموزه هایی که به صورت شناور از اطراف ما در جریان هستند.
      علت گرمای بدن هم میتونه دریافت و ماندگاری انرژی در بدن شما باشه.

  21. سلام اقا شهاب ممنون بابت سایت و مطالب خوبتون سوال داشتم:
    من از دوسال پیش معمولا ماهی یکبار خواب موجوداتی رو می بینم حالا نمیدونم اجنه هستن یا نه ب شکل حیوان یا انسان یا همزاد و…کلا عجیب غریب
    یا مثلا خواب می بینم توی جسمافراد دیگه هستم و فردا ک از اون فرد پرسیدم فلان جا فلان حرف رو زدی تایید میکنه
    خواب جسد هم معمولا می بینم یا خواب می بینم ک خودم تناه توی شهرم و شب هم هست من خیابون ها رو نمیشناسم چون خیلی کم بیرون میرم ولی وقتی پی گیری میکنم دقیقا شکل خوابمه
    طبق مطلبتون فهمیدم توی خواب اگاهیم رو از دست میدم
    یکبار هم خواب دیدم بالای سر ی پسرم ک تصادف کرده با موتور و داره جون میده توی خواب خونسرد بودم فردا بابام گفت ک ی پس توی فلان جاده با موتور تصادف کرده ولی ی نکته ای ک هست اینکه ک توی خواب هایی که می بینم انگار هم خودمم هم سوم شخص
    ب نظرتون این خواب ها زاده تخیله؟ اصلا خواب اون اجنه رو چرا پی در پی می بینم؟
    بنظرتون چیکار کنم؟

    1. سلام به شما هانیه عزیز.
      به نظر من شما دریافت های درستی رو دارید خواب های درستی رو می بینید. اما در مورد موضوع اجنه و این ها ، نیاز به توضیحات بیشتری از گذشته و حال شما لازم هست.
      اینکه چرا این خواب ها رو می بینید. چیزی نیست که من بخوام در موردش جوابی رو بدم، بلکه شما باید این رو پاسخ بدین. و کمی در موردش فکر کنید. بگید به این علت و به این علت من احساس میکنم از این موارد باشه. تا ما صحبت های شما رو اصلاح کنیم و بگیم از این موارد میتونه باشه و از این موارد نه .

  22. سلام من خواب دیدم تو کنکور رتبه هفت هزار شدم تعبیرش چیه

    1. سلام به شما رضا عزیز.
      منتظر باشید ببینید کنکور چه نتیجه ای رو میگیرید.
      اگر هم کنکوری ندارید، بدونید رتبه ی شما رقم زیاد خوبی نیست، رقم بدی هم نیست.
      گرچه این خواب میتونه ذهنی هم باشه. که اگر اینطوری باشی، ارزشی از نظر تعیبر نداره .

  23. سلام ممنون از پاسختون خوابی که مادرم دیده کاملا با جزییات بوده و عموی مادرم از مخالفتهای با این ازدواج باخبر بوده و به مادرم گفته شما گفتین بستگی به خواب هم داره خواستم اینم بدونین بازهم ممنون از پاسختون

  24. سلام ببخشید خوابی که به شما میگم ربطی نداره به آینده فقط میخواستم تعبیر آن بدونم خیلی وقت پیش خواب دیدم اول بالای خانه خدا نوشتم و دارم میبینم مردم دارن مکه مکرمه طواف میکنن دومین دفعه داخل کعبه هستم اگر میشه تعبیرش به من بگید چون در هیچ سایتی تعبیرش ندیدم اینجور خواب زیاد میبینم

    1. سلام به شما سحر عزیز این خواب نشان از رتبه ی بالای معنوی شما داره.
      دیدن خواب کعبه، طواف کردن ، خواب حرم امام رضا را دیدن، همه این خواب ها ، نشان از لایق شدن فرد برای زیارت این مکان ها داره. این زیارت حتما نباید حضوری باشه. بلکه نشان از افزایش رتبه ی معنوی فرد نیز داره.
      تبریک من را پذیرا باشید.

  25. سلام خسته نباشید من دو سه دفعه خواب آینده دیدم مثلا یک شب خواب دیدم خواهرم که خارج کشور درس میخونه پول زیادی نیاز دارد دو ملیون صبح شد رفتم پیش پدر مادرم خوابم گفتم چند دقیقه بعد خواهرم زنگ زد گفت باید پول دانشگاه باید بده

