صفحه اصلی خواب و رویا تغییر آینده در خواب
تغییر آینده در خواب

تغییر آینده در خواب

0
326

به نام خداوند بزرگ و متعال

مدتی بود که از دنیای خواب و رویا ، برای شما عزیزان صحبت نکرده بودیم ، از این رو امروز میخوام موضوعی رو در مورد خواب و رویا با شما عزیزان در میون بذارم … شاید قبول این مطلب برای خیلی از ما قابل باور نباشه ، اما خب ، به نظر من ارزشش رو داره که با خوندن این پست ، متوجه بشیم که میتونیم آینده رو در خواب تغییر بدیم ، یا نه !!! با ما همراه باشید .

تغییر اینده در خواب

میشه گفت خواب و رویا برای ما یک دنیای مجازی ولی واقعی و دنیای بیداری برای ما یک دنیای واقعی اما مجازی هست .

ما در بیداری با اجسام و مادیات سر و کار داریم و چون این اجسام رو  لمس میکنیم ، این دنیا رو واقعی میپنداریم . به عنوان مثال برای  راه رفتن حتما باید بلند بشیم و راه بریم .

از طرفی در دنیای خواب ، ما همه چیز رو به صورت مجازی میبینیم و با افکار خودمون بر این دنیای مجازی ، سلطه پیدا میکنیم . به عنوان مثال برای راه رفتن ، تنها کافیه فکر کنیم که راه میریم . و راه رفتن در خواب میسر میشه .

پس در نتیجه ، ما نباید دنیای خواب رو با دنیای بیداری مقایسه کنیم .زیرا  هر یک دارای  قوانینی متفاوت از دیگری هستند .

همچنین لازم هست که بدونیم ، دنیای مجازی ، بُعد دیگر زندگی ما در روی کره ی زمین هست .

ما در جسم مادی ، بر روی زمین در حال زندگی کردن هستیم ، اما بُعد مجازی ما در جهان های دیگر در حال کند و کاو و جستجو هست . که خب این گفته رو در آینده برای شما اثبات میکنیم. با گفتن مقدمات لازم ، حال به بحث چگونه آینده را در خواب تغییر بدیم می پردازیم .

برای اکثر ما پیش اومده که در خواب ، آینده رو دیدیم … به عنوان مثال خواب دیدیم که فردا شخصی رو ملاقات میکنیم که چند ساله از اون بی خبر هستیم . دستِ بر قضا ، فردای همون روز ، شخص مورد نظر رو در مکانی ملاقات میکنیم … و بیش از اینکه از دیدن فرد تعجب کنیم ، از این تعجب میکنیم که من چطور در خواب ، از این رویداد مطلع شدم !!!

تغییر آینده در خواب هم به همین شکله ، ما ابتدا رویایی رو از آینده مشاهده میکنیم ، اما با این تفاوت که ، در هنگام دیدن رویا ، باید بتونیم دخل و تصرفی رو در رویای خود داشته باشیم تا بتونیم رویا رو به اون شکلی که مد نظر خودمون هست تبدیل کنیم .

برای روشن شدن مبحث تغییر آینده در خواب ، به مباحث زیر توجه کنید .

تغییر آینده در خواب :

تغییر آینده در خواب ، یک کار اسرار آمیز نیست ، بلکه انسان هایی که دارای مراتب بالای معنوی ، تمرکز حواس بالا  هستند و البته به خواب و رویا اهمیت میدن ، میتونن این کار رو ، در مواقع لازم انجام بدن … و البته در پایان این پست ، از شما هم دعوت میکنیم که این کار رو با هم در حد توان انجام بدیم …

باید خدمت شما عرض کنم که این پست همانند پست ورود به دنیای اسرار آمیز خواب ، از تجربیات شخصی استخراج شده نه از کتابی خاص یا چیزی که تجربش نکرده باشیم.

تصفیه حق الناس بر جای مانده :

مواردی وجود داره که ما ، حق الناسی رو به گردن داریم که خود از اون بی اطلاع هستیم ، یا مطلع هستیم و نمیدونیم چطور میتونیم اون حق الناس رو جبران کنیم . به عنوان مثال من ۴ سال در تبریز مشغول به تحصیل در دانشگاه بودم ، در مواقعی به علت نخوندن درس و طمع داشتن برای کسب نمره ی بالاتر ، در جلسه امتحان با دیگر بچه ها تقلب میکردیم که خود این امر باعث میشد دیگر بچه ها که کم خوندن یا زیاد خوندن ، از ما نمره ی کمتری رو بگیرن .

این امر باعث شده بود که ، رویاهایی از دوران دانشگاه دیده بشه ، که معمولا این دسته از رویاها ، به صورت سریالی دنبال میشن ، یعنی چندین شب متوالی ما خواب مشابهی رو میبینیم . در این مواقع باید ببینیم در خواست های ما در اون مدت زمان چی بوده . یا باید تفکر کنیم مشکلاتی که داریم باهاش دست و پنجه نرم میکنیم چیا هستن .

به عنوان مثال در مدت زمانی دچار رکود در موقعیت شغلی خود شده بودم ، در پی خواست هایی از اساتید و خداوند علت مشکل رو خواستار شدم ، که با  دیدن خواب هایی از دانشگاه و امتحاناتی که درِش شرکت داشتم همراه بود . متوجه شدم که مشکل از تقلب هایی بوده که در دوران دانشگاه در سر جلسه امتحان انجام دادم … در نتیجه باید درس لازمه رو کسب میکردم …

در خواب بعدی ، زمانی که در حال امتحان دادن بودم ، به هیچ عنوان تقلب نکردم و تنها از دانسته های خودم استفاده کردم ، در نتیجه درس لازمه رو فرا گرفتم . البته اینجا اتمام کار نبود، سپس در خواب های بعدی ، متوجه شدم که افرادی که تقلب نمیکردن هم در اون زمان مارو نبخشیده بودن ، مخصوصا همکلاسی های خانم … به لطف اساتید ، در خواب هایی که ترتیب داده شد ، موفق بر این شدیم که از این خانم ها هم حلالیت بطلبیم ، که به نوعی این ارتباط رو میشه ارتباط با روح یا خود برتر طرف مقابل دانست . با صاف کردن حق الناس ، هم رشد معنوی حاصل شد و هم گره از کار موقعیت شغلی باز گشایی شد . که این خود یعنی تغییر آینده در خواب که معمولا در این دسته از خواب ها ، ما موفق نمیشیم در یک جلسه تصفیه حق الناس رو به اتمام برسونیم ، بلکه در چندین جلسه این کار انجام میشه .

باز سازی آینده :

انسان زمانی که به درجات بالاتر در سطح خواب و رویا میرسه ، این قابلیت رو پیدا میکنه که در آینده خودش ، دخل و تصرف داشته باشه . البته برای نقش آفرینی در این مرحله باید نفوذ بسیار بالایی رو در رویاها داشته باشیم . این تجربه رو از زبان یکی از دوستانم برای شما بازگویی میکنم .

از طریق برادرم به من پیشنهاد شده بود تا مدیریت آموزشگاهی رو در اختیار بگیرم . مسئولیت سنگینی بود ، چون باید تدریس هم میکردم . قرار بود در کنار من ، یک استاد دیگه هم برای آموزش و همراهی حضور داشته باشه ، دو شخص که فوق لیسانس هم داشتن ، قرار بود هر یک در یک روز بیان و با داداش صحبت کنن … من هم نسبت به هیچ کدوم نظر خاصی نداشتم ، بلکه میخواستم کسی با من همکار بشه که بهترینه .

همون شب که خوابیدم ، ناگهان در رویا بهم الهام شد که مهندس دومی ، خیلی بهتر از مهندس اولی هست و ما اگر با مهندس دومی قرار داد ببندیم در کارمون موفق خواهیم بود . اما قرار بود فردا مهندس اولی برای صحبت کردن با داداش به آموزشگاه بیاد ، و داداش هم به مهندس اولی بیشتر علاقه داشت … در رویا سراسیمه بودم و با خودم میگفتم چطور میتونم کاری کنم که داداش با مهندس دومی قرار داد ببنده … ناگهان به ذهنم رسید که کاری کنم که فردا مهندس اولی نتونه بیاد آموزشگاه ، با استفاده از افکارم تو خواب ، خواستم که فردا مهندس اولی به هر دلیلی شده به آموزشگاه نیاد … اون رویا به اتمام رسید .

صبح که بیدار شدیم و به آموزشگاه رفتیم ، مهندس اولی برای مصاحبه به آموزشگاه نیومد و زنگ زد و گفت که نمیتونه بیاد . و فردای اون روز مهندس دومی اومد و داداش با همون قرار داد بست و ….

میشه گفت در این تجربه ، دوست ما ، از تجسم افکار خود برای تغییر آینده ، در رویاهاش ، استفاده کرده ، در بیداری هم با استفاده از تجسم افکار میشه این کار رو انجام داد ، اما باید تمرکز به قدری باشه که انسان با تجسم افکارش ، وارد دنیای مجازی یا همون دنیای درونی خودش بشه . در یک کلام ، قدرت و واقعیت تجسم خلاق در ذهن شما باید به اندازه ای قوی باشه که وارد دنیای مجازی یا همان دنیای درونی بشه و سپس افکار شما در صدد تغییر برای دنیای مادی ، وارد عمل بشه .

عامل خیر :

گاهی ما در عالم رویا ، میتونیم از بعضی اتفاق های بد ، چه برای خودمون و چه برای دیگران جلوگیری کنیم . این اتفاق جالب رو از زبان یکی از تجربه کنندگان ، برای شما مینویسم .

مدتی قبل دو تن از همسایه های ما چند روزی رو با هم قهر بودن ، به واقع میدونستم که اگر این دو با هم رو در رو بشن ، کار به دعوا و بحث و جدل میکشه … نگران بودم که اگر فردا این ها با هم رو در رو بشن و دعوا و کتک کاری کنن ، تو در و همسایه خیلی بد میشه و آبروی هر دوی این ها میره . و چون مغازه این دو همسایه ، از هم چندین متر بیشتر فاصله نداشت ، نگرانی من دو چندان شده بود . از این رو ، با این نگرانی به خواب رفتم .

شب هنگام در خواب دیدم که در جلوی مغازه هستم ، همسایه اولی به مغازه اومد و مغازه رو باز کرد . در رویا متوجه شدم که همسایه دومی هم داره در همون لحظه به مغازه نزدیک میشه ، چه کنم چه نکنم ، گفتم : آقای فلانی صبحانه خوردی ؟ گفت نه هنوز ، به بهانه صبحانه ایشون رو به داخل مغازه بردم و مشغول صبحانه خوردن شدیم ، در رویا متوجه شدم که همسایه دومی به مغازه رسیده و مغازه رو باز کرده .

در همین حین در رویا ، سریع نزد همسایه دومی رفتم و ازش خواهش کردم امروز از مغازه بیرون نیاد تا خدایی نکرده بحث و درگیری پیش نیاد ، در کمال نا باوری ، همسایه دومی این درخواست من رو قبول نمیکرد … تا اینکه با اصرار قبول کرد و سپس خواب های پی در پی زیادی دیدم ، تا اینکه متوجه شدم من باید این دو همسایه رو غروب همون روز با هم آشتی بدم و ناگهان از خواب بیدار شدم …

صبح بود و به سر مغازه رفتم ، دیدم دقیقا مانند خوابی که دیده بودم همسایه اولی به در مغازه اومد ، صحنه دقیقا شبیه به چیزی بود که در رویا شاهدش بودم ، به خودم گفتم الان همسایه ی دوم هم سر میرسه ، پس باید کاری که در رویا انجام دادم رو دوباره تکرار کنم تا مشکلی پیش نیاد . اومدم بگم آقای فلانی صبحانه خوردی ؟ که دیدم خود همسایه من رو به صبحانه دعوت کرد . سپس همسایه دوم که سر رسید خودش به داخل مغازه رفت و تا غروب هم بیرون نیومد .

تا غروب که با تدابیری این دو رو با هم دوست کردم .

نکته ی جالب خواب این بود که در رویا ، من این عزیزان رو به انجام کارهای ذکر شده وادار کردم ، اما در بیداری اون ها خود این کار رو بدون دخالت من ، اتوماتیک وار انجام دادند ، که نشان از تاثیر صحبت های من ، بر خود برتر این افراد ، در رویا داشته .

بله دوستان ، این هم از مبحث تغییر آینده در خواب که از تجربیات خودم و دو تن از دوستانم برای شما نوشتم . موضوع تغییر آینده در خواب رو از این رو با شما در میون گذاشتم ، که علاقه مندان به دنیای خواب و رویا ، این مطلب رو بدونن که در خواب هاشون میتونن دخل و تصرف داشته باشن …

که از دست ندادن آگاهی در خواب ، شرط لازم و اساسی برای نقش آفرینی در دنیای خواب هست. که همون طور که در پست اگاهی در خواب و رویا گفته شد ، اگاهی در رویا زمانی کسب میشه که انسان آگاهی در بیداری رو از دست نداده باشه .

به عنوان مثال شما در رویا مشاهده میکنید که اتفاق بدی برای برادر شما خواهد افتاد ، ما در رویا ها ، الهاماتی رو از قبل دریافت میکنیم ، یعنی قبل از وقوع حادثه میدونیم که الان حادثه ای در حال اتفاق افتادنه ، این حادثه خوب هست یا بد ، یا طرف مقابل ما انسان هست یا انسان نما و ….

ما زمانی که در رویا متوجه میشیم الان داره یک اتفاق بد برای یکی از عزیزان ما میفته ، باید به سرعت به خودمون بگیم که آگاه باش ، آگاه شو ، و زمانی که در رویا به جای نظارت بر رویا ، هوشیاری بر رویا رو کسب کردیم ، میتونیم با افکار ، یا با تجسم خلاق ، یا با دخالت در اتفاقی که قراره بیفته ، از یک اتفاق بد جلوگیری کنیم ، یا اون اتفاق بد رو به یک اتفاق خوب مبدل بسازیم .

اگر میخواهید در رویا دارای آگاهی شوید :

یکی از رمزهای کسب آگاهی در بیداری و رویا ، اینه که بدونیم چرا زنده هستیم ، چرا نفس میکشیم و بهر چه هدفی در حال زندگی کردن هستیم ، سپس باید مواظب تک تک اعمال خود باشیم ، به یاد دارم گفته ی یکی از اساتید رویا رو که میگفت: حتی اگر دستمالی رو هم به روی زمین بیاندازید ، اگر برای فردی که از آنجا رد میشود ، حالت بدی را ایجاد کند ، به حساب شما نوشته خواهد شد و در زندگی شما تاثیر گذار خواهد بود.

با این اوصاف ، از این پس به اعمال خود ؛ بسیار توجه خواهیم کرد . برای کسب آگاهی در خواب نیاز به مراقبه و تمرکز با نور داریم .

تمرکز با نور : در شب هنگام ، به یک شمع یا یک نور کم سو ، خیره شوید و این کار را برای یک ربع تا بیست دقیقه انجام دهید . این امر باعث هماهنگ سازی چاکرا ها و بالا رفتن قدرت تمرکز شما میشود که در خواب ها بسیار بسیار زیاد به این فاکتور ها نیازمند هستیم .

و در آخر اینکه شب ها زود بخوابیم ، بهترین زمان ساعت خواب شبانه ، ۲۳ تا ۷ صبح است . حال دوستان اگر موافق باشند ، میتونیم در کنار هم  ، به نکته هایی که گفته شد جامه عمل بپوشانیم و ببینیم رفته رفته چه مقدار آگاهی در خواب ، کسب میکنیم . و تجربیات خودمون رو در اختیار دیگر عزیزان قرار بدیم . نظر شما چیه ؟

امید وارم که این پست نیز برای شما مفید بوده باشه ، سوالات شما عزیزان رو در بخش نظرات ، با کمال میل پاسخ گو خواهیم بود …

 %d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1

 

 

شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه(۳۲۶)

  1. سلام بله ببخشید تند رفتم چون واقعا ناراحتی میاره نظرات همه رو جواب بدین و مال من حتی تایید نشه

    لطفا ایمیلتون رو چک کنین الان که فکر میکنم بنظرم همون بهتر که تایید نشد متنش مناسب منتشر شدن تو وبسایت نبود

    من چند بار ایمیل زدم و هیچوقت جوابی نگرفتم الان دارم با یه ایمیل جدید براتون میفرستم لطفا جواب بدین

  2. واقعا جالبه که نظراتی رو بدون دلیل تو سایتتون نمیزارین و رد میکنین در حالی که به بقیه دختر خانم ها سریعا جواب میدین و مال ما بعد چند روز حتی تایید نمیشه!

    1. سلام دوست عزیز.
      من الان میدونم شما دختر هستی یا پسر ؟
      لطفا اگر نظری دادید، دوباره ارسال کنید.
      نظری از شما دیده نشده و یا شاید توسط یکی از مدیران پاک شده باشه. لطفا دوباره ارسال کنید نظرتون رو.

  3. اینکه آدم بخواد از دست این ذهنش خلاص بشه یا به صلح برسه کار واقعا سختیه…ازوقتی اون مطلب رو خوندم روزی هزار بار به خودم میگم:عاطفه،این ذهن توعه.تو نیستی.درگیرش نشو…گوش نکن اگه میگی ازالان خوب باشی فایده نداره تو که تا الان بد بودی.گو شش نکن اگه میگه ول کن نمازنخون خدا که دوست نداره.اهمیت نده اگه سعی میکنه. جلو ی تو رو بگیره تا درس نخونی.گو شش نکن اگه میگه یه ماه خیلی زمان کمی هست برای جبران.توجه نکن اگه میگه ازالان به فکر رشد کردن بودن بی فایده اس تو که انر اشتباه کردی.ولی سمج تر از این حرفاس.تا میام پای کتاب بشینم و بخونم همش دارم به شکست هام فک میکنم.یه کش انداختم دور مچ دستم هر وقت فکر بیخود کردم میکشم ول میکنم تا دردم بیاد…اصلا میدونی چیه؟؟سخته،من کوتاه نمیام….حقیقت اینه که یه ماه کافیه.خدام دوسم داره،کمکم میکنه.من میخوام پزشک بشم تا هرکی پول نداره درمانش کنم بی هیچ منت.تا دیگه کسی ازترس بی پولی از بیمارستان فراری نباشه…این هدف خوبیه.چون هدفم معنویه خدام کمکم میکنه.مگه میشه کمکم نکنه؟؟امروز یکی از کابوس های زندگیم واقعی شد.ولی نه گریه کردم،نه عصبی شدم.چون من نمیخوام بذارم ذهنم منو بازی بده.آقای شهاب ممنونم بابت پست هاتون… هرگز فک نمیکردم انقدر بتونم قوی باشم.خدا جوووون شکرت.مرسی آقای شهاب

    1. سلام عاطفه جان
      برام خیلی جالب بود از این که یکیو پیدا کردم که ذهنش دقیقا همون حرفایی رو بهش میزنه که ذهن من بهم میزنه!منم درتلاشم که صلح امیز!بتونم با ذهنم به یه نتیجه ای برسم!هر چند که مجبورم این ۱ماه رو تحمل کنم تا بعدش حسابی به ذهنم یه خونه تکونی اساسی بدم!
      به هر خوشحال شدم که یکیو مث خودم پیدا کردم و واسم جالب بود!

