صفحه اصلی سرزمینهای دور تلگرام سرزمین های دور
تلگرام سرزمین های دور

تلگرام سرزمین های دور

0
0

تتلگرام سرزمین های دور…

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به روی کار آمدن پیام های رسان های اجتماعی، در این میان تلگرام خیلی زود توانست جای خود را میان گوشی های هوشمند ایرانیان باز نمایند.

از این رو بر آن آمدیم تا تلگرام سرزمین های دور را راه اندازیم کنیم تا بتوانیم به طور مستقیم پیام ها  و نکات معنوی و اطلاع رسانی های لازم را به شما عزیزان برسانیم.

به واقع میتوان گفت وجود یک کانال تلگرام ، برای ارتباط مستقیم با مخاطبان بسیار ضروری و لازم است.

اما سوال این است… در کانال سرزمین های دور چه میگذرد ؟

چرا باید عضو این کانال باشم ؟

سرزمین های دور، یک خانواده است. یک خانواده متشکل از جوانان ایرانی که در صدد هستند با کسب دانش معنوی و کسب معرفت انسانی، خود را به هدفی که برای آن به این دنیا آمده اند نزدیکتر کنند.

در تلگرام سرزمین های دور، گزیده ای از سخنان بزرگ مردان عرصه انسانیت را مطالعه خواهید کرد.

ویدیو های آموزشی و انگیزشی ، کتاب های آموزنده، گزیده ای از بهترین سوالاتی که مخاطبان از ما پرسیده اند و پاسخ تشریحی کامل از جانب ما، اطلاع رسانی پست های جدید در سایت و …

آنچیزی است که شما در تلگرام سرزمین های دور دنبال خواهید کرد.

ارسال پیام ها در تلگرام سرزمین های دور در سه الی چهار پیام  در روز خلاصه میشود. زیرا ما بر این امر واقف هستیم که هر یک از ما دارای مشغله های فراوانی هستیم و کانال های بسیاری در تلگرام ما وجود دارد، از این رو کیفیت را بر کمیت ترجیح داده ایم.

تلگرام سرزمین های دور

ارتباط با کانال سرزمین های دور از طریق موبایل: در گوشی اندروید و یا آیفون خود، برنامه تلگرام را نصب کنید. سپس جمله  sarzaminhayedoor@ را برای یکی از دوستان خود ارسال نمایید. و سپس با کلیک بر روی  جمله ارسال شده میتوانید به کانال تلگرام ما متصل شوید.

ارتباط با کانال سرزمین های دور از طریق مرورگر موبایل: در مرورگر فایر فاکس و یا کروم گوگل خود، آدرس رو به رو را تایپ نمایید: www.telegram.me/sarzaminhayedoor   سپس آدرس را تایید نمایید ، مرورگر شما برنامه تلگرام را به شما پیشنهاد میکند. با انتخاب برنامه تلگرام میتوانید به کانال ما متصل شوید.

به روز نبودن برنامه تلگرام گوشی شما: اگر برنامه تلگرام گوشی شما آپدیت نباشد و یا از نسخه قدیمی تلگرام استفاده کنید، کانال سرزمین های دور و یا هر کانال دیگری در تلگرام برای شما باز نخواهد شد، از این رو با آپدیت کردن برنامه تلگرام خود میتوانید کانال های محبوب خود را مشاهده نمایید.

میتوانید کانال سرزمین های دور را به دوستان خود نیز معرفی نمایید. با تشکر.

سرزمین های دور، یک راهنما در مسیر معنوی

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1

 

برچسب‌ها:
شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.