  26. سلام مجدد
    یه اتفاق جالب افتاد که ترجیح دادم این رو هم ایمیل کنم ، ۵ دقیقه بعد از ایمیل قبلی که برای همین پست براتون فرستادم یک مرد ۶۰ ساله به محل کارم مراجعه کرد و خیلی اتفاقی در مورد سالها پیش که در اسارت بوده صحبت کردیم ایشان دو سال در زندان انفرادی و سه سال هم جمعی بودند ، جملاتی که به من گفتند اینگونه بود : خیلی سخت بود ولی وقتی جسمت زندانی هست باید باروحت و با تفکرت آزاد زندگی کنی وگرنه دوام نمیاری اجازه ندادم تفکرم محدود به اون چهاردیواری باشه و بهش آزادی دادم وگرنه اونجا برام جهنم میشد .
    اما دقیقا نمی فهمم که باید چه نکاتی رو بگیرم
    شاید دلیلی داشت که حرفهای این مرد رو دقیقا همین امروز بشنوم ؟ !
    نظر شما چیست؟ ممنون
    و دیگر اینکه با خود فکر کردم که شاید هنوز عمیقا خودم رو نبخشیدم و دلیل خوابم این بوده یا به نوعی در اسارت ذهن هستم ، نظرتون؟ ممنون .

    1. سلام به شما جاری عزیز.
      این قبیل اتفاق ها همان نشانه های زندگی هستند که نباید از آن ها ساده گذر کنیم.
      و از نظر من پیام رو به درستی دریافت کردید.
      اگر محل کارتون و زندگی خانوادگی و یا زندگی مشترک شما دارای عیب و نقص هایی هست. و یا مشکلاتی در زندگی وجود داره. درگیر این مشکلات نباشیم و تسلیم نشین. حتی اگر جسم شما در بند هست، حتی اگر مجبور هستید روزانه ساعت های بسیاری رو پشت میز بشینید. اما باز با این حال نگذارید که روح و ماهیت انسانی شما نیز در بند همین میز قرار بگیره.
      بلکه با شرایط به درستی وقف پیدا کنید و با امید زندگی کنید و راه حل ها رو پیدا کنید.
      زندگی یک چرخه ی بی پایان هست، نه ابتدایی وجود داره و نه انتهایی . بلکه راز زندگی کردن ، در لحظه زندگی کردن و در لحظه آزاد زندگی کردن هست.
      کسی که بتونه در لحظه ی حال زندگی خودش رو با کمترین درد و رنج ، با کمترین استرس و آگاهانه اداره کنه و پیش ببره. و مدام به دنبال آمدن آغازی جدید و یا پایانی نباشه. این شخص میتونه آگاهانه زندگی خودش رو پیش ببره و رفته رفته به مرحله آزادی نزدیک بشه. منظور همان آزادی روح هست که آن شخص به درستی این پیام رو به شما مخابره کرده.

  27. سلام، با سپاس از مطالب خوبتون .
    مدتی چند ماهی هست که در مسیر معنوی قرار گرفتم و در حال پاکسازی هستم. دو تا خواب دیدم که وقتی تعبییرش رو خوندم نگران شدم و از شما کمک میخوام . در یک شب خواب دیدم که مقداری از موهای ابروی چپم ریخته و یکی از دوستان گفت فک کنم آرایشگاه که رفتی اینجوری شدی . و شب دیگر خواب دیدم با گروهی که نمی شناختمشون در زندان بودم و زنی زیبا و متین و عاقل بودم و مورد توجه دیگران (اتاقهای زندان شبیه مدرسه بود) ، خواب طولانی بود و در نیمه دوم خوابم انگار مردی بودم در زندان و نگران و نا آرام و زندانبان به دلیل اینکه یک بار کلید را به او تحویل نداده بودم ، به من حتی اجازه مرخصی نداد.و من نگران لباس های کثیفی بودم که نمی تونستم ببرم خونه بشورم.
    در تعبیر خواب ریزش ارو را هتک حرمت و بی آبرویی معنی کرده بود و زندان رفتن هم هلاکت ؟!؟!
    البته شاید به خواب من نخوره ولی جا خوردم این تعبییر هارو خوندم ، لطفا راهنمایی کنید .

    1. سلام به شما جاری عزیز.
      در مورد این خواب ها اطلاعی ندارم.
      کتاب های تعبیر خواب هم سی درصد تعبیرش درسته.
      باز با این حال شما صدقه ای بدید و این خواب رو به اب بگید و اون اب رو به دور بریزید .

  28. سلام مجدد در ضمن چند سال پیش خوابی دیدم که به من اسم همسر آینده ام رو نشون دادن و گفتن این اسم همسر آیندته
    که اسم همین شخصی بود که مادرم در خواب بهش خبر دادن در متن قبلی توضیح دادم ممنون میشم تعبیر این دو خواب رو بگین

    1. سلام الهام عزیز. باید منتظر باشید و ببینید چه اتفاقی می افته . با این تفاسیر درصد اتفاق این مورد بیشتر هم میشه.