  4. سلام.آقای شهاب،من قبلا میتونستم این کارو بکنم یعنی از آگاهی در رویا برخوردار بودم.به این صورت که میتونستم بفهمم الان این یه خوابه…پس چون خوابه من میتونم هرکاری بکنم…نمیدونم از کجا میفهمیدم،ولی میفهمیدم…این اتفاق مخصوصا تو خوابای بد برام میوفتاد..مثلا یه بار توی خواب کسی که نمیشناختم سعی کرد به من و برادرم آسیب برسونه.من برادرم رو نجات دادم و ازش محافظت کردم.حتی یادمه تو یه اتاق بسته گیر کردیم ولی چون میدونستم خوابه واقعیت هم نداره تونستم یه در وسط دیوار ایجادکنم تا فرارکنیمو….تجربیات مشابه هم داشتم…ولی الان چندماهه دیگه نمیفهمم خواب میبینم…دیگه نمیتونم از این خوابا ببینم.من باید چیکار کنم؟؟دوست ندارم توانایی هامو ازدست بدم…قبلا حتی میتونستم تو بیداری اتفاقات رو ت شش خیص بدم.مثلا یه بار با اتوموبیل پرسرعتی تصادف کردم،یعنی باشدت زدبهم.
    .ولی قبل ازاینکه این اتفاق بیوفتهانگار یه کسی بهم گفت الان میخواد برات اتفاق بدی بیوفته و منم آیه الکرسی خوندم…حس عجیبی بود که نمیتونم توصیف کنم…ولی الان انگار توانایی هام رو دارم از دست میدم.چیکار باید بکنم؟متشکرم.

    1. به طور حتم، این بر میگرده به مشغله های ذهنی، ذهنی زندگی کردن، درگیر موضوعات پوچ بودن و میل پیدا کردن به نفسانیات.
      علت دیگه ای نمیتونه ای داشته باشه.
      اگر میخواین همچون گذشته باشین، باید فردی باشین که در گذشته بودین.
      شخصی که الان هستین، اون شخص قبلی نیست.
      قبلا هم به شما گفتم.
      مطالعه ی مطالب، نمیتونه به شما کمک کنه، عمل کردن به مطالب میتونه کمک کننده ی شما باشه.
      انسان تا یه حدی در رویا بهش کمک میشه، بعد از اون ارتباط در رویا قطع خواهد شد تا شخص بتونه حواسش رو به بیداری متمرکز کنه.
      پس حواس شما هم به زندگی در بیداری و اکنون باشه.
      خواب یک دنیای خیالی هست که اگر لازم باشه الهامی به ما برسه، حتما و به هر طریقی خواهد رسید.

  5. من خواب دیدم که یه جایی جمعیت زیادی جمع شده یه مردمرده بوداما من نمیشناختمش هرکسی که میومدلباس سفید تنش بود فک کنم لباس احرام بود بعدشروکردن به نمازمیت خوندن فقط من یه لباس سبزتنم بود اما دوست نداشتم همراهشون نمازبخونم..واقعا هرچی فک کردم تعبیرش برام روشن نیست…

    1. اسما عزیز، این خوابی که شما دیدی، مربوط به مردن شخصی هست، و یا فکر شما در مورد مرگ اشخاصی که زمین رو ترک میکنن.
      این خواب یه ارتباطی با ذهنیت و باور های شما در مورد این موضوع یا معاد و آخرت داره. جواب این سوال رو اگر پیدا کنید… من هم میتونم تعبیر رو پیدا کنم.

  6. سلام
    زوج الهی وجود دارد

    الهه شب عزیز تو خوابشون به این موضوع اشاره کردند
    اگر ما زوج الهی خودمون ببینیم بی دلیل دوسش خواهیم داشت ? حتی اگر به نظرمان بیاد از لحاظ اجتماعی مناسب هم نیستیم ?

    این عشق های بی دلیل دوست داشتن هایی که از اول داستان آدم نمی دونه چرا اینقدر دوسش داره ممکنه علتش این باشه ?
    پس خیلی از قصه های عشق ممکنه منشا آسمونی داشته باشه ?

    اگر در مورد زوج الهی چیزی می دانید اینجا بگید لطفا البته می دونم خارج از موضوعه ولی یه بار اشکال نداره برادر خوبم

    1. صحبت در مورد این موضوع، نمیتونه فقط نظر من باشه قطره باران عزیز
      اما ، زندگی شخصی خودم رو براتون میگم. من و خانمم، ب طور اتفاقی از هم خوشمون اومد، قیافه هر دومون، برای هم دلنشین بود.
      دوست شدیم، ازدواج کردنمون، از اول تا اخرش با تکرار اعداد بی شمار همراه بود، قرار بر این بود که با هم ازدواج کنیم و کردیم. خواست خدا بود.
      خدا رو شکر به جاهای خوبی هم کشیده شد و الان به داستان زندگی ما داره زیبا و پر رمز و راز میشه، خدا انگار داره من و همسرم رو به جاهایی هدایت میکنه که خودش میخواد که شاید بعد ها باهاتون در میون گذاشتم.
      به هر حال …
      از نظر، من با کسی ازدواج میکنیم که باید بکنیم . اون شخص کامل کننده ی ما هست، نیمه ای از ضعف ها و نقاط قوت ما هست .
      این تنها نظر منه و میتونه حقیقت هم نباشه، اما این نظر منه. یعنی ازدواج من، بر این اساس بوده. شاید برای دیگری اینطور نباشه.

    2. سلام من خواب دیدم روزاخرماه رمضون خواب دیدم که بابام میگه معدل بالاهارودعوت کردن مهمونی توباغ بیابریم من توذهن خودم میگم من که امتحان ندادم بعدحلودرخونمون یه سری برگه که توهرکدومش یه عمل نوشته میبینم خیلی تعجب میکنم ازدیدنش حتی نفس کشیدنم روهم نوشته بوداون روزمامانم بهم گفت یه چیزی من سرش دادزدم که مامان چقدگیرمیدی اینم توبرگه هابوداین جزگناه هام بودبعدکه ازخواب بیدارشرم ازمامانم معذرت خاستم

  7. ممنون از کمکتون.ببخشیدمن ایمیل نداشتم بهتون پیام بدم.ممنون ازراهنماییتون

  8. سلام اقای شهاب.من چن وقتیه خواننده ی پنهان سایتتونم.تبریک میگم بهتون بابت این درجه از اگاهی روحی که خدابه شماداده.راستش ماجرایی که میخوام بگم طولانیه وقبلش ازتون درباره این اتفاق که وققتتونو میگیرم پوزش میخوام.
    راستش من پارسال همین موقعها بود که به مردی علاقمندشدم.ایشوناستاد من بودن ومجرد.راستش خیلی بهم چراغ سبزمیدادن ولی من ازاونجاییکه یکم جوون بودم وتجربه ی اولم خیلی میترسیدم که اشتباه کنم وهمیشه درحال دعابودم تاخدامواطبم باشه.تااینکه بعداز گذشت چن ماه اصرارایشون ومقاومت من یه شب خواستم که خدا راهنماییم کنه.شب محرم بود که خواب یه طاووس ابی دیدم که میگفتن مال منه وهی سمتم میومد ولی من میترسیدم وفرارمیکرد.چندین باراین خوابودیدم که طاووس دستمو میگرف ومن بااضطراب ازش دوری میکردم.تااینکه سریه موضوعی به کلی رابطم بااون اقابهم خورد ینی دعواشد.ومن کلی گریه کردم وگفتم خدایافراموشش کردم دیگه تمومه.همون شب خواب دیدم منو به یه قصرطلایی میبرن که یه دروازبزرگ داش که روش دعاهایی درموردحضرت فاطمه س نوشته بود.وتوی قصریه بارگاه بودکه بالای اون سه تاپرنده بودن.یادم نیس ولی فک کنم قرقاول وکبوتر واون پرنده ابیه بود.
    بهم گفتن اینجا محل امام زمانه ومحل عبادت حضرت مریم.ببین خداچقددوست داره که دعاهاتو اینجابرات نگه داشته.غصه نخوربه وقتش درس میشه.وشب بعدش خواب حضرت مهدی عج رادیدم که بهم گف امنتی تو بهت میدم حواست بهش باشه.بعد حضرت ابولفضل وامام حسین به دیدن من اومدن.
    راستش من کلاسم بااین اقاتموم شده دیگه نمیبینمشون.ازخداخواستم حداقل همسرایندموببینم تادل ازاین مردبکنم که خواب یه اتاق پر عروس دیدم.گفتن اینجازوج الهی هرکس وجودداره.من دنبال زوجم گشتم.یهو دیدم گفتن توانتخاب میکنی که این باشی واونوقت این مرد مناسب توعه.خودمو باشال ولباس سفیددیدم که چشمام سبزبود.واون مرد رودیدم که مشخصات عشق خودمو داشت.درضمن همیشه توی خوابام میبینمش که سرش پایینه وقوزکرده انگار ناراحته یاتنهاس.ماالان ازهم خیلی دوریم.اعوذباالله به خداشک کردم که توخوابام بهم دروغ گفته وگرنه ازهم جدانمبشدیم.واقعا دیگه امکان ارتباط نیس وایشون یه شهردیگن.فقط شمارشو دارم.فراموشش کنم؟؟پس خوابام چی؟؟؟لطفا کمکم کنید.ببخشید طولانی شدبرادر.خدایارتون.

    1. سلام به شما الهه شب عزیز.
      اول اینکه بهتر بود این خواب رو اینجا نگی و برام ایمیل میزدی.
      در مورد رویات، رویای تو، کاملا درست و حقیقی بوده، اما امکان داره که شخص مورد نظر رو به خوبی ندیده باشی و یا شبیه عشق قبلیت دیده باشی.
      تنها کاری که ازت بر میاد، اینه که مثبت نگر باقی بمونی و البته در جریان الهی قرار بگیری.
      اون ها تصویری از حقایق رو بهت نشون دادن،
      گاهی این حقایق برای اینکه برای ما قابل فهم باشه، به مانند تصاویر زمینی برای ما تداعی میشه .
      به عنوان مثال، در آسمان های بالا، لباس عروسی وجود نداره، اما خواب برای ما اینطوری صحنه سازی میشه تا ما منظور خواب رو متوجه بشیم. همچنین اینکه در مورد دیدن اون مرد هم میتونه این صادق باشه، شما چون به شخص خاصی علاقه داری، احتمالا ، شخصی که در رویا بهت نشون دادن رو شبیه اون دیدی.
      پس آینده رو به خداوند و فرشتگان واگذار کن و مشغول زندگی و خود سازی خودت شو، مطمئن باش ، برای تو، بهترین چیزی که لایق تو هست، پیش خواهد شد.

  9. سلام اقاشهاب خسته نباشیدمن فکرمیکردم بخاطربیماریم هست تعبیرش اینه که بزودی میمیرم چه تعبیرجالبی داشته البته اگربیماریم نبودمنم مث شمافکرمیکردم بازم ممنون ازجواب

    1. بیماری ها، گاهی برای رشد و تعالی ما هستند لیلی عزیز.
      خدا بنده هایی رو که خیلی دوست داره، گاها امتحانات سختی رو بهشون مبده.
      ترس ها رو بذار کنار و به جاش ایمان رو جایگزین کن و تسلیم بودن در برابر مصلحت خویش.
      تسلیم بودنی که از روی عشق به خدا باشه.
      نه تسلیم بودنی که از نوع ترس از خدا باشه.

  10. سلام خسته نباشیدمن خوابی دیدم که تواسمان ادم های زیادی درحال پروازبه بالای اسمان بودنداماچهره همشون مث خورشیدبودخیلی زیباوروشن همه شبیه هم بودندمنم میخاستم برم بالااماتوخواب میترسیدم ولی انگاریکی توخواب بهم گفت اگه بری توهم مث خورشیدزیبامیشی ولی انگارقراربودمنم بزودی برم فقط میترسیدم تعبیرش چیه

    1. سلام به شما لیلی عزیز.
      واقعا عالیه که شما عزیزان انقدر خوب دارین رو به بالا حرکت میکنین.
      عزیزانی همچون شما، قطره باران و چند تا دیگه از دوستان …
      خانم لیلی، اگر بر ترس هاتون غلبه کنید، به مراتب بسیار بالاتری خواهید رسید. ترس هایی در شما وجود داره که باید اون ها رو بشناسید و حلشون کنید.
      منتظر پستی که در آینده مینویسم باشید. همچنین از الان ترس هاتون رو بشناسید.

  11. سلام آقا شهاب من دیشب خواب دیدم انگشت اشاره ام زخم شده و خونی بود و بریده بود ولی قطع نشده بود و من روی آن را میبستم که خوب شود.تعبیر خوابمو لطف میکنید بگید بهم ممنون میشم ازتون

    1. سلام به شما ندا عزیز، بعضی ها بر این عقیده هستند که خون در خواب، خواب رو باطل میکنه.
      اما باز با این حال صدقه ای رد کنید.
      اگرم تعبیری داشته باشی، مربوط به آینده است، اگر اتفاق نسبتا بدی براتون افتاد و جبران شد، بدونید تعبیر همین خواب بوده.

  12. سلام آقا شهاب
    مرسی از تعبیر و تحلیل خوابهای پدر و مادرم.
    مادرم کلی فکر کرد و به نتایج جالبی رسید.
    اما اتفاقی که این چند وقت برای خودم افتاد رو میخواهم بگم. بعد از خوندن این پست بسیار جالب، من یادم اومد که من دایما خواب دانشگاه ام رو میبینم که موقع امتحاناتم هست و من باید برم سر جلسه امتحان و مثلا امتحان ساعت ۷٫۵ هست و الان ساعت ۷٫۲۵ هست و من هنوز خونه ام و با اینکه اضطراب امتحانم رو دارم اما انگار یه نیروی بسیار بسیار قوی نمیذاره برم و هی به خودم میگم که هنوز امتحان دارم و وقت هست.
    بعد از خوندن پست شما تصمیم گرفتم که اگر ایندفعه خواب امتحان دیدم
    بر اون نیرو غلبه کنم و برم سر جلسه امتحان (من این تغییر در خواب رو کودکی هام انجام داده بودم)
    و خیلی جالب که چند شب پیش خواب دیدم امتحان دارم و بدون اینکه قرار باشه بر هیچ نیرویی غلبه کنم رفتم سر جلسه امتحان و البته دیدم که جلسه امتحان در یک پارک که وسایل بازی بچه ها رو داره برگزار شده و من هم بدون هیچ اضطرابی میرسم سر جلسه.
    پ.ن: من این چند وقت روی نیمه تاریکم خیلی کار کردم و تازگیها کشف کردم که مجرد بودن رو انتخاب کردم یه زمانی توی زندگی ام والان هم عبارتهای تاکیدی مربوط به این نیمه تاریک رو با خودم تکرار میکنم.

    1. سلام به شما ملیکا عزیز، بی شک ما مسیری رو ادامه میدیم که درش چراغ روشنایی رو ببینیم و یه به نوعی دراون راه گرم بشیم.
      اگر مسیری که تا کنون ادامه دادین شما رو به جاهای خوبی رسونده و شما رو گَرم نگه داشته، این مسیر رو ادامه بدین و پیش ببرین.
      بی شک هم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.
      در این راه از فرشتگان و خداوند هم کمک بگیرین .
      مطالب مربوط به ذهن رو هم مطالعه کنید حتما.

  13. سلام وخسته نباشید من خوابی دیدم که تعبیرشو میدونم اما به من گفتن که یکم طول میکشه تا اتفاق بیوفته الان ۱۶ ماه از دیدن خواب گذشته یعنی ممکنه چندین سال هم طول بکشه؟تعبیر خواب ا من زدواج بود

    1. سلام به شما خانم سپیده، خوابتون رو در ایمیل برام ارسال کنید تا نظر خودم رو بهتون بگم. لطفا در اینجا ارسال نکنید اگر احساس میکنید خواب بسیار مهمی هست. با تشکر .

  14. میگم اقاشهاب من که اینقدگنهکارم که ختم قران ونمازام قبول نمیشه چراهراتفاقی میفته شب قبلش یاچندروزقبلش خوابشودقیق عین چیزی توواقعیت رخ میده میبینم یاوقتی یه حادثه خوب برام پیش میادچندروزقبلش حس میکنم مثلایه باریه نفراومرخاستگاریم من اصلانمیشناختمش یعنی پیش زمینه قبلی نداشتیم باهم ولی من به دوستم گفتم این هفتع یه نفرمیادکه خیلی ادم خوبی هست میادخاستگاری دوستم گفت ازکجامیدونی گفتم حس میکنم بنظرشماچرااینجورمیشم میگن اگه طرف صالح وصادق باشه خواب هاش صادقه هست من که ادم بدیم اصلاشایدتاابد

    1. سلام به شما لیلی عزیز، همین که شما خودتون رو قبول ندارید، همین که احساس میکنید گناهکارید و ادم بدی هستید، خودش برای قبول نشدن ختم قرآن کافیه.
      میشه شخصی بگه من آدم بدی هستم و بخواد کارهای خوب انجام بده ؟
      باید قبول کنیم ما انسان خوبی هستیم و میتونیم به خوبی هایی که لایقمون هست برسیم، اون وقته که تغییرات حاصل میشه.
      هر چقدر هم گناهکار باشیم هر چقدر هم پست ترین کارهای دنیا رو انجام داده باشیم، بازهم نباید از مهر و محبت خداوند نا امید بشیم.

      صحبت های شما نشان از ذهن فعال شما داره، با ذهن و الگوهای ذهنی نمیشه حقیقت ها رو کشف کرد. ذهن دوست داره بگه من بنده ی بدی هستم و خدا منو دوس نداره، اینطوری بهانه ای جور میشه تا اشتباهات خودش رو توجیه کنه.
      لطفا به نکاتی که بهتون گفته میشه با دقت عمل کنید. سوالی بود در خدمتم، در ایمیل هم میتونید بپرسید.

  15. سلام اقاشهاب خیلی خوشحال شدم که دوباره به سایت اومدین من این مدت که نبودیت منتظربودم زودتربرگردین امیدوارم که به هدفی که داشتین رسیده باشید.

    1. سلام اقاشهاب یه سوال داشتم من قران ختم کردم ولی شبش خواب دیدم یه کتاب قران مث پرنده بال دراوردرفت اسمون بعدگفتم نگاه کنم ببینم تاکجامیره یه کم رفت اومدپایین توخونه مون ولی یه برگه هایش پاره بوددوباره گفتم روشنش کنم بره تابالانیادپایین انگارباکبرت بایدروشنش میکردم بنظرشمایعنی ختم قرانم به ملکوت نرسیده حتماهمینحوره وگرنه حاجتی که داشتم براورده میشه

      1. سلام به شما لیلی عزیز. میتونه تعبیرش همین باشه.
        حالا باید ببینید چرا ختم قران شما بالا نرفته.
        شاید شما با نیت و باوری درستی قران رو نخوندید. چون با کبریت نمیشه باعث بالا بردن قران شد. اما با ایمان و فهم درست قران و درک.درست قران قطعا خواهد شد.

  16. سلام وقت بخیر.
    سوالی ازتون دارم میشه بهم کمک کنید؟؟
    موضوعی تو ذهن من هست که خییییییلی فکر منو مشغول کرده بخودش..همش از خدای بزرگ میخوام ک دعای منو مستجاب کنه..همش فکرم رو اون موضوعه..
    دیشب قبل خواب از خدا خواستم که بهم ی نشونه بده..ک دعام مستجاب شده یا نه..
    از قضا دیشب خواب دیدم ک فالگیری ب من جواب سوالمو میگه..
    حالا میخوام بدونم تین خواب بخاطر اینه ک من همش فکرم درگیر این قضیه بوده یا واقعا جواب دعاهامو گرفتم؟

    1. سلام به شما. از نظر من شما جواب درست رو دریافت کردید مهتاب عزیز.
      به خودتون و قابلیت های خودتون اعتماد کنید.
      بگذارید تجربه کنید و یاد بگیرید. تترسید. اینا همه تجربه است. منتظر باشید و ببینید چی میشه.