  29. سلام ممنونم از وقتب که میگذارید لطفا این خواب رو تعبیر کنید مادر من حدود ۶ماه پیش خواب دید که عموش که چند ساله مرده به خوابش اومده و از ازدواج من با شخصی در فامیل که از قضا من به اون علاقه دارم خبر داده و گفته دختر تو قسمت این شخصه مخالفت نکن میخواد به خواستگاری بیاد میخوام ببینم خبر مرده از آینده صحت داره

    1. سلام به شما
      باید منتظر بمونید ببنید این خواب به چه صورت تعبیر میشه. از نظر من این خواب ۵۰ درصد میتونه به حقیقت تبدیل بشه و این گونه خواب ها هم بوده و مورد هایی داشتیم. اما همیشه درست نبوده. بستگی به خوابی که دیده شده داره. شخص چه خوابی رو دیده و همچنین به اشخاص خواب هم بستگی داره.
      مثلا شما انسان خوبی هستی اما یک ماه دیگه انسان بدی میشی و لیاقت داشتن اون پسر ازت گرفته میشه. و یا بالعکس. بهترین کار این هست که ناظر باشید.

  30. سلام چند روزقبل از این که برم جمکران ، دخترخالم خواب دید که کارت عروسی من رو بهش دادند که تو کارته سه تا صفحه داشت که تو هر کدام ازون صفحات توضیحاتی نوشته شده بوده اما دخترخالم نتونسته بود که نوشته های هرکدام ازون صفحات رو بخونه.فقط تونسته بود(به نام خدا) بالای صفحه رو بخونه. واکنشی که دختر خالم در مقابل دریافت کارت من داشت خوشحالی بود و این که می گفت کارت عروسیم خیلی قشنگ بوده.جالب اینجاست که من حتی به دختر خالم نگفته بودم که سه تا آرزو دارم اما اون چند روز قبل این که برم جمکران این خواب رو دید. واقعا ازتون تقاضا می کنم کمکم کنید که بدونم تعبیرخواب من چیه؟ چون می دونم اون سه صفحه تو کارت عروسیم.همان سه تا آرزویی بوده که قصد داشتم برم جمکران و بخوامشون. واقعا نمی دونم دعاهام رد شده یا اجابت؟واین که اضافه کنم دختر خاله من مجرده که کارت عروسی من رو تو خواب بهش دادن

    1. سلام به شما زهرا عزیز. وقت بخیر.
      این خواب اینطوری که پیداست به همون سه آرزوی شما بر میگرده.
      اما باید بر این هم مشرف باشین که حاجت روایی فقط انجام آنچیزی که میل شما هست تعبیر نمیشه.
      گاهی شخصی دعا میکنه که امسال بره خونه بخت، اما طبق شرایط وجودی او این به صلاحش نیست.
      در اینجا شخص نباید گمان کنه که حاجتش رو نگرفته. بلکه باید بدونه که زمانش نرسیده.

  31. سلام آقا شهاب ممنون از مطالب مفیدتون , من خیلی وقتها خواب پرواز در سطح شهر رو میبینم , چه معنی میده..با تشکر مهناز ۳۲ ساله از مشهد

    1. سلام به شما مهناز عزیز.
      پرواز در خواب نشان از سبکی روح شما داره.
      و شاید هم مشهد رو دوست داشته باشین.
      یک چیز مبتدی هست.

  32. ازحوصله ی شماهنوزدرتعجبم .اگرممکنه این خواب روتعبیرکنید..ازخونمون دوییدم به سمت کوچه ودوتادرخت دیدم آلبالویای چیزی شبیهش وانگورنمیدونم چرایهواحساس کردم درخوابم وچندتایی ازشون کندم وخوردم که بی نصیب نمونم بعددوییدم وسط کوچه یهودیدم ازاسمون داره میوه میادکه رنگ سبزروشن داشت خیلی خوشحال شدم گفتم خدابرکاتشوداره سرم میریزه دست کردم زودتربخورم چون هنوزنرسیده بودزمین وخوردم بعد که میوه هابه زمین نزدیک میشدنددیدم ی جونورعجیب چندشی هستندکه خیلی وحشتناک بودندوازخواب پریدم…خیلی ناراحتم خیلی….ممنون میشم تعبیرکنید.

    1. سلام به شما الهه عزیز. اگر ترس و وحشت از این موجودات در زندگی شما وجود داره، این ترس رو از بین ببرید. زیرا مانع از رسیدن به برکات الهی در زندگی شما میشن. این تعبیر خواب شما هست.

        1. سلام به شما الهه عزیز
          این موضوع مربوط به ترس های شما هست.
          اخطاری هست که ترس های بی مورد خودتون رو کنار بذارید.
          ربطی به رسیدن و یا نرسیدن برکت به زندگی شما نداره.
          هر یک از این رویاها که می بینید . یک پله شما رو به خود شناسی نزدیک تر میکنه.
          در خواب قبلی پیام این بوده که نسبت به انجام کارها به بینش درستی برسید.
          در این خواب پیام این بوده که ترس از موجودات رو کنار بذار و همه ی موجودات رو دوست داشته باش.
          تک تک این ها مهم هستند و لازم. برای رسیدن به خود شناسی.

  33. سلام جناب شهاب .نمیدونستم میشه تغییرش دادفکرمیکردم اونچه میبینیم تقدیرات مقدرشده است که بی بروبرگردمیشه وماطی سفرروح درخواب اون رودیدیم…..پس بااین اوصاف فکرکنم خیلی خرابکاریاکردم .

    1. سلام به شما الهه عزیز. امتحانش کنید ،اگر تونستید در خواب تغییر بدید، تغییرش بدید.

  34. سلام آقا شهاب من تصمیم گرفتم بینیم رو عمل کنم نه صرفا بخاطر زیبایی بینیم انحراف داره و اذیت دارم میشم بخاطر همین عمل زییایی هم میخوام انجام بدم بعد خواب دیدم که دوتا ماهی قرمز کوچیک توی ظرفی دستم بود میخواستم آبش رو عوض کنم که ظرف و گذاشتم زیر شیر آب و رفتم وقتی برگشتم دیدم آب از ظرف سرریز شده و کف آشپزخونه پر از آب شده و ماهی ها درآبی که جمع شده شناورندبعد شیر آب رو بستم و آب از کفشوی آشپزخانه تخلیه میشد که ماهی روی کف شوی اومد و داشت میمرد منم خیلی تلاش میکردم بگیرمش بندازم توی ظرف انگار میترسیدم که بعد با یک قاشق ماهی را در ظرف انداختم و ماهی سرحال شد خیلی خوشحال بودم که ماهی رو نجات دادم حالا نمیدونم این خوابم ربطی به عملی که میخوام انجام بدم داره یا نه؟

    1. سلام به شما زهرا عزیز.
      خوابتون خواب بدی نبوده، اگر مربوط به بینی هم باشه تعبیر بدی نداره. از انجام این عمل نترسید. خیره ان شالله.
      اما حتما مبلغی رو نیت کنید که بعد از عمل به یک فقیری برسونید ، و یا به حساب موسسه خیریه ای واریز کنید. این نوعی کفاره برای عمل شما هست.

  35. سلام ببخشییدخواب دیدم میرم کره ماه مث هواپیماکه بلندمیش ماه رومیبینم که هلال هست وروشن ولی یه چیزی کنارش هست مث ایکنه نوشته باشه کنارش ولی روشن بودبعدانگارفامیلم اونجان مامانم وبچه عموم که توبیداری مریض بودن میبریم دکتربعدش دوباره خواب دیدم برنج دارم میپزم ولی اتش زیرش نبودداشت میپخت بخارش رومیدیدم که پلودرست میشدبنظرتون چیه

    1. سلام به شما لیلی عزیز . از نظر من برای اعضای فامیل که بیمار هستن یک آش نظری یا یک طعامی رو خیرات کنین.
      اینجوری گشایش هایی در بیاریشون حاصل میشه.
      شما خوابتون رو به درستی دریافت نکردید. اما نظر من اینه.

  36. سلام آقا شهاب
    ازتون واسه همه زحمتی که برای سایت و همراهی با مخاطبان می‌کشین ممنونم
    دیشب دوتا خواب دیدم که هردوتاشون خیلی واضح یادم موندن و چون معمولا خیلی کم خواب می‌بینم و کم هم یادم میمونه ممنون میشم اگه توضیحی درباره‌شون بدین.. واقعا ممنونم
    الف: از طرف دایی بزرگم که یه آدم مثبته واسم، یه کیف پول بهم هدیه داده شد و گفته شد باهاش برم یه سفر خارجی. توی کیف را که نگاه کردم دیدم مقدار زیادی دلاره. همون لحظه که داشتم به جزئیات سفر فکر می‌کردم، دیدم تنها که نمیشه برم و حتماً همسرم هم باید همراهم بیاد.. اما همین موقع بود که پدرم اومد و ازم خواست به‌جای سفر، پول را صرف آزادی پیرمردی از فامیلهامون بکنم که توی زندان بود. یادم میاد که توی خواب خیلی داشتم با خودم کلنجار می‌رفتم و درنهایت تصمیمم را گرفتم و همه پول را دادم به پدرم تا آن پیرمرد را از زندان دربیاره…
    ب: من توی خونه بودم. دوروبرم اشیاء زیادی ریخته بود و من بدون هیچ ترسی داشتم سعی می‌کردم دو تا ماری را که توی خونه اومده بودن بگیرم. اولین مار را خیلی راحت توی وسایل پیدا کردم و گرفتم ولی واسه دومی خیلی گشتم اما وقتی پیداش کردم دیدم پوست‌اندازی کرده و فقط پوستش مونده و خودش رفته….
    معنی این دوتا خواب چیه؟ بازم خیلی ممنون و متشکرم از وقت و حوصله‌ات.
    شاد باشی