  17. درود بر شما مطلب بسیار خوبی بود
    شما کتابی درباره ی برون فکنی نمی شناسید که به بنده معرفی کنید؟

    1. سلام به شما. کتاب ها در ابن زمینه زیاد هست. کتاب چگونه سفر روح را اموختم کتاب خوبیه که در کتابخانه سایت موجود است کتابش

  18. ممنون ازراهنماییهاتون…خداخیرتون بده…وبه زندگیتون آرامش بده

    1. سلام استاد من صبح خواب دیدم که اسم را پدرم میخواد عوض کنه ولی دقیقا یادم نیست میخواست چی بذاره فکر کنم رویا میخواست بذاره
      من خیلی خواب میبینم و قبلا خوابهام دقیقا اتفاق میافتاد

      1. سلام به شما. دوباره در خواست کنید اسم رو به شمت بگن.
        اگر اسم شمارو در خواب به رویا تغییر دادن. شما هم از اطرافیان بخواین شما رو رویا صدا کنن. این یک توالی برای رفتن به مراتب بالاتر هست سمیه عزیز

  19. باعرض سلام وخسته نباشید…من حدودیک سال پیش خواب های پریشونی میدیدم ودرانتهای خواب گریه میکردم ووقتی ازخواب بیدارمیشدم میدیم که واقعا گریه کردم …حتی این گریه هاگاهی بعدازبیداری هم ادامه داشت…راستش من چندوقت پیش باشخصی آشنا شدم وتقریبا میشه اسم دوستی گزاشت رورابطه…گاهی همومیدیدیم والبته این دوستی بارعایت احترام متقابل وبیشنربرپایه ی سفارش کاری هنری ازطرف ایشون به من بود.من ازوقتی باایشون آشناشدم این خواب های پریشونومیبینم …یه بار خواب آینده زندگیمودیدم …خواب دیدم دوتابچه دارم که نسبتابزرگ اندوخونه ای که تابحال ندیده بودم…توخواب بهم اطلاع دادن مادرم گم شده…ازخونه اومدم بیرون وسوارماشین این آقاشدم البته من چهره اشونوندیدم ولی فکرمیکردم ایشون هستن وایشون توخواب به من دلداری میدادن.بعدبرای اینکه دنبال مادرم بگردم راه خیلی طولانی ای وطی کردم بعدبیمارستاناروگشتم بعدپیداش نکردم هیچ کجا نبود رفتم خونه مادریم اونجاهم خیلی دوربودرفتم توحیاط خونه دیدم یه تله خاک که نشون ازقبر مادرم بودوبرادرام دورش ایستاده بودن.بایدبگم پدرم چندسالی هست فوت شدن…بعدهمون لحظه من توخواب بغض گلوموگرفته بودوهق هق میزدم وفریادمیزدم چرامامانموخاک کردین به چه اجازه ای…من همین طورزارمیزدم که صدای روح پدرم ازآسمون اومدگفت تودیگه لازمش نداری من بردمش پیش خودم…ولی من همین طورگله وشکایت میکردم که باچه اجازه ای …وزارمیزدم وقتی ازخواب بیدارشدم واقعا گریه کرده بودم واین گریه هاتایک ساعت بعدازبیداری ادامه داشت…بعداون خواب تصمیم گرفتم که وقتی سفارشات ایندفعه اشونوتحویل دادم به این دوستی هم خاتمه بدم…که اون روزبایکی ازدوستانم که رویاهای صادقانه زیاددیده داشتم ازدانشگاه برمیگشتم…دوستم بهم گفت که چندوقت پیش خوابی دیده که فکرمیکنه برای منه ویادش رفته بوده بگه تاالان …شرح خوابش این بود که می گفت خواب مردی نورانی وزیبا چهره رودیده که توخواب بهش گفته بروبه دوستت مریم بگو شایددیگه عشق براش تکرارنشه…وبه همین سادگی کسی که سرراهت قرارگرفته رو ردنکن…این شدجواب تعبیرخوابموبدین …ممنونم

    1. سلام به شما مریم عزیز. وجود اون دوست نمیتونه دلیلی بر خواب های بد شما باشه .
      خوابی هم که دیدید، که پدر به شما گفته من مادر رو پیش خودم آوردم، یک خواب بسیار خوب هست، زیرا رفتگان گاهی این اجازه رو دارن که بخوان کسی رو پیش خودشون ببرن و این رویا به کرار مشاهده شده.
      مرگ به دست خداست، اما زمانی که کار انسان در زمین تموم میشه، انسان باید بار سفر رو ببینده و مرگ چیزی هست که همه ی ما تجربه میکنیم، مرگ فیزیکی و نه روحی .
      اگر مادرتون رو دوست دارید، از مرگش نترسید، چون شاید زمان رفتن شما زود تر از اون باشه، بلکه اکنون و بعد ها مواظبش باشید و بهش محبت کنید.
      در مورد خوابی هم که دوستتون دیده، اون یک رویای صادقه و بسیار درست بوده، و من به شما پیشنهاد میکنم به علت فرار از ترس های خود، این رابطه رو تموم نکنید.
      چه بسا صلاح شما در ادامه دادن این رابطه هست، این خواب رو هم برای دوست پسرتون تعریف نکنید .
      انتخاب با شماست.

      1. ممنون ازپاسختون ووقتی که گزاشتین…راستش من ازوقتی دوستم اون خواب وتعریف کردیکم برترسم غلبه کردم ولی ادامه دارشدن خواب هایی که توش اکثرابه مرگ مادرم ختم میشه وبیشتربه کابوس شبیهه خیلی آزارم میدن…والبته بایدبگم ایشون دوست پسرم نیستن…فقط تاحدودی ازاحساس هم باخبریم…حتی دیدارمون هرچندماه یکبارهست…ولی من بخاطر همون دیدارکه شایدازلحاظ اجتماعی هیچ ناهنجاری به حساب نمیادولی مادرم وخانواده ام نواین مواردخیلی حساس اندومن دوست ندارم باعث رنجششون بشم…واین موضوع باعث تنهاترشدن من وترس های بیشتری توی من شده که همبشه باهام اند…حتی توی خواب…نمیدونم چه کنم که ازاین ترس الکی وکابوس ها خلاص بشم.

        1. مریم عزیز،
          خواب ها تصویری از درون ما هستند، خواب های تو، ترس درونی تو را دارند به تو نشون میدن، مرگ دست خداست، ما آفریده شده توسط خداییم، پس مرگمون رو هم به اون مسپاریم. مرگ تنها یک اسمه، ما مرگی نخواهیم داشت، بلکه تنها جسم رو در زمین رها خواهیم کرد.
          ترس ، از پی از دست دادن چیزی ایجاد میشه، تا امروز رو مادر رو دارم، اگر فردا نداشته باشم، خواهم ترسید.
          تا امروز پول و رفاه رو دارم، اگر نداشته باشم، خواهم ترسید. چون خلا رو احساس میکنم، عدم امنیت رو احساس میکنم. پست های سرزمین های دور رو بخون، همه رو بخون. هر جا سوالی بود بپرس. اون وقت شاید بیشتر و بهتر منظور هم رو متوجه بشیم.

  20. سلام آقا شهاب من دیشب خواب دیدم تو یه اتاق کوچیک قدیمی بودیم
    که تاقچه داشت و ما داشتیم یه بازی میکردیم که یه مردی نا آشنا دنبال من بود و من باید از این تاقچه به اون تاقچه میپریدم ونباید اون به من میرسید و منم میپریدم و به من نمیرسید و یه ترسی تو وجودم بود که میترسیدم بگیردم یجا افتادم رو زمین میخاستم پرواز کنم که از پای من گرفت و نذاشت پرواز کنم.تعبیر خوابم چیه؟ ممنون میشم بگید

    1. سلام به شما، لطفا خواب های خودتون رو برای تعبیر به ایمیل ارسال کنید. با تشکر. این دیدگاه به زودی پاک میشه.

  21. آقا شهاب من مطالبتون رو خوندم خیلی خوب قانع شدم و فهمیدم که من روی ذهنم کنترل ندارم تصمیم گرفتم افسار ذهنمو دستم بگیرم فقط خدا نکنه زود یادم بره و به همون روال برگردم…اگر مطلبی یا کتابی میشناسید با عنوان تقویت اراده بهم بگید
    خدا نگهدار و مدد کارتون باشه

    1. فعلا کتابی در این زمینه نمی شناسم، اما اگر دوستان کتابی رو میشناسن لطفا به ندای عزیز معرفی کنند، با تشکر

  22. این استرس بد بزرگترین دغدغه من شده و احساس میکنم روحم درعذابه پدر من مرد با تقوایی هستن چند شب پیش خواب دیده بود من در عذاب بودم و از او کمک میخواستم پدرم از من پرسید حالت خوبه و مشکلی نداری منم گفتم خوبم…من همسرم را دوست دارم ولی حسی که به اون داشتم رو هیچوقت نسبت به همسر خودم ندارم تنها دعای من شده همین که مهر اون از دلم بره و به جاش مهر همسرم زیاد بشه

    1. سلام به شما ندا عزیز .
      این چیزی نیست که من بخوام انجامش بدم، یا دیگری بخواد انجامش بده.
      بشین و با خودت خیلی آروم و منطقی صحبت کن/ ذهن خودت رو قانع کن/ که احساسی که در گذشته بوده به درد حالا نمیخوره و بخواه و ببین خصوصیات شوهرت و به زندگی مشترک خودت فکر کن و مطمئن باش اگر با پسر عمو ازدواج میکردی، زندگی بهتری نمی داشتی، ازدواج ما ادم ها بر اساس تقدیر و اون چیزی که ما هستیم رقم میخوره.
      پست های ابتدایی سایت رو که در مورد ذهن هست مطالعه کن. تو ذهن خود نیستی و … اون سه پست رو با دقت مطالعه کن و بعد جمع بندی خودت رو از رابطه ی بین ذهن و خودت و پسر عموت برامون بگو.

      1. آقا شهاب من مطالبتون رو خوندم و واقعا قانع شدم خدارو شکر میکنم که این مطلب رو پیدا کردم و خوندم…حق با شما بود که این ذهن منه که باعث ناراحتیم میشه من میخوام شروع کنم و تمرین کنم در حال زندگی کنم و بیخیال گذشته بشم فقط نمیدونم چجوری ارادمو قوی کنم که بعد از چند روز دیگه یادم نره و دوباره برنگردم به همون روال.
        واقعا مطالبتون خیلی خوبه خلاصه و مفیده من از مطالعه زود خسته میشم ولی الان مطالب شما رو با ذوق زیاد و بدون خستگی میخونم.خداپشت و پناهتون باشه

  23. من از بچگی پسر عموم رو دوست داشتم و عاشقش بودم ولی به کسی نگفته بودم من خیلی بهش فکر میکردم اما خوابشو نمیدیدم ولی حالا سه ساله که اون ازدواج کرده و منم ازدواج کردم اون با دختر عموم و من با یکی دیگه از پسر عموهام الان بهش فکر نمیکنم ولی این علاقه از قبل مونده تو دلم من فکر نمیکنم که اون حسی به من داشته باشه ولی خوابشو زیاد میبینم چند وقتیه خواب میبینم که دوستم داره و میخواد تو خواب بهم ابراز علاقه کنه شاید بیشتر از ده بار این خوابو دیدم.تو واقعیت هم توجه کردم خیلی حواسش به من هست اما چیز دیگه ای ندیدم ازش که نشان از علاقه داشته باشه اون موقع که مجرد بودم و خیلی دوسش داشتم و همش تو فکرش بودم خوابشو ندیدم ولی الان خوابشو میبینم الان که من و اون راهمون از هم جدا شده ولی من هنوز وقتی میبینمش قلبم میزنه دست خودمم نیست کلن معذبم پیشش استرس دارم توی خواب همش پنهانی میخواهیم یه رابطه ای باهم داشته باشیم تعبیر خوابم چی میتونه باشه؟

    1. سلام به شما ندا عزیز.
      این خواب نشان از یک چیز داره ، احساسی که از کودکی میان شما و ایشون جا مونده ، هم اون به شما علاقه داشته و هم شما به اون.
      این یک علاقه ی به جا مانده از قبل هست.
      که هر دوی شما در یک زندگی دیگری هستید. این استرس طبیعی هست. چون شما متاهل هستید و اون متاهل هست. زمانی که هم دیگرو می بینید علاقه ای خاک خورده و قدیمی به میان میاد، اینکه ازدواج کردید به میان میاد، اینکه پنهان بمونه که هنوز هم علاقه ای هر چند کم وجود داره به میان میاد و همه ی ان ها استرس رو ایجاد میکنن ، چون با هم در تداخل هستند.
      شما با فراموش کردن اون علاقه و قانع کردن ذهن خود، برای احساساتی که در خود جای داده، میتونید این قضیه رو حل و فصل کنید.

      1. من واقعا نمیدونم باید چجوری این حسو از دلم پاک کنم خیلی از خدا خواستم کمکم کنه ولی بازم نمیتونم مثل بقیه افراد باهاش معمولی باشم چند وقت پیش اون برنامه سنجش ضربان قلب رو روی گوشیش فعال کرده بود تو جمع بودیم همه داشتن ضربان قلبشون رو میگرفتن منم گرفتم که خیلی بالا بود و همه تعجب کرده بودن دلیلشم خودم فقط میدونستم…این اتفاق دوباره افتاد که من و همسرم برای عید دیدنی به خونشون رفته بودیم و برادر شوهر من حالش خوب نبود و خواستن با فشار سنج فشارش و ضربان قلبش رو بگیرن که خودش یاد من افتاد گفت تو ضربان قلبت بالا بود دوباره بگیر ببین بهتر نشده و دوباره گرفتم و ضربان قلبم روی ۱۲۰ بود که همسرم الان رفته پیش یه متخصص قلب نوبت گرفته واسم من درحالت عادی ضربان قلبم نرماله ولی هر جایی که اون هست اینجوری میشم پر از استرس میشم در صورتی که هیچی بین ما نبوده و فقط حس علاقه ای تو دل خودم داشتم و پیش کسی ام نگفتم میترسم همسرم متوجه این حس بشه و باعث ناراحتیش بشه من نمیدونم به دکتر چی بگم و بگم واسه چی اومدم دکتر.همسرم خیلی پیگیر شده و نگرانه میگه ضربان قلب بالا خطرناکه.نمیدونم چجوری فراموشش کنم اگه میشه کمکم کنید

  24. باسلام و با تشکر از سایت خوبتون من چند وقتی هست درگیر تعبیر خوابی هستم که همیشه میبینم تا الان سایت شما را دیدم.دوموضوع هست که هر چند وقت یبار تو خواب میبینم کلا زیاد خواب میبینم و احساس میکنم خواب های بامعنی هستن چون یه خوابی چند سال پیش دیدم و الان واسم اتفاق افتاده.من خواب میبینم که یه توانایی خاصی تو خودم میبینم و از هیچ اتفاقی هراسی ندارم چون این توانایی رو دارم توانایی بلند شدن و به اوج رفتن یچیزی تو مایه های پرواز.هر موقه احساس میکنم یه خطری دنبالمه اراده میکنم ازجام بلند میشم و به آسمون میرم جوری که دست هیچکسی بهم نمیرسه چند مرتبه پسری دنبالمه و نمیتونه بهم برسه و دستشا بلند میکنه که بگیردم ولی نمیتونه من متاهلم و هیچ مشکلی ندارم و در واقعیت پسری دنبالم نیست و نبوده شاید خودم نمیدونم ولی فکر نمیکنم کسی دنبالم باشه توی خواب من خودمو توانا تر از بقیه میبینم بخاطر اینکه میتونم پرواز کنم هیچکی نمیتونه بهم برسه…راهنماییم کنید تعبیر خوابم چی میتونه باشه

    1. سلام به شما ندای عزیز.
      برای این موضوع ، باید به نکات دیگری اشاره کرد.
      اینکه شما با چه ظاهری در عموم ظاهر میشید؟
      کلا خواب پرواز نشان از معنویت و بلندی مربته ی معنوی و داشتن دل بزرگی در شخص داره. تا اونجایی که متونید پرواز کنید و ازش لذت ببرید.
      این نشان از نگاه پاک شما هم داره. شما در پوشش فرشتگان و خداوند هم قرار دارید. باید خوشحال باشید و روند فعلی زندگی رو به درستی ادامه بدید.
      گاهی در پرواز هاتون بخواید که استاد درون رو مشاهده کنید. ببینید کسی رو می بینید یا نه.

      1. ممنون از جوابتون فکر میکنم قانع شدم و معنی خوابمو فهمیدم فقط میشه بگید منظورتون از استاد درون چیه؟؟

        1. به پست اساتید رویا و اساتید درون که در وب سایت موجود هست مراجعه کنید و اون چست رو مطالعه کنید ندا عزیز. کاملا متوجه میشید استاد درون چه کسی هست.

  25. سلام و خسته نباشید
    دیشب خواب دیدم دارم امتحان میدم یکهویی تووی جلسه امتحان هستم اما نمیدونم امتحان چی بود من و یکی از دوستان دبیرستانم بودیم اون تقریبن سوالات رو جواب داده بود و اجازه داد که من تقلبی کنم و اینم گفته باشم من بخاطر اینک سوالات رو بلد نبودم جواب بدم کمی جسارت پیدا کرده بودم که تقلبی کنم و یک لحظه مراقبی اومد که کاملن محو بود بصورت سایه بودش و سوالات امحاتن رو هم میدیدم اما معلوم نبود چی هستن اما گمونم تووی سه برگه بود«و اینک مدتی هست که دوست دبیرستانیم رو پیدا کردم اما کمتر از چند ماه یک نفر با تفرغه سبب سوتفاهم شد و باعث قهر شده که بعد از مدتی متوجه اشتباه خودم شدم که چرا عاقلانه رفتار نکردم و بچه گانه درباره اش عمل کردم»و حالا تووی اون شرایط بمن اجازه داد تا تقلبی کنم «مدتی هست که خواسته ایی دارم و از خدا خواستارشم »
    مرسی که خوابم رو برایم تعبیر میکنید دنبال این بودم که مطلبی نزدیک به خوابم بخوونم و تعبیرش رو متوجه بشم که با شما اشنا شدم البته مربوط به سال قبل نمیدونم کسی هنوز جوابگو هست یا سایت جدیدی برای این موضوع بنام شما عزیزان هست .

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      اگر با این دوستی که باهاشون قهر کرده بودین، الان دوست هستین که هیچ . خوابتون نشانه این هست که این شخص کمکتون میکنه در آینده.
      اما اگر باهاش هنوز قهر هستین، برید و باهاش آشتی کنین، اینطوری به نفع شما خواهد بود.
      تعبیر خواب شما چیزی جز این نیست.

  26. سلام مجدد
    ممنونم از لطفتون که انقدر زود جواب بنده رو دادین
    دو مطلبی که فرمودین رو مطالعه کردم
    چه وبلاگ خوب و جالبی
    من همیشه با خودم درگیرم …با احساسم نسبت به خدا و نسبت به هدفش از آفرینش …
    یه روز در اوج دوستی ام یک روز ازش میترسم یه روز بشدت ازش دلخورم احساس میکنم بیشتر گذارها و احساس ها رو داشتم ولی در کل هنوز در گذار اولم
    هنوزم وقتی فکر میکنم نیازهای اولیه زندگیم برآورده نشده و جواب خیلی زحمتهامو نگرفتم به سر خدا غر میزنم …
    حرف زیاده سوال زیاده ….ابهام زیاده برام ..
    امیدوارم از طریق وبلاگ خوب شما بتونم به جواب یه سری سوالاتم برسم که زندگیمو مختل کرده …
    فقط آقا شهاب ممنون میشم ازتون خوابم رو تفسیر کنید …
    بازم ممنون

    1. سلام به شما خانم محبوبه ، از نظر من ، خواب شما دارای تعبیری نیست ، اما هدفی رو داشته ، از این رو ازتون خواستم که پست مقدمه ای بر گذار رو بخونین تا متوجه بشین انسان ها با طریق های مختلف به سمت خداوند و استعداد هاشون راهنمایی میشن. درگیری های شما ، به علت ذهن نا آرام شماست. به علت دانش و بینش کم شماست.
      میتونید با مطالعه تمامی پست های سایت، این بینش رو رفته رفته کسب کنید تا پنجره های جدیدی از لطف خداوند به روتون باز بشه . مشکلات ما ، بی پولی های ما ، همه و همه به خاطر اعمال و رفتار و افکار اشتباه ماست. میتونید با خوندن پست ها و مخصوصا نظرات سایت به بینش های تازه ای برسید. در پناه حق باشید تا ….