    1. سلام به شما رضا عزیز
      شما در خواب اولتون یک کار خیر رو انجام دادین.
      یعنی با هدیه ای که به شما داده شده شخصی رو از بند ازاد کردین.
      این مورد یا در اینده اتفاق میفته و یا اتفاق افتاده. یعنی شاید پدر شما میخواسته به یه نفری کمک کنه که شما بانی این کار شدین و یا در اینده این اتفاق میفته.
      و یا شاید هم از خداوند این سوال رو داشتین که خدایا من ادم خوبی هستم ؟ خداوند هم با این رویا به شما نشون داده که بله؛ تو انسان با گذشت و خوبی هستی.
      ابعاد بیشتر این رویا باید توسط شما مورد بررسی قرار بگیره.
      در مورد خواب دوم هم .
      مار نشانی از دشمنی هست. باز خوبه که هر دو دشمن بدون هیچ صدمه ای به شما خانه رو ترک کردن. و شما بر دشمن غلبه کردین. پس این خواب هم تعبیر بدی نداره.

  37. سلام .من دیشب خوابی دیدم که انگشتر زیبا با ۳نگین زیبا و درشت داشت یه نگین روی دو نگین دیگه قرار داشت که هر جا و نشون هر کسی میدادم وفخر میفروختم تا اینکه ناگهانی نگین جلویی شکست و ترک برد و من ناراحت شدم با دست کشیدن روی نگین دوباره درست و سالم شد .داخل خواب همش خودم میگفتم که به شما پیام بدم

    1. سلام به شما آیه عزیز.
      تعبیر این خوابت رو اینطوری مثال میزنیم که فخر فروشی برای چیزهایی که داری رو، کنار بذار، یعنی هیچ گاه فخر فروشی نکن. تا داشته هات سالم و همیشگی باقی بمونن.

  38. سلام به شما شهاب عزیز
    راستش من ی مدت برای فرشته ها برای آرزوهام و حل مشکلاتم نامه می نوشتم توی اون دوران خواب دیدم قرآن رو باز می کنم بسم ا… توی اون صفحه بود و کلمه اهل ذکر توی اون صفحه بود به نظرتون تعبیرش چیه؟البته من توی اون دوران خیلی خواب های دیگه دیدم

    1. سلام به شما آزی عزیز.
      از نظر من پیام گفتن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم برای شما هست.
      یعنی راه حل مشکلات شما ذکر بسم الله هست.
      هر چقدر این ذکر رو لطیف تر و ارام تر و با ایمان تر بیان کنید. نتایج بهتر حاصل خواهد شد.

    2. سلام به شما آزی عزیز.
      از نظر من پیام گفتن ذکر بسم الله الرحمن الرحیم برای شما هست.
      یعنی راه حل مشکلات شما ذکر بسم الله هست.
      هر چقدر این ذکر رو لطیف تر و ارام تر و با ایمان تر بیان کنید. نتایج بهتر حاصل خواهد شد.

  39. سلام من قبلا گفته بودم یه اتفاقایی تو زندگیم داره میوفته ک با خوابام و رویاهای صادقه ای ک میدیدم جور درنمیاد و این مسیله خیلی گیجم کرده بود اما الان اون اتفاق نیوفتاد با اینکه یکم ناراحت شدم اما عوضش فهمیدم خوابام دروغ نبوده.

    1. سلام به شما اسنات عزیز
      برداشت و جمع بندی خودتون چی هست ؟

  40. سلام . خسته نباشید .راستش من جدیدا خوابای عجیبی میبینم .راستش اصلا بهش فکر نمیکنم اما همش توی خوابای من میان .همش خواب میبینم که خوابای قبلی رو که دیدم رو کامل میکنم یا عاقبتشون رو عوض میکنم .مثلا قبلا خواب دیدم در یه هواپیما هستم و سقوط میکنه ولی دیشب با علم به اینکه این خوابا رو قبلا دیدم سعی کردم هواپیما رو نجات بدم و نجاتش هم دادم .حالا سوال من اینجاست که چرا همش خواب و خاطرات گذشته به خواب من میان و من همش تو فکر اینم که چجوری اخرشو عوض کنم

    1. سلام به شما آیه عزیز.
      اگر نظرات این پست رو ب خوبی بخونید، متوجه جواب سوالتون میشید. به جواب هایی که به دوستان دادم دقت کنید. جواب هایی که دوستان در مورد تغییر اینده در خواب پرسیدن.
      نظرات رو بخونید و دوباره به من پیام بدید. البته اگر واقعا به دنبال جواب هستید … !!!