  27. سلام آقا شهاب
    ببخشید فکر میکنم سوال من ربطی به این پست نداره ولی واقعا ذهن من رو خیلی وقته مشغول خودش کرده
    من در ۱۲ سالگی خوابی دیدم الان ۲۸ سالمه ولی هنوز تعبیر اون خواب رو نمیدونم
    ممنون میشم اگه برام تعبیرش کنید
    خواب دیدم یه جایی بودم تاریکه تاریک …و من تنها بودم یهو روبروم یک دروازه ی خییییییییییییلی بزرگ باز شد که بشدت از اون نور میومد بیرون انقدر شدت نور زیاد بود که من روی زمین بحالت نیم خیز نشستم ودستم رو سایبون چشمم کردم و توی دروازه رو تماشا کردم
    دیدم که سه تا مرد دقیقا هم قدو جوان با کت و شلوار مشکی که یک نفر جلو و دو نفر پشت سرش بودن از دروازه بیرون اومدن و به سمت من اومدن
    اومدن سمت راست من و نفر اولی یک نامه دستم داد(فکر کنم نامه را با دست راستم گرفتم) و بهم گفت تو دو روز دیگه میمیری
    من در اون سن در عالم کودکانه خودم بودم و این خواب خیلی برام عجیب بود
    ممنون میشم اگر نظرتون رو راجع به خوابم بگید ….

    1. سلام به شما خانم محبوبه ، خواب شما ، نشان از یک خواب معنوی بسیار سطح بالا داره ولی بدون تعبیری خاص از طرف ما . اما چرا شما هنوز زنده این ؟
      برای اینکه جواب این سوال رو کشف کنین ، پیشنهاد میکنم ابتدا پست مقدمه ای بر گذار و سپس هفت مرتبه ی گذار رو با دقت مطالعه کنید. ببینید به چه برداشتی میرسید

  28. من یکبار پرسیدم آیا واقعا در اون دنیا باز هم مردم برای رسیدن به مراتب بالاتر مراحلی را میگذرانند ؟اون شب خواهرم که شهر دیگه ای زندگی میکنه خواب میبینه که پدرمان که چند سالی هست فوت شده اند بهش میگه ما اون بالا یه جلسه و بحث داریم و در مورد بچه هایی که ناقص الخلقه هستند صحبت میکنیم اینکه گناه دارند که به دنیا بیاند (سر این قضیه که بهتره سقط بشند ) خواهرت میدونه دیشب آیه اش را خوند .توی سوره رعد آیه ۸ هست .بعد وقتی برای من تعریف کردند خیلی خیلی جالب بود چون من روزی یکی دو صفحه از قرآن را میخونم و سریع رفتم نگاه کردم علامتی که گذاشته بودم سوره رعد بود و آیه ۸ را نگاه کردم دقیقا در مورد آنچه در رحمهاست و نقصان و زیادت آنها بود .هم جواب سوالم را گرفتم (اینکه مردگان هنوز هم در پی کسب معرفت و دانش و تعالی هستند و هم اینکه مردگان از ما خبر دارند و آگاهند و اینکه ما در عالم خواب با دنیای بزرگتری در ارتباط هستیم و جهان ما فقط مادی نیست )

    1. سلام به شما مژگان خانم ، چه تجربه ی زیبایی . ممنون از بیان این تجربه در سایت .

  29. سلام . با توجه به عدل خداوند به این مطلب رسیده بودم که هر کدوم باید در چند جا یا چندین شرایط زندگی کنیم (موازی یا بعد از دیگری) تا هیچ بهونه ای پیش خدای عالم نداشته باشیم و نگیم فلانی شرایطش خوب بود اونجوری شد من نه و …ولی اینکه شما اینجا نوشتید که ما در دنیاهای دیگه در جستجو و کنکاو هستیم بازم برام خیلی قشنگ و جالب بود میشه لطفا بیشتر توضیح بدید .( انشاالله سفر معنویتان به خیر و سلامتی باشه وموفق باشید .شما هم برای من دعا کنید من عهدهای زیادی با خدا بستم که انجامشون ندادم .خواستم” ولی همیشه موانع مسخره و پیش پا افتاده ای مانعم شدند )

    1. سلام به شما مژگان خانم، این مبحثش بسیار طولانی هست و خارج از درک ذهنی . زیرا حتما باید تجربیاتی درونی در این زمینه توسط خود شخص کسب شده باشه تا بشه در موردش صحبت کرد .
      اما در همین حد بدونیم که ما بعد از مرگ ، شاید به برزخ منتقل بشیم و یا شاید به ابعاد بالاتری از درک وجودی برسیم و ادامه ی برزخ رو تجربه کنیم . اما برای انسان هایی برزخ واجب هست تا تزکیه بشن . اما برای انسان هایی که راه رو به پایان رسوندن ، مراتب بالاتری در نظر گرفته میشه .

      1. سلام .میشه لطفا کتاب یا مقاله ای در موردش بهم معرفی کنید یا راه حلی برای درک بیشترش .

        1. در این زمینه ، من تا حالا کتابی رو ندیدم . شاید هم باشه . ولی من ندیدم . چون یک مطلب تجربی هست و دوستان بسیاری الان در این مرحله هستند و با من مشاوره هم میکنند.
          ان شاالله خودتون بتونید به این امر برسید. شاد باشید

          1. یه مثال زدم که بدونید بهش رسیدم حالا اگه دوست داشتید یا امکانش بود بعد از سفر معنوی و دوره مطالعاتیتون بیشتر راهنمایی کنید ممنون خدانگهدار

            1. پس به خواب هاتون توجه کنید و از اساتید درون راهنمایی بخواید ، مراقبه ی درست رو بهتون پیشنهاد میکنم . همچنین شناخت ذهن رو . رفته رفته به جایی که باید برسید میرسید. ان شاالله که ما هم زود کنار شما برگردیم و با دستی پر البته .

  30. با سلام، ممنون بابت راه اندازی این سایت اقای شهاب،
    سوالم اینه که تو خوابام یکی از اساتیدم رو میبینم ولی و بجای دانشگاه تو یکی از مدارسی که دوره ی دبیرستانم رو اونجا گذروندم هستم، تو خواب یا در حال پنهان شدن از این استادم، یا اینکه سر کلاسم و ایشون تدریس میکنن، خیلی این خوابم تکرار میشه نمیدونم چکار کنم واقعا کلافه کنندس تو هیچکدوم از کتابهای تعبیر خواب نتونستم تعبیر خوابم رو پیدا کنم.

    1. سلام به شمانادی عزیز ، در خواب اون استاد در مورد چه مطالبی صحبت میکنه ؟ همچنین در دوران دبیرستان چه اتفاقی افتاده و یا چه مواردی بوده که هنوز هم شما خواب اون دوران رو می بینید ؟ خوب به این قضیه فکر کنید .

  31. من زیادقران میخونم فکرکنم به خاطراینه که این خوابودیدم یه بارازرادیوشنیدم که میگفت وقتی درخونه ای قران خونده مبشه اون خونه مثه ستاره اسمان که نورداره توزمین اینجوردیده میشه برااهل اسمان هم خونه ای که قران میخونن توش مثه ستاره نورانی دیده میشه هرچی بیشترخونده شه نورانی تردیده میشه

    1. خواب شما کاملا درسته لیلی عزیز . در خانه ای که قرآن خونده میشه ، شخصی که قرآن رو مطالعه میکنه ، آن هم در این دورانی که تاریکی جهان رو فرا گرفته و همه تفکر ها به سمت مادیات رفته، مطالعه قرآن و ایمان آوردن به خدا و گفته هایش واقعا کار هر کسی نیست و تنها اهل ایمان هستند که در راه رسیدن به خدا ثابت قدم هستند. حال از هر روشی که باشه .
      همچنین مطالعه قرآن باعث حفاظت از اهل خانواده هم میشه. باعث بیداری هم میشه ، اگر شخص بدونه داره چی میخونه و بتونه کتاب رو به درستی تفسیر کنه .

      1. منم برام باعث تعجبه خوندن قران چه تاثیراتی برام داشته
        هرایه اش یه کتاب ناتمومه..باتفکردرهرآیه چیزهایی میفهمم که برام عجیبه.واقعا آیه هاش معجزه میکنه…مثل دری ازنوربه سوی ادم باز میشه و از توش معجزه،رحمت،برکت میاد بیرون
        من چندروزه نمازو عربی میخونم.قبلا فارسی میخوندم
        اما خوندن نمازبه عربی هم آسونه هم زبون سلیسیه هم تاثیرش بیشتره.امیدوارم بتونم باعمق بیشتری نمازبخونم.چندروزه اتفاقات خوبی میوفته.جوری الهام میگیرم که تاثیر سوره یس بوده. خیلی پربرکته
        نمیدونم چجوری ازشما راهنمایان عزیزتشکرکنم
        خانم جویاشماخیلی بهم کمک کردین کلمات عاجزه از بیان
        اقاشهاب شماهم با تعبیرخوابم هم به من اگاهی دادین هم قوت قلب که درفصتی که برام پیش اومده تردید نکنم

  32. سلام…اینکه گفتید تقلب کردید و تو خواب حلالیت طلبیدید…چطور بود؟یعنی تو خواب اونا گفتن که بخشیدن؟یعنی شما تو خواب اونا رفتید؟یا اینکه به شکل واقعی ازشون خبر دارید؟

    1. بله خانم الهام ، اگر میتونید در خواب این رو بخواین و اگر در بیداری هم حلالیت بخواین و دیگه تکرار نکنید قبول واقع میشه ، در نهایت میتونید خیراتی رو برای اشخاصی که فکر میکنید بهشون بده کار هستید انجام بدید . الان به شکل واقعی ازشون خبری ندارم .

  33. سلام خسته نباشید من اینجاخوابمونوشتم امامثه اینکه حذف شده خواب دیدم خونمون سقف بلندی داره توحیاط که نگاه میکنم نمای خونمون مثه نمای باغ ارم شیرازه خیلی بلندبودومثه اون کنگره کنگره بودنماش سنگ نماشم سبزبودماحیاط کوچیکی داریم باغچه نداریم ولی یه باغچه کوچیک توحیاط بودپرازگل رزقرمزولی تودیوارحیاط هم ازاین گلابودبه نظرتون معنیش چیه

    1. سلام به شما خانم لیلی ، عملکرد شما در این مدت و یا اعمالی که در اون خونه انجام شده باعث شده مکان منزل شما با برکت و با منزلت بشه ، خواب شما ، چهره ی حقیقی منزل شما رو برای شما نمایان کرده . باید خوشحال باشید و شاکر خداوند .

  34. سلام یک هفته پیش امتحان استخدامی داشتم دیشب خواب دیدم توکشورنفراول شدم اسممو صدامیزدن خیلی میترسم برعکس بشه قبول نشم اقاشهاب تعبیرش چیه

    1. سلام به شما معصومه خانم ، این خواب میتونه ذهنی باشه ، میتونه ناشی از استرس باشه ، میتونه حقیقی باشه . میتونه هم بر عکس باشه .
      باید واستید ببینید چی اتفاق میفته . چیزی که مسلم هست اینه که ترس و استرس اوضاع رو خراب تر میکنه .

      1. درود
        من دو روزه با سایت شما آشنا شدم و از خدای مهربون براتون بهترین ها رو ی خوام ..
        مدتی در مورد فرشهته های مقری و درخواست کمک ازشون مطالعه می کردم تا اینکه چند شب پیش خواب دیدم با خواهرم که ایشون باردار هستند داریم تو یه مسیری راه میریم بعد من نگاهم به طاق آسمون افتاد و دیدم اسامی خداوند رو اسمون درج می شه خیلی اسامی بود منتها من فقط اسم جلاله الله رو یادم میاد بعد از خواب اون روز خیلی به اعداد ارتعاشی بر می خوردم هر بار که به ساعت نگاه میکردم اعداد جفت رو میدیدم .. دنبال کتاب پیام فرشتگان گشتم که تونستم یه فایل پی دی اف رو دانلود کنم بعد دیدم تو قسمت معرفی اسم این سایت رو زده … و خوشحالم که همسفر راه سرزمین های دور شدم …..

        1. سلام به شما مونس عزیز . به سایت خودتون خوش اومدین ، این سایت روزانه پذیرای وجود خیلی از انسان هاست ، تقریبا روزانه خیلی ها این سایت رو میخونن و ما هم این امید رو داریم که بتونیم برای این عزیزان کمک کننده باشیم . خوندن پست های وب سایت میتونه برای مسیر معنوی شما کمک کننده باشه . هر سوالی هم در هر زمینه ای داشتید من و دیگر دوستانم در خدمت شما ، در حد توان هستیم . شاد و سربلند باشید .

          1. شخصی
            شهاب عزیز چرا ادرس ایمی من نشون داده میشه . میشه هیدن بشه ممنون

            1. مونس جان ، ادرس ایمیل رو تنها خود شما می بینید ، دیگران این آدرس رو نمی بینند .

  35. سلام من خواب دیدم که قراره با پسر عموم ازدواج کنم و من از این بابت خوشحالم ولی پسر عموم به نظر میرسه از ازدواج با من خوشحال نیست و یه بار دیگه هم خواب دیدم قراره با همون پسر عموم ازدواج کنم ولی ایندفعه یه دختر تو خونشون هس که خدمتکارشونه و خیلی خوشگله و من همش احساس میکنم رقیبمه
    من تو زندگی خودم ازاون پسر عموم خوشم نمیاد و عاشق برادرش هستم
    تعبیر خواب های من چی میتونه باشه؟

    1. سلام به شما ، تعبیر این نوع خواب ها تنها به خود شما بر میگرده خانم زهرا ، شما باید ابتدا به روحیات درونی خودتون مراجعه کنید . از نظر من تعبیر این خواب ۵۰ ۵۰ هست
      یعنی به احتمال ۵۰ درصد ، خواب شما برگرفته از ذهن هست و تعبیری نداره ، و به احتمال ۵۰ درصد پسر عموی شما، به شما علاقه ای برای ازدواج نداره ، از این دو حالت خارج نیست .

  36. سلام آقا شهاب و با تشکر از پاسخ های خوبتون. ما گمشده ای داریم که حدود چهار ماه است از خونه رفته. ما تو فامیل هر شب حداقل دو نفر خوابشو میبینم که برگشته در حالی که هنوز خبری نیست ولی در عین حال بقیه خوابهامون به سرعت تعبیر میشن و در ضمن به خواب مادرش هم اصلا نمی ره. میخواستم ببینم خدایی نکرده نکنه واقعیت برعکس باشه.

    1. سلام به شما خانم پروین ، لطفا فقط مثبت نگر باشید و مثبت فکر کنید . همان طور که بر روی زبان ها میگید که بر میگرده و خوابش رو هم می بینید ، در افکار خودتون هم امید وار باشید .
      در این شرایط این بهترین راه حل هست . اصلا نفوذ بد نزنید . در این مواقع هر چه اهل فامیل مثبت نگر تر باشن ، امید ها بیشتر میشه و احتمال برگشت بیشتر خواهد بود ، چه برگشت بیمار میخواد باشه و چه برگشت گمشده ای . باز هر چی خداوند مصلحت بدونه. ان شالله که هر چی خیر هست ، همون پیش بشه .

  37. سلام. من دو، سه شبه خواب میبینم که امتحانات رو نفر آخر میدم و خیلی هم بد میدم. مثلا پریشب خواب دیدم با تمام دوستانم درحال امتحان دادن هستیم. من با شروع امتحان آنقدر سرگرم امتحان دادن میشوم که وقتی سرم رو بالا میگیرم میبینم هیچکس پیشم نیست و همه رفتن. خواب د یشبم هم همینطور بود. ولی دقیقا یادم نمیاد. تورو خدا کمکم کنید چون امسال تو مدرسه ی فرزانگان قبول شدم و میترسم که درباره ی ضربه ی درسیم توی اون مدرسه باشه. سنی هم ندارم و فقط ۱۲سالمه. تورو خدا زود تر کمکم کنین مرسی.

    1. سلام به شما خانم حوریا ، خواب های شما به خاطر استرسی که دارین هست ، ربطی به چیز دیگه ای نداره و نیازی نیست نگران باشید .

  38. سلام اقاشهاب طاعات وعبادات قبول باشه ببخشیدمیشه مفهوم این خوابوبگیدخواب دیدم تومحل کاریکی ازدوستام سه تاعدد۹-۱۴-۱۱بهم میگم یکیش انتخاب کن باخودم میگم ۹فکرکنم عددنحسی بتشه بین اون دوتا۱۱روانتخاب میکنم به نظرشاچ مفومی دتره

    1. سلام به شما خانم لیلی ، معانی این اعداد در وب سایت و پست پیام هایی از فرشتگان موجود هست .
      اما در مورد اینکه چرا این سه عدد رو به شما گفتن ، باید خودتون کمی تفکر کنید ببینید چرا ؟ نسبت به درخواستهایی که داشتید ، اتفاقاتی که در محیط کار و یا خانه ی شما و اون دوست شما مرتبط هست رو پیدا کنید. خودتون باید این خواب رو تعبیر کنید . اگر هم به جواب نرسیدید درخواست کنید در آینده معنی این خواب رو به شما دوباره بفهمونن . اما این خواب ذهنی نیست ، چون نمونه ی این خواب رو دوستان دیگر هم دیدن .

  39. سلام
    دیشب وضو گرفتم و با اون وضعی که شما فرمودید خوابیدم. تو خواب دیدم که اون شخصی که دوستش دارم به منزل ما اومده و با هم مشغول جدول حل کردن بودیم ولی خونوادم ناراحت بودن از اومدن یه غریبه. یه لباس آبی تنم بود و یه نفر بهم آب پاشید که لباسام خیس شد و مجبور شدم یه لباس دیگه ای که خیلی هم زیبا بود بپوشم. حالا می خواستم بپرسم آیا می تونم توی خواب از اومدن خواستگاری که اصلاً بهش علاقه ای ندارم رو منصرف کنم و به اون کسی که دوستش دارم برسم و چیکار کنم که اون شخصی که دوستش دارم رو بهتر بشناسم.
    ممنون از لطفتون.

    1. سلام دوست عزیز ، شما باید اینجا چند نکته رو رعایت کنید .
      تا زمانی که دنیای بیداری هست ، رفتن به عالم رویا اشتباهه ، شما ابتدا باید در بیداری به آگاهی برسید . تو این دور و زمونه دیگه کمتر هست که بخواد زوری ازدواج کنه . حال ما فرض رو بر این میگیریم که خانواده شما میخوان شما رو به کسی زوری بدن . اینجا شما ابتدا به طور حقیقی و واقعی از خداوند طلب کمک کن و بخواه که این وصلت رو طوری که خودش صلاح میدونه به هم بزنه ، خودتون هم جواب مثبت ندین .
      در مورد کسی که دوسش دارین هم ، از کجا مطمئن هستین که اون شخص برای شما بهترینه ؟ در اون مورد رو کار رو به خداوند و فرشتگان واگذار کنید . و خودتون نظاره گر قضیه باشید .
      هر چقدر در این مورد ، خودتون رو با قضیه بیشتر درگیر کنید ، این مشکل بیشتر گره میخوره ، راه حل این هست که توکل کنید و آگاهانه بر خورد کنید و آگاهانه در مورد هر چیزی تصمیم بگیرید . اگر افکار منفی بفرستید و بگید میدونم پدر من قبول نمیکنه من با کسی که دوست دارم ازدواج کنم ، مطمئن باشین که اوضاع وخیم تر میشه . هر چقد خوشبین تر باشید و استرس کمتری داشته باشید اوضاع بهتر و بهتر میشه . اگر نظرات بنده عزیز رو بخونید ، در خواهید یافت که ایشون به این نتیجه گیری رسیدند که درگیری با مشکلات ، مشکلات رو سخت تر میکنه .
      در مورد اینکه چطور دوست خودتون رو بهتر بشناسید ، باید از مشاور ها کمک بگیرید . این در تخصص ما و حیطه ی کاری وب سایت ما نیست . با تشکر از شما .