  41. سلام من خواب دیدم روزاخرماه رمضون خواب دیدم که بابام میگه معدل بالاهارودعوت کردن مهمونی توباغ بیابریم من توذهن خودم میگم من که امتحان ندادم بعدجلودرخونمون یه سری برگه که توهرکدومش یه عمل نوشته میبینم خیلی تعجب میکنم ازدیدنش حتی نفس کشیدنم روهم نوشته بوداون روزمامانم بهم گفت یه چیزی من سرش دادزدم که مامان چقدگیرمیدی اینم توبرگه هابوداین جزگناه هام بودبعدکه ازخواب بیدارشرم ازمامانم معذرت خاستم

    1. سلام لیلی عزیز.
      خواب شما یک خواب خوب بوده.
      اینکه گفتن معدل بالا ها، یعنی خود شما هم معدلت بالاست.
      خواب در مورد حساب و کتاب اعمال بوده و تعبیری برای این وجود نداره، یک راهنما یی برای شما داشته که از مادر حلالیت بخواین و همچنین بر حساب کتاب اعمال انسان اشاره کرده.
      همچنین طبق مباحثه ای که با هم داشتیم، نکته ای رو باید بهت عرض کنم. لیلی عزیز. شما ذهن فعالی داری، اما ، مرتبه ی معنوی بالایی هم داری.
      در خواب ها قبلی هم این موضوع به وضوح دیده میشد. امید وارم بتونید در شناخت ذهن خودتون موفق باشید.

  42. اگه یه کم بالاترنگاه کنی یه خواب نوشتم ولی نظرم ثبت شده بدون جواب

    1. لیلی عزیز سلام، لطفا دوباره خوابتون رو برام ارسال کنید. باورتون نمیشه، انقد حجم نظرات و ایمیل ها بالا رفته که حتی فرصت نمیکنیم به خود سایت مراجعه کنیم. بلکه فقط نظرات و ایمیل ها رو پاسخ میدیم.
      اینکه دنبال ایمیلی هم بگردیم تو شرایط فعلی مقدور نیست.
      خوابتون رو دوباره ارسال کنید، کامل و سفارشی در موردش صحبت میکنیم. ممنون از صبر و همیاری شما.

    1. جواب کدام سوال شما لیلی عزیز؟ لطفا دوباره مطرح کنید سوال رو.

  43. با عرض سلام و وقت بخیر
    یه تناقض برام پیش اومده
    ما تو رویاهای صادقه از احوال آینده با خبر میشیم
    که به نظر من خود دیدن رویاهای صادقه میتونه به سان شکلاتی که بزرگتر ها به بچه ها میدن برای تشویق اونها باشه که البته باز هم به نظرم من هدف دیدن خواب و رویا نیست بلکه چیزی فراتر از اینهاست
    تناقض اینه که شاید خدا بخواد یک اتفاقی برای ما بیفته که ما کارمامون رو با اون اتفاق از بین ببریم و یا اینکه از اون اتفاق یه درسی بگیریم
    حالا اگه اون اتفاق رو در خواب تغییرش بدیم تو چرخه زندگی مداخله نکردیم؟؟
    قطعا ائمه بزرگوارمون میدونستن کی و کجا و چطوری سفر این دنیاشون به پایان میرسه؟
    قطعا میتونستن تغییرش بدن
    آیا این سوء استفاده از بینشی که بهشون اعطا شده بود نمیشد؟
    در ضمن تو یکی از پست های سایت نوشته بودین که رویاهای صادقه وقتی که دیده میشن نشون از این داره که این اتفاق ها باید بیفته و به نوعی جبر هستش
    نظر من اینه که اون رویای صادقه فقط از آینده خبر میده
    آینده ای که با دانشی که خدا داره میدونه من چه کاری در آینده انجام میدم و برآیند کارهام بعنوان این میشه که مثلا محسن فردادوستش رو ملاقات میکنه
    نظر شما چیه ؟

    1. سلام به شما محسن عزیز.
      در مورد سوالی زیبایی که پرسیدین ، هر یک از ما انسان ها سطح دسترسی خاصی رو در عالم داریم.
      این قانون در مورد ائمه هم صادقه . هر یک از ائمه بسته به مرتبه ای که دارن، سطح دسترسی اون ها در قوانین عالم متغیر هست.
      اگر بخوایم سطح معنویت انسان ها رو یک تا ده در نظر بگیریم و بگیم ده بالاترین نمره هست.
      انسانی که مرتبه ی معنویش ۳ هست، حتی خواب معنوی هم نمی بینه، چه برسه به اینکه بخواد تغییری در آینده ایجاد کنه.
      اما انسانی که سطح مرتبه ی معنویش ۵ هست، از آینده با خبر میشه، اما اشرافی در تغییرش نداره.
      اما انسانی که سطح مرتبه ی معنویش ، ۷ باشه، میتونه آینده رو با اجازه ی اساتید تغییر بده تا به قابلیت های خودش پی ببره.
      و انسانی که سطح مرتبه ی معنویش ۹ هست، حتی میتونه آینده ی دیگر انسان ها رو هم با شفاعت خودش و اجازه دست های بالاتر تغییر بده.
      امید که جواب سوالتون رو گرفته باشید.

      1. ممکنه اینو بیشتر توضیح بدید؟ در مورد انسانهایی که سطح مرتبه ی معنویشون ۹ هست. چه جوری تغییر میدن؟ راهی غیر از دعا هست؟ در عالم خواب چطور این تغییر انجام میشه؟ من با اشتیاق تمام دارم نظرات این پست رو میخونم .میبخشید که سوال میپرسم. امیدوارم راه درستی رو انتخاب کرده باشم.

        1. سلام به شما نگار عزیز.
          برای رسیدن به این قسمت که بتونیم آینده رو در خواب تغییر بدیم، این با مطالعه به دست نمی آید. این از اسرار و قابلیت های انسانی هست که به عاشقان این راه و اشخاصی که ظرفیت لازم رو دارن داده میشه. از این رو اگر مشتاق به رسیدن این مراتب هستید باید از نظر کردار، اعمال، گفتار خودتون رو بسیار بسیار بالا ببرید و در این راه چیزی جر رسیدن به معرفت انسانی نخواین
          اینطوری کم کم خداوند شما رو با قابلیت های بزرگ انسان و ارزش والای انسان آشنا خواهد کرد و شکی در این نیست

  44. با عرض سلام و وقت بخیر
    یه تناقض برام پیش اومده
    ما تو رویاهای صادقه از احوال آینده با خبر میشیم
    که به نظر من خود دیدن رویاهای صادقه میتونه به سان شکلاتی که بزرگتر ها به بچه ها میدن برای تشویق اونها باشه که البته باز هم به نظرم من هدف دیدن خواب و رویا نیست بلکه چیزی فراتر از اینهاست <>
    تناقض اینه که شاید خدا بخواد یک اتفاقی برای ما بیفته که ما کارمامون رو با اون اتفاق از بین ببریم و یا اینکه از اون اتفاق یه درسی بگیریم
    حالا اگه اون اتفاق رو در خواب تغییرش بدیم تو چرخه زندگی مداخله نکردیم؟؟
    قطعا ائمه بزرگوارمون میدونستن کی و کجا و چطوری سفر این دنیاشون به پایان میرسه؟
    قطعا میتونستن تغییرش بدن
    آیا این سوء استفاده از بینشی که بهشون اعطا شده بود نمیشد؟
    در ضمن تو یکی از پست های سایت نوشته بودین که رویاهای صادقه وقتی که دیده میشن نشون از این داره که این اتفاق ها باید بیفته و به نوعی جبر هستش
    نظر من اینه که اون رویای صادقه فقط از آینده خبر میده
    آینده ای که با دانشی که خدا داره میدونه من چه کاری در آینده انجام میدم و برآیند کارهام بعنوان این میشه که مثلا محسن فردادوستش رو ملاقات میکنه
    نظر شما چیه ؟

    1. محسن جان سلام.
      سوال قشنگی پرسیدی.
      ائمه بزرگوار، هر یک دستی در این دنیا دارن و وظیفه ای بر دوش دارن.
      شفاعت در بیماری به امام رضا ع محول شده و عبور انسان از دروازه های عرفان به حضرت ابولفضل عباس. مراحل بالای تکامل انسانیت نیز توسط حضرت علی و…
      این یعنی، هر انسانی نسبت به مرتبه ای که داره، میتونه دستی بر آتش داشته باشه.
      به من و شما، اجازه دسترسی برای تغییر آینده داده نمیشه چون ظرفیت این کار رو نداریم. اجازش رو نداریم و هنوز به این سطح از تکامل نرسیدیم. و مطمئن باش اگر بخوایم هم نمیتونیم آینده ای که محول و تعیین شده رو تغییر بدیم.
      پس …
      شخصی میتونه این کار رو انجام بده که اجازش رو داشته باشه، هر چه سطح و مرتبه ی معنوی ما بالاتر میره، اجازه های بیشتری به ما داده میشه، آگاهی ما بیشتر خواهد شد و از مسائل بیشتری آگاه خواهیم شد.
      پس این سو استفاده نیست، بلکه دسترسی بیشتر برای شناخت بیشتر انسان و قابلیت هاش هست.