  40. آقا شهاب بسیار سپاسگزارم از اینکه لطف کردین و پاسخگوی من شدید . و از خدا از اینکه من رو با شما آشنا کرد سپاسگزارم . سپاس سپاس سپاس

  41. درورد بر شما . از وقت و حوصله ای که واسه ما میزارین ممنون. کمتر از یکسال پیش خواب دیدم خانواده آقایی که دوستشون دارم و با هم در ارتباط هستیم برای من گردنبندی آوردن که روی پلاک آن نوشته شده بود (( به لطف الله مبارک )) . معنی این خواب که هنوزم به راستی تعبیر نشده چی میتونه باشه؟

    1. سلامی دوباره به شما ، دیدن گردن بند در خواب ، نشان از بزرگی و ولایت است ، همچنین در تعبیری از ابن سیرین این گونه آمده که : حق تعالی کلام خویش را روزی وی کند و مسئولیت و امامتی به شما اهدا میشه . نوشتن کلمه ی الله در پلاک هم نشان از درستی همین تعبیر داره .

      1. سلام طاعات وعبادات شماقبول باشه.ببخشیداقاشهاب من میخواستم خوابم تعبیرش چیه.خواب دیدم یه کفش صورتی پوشیدم میخوایم بریم عروسی اماکفشه نورانی بودبعدخواهرم میگه این پاشنه ش پنج سانت هم نیست اخه من کوتاهه قدم میگه صندل قبلیتوبپوش منم عوض کردم ولی توخواب گفتم جلوکفشه صورتی روبکنم روصندلم بدوزم تاهم بلندباشه هم خوشکل دوباره گفتم نه کفش صورتی حیف میشه خرابش نکنم به نظرتون چی میتونه باشه

        1. با سلام به شما ، خانم لیلی ، دیدن کفش در راه نشان از پیمودن راه داره ، ما با کفش هامون مسیر رو طی میکنیم ، هر چه کفش زیبا تر و سالم تر باشه ، یعنی اینکه ما داریم مسیر رو درست تر میریم .
          حال شما کاری کردید که کفش های شما نورانی و معنوی شده ، اگر روزه میگیرید ، میتونیم دلیل رو روزه گرفتن بدونیم و یا اگر کار خیری رو ، یا عمل خوبی رو مدتی هست سر لوحه قرار دادید ، دیدن کفش های نورانی میتونه استعاره ای از اون باشه ، اما این خواب فکر میکنم یک نکته ی دیگه هم داره ، اینکه شما انتخاب کردید کفش پاشنه بلند بپوشید . به خاطر پوشیدن کفش پاشه بلند کفش های نورانی رو از دست دادید ، پیام اینه که به خاطر زیبا گشتن در بین مردم مسیر نورانی خود را خراب نکن .

  42. درورد بر شما . از وقت و حوصله ای که واسه ما میزارین ممنون. حدود دو سال پیش خواب حضرت علی رو دیدم که از ایشون با گریه التماس میکردم حاجتمو بدن و ایشون دستهای منو گرفتن و با لبخند و تکان دادن سر به من میگفتن که بسیار خوب ولی آرام باش. و بعد بهشون گفتم لطفا از این بلاتکلیفی زودتر نجاتم بدید ولی ایشون فقط نگاهم کردن. آیا معنی نگاه ایشون این بوده که باید صبر کنم ؟

    1. لیدا عزیز ، سلام به شما ، دیدن حضرت علی ع در رویاها ، یکی از برترین خواب های معنوی وصادقه است که به واقع رسیدن ب این مرتبه کار آسانی نیست و همچنین هر شخصی نمیشه .. بسیار عالی است که امام علی رو در خواب دیدین . برای من دیدن ایشان یک آرزو هست که هنوز میسر نشده . به شما تبریک میگم .
      بله ، باید صبر کنید و آرامش خود رو هم حفظ کنید .
      همچنین برای رسیدن به یک مرتبه و رسیدن به یک سری از خواسته ها پیش نیاز هایی لازم است که باید شما اون ها رو کسب کنید .
      بینش هایی لازم هست که باید انسان به اون ها برسه . از شما میخوام پست های تو ذهن خود نیستی ، شناخت ذهن حس حضور اگاهی ، پست سفری تنها ، رو مطالعه کنید و بعد اگر دیدید در مورد این مسائل اطلاعاتی نداشتید ، تمامی پست ها رو مطالعه کنید . مطمئن باشید راه های زیادی رو پیش روی خود خواهید دید که بتونید به جواب برسید .

  43. سلام
    من خواب دیدم که همراه پدرم برای گرفتن کارنامه به مدرسمون میرم و وقتی کارناممو میگیرم مدیرمون بهم میگه که نفر سوم شدم و حتی اسم های نفر اول و دوم رو با معدلشون میگه و من خیلی از این موضوع ناراحت میشم ولی دقیق یادم نمیاد که گریه کرده باشم یا نه.

    1. سلام خانم سحر ، پست اسرار رویاها رو مطالعه کنید ، تعبیر خوابتون رو پیدا میکنید . خوابتون رو خیلی کلی تعریف کردید ، به همین خاطر نمیتونم تعبیری براش ارائه بدم . شاد باشید .

  44. سلام این ماه مبارک نمازشروع کردم.برام دعاکنید شکست عشقی بزرگ خوردم حالم داغون خودم دیگه مهم نیستم اینحرفارونمیتونم به همسن های خودم بگم چون درکشون بالانیست به دوسه نفربزرگترازخودم گفتم گفتن ارزشت بیشترایناست مطمئن باش بهترازاین گیرت میاد منم مطمئنم چون به خدای خودم مطمئنم …. خیلی سخته عاشق کسی باشی ازلحاظ طرزفکری بهت نخوره البته اونم عاشقمه…. دیگ واسه خودم هیچ ارزویی ندارم جزسلامتی وعاقبت بخیری بدون عشق دنیایی ندارم .زیاد اهل بیرون نیستم ناراحتم میکنه افکار اکثر ادمها ,هجده سالمه,بنظرتون نیاز به روانشناس دارم ………؟ سرتونو درد اوردم ولی معذرت میخوام, راستی نماز روزه تون قبول

    1. با سلام بر شما
      نماز و روزه ی شما هم قبول باشه . لطف کنید پستهای : تو ذهن خود نیستی ، پنج قسمت طرحی نو دراندازیم ، و تکنیک رهایی از احساسات را به دقت بخونید و نکاتشون رو به کار ببندید . پس از این اقدامات اگر سوالی برایتان مبهم بود پاسخگوییم .
      خیر پیش
      جویا

  45. سلام اقا شهاب عزیز خداقوت .خواب دیدم توی مسجدبزرگیم امام جماعت داره نمازمیخونه و زنهای باچادرسفید پشتش هستن منم توی مسجد درحال وضو گرفتنم سه بارخواب دیدم وضومیگیرم میخوام نمازبخونم خیلی تشکرخدا پشت وپناهتون

    1. سلام به شما خانم الهه ، لطفا زمانی که خوابی رو تعریف میکنید ، جزئیات رو هم برامون بگید . به عنوان مثال ، اگر شما نماز نمیخونید ، تعبیر این خواب اینه که حتما نماز خوندن رو شروع کنید .
      اگر نماز میخونید ، تعبیر این میشه که نماز خوندن شما مورد قبول حق قرار گرفته و به مراتب بالاتری مشرف شدین .

  46. سلام شهاب جان می خواستم نظرت را در مورد خوابی که دیدم بگی چند روز پیش خواب دیدم که چهار تا خروس سفید جوان خریدم تو راه خانه دو تا از آنها توسط یک پرنده سیاه شکار شد اما دو تای دیگر سالم ماندند.

    1. سلام مهدی عزیز ، در کتاب تعبیر خواب خروس رو خوب تعبیر کردن ، چیز مادی و معنوی خوب ، خروس به تنهایی تعبیر بدی نداره ، میشه گفت که تو چهار چیز خوب رو به دست میاری (مادی و یا معنوی )، که دو تا از اون ها توسط نیروهای منفی از شما گرفته میشه . اما دو تای دیگه رو از دست نمیدین .
      در این روز ها مواظب افکار و اعمالت و داشته های درونیت باش

  47. سلام شهاب جان خوبی،
    من ی مشکل خیلی بزرگ دارم اونم اینه ک خواب های ک میبینمو یادم میره اونم خیلی زود وقتی خوابی میبینمو از خواب بیدار میشم یادم هس و سریع میرم دنبال تعبیرش ولی وقتی کوتاهی و تنبلی میکنم ک ۱۰ دقیقه بیشتر بخوابم بعد بیدار شدن مجدد اون خواب بکل فراموش میکنم حتی کوچکتری حدسی هم نمیتونم بزنم ک اون خواب چی بوده بعد اینکه خواب زیاد میبینم ینی اینکه احساس میکنم ک. ده دقیقه بیشتر خوابم طول نکشیده ولی مثلن اینکه یکی از خوابام ک خوب یادم مونده اینه ک با دوستام رفتیم سفر بعد من رفتم نونوای بعد سبزی خریدم بعد پنیر خریدم نونا سفید بود دپستامو دیگه ندیدم. وضع مالیم خوب بود اطرافمو میشناختم شب شد دباره کم کم سپیده زد راه میرفتم و…. همینجور ادامه داره تا از خواب بیدار میشم خوابهای زیادی میبینم در ان واحد خیلی زود فراموشم میشه و خیلی ناراحت میشم بعضی اوقات ک اصلن خواب نمیبینم بعضی وقات بخاطر اینکه خوابمو فراموش کردم استخفار میکنم از خدا طلب بخشش میکنم. بنظرت شهاب جان باید چکار کنم راستی ب یسری افراد پول بدهکارم چندین سال ک میخام بهشون بدم ولی فراموش میکنم از خیلیهاهم طلب کارم فراموش میکنم ک بگیرم ولی در کل ادم فراموش کاری نیستم شهاب جان ی راهکار بهم نشون بده خیلیم ازت ممنونم در پناه حق باشی

    1. سلام الیاس عزیز ، اینکه خواب هات رو فراموش میکنی چیزی نیست که بخوای انقدر خودت رو سرزنش کنی ، یا سحر خیز باش و خواب هات رو به یاد بیار و یا انقدر خودت رو سرزنش نکن ،
      این سرزنش کردن خود از خواب ندیدن خیلی بدتره .
      در مورد فراموشیت هم ، تمامی دکتر ها به انسان های فراموش کار ، نوشتن کارهای روزمره و یا قرارهاشون رو در دفترچه یادداشت توصیه میکنند که فراموش نکنند .
      شما کارهایی که باید انجام بدی رو روی کاغذ بنویس و به ترتیب و بدون کاهلی انجام بده و لذت ببر از اینکه دیگه چیزی رو فراموش نمیکنی ، به مرور فراموشیت هم از بین میره .

      1. سلام، ممنونم شهاب جان اره درست میگی من حدود چند ماهی هست ک خلی از خواب هامو تو ی برنامه ک تپ گوشیم هست یادداشت میکنن.
        خیلی ازت ممنونم امیدوارم هرچی از خدا بخوای بهت بده.
        شهاب جان اگه زحمتی نیس تو نمارات یا زمان رازونیاز برام دعا کن برای سلامتی مادربزرگم ومشکلاتم حل بشه ب حقمون برسیم و کاروبارم بگیره.
        خیلی گلی..

        1. سلام الیاس جان ، تو پست نیایش شبانه اسم مادر بزرگت رو بده که براش دعا کنن بچه ها
          همچنین در مورد کار و بارت ، هم در ذهن ،هم در فکر و هم در باورت گفتن کلماتی مانند بازار خرابه و کاسبی نمی چرخه و این جور صحبت ها رو کلا حذف کن .
          بگو خدا روزی رسونه و اصلا نترس و فقط تلاش کن و قدم های درست بردار . من خودم برای طراحی وب سایت که شروع کردم، برای یک کارش لنگ بودم ، اما الان نه مغازه دارم و نه چیزی سه تا کار رو همزمان گرفتم و دارم انجام میدم .

  48. با سلام
    مرسی از سایت پر بارتون، خواب دوستم برا دوتامون معما شده لطفا راهنمایی کنید ، دو باره پشت سرهم خواب میبینه که تو دریا داره غرق میشه اما من میرم و نجاتش میدم این یعنی چی

    1. سلام دوست عزیز ، سارا خانم ، تا این دریا رو به چه چیز تشبیه کنیم ، برای انسان هایی که در مسیر معنوی هستن ، غرق شدن در دریا یعنی موفق نبودن در مسیر معنوی و شناخت خداوند و غرق شدن در این راه و یا به نحوی اشتباه رفتن مسیر . و اینکه شما اون رو نجات دادین یعنی شما نگه دارنده و حفظ کننده اون هستین . باز تعبیر بهتر رو خود شما میتونید بگید چون از روحیات هم بهتر اطلاع دارید .

  49. سلام من دیشب خواب دیدم با داداشم اینا رانندگی میکردیم من پشت فرمون بودم اوکی بود همه چی بعد داداشم نشست ماشین و کوبوند
    کلا راجب رانندگی کردن کم هست تعبیر خواب
    من زیاد میبینم مثلا یه ماشین من پشتشم رانندگی شاید خیلی بلد نباشم اما تصادف نمیکنم اصلا یا مثلا یه اتوبوس رو من میرونم نجات میدم…
    این یه خوابم
    یه خواب دیگم که میبینم گاهی بی لباس بودنمه
    مثلا وسط کوچه بی لباس یا کم لباسم و زود فرار میکنم خونه یا ازین قبیل..

    1. آسمان عزیز ، در مورد خواب شما ، میشه اینطور تمثیل کرد که اموری در حال حاضر با مدیریت شما داره انجام میشه ، اگر این امور به دست برادر شما بیفته ، کار خراب میشه و برادر شما نمیتونه مانند شما موفق عمل کنه .
      اینکه شما بی لباس و کم لباس به جاهایی فرار میکنی هم نشانی از خجالت کشیدن شما از چیزی داره ،
      و یا عملکرد نا درست درونی ، مثل نبود اعتماد به نفس کامل ، مثل کم دونستن خود ، باور نداشتن خود . معذب بودن با خود و ….

  50. اگه بهم نخندین مشکل همین جاست فعلاهمچین کسی نیست یعنی ممکنه همچین کسی بیاد؟میدونم باخداست این چیزا

    1. دقیقا خانم لیلی ، با خداست ، موضوع دیگه اینکه شما همچین کسی رو در باور خود درخواست میکردید ، و مطمئن باشید هر آن چیزی رو که طلب میکنید به شما میرسه ، اگر در باور هاتون بگید که من پسر خوب میخوام اما پسر خوب دیگه نیست و همه بد شدن و همه دورو هستن ، مانند همین ها رو به سمت خودتون جذب میکنید .
      هر چه زیباتر فکر کنید و فکر های منفی ، باور های منفی رو در خود راه ندید ، زیبا تر ها رو به سمت خودتون میکشونید .
      شاید در آینده همچین کسی هم به شما نزدیک بشه ، من این نمونه رو هم شاهد بودم .

  51. سلام خسته نباشیدمن دبشب یه خوابی دیدم میشه تعبیرش بگین چیه خواب دیدم یه خاستگاردارم اماخیلی عجیب بودلباس سفیدپوشیده بودمثه درویش ها لباس بلندسفیدچهره خیلی زیباومعصومی داشت توخواب میدونم پسره خیلی باایمانی هست انگاریه مغازه خوشنویسی وازاین جورچیزاداشت شعرهم انگازمیخوند توخواب میگم پولدارنبست ولی یکی بهم میگه توهمیشه یکی میخواستی بااخلاق وباایمان باشه بین خاستگارات ازهمه بهتره توهمین فکرابودم که بیدارشدم تعبیرش چیه به نظرشما

    1. سلام خانم لیلی ، اگر در واقعیت همچین خواستگاری دارید ، بهش جواب مثبت رو بدید . خواب شما تنها داره به پاکی اون پسر در خواب اشاره میکنه . اگر همچین پسری وجود داره و اون پسر خواستگار شماست ، باید بگم که یک پسر عالی و پاک و با ایمان و دل صاف و خدا شناس هست .

  52. سلام اقاشهاب عزییز.. ماتاکی مزاحم شمامیشیم!ازتون ممنون بخاطرپاسختون خداقوت . خواب دیدم یه جنگلی هستیم مارهای زیادی ازپیشم ردمیشن قهوه ای کمرنگ بودن بهم هیچ اسیبی نرسید.وسه تا بچه مارکوچیک سیاه بدون سردیدم دورخودشون پیچ میخوردن,.خواب مارزیادمیبینم(.ازاونجایی ک دشمن کم ندارم!

    1. سلام دوست عزیز ، دشمنان بسیاری دارید ، اما نگران نباشید ، هیچ آسیبی به شما نمیتونن بزنن ، بلکه ۳ تاشون با خودشون هم درگیرن ، همین غیبت کردن ها و بد گویی ها و حسودی ها هم جز دشمنی کردن محسوب میشه . نگران نباشید . چیزی نیست .

  53. ممنون از شما ، خیلی خوب جزئیاتشو تعبیر کردین من تااین حد به نکاتش پی نبرده بودم، و خوشحالم که اینجا مطرحش کردم و از شما کمک گرفتم چون سطحی راجع بهش فکر می کردم اینطور که فهمیدم خواب مهمی بوده و باید بیشتر بهش توجه کنم. به تازگی با پیشروی در مسیر آگاهی خواب های مفهومی به سراغ آدم میاد که باید عادت غلط قبلی که از کنار خواب ها با بی تفاوتی می گذشتم رو اصلاح کنم.تمام هشدارهاتون رو جدی می گیرم و فراموش نمی کنم.در پناه امن الهی

  54. سلام،خسته نباشین،
    من یه خوابی دیدم که خیلی تعجب
    آور بود،می خواستم اگه ممکنه تعبیرشو بدونم.
    من ومادرم تو یه ماشین بودیم،من صندلی شاگرد نشسته بودم،مادرمم پشت بود،هر دو خواب هستیم،و از حرکت ماشین خبر نداریم.ولی ماشین در حرکته تو یه جاده (که جاده رو من به خاطر نمیارم )در حین این که ماشین در حرکته و ما خواب هستیم، من یهو چشمامو باز می کنم و میبینم که ماشین راننده نداره،تو خواب خیلی تعجب می کنم که ماشین راننده نداره ولی بدون اینکه تصادف کنه مستقیم ساعت هاست داره میره!یهو عجله ورم میداره میرم سراغ فرمان که کنترلش کنم هی می خوام ترمز بگیرم ماشین ترمز نداره،با پام دنبال ترمز می گردم ولی پیدا نمی کنم،برای اینکه ماشین به یه ماشین دیگه نزنه می پیچم تو یه فرعی (خیابون خیلی تاریک که اصلا چراغ نداشت با کلی درخت ) و تلاش می کنم ماشین بایسته(با ترمزی که نمی دونم ماشین ترمز داشت یا نه)آخر سر با تلاشی بیهوده برای متوقف کردنش ماشینو می برم سمت یه درخت ، ماشین می خوره به درخت و متوقف می شه.

    (اینم باید بگم من به تازگی به کمک پدرم دارم رانندگی یاد می گیرم )

    1. تعبیر اینکه زندگی شما به پشتوانه مادر شما و مدیریت خداوند عزیز ، داری در مسیری درست و عالی و بدون هیچ خطری پیش میره ، پس ارامش خودت رو حفظ کن و سعی نکن که خودت رو در این امر دخالت بدی و یا اینکه نگران بشی و بخوای چیزی رو تغییر بدی و یا روندی رو متوقف کنی ، چون اگر این کار رو بکنی کنترل اوضاع رو خودت بر هم میزنی .
      قبلا هم بهت گفته بودم ، فقط تعالیم رو یاد بگیر و درست زندگی کن و فقط روی خودت کار کن و ارامش خودت رو حفظ کن ، در این صورت همه چیز به درستی پیش میره . اگر بخوای خودت رو با اتفاق ها و روند ها درگیر بکنی و از مسیر بترسی ، به جواب نخواهی رسید . روی این خواب خیلی توجه کن و نکات این خواب رو فراموش نکن .