  45. سلام سوالم این بود که من قبلا خوابای معنی داری میدیدم ولی تااومدم به خوابام توجه کنم خوابام رو فراموش میکردم ،الانم بیدارکه میشم میدونم ک ی خوابی دیدم ولی محتواش یادم نمیاد!
    و اینکه من توی متن خوندم که تقلب حق الناسه من توی دانشگاه خیلی تقلب کردم توی امتحانام حتی شده ی درسی رو اصلاااا نخوندم ولی دوستم بهم رسونده قبول شدم
    باتوجه ب این مسئله من حق الناس ب گردمه؟؟؟؟؟
    و اگر هست چیکارباید کنم که ازگردنم ساقط بشه؟؟؟؟؟☹️الان ترم اخرم

    1. سلام به شما ابراهیمی عزیز.
      شخصی ساعت ها درس میخونه و قبول میشه. شخصی درس نمیخونه و تقلب میکنه و قبول میشه.
      به طور حتم این حق الناس هست.
      پس چاره چیه ؟ پذیرفتن اشتباه و تلاش کردن برای درس خواندن تا نمرات واقعی رو به دست بیاریم.
      و بخشیدن خود و طلب بخشش از کائنات. انجام دادنش سخته، اما اگر میخواین بارتون سبک شه و درس هاتون رو یاد بگیرین و انسانیت رو به جا بیارین این کار رو انجام بدین.

  46. من کامنت گذاشتم چرا ثبت نشده؟؟؟؟☹️تورروخدا جواب بدید دیگه

  47. من کامنت گذاشتم چرا ثبت نشده تورو خدا جواب بدید دیگه ?

    1. نظرت مربوط به این پست تماما پاسخ داده شدن، اگر نظری گذاشتید و جوابی نیومده، دوباره نظر بذارید دوست گرامی.

  48. سلام جناب من تازه سایتتون رو پیدا کردم و مطالب رو خوندم چطوری میشه و از کجا باید شروع کنم????باخوندن مطالب ب شدت نگرانه خودم شدم من توی امتحانای دانشگااه خیلی تقلب کردم ینی شده ی درسی رو هیچی بلد نبودم با تقلب نمره قبولی کسب کردم ایا حق الناس ب گردن منه؟؟؟؟؟لطفا جواب بدید ممنون میشم و اگر ب گردنمه برای اینکه از گردنم ساقط بشه باید چه کاری انجام بدم،؟؟؟؟درضمن من خوابای معنی دار گه گداری میدیدم تااومدم توجه نشون بدم ب خوابام کم کم دیدم هرخوابی میبینم فراموشم میشه و فقط فردا که بیدارمیشم یادم میاد ک خوابی دیدم ولی محتواش یادم نمیاد چیکارکنم خوابام یادم نره ؟؟؟؟خیلییییی ممنون میشم پاسخ بدیدممنون ک وقت میذارید

    1. سلام ب شما دوست عزیز.
      مطالب سایت رو از اخر به اول بخونید، هر روز یک الی دو مطلب رو مطالعه کنید.
      زمانی که وارد مسیر معنوی بشید و متوجه اشتباهتون بشید و دیگه تکرارش نکنید، کارماهای شما شروع ب سوختن میکنند.
      برای یاد آوری خواب ها هم مطالب مربوط به رویا رو مطالعه کنید لطفا.

  49. نمیدونم شاید اتفاقات بستگی به شرایط هر زمان تغییر میکنه

  50. با سلام خدمت شما و تشکر از سایت فوق العادتون.ببخشید من سوالی داشتم ،راستش من در مورد یک موضوعی از اینده خوابهای زیادی میدیدم و تقریبا از اینده اون موضوع دیگه مطمین بودم اما الان انگار داره یجور دیگه پیش میره که با خوابهای من جور در نمیاد و البته این اتفاق هم خوبه و شاید خیلی هم بهتر بلشه اما نمیدونم چرا اینجوری شد اخه من اون خوابها رو تو شرایط خیلی معنوی و با کلی دعا و التماس میدیدم.میخوام اگه میشه دلیلش رو بهم بگید.ببخشید ک خیلی واضح نبودن حرفام.

    1. سلام به شما اسنات عزیز.
      صحبت هات که واضح نبود…
      اما هر کسی باید لِم خواب های خودش رو پیدا کنه.
      بعضی از دوستان خواب هاشون بر عکس تعبیر میشه.
      بعضی ها عین همون چیزی که میبینن رو تجربه میکنن.
      بعضی ها به نحو دیگری خواب می بینین.
      شما خودت باید بر خوابهات اشراف پیدا کنی و با گذشت زمان و دیدن خواب های متمادی بتونی تشخیص بدی کدام خواب به چه صورتی تعبیر میشه.
      به طور حتم الان اون ادم سابق نیستی. اگر تغییری در خواب ها ایجاد شده، یعنی تغییری در تو و نگرش و اعمال تو ایجاد شده.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.