  55. سلام اقاشهاب عزیز.به خواب دیدم منومادروپدروخواهرم درحال عکس گرفتن دردامان طبیعتیم که پشت سرم رو نگاه میکنم دوتا بوته گیاه توجم جلب میشه ک تابحال ندیدم میبینم یه کلبه وسه نفرمشغول کاری هستن تصمیم گرفتم پیششون برم وازشون بخوام ریشه گیاه رو بدن.سمتشون میرم واین درخواست رومیکنم ولی جواب سوالم و نمیدن میدیدم دستگاهی هست سنگ خوردمیکنه واینان لاغراندام و ضعیف و باپوست کدرهستند به چشمشون نگاه کردم قرمزوانگار آتش بیرون میزدو درحال خوردن سنگ ریزه بودنوبهم تعارف کردن ترسیدم ازشون دورشدم باچوب تحدیدشون کردم دیدم چشمانشان پرازخشم و آتش بودخانوادم کمی دورتربودنندترسیدم تاسوارماشین بشیم وبعدبیدارشدم تعبیرخاصی داره؟سایت مفیدوزحمتتون متشکرم

    1. سلام االهه خانم ، خواب شما داره به چیز زیبایی اشاره میکنه ، چیزی که در ظاهر زیباست ، به عنوان مثال شما شغلی رو میبینید که پر در آمده و کار خوبی به نظر میاد، میخواین شما هم وارد همون شغل بشید ، اما زمانی که بررسی میکنید متوجه میشید که افراد بد ذاتی در این کار دست دارند ، اون انسان های بد قیافه و چشم قرمز ، نمادی از انسان هایی هستند که شیطان در درون اون ها جاری هست ، شیطان صفت هستند . حالا شما خودتون باید نگاهی به گذشته خودتون بندازین و یا نگاهی به رویداد ها و یا درخواست هایی که دارین بندازین و ببینید این خواب چه موضوعی رو داره برای شما بازگو و یا گوشزد میکنه .

  56. سلام خسته نباشیدمیلادحضرت علی وروزپدربرهمگی مبارک ..چقددیرجواب میدین

    1. با سلام
      همونطور که در جریان هستید شهاب و شیدای عزیز فعلا کمتر در سایت حضور دارند .
      جویا

  57. سلام اقاشهاب خسته نباشیدمادرم خوابی دیده ترسیدم اتفاق بدی بخوادبراخانواده بیفته البته من خوب تعبیرش کردم که خیربشه ولی شمانظرتونوبگین خواب این بودکه مادرم کناریه کوه سرسبزبوده گفت داشتم میگفتم چه کوه سرسبزی که یه دفعه رعدوبرق شدبه کوه زدازکوه اب گل الودوسنگ ریزه بیرون اومدیه تیکه سنگ به کمرش میخوره میگه بادردش ازخواب پاشدم به نظرشمااتفاق بدی قراره بیفته .؟

    1. سلام خانم لیلی ، خواب تعبیر زیبایی رو به همراه نداره ، اما همین که خوب تعبیرش کردین خیلی عالیه ، صدقه ای هم کنار بذارین ، موضوع جدی نیست ، شاید یک سر درد یک بیماری کوچیک مثل سرما خوردگی و یا نه یک زمین خوردگی باشه ، جای نگرانی نیست ، نگران نباشید .

      1. با سلامی مجدد
        لیلی جان خواستم این رو هم خدمتتون عرض کنم که همیشه خوابهایی که به اینگونه دیده میشه تعبیرش برای آینده نیست ، برخی اوقات کارمایی منفی رو در خواب پس میدیم که با احساس کردن ِ اون اتفاق ِ افتاده در خواب ، تاثیری بر روی ِ پس دادن ِ کارمایی قدیمی تر داشته باشه تا در بیداری به پس دادن ِ کارمایی بزرگتر مجبور نباشیم . پس این بسیار خوبه که برای هر خوابی ، به وقت تعبیر ، اون رو در ذهن به خوبی و خیر معنی کنیم ؛ نه زبانا برای شیره مالیدن ِ سر ِ فرد ِ خواب دیده ، بلکه واقعا با نیتی خیر مورد رو تعبیر کنیم تا جذبی مثبت در این مورد صورت بگیره .
        خیر پیش
        جویا

  58. ممنون اقاشهاب من بیشترازدو دفعه برام پیش اومد.. پس حدسم درست بود.دقیقا اصلا نمیترسم چون اونلحظه باید ریلکس بود اگه خیلی خودتو توی تنش قراربدی بدتر میشه. سپاااااس.

  59. خداوند یا پیامبران درمورد بختک یا فلج خواب فرمودند مااطلاعاتی داشته باشیم ؟فکرمیکنم بین خواب وبیداری این اتفاق می افته

    1. سلام الهه خانم ، این اتفاق به صورت خیلی نادر و خیلی کم می افته ، خود من دو بار تجربه شو داشتم . همان طور که گفتید بین خواب و بیداری و یا خواب های کوتاه مدت اتفاق میفته که بعد از یک تا دو دقیقه هم حل میشه . بهترین کار نترسیدین از بختک و فکر نکردن به بختک هست . این به حل مشکل خیلی کمک میکنه .

  60. سلام مجدد خسته نباشی.. بازم مصدع اوقات شریف شدیم….. وقتی بختک می افته موقع خواب روم گاهی اوقات باچشم بسته میتونم ببینم ولی حرکتی نمیتونم بکنم فکرمیکنم باچشم روحم میبینم چون نمیتونم پلک بزنم.

  61. من تو خواب دیدم یک سری حشرات نا معلوم(هویتشون مشخص نبود،چون تو خواب حس چندش داشتم اما نگاه نمی کردم چین،رنگشونم تیره بود و تقریبا بزرگ بودن)رو قورت دادم،بعد هم اونهارو بالا آوردم،تا دونه آخر(البته از خودم می پرسیدم که تا آخری رو بیرون آوردم یا نه؟!)!!!!!!!!!

    1. سلام بنده ی عزیز ، هر خوابی دارای معنی نیست ، اینم جزو همون دسته از خواب هاست ، اگر هم دارای معنی باشه ، همین که شما اونارو بیرون اوردین یعنی اینکه به خیر میگذره .

  62. سلام اقا شهاب بسیار متشکرم خسته نباشید چقدباحوصله پاسخ میدید. میخوام بگم اکثرخوابام درمورد عزاداری امام حسین و دسته روی هست نمیدونم ازکی تاحالاست ولی خب شب تاسوعا بدنیا اومدم . بعد توی بعضی خوابام بدون بال پروازمیکنم یا روی هوا میشینم ۱۸سالمه و کلا سالمم. راهنماییتون ممنون و سپاسگذارم

    1. سلام به شما ، ممنون هستم ، اینکه شب تاسوعا به دنیا اومدین بی دلیل نمیتونه باشه ، اینکه همش خواب عزاداری امام حسین رو میبینین ، هم منظور این نیست که شما عزادار باشید . بلکه منظور اینه که شما زندگی نامه امام حسین و اینکه امام حسین چه هدفی رو دنبال میکرد و چه راه و مسلکی داشت رو باید پیروی کنید . پیشنهاد میکنم کتابی مناسب در این زمینه پیدا کنید و مطالعه کنید . از این کتاب شما باید راه امام حسین و طریقه ی زندگی امام حسین رو بیاموزید و سر مشق خود قرار بدید . خواب هایی که در زمینه پرواز میبیند نشانه عدم وابستگی به مادیات و همچنین ذهن سالم و رتبه ی معنوی خوب شماست . البته در نزد خداوند .

  63. سلام اقا شهاب بابت پست مفیدتون ممنون.
    من ازمطالعه مطالب عرفانی خیلی لذت میبرم واقعا برام شیرینه..خیلی دوست دارم وارد دنیای درونم بشم و روح خودمو ازخطاها پاک کنم..مدتها درمورد تکنیک هایی که در مورد اسرار رویاها داده بودین تمرین کردم مثلا رویاهامو بعداز بیداری یادداشت میکردم ولی واقعا چیز زیادی یادم نمیومد ،عموما زییییاد خواب های چرت میبینم ولی دقیق یادم نمیمونن..به نظرشما چرا؟؟!چقد باید تمرین کنم تا حدداقل رویاهام به یادم بمونه یا اینکه باخودبرترم رابطه برقرار کنم….سوال دیگه ای هم که.داشتم اینه که من حدودا یک ساله ووو مدیتیشن کار میکنم اولش ریلکس میشی بعدش هم طبیعت..بعضی مواقه موقع اینکار فشار زیادی به چشمام و سرم میاد همش حس میکنم چیز خاصی میخوام ببینم یا بدونم.ولی چیزی نمیبینم به نظر شماچرا؟؟!این اتفاق نشونه چیه؟!،باید چکارکنم؟!گاهی هم ،من موقع مدیتیشن سوالاتی از ضمیر باطنم میپرسم که بازم این اتفاق میفته..به نظرتون میشه ازطریق مدیتیشن به پاسخ بعضی سوال هام برسم؟!یه مسیله دیگه که هست اینه که من افکار ذهنیمو با خودبرترم نمیتونم تفکیک بدم موقع تمرین..باید چکار کنم ؟؟؟!عاااشق مدیتیشنم هستم

    1. سلام به شما فاطیما خانم ، خب شما اول با ما مشورت میکردین بعد این همه تلاش میکردین .
      در مورد خواب ها ، اگر در بیداری به ارامش برسین ، به ثبات برسین ، در خواب ها هم خیلی چیزارو ب یاد میارین . در مورد مدیتیشن هم ، حال که دوست دارین انجام بدین ،
      ابتدا پست تو ذهن خود نیستی رو مطالعه کنید . بعد هم به کتاب خانه وب سایت مراجعه کنید و کتاب یک فنجان چای رو دانلود کنید و مطالعه کنید . که این کتاب خط به خطش مهمه . این کتاب رو مطالعه کنید نحوه ی مدیتیشن درست رو به شما به خوبی اموزش میده .

  64. ممنون از پاسختون خیلی اتفاقی سایت شما رو پیدا کردم برای خودم هم جالبه هیچ شناختی از شما ندارم ولی مطالب سایت منو جذب میکنه خواب امتحان رو من هم دیشب دیدم با استرس داشتم تقلب میکردم من هم دوره دانشگاه زیاد تقلب کردم چون مجبور بودم رشته دانشگاهیم رو دوست نداشتم

    1. سلام خدمت شما سونیا خانم ، مطالب سایت رو مطالعه کنید و هر سوالی داشتید در قسمت نظرات عنوان کنید تا پاسخ داده باشه .

  65. سلام آقا شهاب اگر ممکنه نظرتون رو در مورد خواب من بگید ممنون. یه شب خواب دیدم ماه کامله به یکباره تکه ای نورانی از بالآی ماه جدا شد و پایین اومد و مثل یه بادکنک تو دست من اومد من هم اونو فشار دادم و ترکید .

    1. سلام خدمت شما سونیا خانم، بیداری معنوی ، هوشیاری معنوی ، و نظر الهی ، به سمت شما خواهد اومد ، باید سعی کنید اون رو ببینید و دریافت کنید و از دستش ندید . شاید مراجعه شما به همین سایت یکی از همون نشانه ها باشه . یعنی منظور اینه که فکر نکنید نوری از اسمان به دست شما میرسه ، منظور اینه که راه هایی برای رسیدن به نور الهی سر راه شما قرار میگیره ، اونها رو ببینید و از دست ندید .

  66. سلام من نمازمیخونم ولی راستش کامل نه یعنی بعضی صبح هانمیخونم ولی چندشب پیش خیلی ناراحت بودم فکرکنم خوابم ذهنی باشه حالاتعریف میکنم شماهم بگیدذهنی هست یاواقعی خواب دیدم یه جای نذری میدن منم میرم ولی بهم نمیدن یه یخچال وگازویه چیزدیگه هم بودمن به دخترخالم نشون دادم گفتم من ایناروبهشون بخشیدم براخیرات حالابه خودم هم نذری نمیدن خیلی ناراحت بودم بعدبه اسمان نگاه کردم توذهن خودم داشتم باخداحرف میزدم میگفتم چرامن که این همه نذرونیازکردم دعاهاموقبول نمیکنی حاجتم روبراورده نمیکنی توکه گفتی اگه بنده من به سمتم بیادمن حاجتشومیدم یه دفعه چندتافرش تواسمان دیدم خیلی تعجب کرده بودم توذهنم میگفتم این فرشاتواسمان چیکارمیکنه بعدسرموپایین انداختم دوباره که نگاه کردم نبودبعدم خیلی گریه کردم بیدارشدم هم صورتم خیس بودالبته شب قبل ازخواب خیلی گریه کردم واقعاناامیدشده بودم اخه یکی ازفامیلام میگفت نمازم نمیخونم ولی خیلی ازدواج موفقی داشت خیلی هم خوشبخته ادم اینارومیبینه ازدعاکردن ناامیدمیشه انگاراصلاخداادمونمیبینه

    1. سلام لیلی خانم ، خواب شما اصلا هم ذهنی نبوده ، بلکه کاملا هم معنی دار بوده . شما در قبال کار های خیر و نیک و یا نماز هایی که میخونی ، از خداوند طلب چیزی رو میکنی ، طوری که انگار این کار ها رو برای خدا انجام میدی ، در صورتی که این کارها تماما به نفع خود شما هست نه خداوند . خواب شما هم ددقیقا به همین موضوع اشاره میکنه ، اونهایی که بدون درخواست در راه خدا قدم میدارن موفق تر از انسان هایی هستند که از با درخواست کاری رو انجام میدن .
      این یک طرف قضیه است ، طرف دوم قضیه نفسانیات ما انسان ها هست . این نفس شماست که به شما میگه نا امید باش ، خداوند تورو نمی بینه و … که پست بعدی ما به همین موضوع اشاره میکنه ، منتظر پست بعدی باشه لیلی خانم تا جواب تمام سوالات شما تک تک پیدا بشه .

  67. سلام اقاشهاب سال نوشمامبارک امیدوارم سالی پرازسلامتی وخوشبختی براهمه باشه میخواستم نظرتون رودرموردخوابم بدونم من برادری داشتم که شهیدشده اماحتی پلاکش هم نیومدخواب دیدم بیمارستان رفتیم شهیدارواوردن برادرمن هم بوداماوقتی میرم جنازشوتحویل بگیرم یه نایلون مشکی بهم میدن توش فقط عکسشه وجانمازمعنی خاصی داره

    1. سلام لیلی خانم ، خواهش میکنم ، هر سوالی که دارید بپرسید ، با کمال میل جواب میدم . خواب شما من رو خیلی به فکر وا داشت ، آیا شما نماز میخونید ؟ این سوال من رو پاسخ بدید تا من جواب شما رو بدم .

  68. سلام دوست عزیز مهدی هستم می خواستم در مورد خواب مادرم نظرتان را بدانم چند روز پیش مادرم خواب می بیند که پدرش که به رحمت خدا رفته در حال درست کردن خانه پدریشان در روستای خودشان است با گل سفید است با تشکر .

    1. سلام مهدی جان ، پدر بزرگ شما حالشون در اون دنیا بسیار خوبه و داره ثمرات کارهای خوبش رو در این دنیا مشاهده میکنه . خواب شما دلیل بر حال خوب ایشان در زندگی بعدیش در جهانی دیگر داره .

  69. ولی تعبیراون غذاهای رنگی چیه خیلی بامزه بودن هفت رنگ بودمثه غذاهای تواسباب بازی

    1. سلام به شما لیلی خانم ، خواب شما تعبیرش همونی بود که دیدین ، به صلاح نبوده که شما در اون بهزیستی مشغول به کار بشین . از بابت اینکه سر کار نرفتین ناراحت نباشین .

  70. سلام اقاشهاب خوابم تعبیرشدقبلابه یه نفرسپرده بودم برام کارپیداکنه عصرزنگ زدگفت برات کارپیداکردم توبهزیستی خیلی هم بهم قول دادن ولی یه نفرفرزندشهیدبوده کاروبه اون دادن خیلی تعجب کردم ازخوابم کاش برامن میشد

  71. سلام خسته نباشیدمیخواستم بگم من خوابی دیدم معنیش چیه یعنی پیام خاصی داشت چندلحظه قبل ازاین خواب یه خواب دیگه دیدم که مامانم اش درست کرده بودولی سفره که کشیدخیلی این سفره واش های که توش بودرنگی بودبرق میزدخیلی قشنگ بودیواقعارویایی بودرنگای عجیبی داشت یه کم خوردم ولی خوابی که بعدش دیدم وقتی بیدارشدم هنوزقلبم تندتندمیزدخیلی گریه کرده بودم خواب دیدم بادخترعموم میرم توکوچه شون بهم میگه من خیلی خوشحالم که دخترعموی خوبم معلولیت جسمی نداره منظورش بامنه بعدخونه دیواربه دیوارشوبهم نشون میده اسایشگاه کودکان استثنایی بودخیلی گریه کردم ازپشت دربهشون نگاه کردم بهش میگم خداروشکرهمسایه مانیستن وگرنه هرروزکارم گریه بودبعدکلی انارکناردراسایشگاه بودگفت مردم برابچه هامیارن ولی نمیتونن همشوبخورن بیابخورمن که داشتم گریه میکردم گفتم ازطرف من بدن به اونامن نمیخورم ولی ازخواب که بیدارشدم هنوزقلبم تندتندمیزدوگریه میکردم به نظرتون چه تعبیری داره

  72. سلام خسته نباشیدمیخواستم بگم من خوابای میبینم که خیلی روحموازارمیده همش گریه میکنم توخواب پست های طرحی نوروخوندم کلی هم به چیزای خوب فکرمیکردم ولی خیلی وقتاازاین خوابامیبینم وقتی بیدارمیشم صورتم خیس پرازاشک به نظرشماچیکهرکنم ازاین خواباکمترببینم

    1. خانم احمدی شما میتونید از طریق ایمیل در تماس باشید ؟ چون سوالاتی که مطرح میشه خیلی زیاده و بعضی هاش جنبه های گوناگونی داره که مربوط به خود پست ها نیست . ممنون میشم اگر از طریق ایمیل پرسش و پاسخ رو ادامه بدیم .

  73. ممنونم که جواب دادین تشکر.فقط من اسم واقعیم این نیست که ایمیلم هست اشکال نداره براانرژی ؟

  74. ببخشیدمیشه این پیامایی که درموردبیماریم گفتم حذفش کنیدبعدم یه لطف درحقم کنیدبرامنم انژی مثبت بفرستیدممنونم.خیرپیش.

    1. به روی چشم ، پیام شما دریافت شد ، ایمان به خدا و ایمان به خودتون و تحولی که میتونین برای خودتون ایجاد کنین رو از یاد نبرین ، مقاله طرحی نو در اندازیم رو هم مطالعه کنید .

  75. سلام اقاشهاب باتشکرازشماکه اینقدباحوصله جواب همه رومیدین.من خواب دیدم که یه دریابودکه دوطرفش جنگلی بودکه اتیش گرفته بوددریاوسط بودمن بایه مردسفیدپوش روتخته ای رواب میرفتیم یعنی اون تخته مثه قایق مارومیبردبعدازش سوال کردم سلامتیم چی میشه خوب میشم سکوت کردبه اسمان نگاه کردمنم نگاه کردم دیگه چیزی یادم نیست.من نمیدونم پیش خودم میگم شایدگناهان من بوده به واسطه بیماریم بخشی ازاون بخشیده شده باشه اگه اعمالم بوده پس مردسیاهی بایدپیش من بودومن دران جنگل میسوختم نه رودریا.امیدوارم که بخشیده بشم اقاشهاب من خیلی توزندگیم عذاب کشیدم چندساله بیماری لاعلاجی دارم هیچ درمانی نداره ازبیماریهای نادرژنتیکی هست من کم بودم حالایکی دیگه ازخونمون همون بیماری روداره .همیشه فکرمیکردم خدابه خاطرگناهام منومریض کردولی اون خیلی بی گناه بوداون چرابایدمثه من شایدبیشترعذاب بکشه توسایت اون بیماری خونده بودم دختری خودش وبرادروپدرش سه تاشون بیماری روداشتن خیلی ترسیدم دعاکردم خدایافقط منوبکش دیگه ازخانوادم کسی بیمارنشه اماشدوشایدبیشتربشه اقاشهاب به نظرتون چراخدامگه مهربان نیست مگه نمیگه مرابخوانیدتااجابت کنم شماراچرایه خانواده بایدنابودشن همه که گناه کارنبودن

    1. سلام خانم احمدی ، حال شما ؟ هر بیماری که ما انسان ها میگیرم ، خوبیش اینه که به خدا نزدیک تر میشیم ، بدیش اینه که به خاطر بیماری جسم خود، ناراحت میشیم . خسته میشیم و گاهی به خدا گلایه و شکایت میکنیم که چرا ؟ چرا سلامتی رو به ما ندادی ؟
      مباحث برای این مبحث ، بسیار بسیار بسیاره ، طوری که باید ساعت ها در موردش گفتگو کرده کرد ، از این رو من به این نظر بسنده نمیکنم ، من پستی رو قبلا نوشته بودم به اسم بیماری ها امتحانات الهی ، این بار پست دیگری ترتیب میدم تا هفته ی بعد بنویسم و روی سایت بذاریم تا هم شما استفاده کنید هم دیگر عزیزان .

    2. با سلام مجدد خدمت شما خانم احمدی ، گاهی چندین نظر رو پاسخ میدیم و اصلا یادمون نمی مونه ، تعبیر خواب شما اصلا بد نیست ، جنگل نشانه اعمال شما نیست ، دریا نشانه عظمت و حقیقت خداونده ، کسانی که خواب میبینن در دریا غرق میشن ، به نوعی تعبیرش اینه که حقیقت خداوند رو بد متوجه میشن و به جای حرکت به سمت حقیقت به سمت فنا پیش میرن ، مرد سفید پوشی که دیدید ، خیلی از انسان ها با این مرد ملاقات داشتن ، ایشون ، یک ناجی و یک استاد برای ما انسان ها هستند ، که مسلمان و غیر مسلمان نمیشناسه ، بلکه اکثر انسان هایی که از روی عشق و نیاز به سمت خداوند حرکت میکنند این استاد رو مشاهده میکنن . خواب شما اینگونه تعبیر میشه : شما حتی بر روی دریا هم ، تنها نخواهید بود و خداوند ، کمک ها و اساتید خود را از شما دریغ نخواهد کرد ، همچنین برای بیماری خود ناراحت و دل زده نباشید ، بلکه تا امروز نیز مهر خداوند بوده که سلامت و شاداب هستید . و نگاه اون استاد به آسمان هزاران معنی خوب داره که من از بیانش عاجز هستم ، به عنوان مثال : از مهر خداوند نا امید نباش ، خداوند هست ، تا خداوند هست نگران نباش ، با اوست ، او میداند و …. که البته حتی گاهی اوقات هم اساتید از مصلحت خداوند با خبر نیستند و تنها چیزی رو انجام میدن که خداوند میخواد . نگران نباشید ، شما میتونید نه تنها این بیماری رو ، بلکه تمام بیماری ها رو درمان کنید ، تنها اگر درست عمل کنید ، منتظر پست ها باشید ، خواهشم اینه پست طرحی نو در اندازیم رو هم چندین بار مطالعه کنید و انجامش بدید .

  76. سلام خسته نبتسیدببخشیدخوابی که گفتم براتون اون جنگل که اتیش گرفته بوداعمال من بودیعنی؟

    1. سلام به شما . خوابتون رو دوباره تعریف کنید لطفا ، به طور کامل و با جزییات ، همچنین اگر شرح حالی از زندگی خودتون هم دارید و میبینید با خواب شما مرتبط هست رو هم بیان کنید لطفا .

  77. سلام اقاشهاب خسته نباشیدمن خیلی خواب امتحان میبینم همش هم نفراول میشم یه ازمون استخدامی دادم خیلی خوندم دادشم گفت خواب دیدم قبول شدی ولی متاسفانه قبول نشدم من خیلی خونده بودم حتی برامصاحبه هم خودمواماده کرده بودم نه به خاطرخوابابه خوندنم اعتمادداشتم ولی چراتعبیراین خوابابرعکس میشه توبیداری تازه شب عاشوراخواب یه شهیدرودیدم پیراهنش روبهم هدیه دادپیش خودم گفتم حتمااینبارقبول میشم به نظرشماچراتعبیرشون برعکس شده

    1. سلامی دوباره خدمت خانم لیلی .
      دیدن امتحان دادن در خواب ، اگر ذهنی نباشه ، تعبیرش قبولی در امتحانات الهی هست نه امتحانات استخدامی ، حال شاید خواب برادر شما ذهنی بوده ، و اینکه شهیدی به شما پیراهنی رو هدیه داده ، نشانه ایجاد خیر و برکت در زندگی شماست . پست اسرار رویاها رو مطالعه کنید لطفا .

  78. سلام مجدد…میشه گفت خوبیم اما من فکرم داغونه سر یه مساله …نمیتونم بااون مساله کناربیام درحالیکه تصمیم خودم بود…وبرای رضای خدا این تصمیمو گرفتم…بعدازتصمیم گیری به شک افتادم و مردد شدم بعدش استخاره با قران گرفتم عالی و پر از خیر اومد…اما تحملش واسم سخته…امیرمیگه ب جواب قران شک نکن…امیر که ازخداشه من سختمه…منظورخوابم چی بود اقاشهاب؟

    1. مهلا خانم ، سلام ف لطفا اون موضوعی که درش مردد هستین رو برام بنویسید ، چاره ای نیست ، باید بدونم تا بتونم جواب درست رو بدم ، من نظر شما رو که بخونم ، دیگه پاکش میکنم ، تایید نمیکنم که دیگران ببینن . خیالتون راحت .

  79. سلام به همه شما دوستان خوبم…
    امیدوارم درپناه حق رو به راه باشید
    یه خواب عجیب دیدم اقا شهاب معنی شو نفهمیدم از تو تعبیرای خواب…
    تا جایی که یادمه سه نفر بودیم من بودم که نمیدونم چم بود…امیر شوهرم بود…یه خانم دیگه م بود نمیدونم کی بود اما فک کنم جادو روارتباط با ارواح رو یاد داشت…
    من افتاده بودم اون به امیر گف تو جلوش وایستا تا نره منظورش روحم بود…بعد شروع کرد به زمزمه کردن یهو روحم انگار سرگردون بشه اومد بیرون ومیخواست همش از بین شون رد شه وبره همش به امیر میگف بیا جلوش محکم باش…روحمم میرف میخورد بهشون وباز میومد عقب دوباره میرف…گاهی اونقد محکم میرف طرفشون که ظربه وارد میشد بهشون نمیدونم چی شد یهو برگشت تو بدنم و منم پریدم از خواب کاملا هوشیار شده بودم ساعت ونگاه کردم ۴ وچند دقیقه بود…دوباره خوابیدم…
    چندین بار هم تو این چند روز عدد۳ رو جاهای مختلف میبینم امروز رفتم تعبیر عدد سه رو از تو پستای سایت نگاه کردم این بود:
    اساتید مقرب شما را یاری می رسانند ، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است

    نمیدونم چی شده…خوشحالم…فک میکنم دارم به جاهای قشنگ میرسم…همون چیزی که تو اون پستای وبلاگ خوندم که فقط منتظر باشم و به زندگیم ادامه بدم…اول فرشته های عزیزم که همراهمن همیشه دوم تکرار عدد ۳ سومم این خوابه…

    1. خدا رو شکر ، سلام به شما ، این روزا رابطه شما با شوهرتون چطوره ؟ خوبین ؟ صلح و صفاست ؟ اختلاف عقیده ندارین ؟

  80. سلام به شما که بی دریغ زحمت میکشید…
    امیدوارم حال واحوالتون خوب و رو به راه باشه.
    راستش من دیشب یه خواب عجیب دیدم اما با خوندن تعبیرهای مختلف متوجه نشدمش.
    خوابم دقیقا یادم نمیاد فقط اینو یادمه که ۳ نفر بودیم…یکیشون انگارمیگف به امیر تو مواظب باش که نره منظورش روحم بود…یعنی جلوی من محکم وایسته که روحم نره…انگارمیخواست مثه جادوگرا وردی چیزی بخونه نمیدونم چرا…شرو شد نمیفهمیدم داشت چکارمیکرد اما امیر واون دوتایی مواظب بودن روحم نره…روحم همش میرفت وبهشون میخورد.گاهی محکم …سعی میکرد رد شه اما اونا جلوش بودن…تا اینکه یهو برگشت توبدنم و پریدم از خواب…
    خ عجیب بود…ساعتوکه نگاه کردم۴صبح بود

    1. سلام مهلا خانم ، این نظر برای شما هستش ، برای تعبیر خوابتون به جواب این سوالات نیاز دارم ،
      این روزا رابطه شما با شوهرتون چطوره ؟ خوبین ؟ صلح و صفاست ؟ اختلاف عقیده ندارین ؟

  81. ba salam man ye khab mibinam. vali ellatesho nemidunam tu khab dustamo ke ba ham ghahrim tu khab mibinam baad ya behesh nazdik misham chizi begam mibinam baradaram ke morde une be baradaram migam to un nisti kholase tu kheyli khabam injuri dustam be baradaram tabdil mishe gahi tu khab motavajjeh misham gahi baade bidarshodan mifahmam ke baradaram bud .in khab yaani chi ke ingadar mibinam .lotfan j bedin behem

    1. یک ارتباطی بین دوست شما و بردار شما وجود داره، باید اون ارتباط رو کشف کنید خانم آیلار ، ایا قبل از خواب درخواستی داشتین ؟ مثلا به خدا بگین خدایا میخوام خواب برادرم رو ببینم یا هر درخواست دیگه ای از خداوند ؟ این رو هم من باید بدونم .

  82. سلام خدمت همه ی دوستان و آقا شهاب
    خیلی ممنونم آقا شهاب از راهنماییتون.فکر میکنم دقیقا حق با شماست و من نیاز به انتخاب دارم.الان که فکر میکنم میبینم این حس رو کرده بودم و حتی نشونه هم گرفته بودم که دیگه وقت انتخاب کردنه.ولی تا جواب شما رو نخونده بودم خیلی اهمیت نداده بودم.
    کلا من یه ذره به همه چیز شک میکنم و از خدا هم توقع دارم نشونه های خیلی مشخص برام بفرسته :)))
    ولی خب دقیقا حرفتون درسته ما به اینجا اومدیم که قدرت انتخاب داشته باشیم و یه جاهایی خودمون راه رو انتخاب کنیم.
    من همون موقع که جوابمو دادین انتخابمو کردم ایشالا خدا هم کمک کنه و باشه توی لحظه های همه ی ما.
    دارم سعی میکنم به اون حرفتونم عمل کنم که بودن با خدا در لحظه ی حاله و چقدر هم قشنگه این لحظه ها چون نه تنها همون لحظه با خدایی بلکه کم کم نشونه های حضورشو توی همین لحظه میبینی و میشنوی که میگه من با تو ام.بعد این حضور در لحظه با خدا تمام تلخی های گذشته و ترس از آینده رو از بین میبره.
    البته من دارم سعی میکنم الان یه ذره سخته چون عادت به در الان زندگی کردن ندارم ولی همین لحظه های کوتاهی که بود خیلی قشنگ بود.
    دوست داشتم توی گروه نیایش باشم ولی الان نمیتونم ایشالا تابستون.که بتونم راحت وقت بذارم
    خیلی ازتون ممنونم در پناه حق باشید

  83. سلام شهاب جان جوابها را خواندم سپاسگزار م چطور می توانم با شما خصوصی صحبت کنم .

  84. با سلام دوباره
    من همیشه یک خواب تکراری می بینم و میخواستم بدونم نظر شما چیه اینکه در خواب می بینم که با سن خودم ( ۳۵ ساله ) در خواب سر کلاس ابتدایی نشستم و درس می خوانم در حالیکه در خواب متوجه هستم که لیسانس دارم ولی نمی دونم چرا سر کلاس ابتدایی درس می خوانم

    1. سلام دوست عزیز ، این نشان از مرتبه ی معنوی شما داره ،
      پست ورود به دنیای اسرار امیز خواب رو بخونید لطفا ، اون پست رو مطالعه کنید همه چیز براتون روشن میشه

  85. سلام من مهدی هستم و تازه با سایت شما اشنا شده ام می خواستم در مورد یک رویا با شما صحبت کنم و نظر شما را بدانم من در یک رویا دیدم که در اتاقی که آنوقت آنجا زندگی می کردم بصورت یک روح داشتم از بالا تماشا می کردم افراد فامیل و آشنا را دیدم که لباس سیاه به تن داشتند و در حال غذا خوردن بودند و من همه آنها را می دیدم لطفا بگویید نظرشما در مورد این خواب چیست

    1. سلام اقا مهدی ، گمون میکنم این خواب ، جز خواب های دیدن اینده باشه ، احتمالا شما در آینده این صحنه رو در واقعیت می بینید . شاید در مجلس ختم .

  86. سلام خدمت همه ی دوستان و همینطور آقا شهاب
    اول خیلی ممنون آقا شهاب از راهنمایی ها ی خیلی خوبتون.من چندین بار جوابتونو خوندم.ممنون به خاطر نکاتی که درباره ی خوابم گفتین.دقیقا حرف شما درسته و من یه مدتیه توی یه دو راهی توی زندگیم موندم.خیلی دوست دارم که مسیری رو برم که خداوند رو توی اون مسیر ببینم ،منظورم مسیر الهیمه.از خدا خیلی خواستم منو راهنمایی کنه توی این انتخاب چون دوست دارم مسیری باشه به سمت خودش.یه سری نشونه گرفتم که یه سری به مسیر اول و یه سری به مسیر دوم اشاره میکنن.خودم فکر میکنم یه سری از سمت خدا بوده و یه سری از ذهنم بوده.متاسفانه نتونستم تا حالا جواب خدا رو تشخیص بدم و این شک خیلی اذیتم میکنه.من تخیل خوبی هم دارم به همین علت نمیتونم تشخیص بدم کدوم نشونه ها از سمت خداست و بین دو راهی موندم.یه حس بد دیگه هم اینه که با این وضع هیچوقت نمیتونم نشونه های خدا رو بگیرم یا از این نزدیکتر نمیتونم بشم چون همش توی شکم که نکنه این واقعی نباشه نکنه توهم باشه نکنه ساخته و پرداخته ی ذهن من باشه.و فکر کنم شاید استاد جوابمو داده باشه ولی وقتی از خواب بیدار شدم هر چی فکر کردم هیچی یادم نیومد اصلا یادم نیومد در مورد اون دو راهی صحبت کردن یا نه.میخواستم اگه امکانش هست راهنماییم کنین در مورد تشخیص حسها و نشانه ها یا صداهایی که از سمت خداوند میاد.
    خوابهایی که تعبیر میشه هم میبینم اما بازم نمیتونم بفهمم کدوم خواب واقعی یا کدوم ساخته ی ذهنه.البته پست آقا رضا رو خوندم که گفته بودن خوابهایی که آدمارو توشون میبینیم که شبیه خودشون توی این دنیا نیستن اونا تحریف شدن.با حرف شما میخوام ایشالا ترس از دیدن آینده توی خوابو بذارم کنار امیدوارم خوابام پله ای باشه برای نزدیک شدن به خداوند عزیزم.
    من همیشه توی اینترنت دنبال مطالب معنوی زیاد میگردم جالبیش اینجاست که وب شما رو بعد از خواب استاد پیدا کردم.
    در مورد مسیر خداشناسی چقدر قشنگ گفته بودین.واقعا همینطوره،متاسفانه من لحظه ی الآنم شده حسرت گذشته و ترس از آینده و یه لحظه هایی انقدر ناامیدم که خدا رو گم میکنم و از رحمتش مایوس میشم این لحظه های بی خدا برام سخت میگذره.
    همینطوری که فهمیدین اسیر ترس و افسردگی زیادی هستم ولی همینا برام رحمت بوده چون همینا باعث شدن بفهمم من خود و خدامو اینجا گم کردم.حالا ایشالا گذر از اینها با لطف خدا و کمک شما امکان پذیر باشه.پست جویای عزیز رو دارم اجرا میکنم ولی هنوز تو قسمت اول موندم چون خودم رو که دوست ندارم هیچ بعضی وقتها از خودم بیزار هم میشم منتها خدا رو شکر اکثر آدمای دیگه رو حتی کسانی که باهاشون صمیمی نیستم رو از ته دل دوست دارم.
    راستی صحبتهای دکتر قمشه ای رو هم اونایی رو که تو سایت بود رو تقریبا همه رو گوش دادم و خیلی استفاده کردم.ممنون
    یه قسمتی از حرفاتونو نفهمیدم :اینکه اندیشه و حقیقت چیزی نیست که به شما تزریق بشه ، بلکه باید توسط خود شما و نسبت به نیاز و طریقت خاص شما کسب بشه . اینکه اینجا کلمه ی اندیشه رو هم اووردین برام فهمیدنشو سخت کرد.
    بخشید که زیاد شد حرفام آقا شهاب.بازم از راهنماییهاتون ممنون.راهی که شما و بقیه ی دوستان اینجا دارین میرین در عشق الهی هست و انشالا که جاده های این مسیر از حس حضورش براتون نورانی باشه.

    1. سلام خدمت شما ،
      خواهش میکنم ، این وظیفه ای هست که به دوش گرفتیم و سعی میکنیم به بهترین نحو انجامش بدیم .
      در جواب شما : ما همیشه از خداوند میخوایم که مارو راهنمایی کنه ، مارو هدایت کنه ، به ما راه رو نشون بده ، اما گاهی ما با این آشنا نیستیم که خداوند چطور ما رو هدایت میکنه ، به عنوان مثال ، هدایت های ما همیشه نباید از طریق خواب و رویا دریافت بشه ، همیشه نباید خواب اساتید رو ببینیم ، بلکه گاهی از طریق یک کتاب ، یک سایت ، یک دوست ، هدایت برای ما صورت میگیره .
      در مواقعی هیچ از این ها صورت نمیگیره ، خداوند از بنده میخواد که خودش راهی رو انتخاب کنه ، چون باید میل و علاقه ی شخص علاقه مند تامین بشه ، برای خدا فرقی نمیکنه که ما از چه راهی بهش نزدیک میشیم، بلکه برای ما فرق میکنه که با کدوم رو در مسیر خدا ، قدم های محکم تری رو بر میداریم .
      شما عنوان میکنید که نیاز به نشانه دارید ، من احساس میکنم که شما نیاز به انتخاب دارید . نشانه های زیادی برای اثبات و شناخت خدا وجود داره که همه رو شما دارید میبینید ، اما شاید از کنار این ها ساده میگذرید و اونارو یک نشانه نمی دونید .
      برای تصمیم گیری ، باید با خودتون رو راست باشید ، ببینید به چه چیزی احتیاج دارید ، به چه راهی ، کتاب های مرتبط با اون راه رو پیدا کنید و مسیر رو آغاز کنید ، اگر در همون ابتدای مسیر توقع داشته باشید که سریع خواب های معنوی ببینید و فرشتگان در خواب شما ظاهر بشن ، اشتباه برداشت کردید ، این شروع مانند شروع یک شغل میمونه ، ما یک شغلی رو آغاز میکنیم ، بعد از چندین سال ، نم نم تازه کسب و کار ما رونق پیدا میکنه و به قولی ما میتونیم از کِشت خود ، برداشت رو آغاز کنیم .
      اگر خدا کفیل است ، غصه چرا ؟ شما از این پس به جای اینکه خودتون رو ، دور از خدا فرض کنید ، باید خودتون رو در آغوش خداوند حس کنید ، خداوند در ثاینه ثانیه زندگی شما حضور داره ، اما شما این حضور رو حس نمیکنید . به عنوان مثال ، ایا قلب شما ، با اختیار شما به تپیدن ادامه میده ؟
      آیا سلول های بدن شما ، به اختیار شما ، شروع به رشد و تکثیر میکنند ؟ یا آیه ای از قرآن رو برای شما میخونم ، آیا دانه ای که در زمین میکارید ، با اختیار شما در زمین روییده میشود ؟
      پس خداوند در همه جا و در همه کس حضور داره ، تنها کافیه ما به رویداد های پیرامون خودمون توجه داشته باشیم .
      اینگونه میفهمیم که ما در قلب خداوند جای داریم .
      در مورد اندیشه و حقیقت منظورم من از گفتم این بود ،درک حضور خداوند ، شناخت خداوند ، شناخت خود ، چیزی نیست که مانند یک فلش معموری یا یک آمپول به شما تزریق بشه ، بلکه خود شما باید به دنبال این اطلاعات و بینش ها برید و اون ها رو کسب کنید . که الان مشغول همین کار هستید و این خیلی با ارزشه ، سوالی بود در خدمتم .

  87. سلام سوالات و حرفهای زیادی دارم .امکان نت ندارم که از این طریق به پرسشو پاسخ بپردازیم.کسی تا حالا کسی نتونسته جوابی برام داشته باشه ومن در وادی حیرت مدتهاست ..اگر صلاح دونستید ازطریق تلفن گفتگو کنیم .در غیر اینصورت خدانگهدار

  88. سلام خدمت تمام عزیزان به خصوص نویسندگان سایت خانوم جویا ،آقا شهاب ،خانوم پروانه ،آقا رضا
    ممنون به خاطر مطالب خوبتون.من حدود دو ماه پیش با وبلاگتون آشنا شدم بعدم که سایتو راه انداختین.اول کل مطالب وبلاگ رو خوندم بعد اومدم اینجا مطالب اینجا رو هم تقریبا خوندم.
    منتهی انقدر مطالب خوب و پرباره باید دوباره یه سری رو مرور کنم.قلم آقا شهاب خیلی ساده و دلنشینه و خانوم جویا هم خیلی زیبا مینویسن.پست خانوم پروانه رو هم خیلی دوست داشتم خیلی صمیمی بود.نحوه ی آشنایی من با وبلاگو میخواستم تو جای خودش بنویسم اما حالا همین جا میگم.
    من توی یک خواب بسیار زیبا و آگاهانه توی یک فضای کاخ مانند سفید بالای ابرها یه کسی رو دیدم که نمیشناختم ما حدود چند ساعت با هم کنار یه پنجره نشستیم و ایشون منو کلی راهنمایی کردن که متاسفانه بعد از بیدار شدن حتی یک کلمه هم یادم نمونده بود.
    بعد توی گوگل کلمه ی استاد خواب یا رویا رو سرچ کردم رسیدم به اینجا…
    من تجربه هایی در دیدن خواب داشتم که چند سال پیش به علت ترس از دیدن خوابهای بدی که تعبیر میشن این خوابها کمرنگ شدن یا خواب میبینم یادم میره جزییاتو.اینم نمیدونستم که میشه آینده رو در خواب تغییر داد.متاسفانه تو یه سری از خوابهای آگاهانه ام وقتی میخوام مثلا پرواز کنم هی به خودم میگم من نمیتونم (این عقیده رو تو آگاهی این دنیا هم دارم)بعد وقتی حتی دارم پرواز میکنم یهو میام پایین یا نمیتونم برم بالا.
    من علاقه ی زیادی به خداوند دارم و فکر میکنم شاید از راه خواب هم بتونم به پیشرفت در مسیر معنوی برسم ولی ترس و این عقیده که من نمیتونم تا حالا جلومو گرفته.
    امیدوارم هممون بتونیم لحظه به لحظه در آغوش حق در مسیر الهیمون قدم برداریم.همتونو به خودش سپردم

    1. سلامی به زیبایی پاییز خدمت شما .
      من هم از طرف همه نویسندگان از شما تشکر میکنم که به ما این افتخار رو دادین و نظر خودتون رو برای ما نوشتین . باعث دل گرمی هست .
      در مورد خوابی که مشاهده کردید . میتونم بگم این گونه خواب ها در زمان هایی رخ میده که فرد پر از سوالات ابهام بر انگیزه و یا اینکه غم یا اندوهی رو از خداوند در دل داره . که نمونه خواب شما رو خواهر من و یکی دیگه از دوستان تجربه کردند . اما اون کاخ سفید رنگ …
      اون طور که در رویا ها ثبت شده و تجربه کنندگان شاهدش بودن ، در جهان های بالا کاخ هایی با رنگ نقره ای ، سفید ، طلایی وجود داره که نشان از عظمت اون جهان هاست و البته در قرآن هم مثال هایی از این مکان ها شده . که انسان ها با اعمالشون کاخ هایی از طلا برای خود در اخرت بنا میکنند .
      اما اینکه شما هیچ یک از گفته ها رو به یاد نیاوردین …. خب خواهر من و اون یکی دوست دیگر هم مانند شما اون گفته های زیبا اساتید رو به یاد نیاوردن … چرا ؟ یک به این علت که ما هنوز به اون سطح نرسیدیم که اطلاعات و اسرار اون دنیا رو با خود به این دنیا بیاریم ، چون ذهن ما پذیرای اون اطلاعات نیست . دوم اینکه اندیشه و حقیقت چیزی نیست که به شما تزریق بشه ، بلکه باید توسط خود شما و نسبت به نیاز و طریقت خاص شما کسب بشه . که اون رویای معنوی باعث شده شما از طریق خواب و رویا پای به عرصه زندگی معنوی بذارین و زندگی معنوی را آغاز کنین .
      در مورد تجارب پرواز کردن شما باید بگم ، در خواب ها افکار شما و یقین شما و عدم ترس ، باعث میشن که بتونین حرکت هایی رو انجام بدین . به عنوان مثال اگر با فکر خودتون بخواین پرواز کنین اما یقین نداشته باشین که پرواز صورت میگیره ، پس پرواز هم نخواهید کرد .
      اگر پرواز کنین و بترسین که میفتین ، پس باز هم موفق نخواهید شد . اما واقعا چرا ترس ؟ از اساتید بخواین ترس شما رو با ایجاد کردن رویاهایی از بین ببرن و بعد اینکه خودتون هم ترس رو نابود کنین. از هیچ چیز نترسین . هم در بیداری و هم در رویا . مخصوصا در رویا ، زمانی که ترس رو کنترل میکنین احساس قدرت به شما دست میده . یعنی جای ترس ، قدرت میاد .
      در آخر اینکه چرا شما نمی تونین ؟ میتونین خوبم میتونین .
      خداشناسی یک مقصد نیست که ما امروز بهش برسیم و بگیم من تونستم. بلکه یک مسیری هست که انتها نداره . پس زمانی که انتها نداره یعنی مقصدی هم وجود نداره ، حال این مقصد کجاست ؟ مقصد در همین لحظه است .
      شما باید طوری زندگی کنی که همین لحظه برای شما مقصد باشه . همین لحظه اگر به یاد خدا باشی ، با خدا و خودت عشق بازی کنی ، خودت رو دوست داشته باشی ، دیگران رو دوست داشته باشی ، زیبایی و لذتی که خوردن یک لیوان آب به شما میده رو حس کنید . از اینکه در کنار خانواده هستید شکر گذار باشید . دل و ذهن خودتون رو با ارزش ها آشنا کنید نه با توهمات ، اون وقت زندگی شما رفته رفته بهتر و شاد تر و خداگونه تر میشه .
      به قول استاد الهه قمشه ای ما اگر بدون یاد خدا زندگی کنیم در اصل یک مرده هستیم نه یک انسان زنده .
      پیشنهاد میکنم به بخش سخنان دکتر الهه قمشه ای هم برین و سخنان ایشون رو دانلود کنید ، و هنگامی که در منزل هستید که دارید آشپزی میکنید یا مشغول کاری هستید این سخنان رو گوش بدید . باز هم هر سوالی داشته باشید من در خدمت شما هستم .

  89. سلام من امروز این پست رو خوندم پست خیلی خوبیه.
    من چند ماهی میشه گاهی وقتها تو خواب هوشیارترم و چند بار نتیجه اتفاقات رو هم عوض کردم و یه بار با یه خواب بد بیدار شدم مجددا خوابیدم تو خواب نتیجه رو عوض کردم اما با آکاهی و تمرین نبود و حتی نمیدونستم این عوض کردن تو خواب نتیجه واقعی رو هم عوض میکنه. راستی من گاهی وقتها کاری رو میخوام انجام بدم اما نمیدونم درسته یا نه و هر چه دعا میکنم که تو خواب یه جوری بهم نتیجه کارم رو بتونم درک کنم نمیشه و هیچ خوابی نمیبینم. به نظر شما چرا ؟ گناهام زیادن؟ راه درخواست رو بلد نیستم؟
    ممنون از این پست خیلی به کار میاد

    1. سلام ایلین عزیز، خب به طور حتم اگر اگاهی کامل در ما وجود داشته باشه ما خواب های بسیاری رو میبینیم . اما اگر نمی بینیم هم نمیتونیم بگیم که اگاه نیستیم . اساتید به نوع در خواست ما نگاه نمیکنن ، اونا به دل ما نگاه میکنن ، به نیت ما و اون ندایی که از دل بر میاد . در چند مورد من با اینکه اصلا اگاه نبودم و میخواستم کار اشتباهی رو انجام بدم اساتید به هر طریقی که میشد پیام خودشون رو به من رسوندن و من رو اگاه کردن .
      اینکه ما میگیم اگاهی در بیداری داشته باشیم شامل همین موضوع ها هم میشه ، ما باید با تفکر اندیشه خودمون رو به جوابی برسونیم ، یا این کار بده یا این کار خوبه . نمیشه انتظار داشت که همه چیز رو در خواب به ما نشون بدن . اون وقت ما کی تجربه کنیم و ما کی چیزی رو یاد بگیریم . اساتید مانند یک فانوس دریایی هستند که گه گداری در طوفان های دریای حقیقت مسیر ساحل رو به ما نشون میدن . این یکی از بهترین مثال ها در مورد اساتید رویا هست آیلین عزیز

  90. سلام به دوستان
    من هم زیاد خواب امتحان و کلاس و درس و …دیدم
    اوایل همیشه امتحاناتم سخت بود و من سر امتحان دچار ترس و وحشت می شدم اما چند وقت پیش برای اولین بار برگه امتحان و که توی خواب دادم نمره الف گرفتم انقدر توی خواب خوشحال بودم که نگو و نپرس..

    اما یه خواب جالب دیگه ای که دیدم این بود داشتم از وسط یه دریا راه میرفتم و رد می شدم که یهو اسبی با پیشانی ستاره دار ظاهر شد و با مهربانی منو سوار خودش کرد و به سلامت از دریا عبورم دادم حیوان بسیار نجیب و دوست داشتنی بود…
    لطفا تفسیرتون رو بنویسید
    البته من بسیار خواب می بینم بیشترشون هم معنی دار هستن و خودم هم عاشق دنیای خواب هستم….

    1. بسیار هم عالی که در امتحان قبول شدین .
      در تعبیر معنوی ، ما دریا رو همچون حقیقت میدونیم ، کشتی یا چیزی که بر اون سوار هستیم رو همانند دین یا راه و مسلک خود میدونیم .
      شما اگر در اون دریا غرق میشدی یعنی گمراه شدی ، اما حال که با اسبی شاخ دار به پرواز رفتی ، یعنی راه شما ، مسیر شما ، دین شما محکم هست و شما موفق بودید .

  91. اقا شهاب سلام و با تشکر از پست خوبتون.
    چند شب قبل پست شما را خوندم و خیلی دوست داشتم که این اتفاق برای منم بیوفته.همون شب خواب دیدم که با دوستهای دوران دبیرستانم دور هم جمع بودیم و داشتیم کتابهایی را که بهترین بودن برای قبولی کنکور را بهم معرفی میکردیم.منهم به دوستام یک کتاب معرفی کردم و همه برای قبولی کنکور درس میخوندیم.این یعنی چی؟؟

    1. سلام فریبا خانم ، ممنون از نظر شما .مطلبی رو که براتون مینویسم رو خوب مطالعه کنید . امتحان دادن در خواب رو ، به جز موارد خاص(مانند خواب خودم) ، یعنی قبولی در دروس معنوی ، و برای درس های معنوی علاوه بر اینکه ما باید پاکی در دل داشته باشیم و درست اعمال باشیم . باید دانش کافی رو هم داشته باشیم ، چون دانش کافی ، بینش کافی هم به ما میده .
      برای تعبیر هر خوابی ، ما نیاز داریم تا بدونیم ، بیننده خواب ، قبل از خواب ، یا همون روز یا روز های پیشین چه در خواستی از خدا داشته . خب در خواست شما این بوده که این اتفاق تغییر آینده در خواب برای شما هم بیفته . پس شما برای رسیدن به این مرتبه ، نیاز دارید تا بهترین کتاب ها رو مطالعه کنید . یعنی حال شما به مطالعه کردن نیاز دارید . تا دانش و بینش معنوی کسب کنید . به دوستان دبیرستان خودتون دسترسی دارید ؟

      1. متاسفانه به هیچکدوم از دوستام دسترسی ندارم.حالا شما چه راهکار یا کتابهایی را ژیشنهاد میدهید؟

        1. پس شما باید خودتون کتابهایی رو طبق علاقتون مطالعه کنید ، به نظر من برای شروع کتاب افسانه خدا مراد برای شما بسیار عالی هستش . بعد از اون هم کتاب روح هیمالیا رو مطالعه کنید . به کتاب خانه وب سایت مراجعه کنید کتاب های گلچین شده ای برای دانلود وجود داره . این کتاب ها هم در بین همون کتاب ها هستند . خوندن کتاب چهل دیدار خدا مراد رو از دست ندید فقط . همچنین پست های وب هم هر یک به شما بینشی خاص رو اعطا میکنه . برای اشنا شدن با دنیای خواب هم پست های وب رو میتونید مطالعه کنید . بازم سوالی هست در خدمتم

  92. سلام ممنونم از نوشته هاتون جالب بود
    من میخوام سوالی خصوصی بپرسم.ایا امانش هست و چه جوری؟

  93. سلام
    متشکرم پست خوبیه
    سوال من از شما اىنه که اگه خوابی دیدیم و تو خواب هشیارم بودیم که چند لحظه بعد اتفاق بدی میافته ولى با تلاش فراوان با فکر ذهن نتونستیم جلوی اتفاق بگیریم چه بشه؟
    اخه من یه خوابی دیدم میدونستم اتفاق میافته و با تلاش فراوان نشد جلوشو بگیرم و دوست ندارم در بیداری اون اتفاق بیافته چه کاری کنم؟
    بزارم به پای قسمت؟ که خدا خواست؟یا میشه جلوشو بگیرم؟

    1. سلام نرگس خانم ، سوال خوبی پرسیدی ، شما اگر اگاه نبودی ، اصلا اون اتفاق رو نمی دیدی ، بلکه میفتاد و تموم میشد و میرفت .
      حالا که اون اتفاق رو دیدی ،این خودش یک موهبت هست و یک درس خوب برای تو ، تا سنجیده بشی که ایا میتونی اسرار رو بدونی یا تحملش رو داری یا نه .
      به نظر من باز هم از اساتید بخواه این رویا رو برای تو دوباره تکرار کنن .
      اگر هم نشد راضی هستیم به آنچیزی که باید اتفاق بیفته . امید وارم در تجارب بعدی بتونی بهتر عمل کنی .
      فراموش نکن ، این که اون اتفاق رو دیدی خیلی با ارزشه ، حالا باید ببینیم ایا اون اتفاق میفته یا خیر …

  94. سلام به شهاب گل،
    باز هم ممنون بابت نوشته ات
    زمانی که داشتم مبحث جدید رو می خوندم آیاتی از سوره یوسف تو ذهنم اومد؛ خداوند در اول سوره یوسف می فرماید:
    ما برای تو بهترین قصه رو حکایت می کنیم …
    موقعی که یوسف به پدرش گفت من در خواب یازده ستاره را دیدم که به من سجده می کردن پدرش بلافاصله بهش گفت: این خواب را برای برادرات نگو ممکنه برای تو حیله ای بکنن.
    اگرچه خواب یک غذای معنوی سنگینه و علم تأویل با تعبیر فرق می کنه؛ تأویل، باطن خوابه؛
    تعبیر، همونیه که می شه به کتابها و سایتهای تعبیر خواب هم مراجعه کرد.
    علم تاویل را به هر کس نمی دن.
    یادمون باشه بعضی از خوابها مثل خواب حضرت یوسف اگرچه ظاهری خوب و باطنی خوب دارند ولی اگه قراره عزیز بشیم و درجه بگیریم شاید ته چاه هم بریم: اِنّ مَعَ العُسرِ یُسرا یعنی بعد از هر سختی آسانی است(سوره الشرح آیه ۶) و وقتی قراره امتحان بشیم با وفا امتحان نمی کنن که با جفا امتحان می کنن . . . .
    من با خودم قرار گذاشتم از همین امشب تمریناتی که یاد دادین رو انجام بدهم.
    ربِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا
    پروردگارا، مرا [در هر کارى‏] به طرز درست داخل کن و به طرز درست خارج ساز و از جانب خودت بصیرت و حجتی روشن عطا کن و من رو در کارهام یاری بفرما و مددکارم باش.(سوره اسرا – آیه ۸۰)
    الهی آمین

    1. سلام پروانه عزیز ، ممنون هستم از نظرت ، چه گفته های خوبی رو از قرآن استخراج میکنی ، نتیجه تمرین ها رو هم برام بگو ، شاد و سر بلند باشی.

  95. سلام ـآقا شهاب ، ممنون از مطالب خوبی که می نویسید و به ما آگاهی می دهید. یه سوال داشتم ، من خیلی خواب امتحان و دانشگاه و می بینم و تو خواب خیلی می ترسم و اظطراب دارم ، شاید نصف خوابهای من همینه که یا من دارم امتحان مدهم یا در حال رفتن به جلسه امتحان هستم . میشه لطفا راهنمایی بفرمایید .سپاس

    1. سلام خدمت شما . هما خانم ، ابتدا باید خود شما کمی در این باره تفکر کنید .بهترین تعبیر کننده خواب ها خود شما هستید ،
      همون طور که در پست تغییر آینده در خواب خوندید ، من هم خواب امتحان دادن رو دیدم ، اما خواب امتحان دادن من ،این بار معنی متفاوتی رو داشت . در صورتی که معنی عمومی خواب امتحان دادن در امتحان ، یعنی اینکه تغییرات حال حاضر زندگی شما ، یا مشکلات یا شرایط الان زندگی شما یک امتحان برای شما است . حالا میتونی این شرایط در مورد کنترل نفسانیات باشه ، میتونه در مورد ثروت باشه ، میتونه در مورد هر چیزی باشه ، لپ مطلب اینکه باید هوشیار باشید .به عنوان مثال در همسایگی شما انسان فقیری باشه ، همون میتونه یک امتحان باشه ، که شما هر روز اون همسایه فقیر رو میبینی اما براش کاری نمیکنی . حال شما زمانی که خواب امتحان دادن میبینی ، آیا خواب امتحان قبول شدن رو هم میبینی ؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.