صفحه اصلی الهامات الهی پیام هایی از فرشتگان
پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان

0
627

پستی رو که امروز میخونید ، مطلبی هست که خودم در ابتدا اعتقادی بهش نداشتم ، اما گذشت زمان این موضوع رو بر من ثابت کرد که انسان دارای مراقب های بسیاری هست . از جمله فرشتگان که هر دَم در کنار انسان ها هستند و اون ها را یاری میکنند . به اتفاق هم داستان امروز رو مرور میکنیم تا شما هم از این پس بتونید پیام فرشتگان رو در زندگی خودتون دریافت کنید .

(((اینم بگم: اگر به دنبال معانی تکرار اعداد هستید، تکرار اعداد رُِند در هنگام مشاهده به ساعت زیاد می بینید. درست اومدید، و اینجا جواب همه ی سوالات شما وجود داره… فقط با صبر و حوصله این پست رو تا انتها مطالعه کنید.)))

فرشتگان

در وحله ی اول این سوال رو از شما عزیزان دارم ، به نظر شما ،آیا انسانها نزد خداوند دارای ارزش و منزلت هستند ؟ آیا انسان به واقع اشرف مخلوقات هست ؟

برای پاسخ به این سوال از شما دعوت میکنم زندگی سه دسته از انسان ها رو با هم مقایسه کنیم…

دسته ی اول : انسان هایی که تنها به بُعد مادی خود توجه دارند و تنها به مادیات و تعلقات دنیوی فکر میکنند و صبح تا شب در پی رفع نیاز های جسمی خود هستند ، به دنبال مقصدی مادی هستند اما هر چه بیشتر تلاش میکنند حس میکنند هنوز به مقصد خود نرسیدند .

دسته ی دوم : انسان هایی که مانند دسته ی اول هستند ، اما سعی میکنند در کنار زندگی مادی کمی هم به معنویت توجه کنند تا وظیفه ی شرعی خودشون رو انجام داده باشن ، یعنی عبادت ها و شکر گذاری این افراد از روی رفع تکلیف و انجام وظیفه است و هدف معنوی خاصی رو دنبال نمیکنند .

دسته ی سوم : انسان هایی که در کنار زندگی مادی و نیاز های مرتبط با اون ، به فکر بُعد معنوی خود نیز هستند ، این افراد با هدفی خاص زندگی میکنند و معنویت این افراد جدا از زندگی مادی اون ها نیست و به درجات بالای معنوی صعود هم میکنند. مانند عارفان بزرگی همچون رجبعلی خیاط ، مرشد چلویی ، علی اسکانیا و … که زندگی نامه آن ها را با هم مطالعه کردیم . در نتیجه هر انسانی دارای مقامی نزد خداوند هست ، انسان هایی که در دسته ی اول بهشون اشاره کردیم ، شاید زمانی که ازشون این سوال رو بپرسیم که خداوند چه کسی هست … هیچ جوابی نداشته باشن ، اما انسان های دسته ی سوم با یک جمله چنان خداوند رو در دیدگاه شما به تصویر میکشن که به انسان بودن خود افتخار میکنید .

خب ، حال شما از کدوم دسته هستید ؟ ما در این پست ، نمیخوایم تنها برای شما از این بگیم که پیام های فرشتگان و الهامات و چگونه و چه چیز هایی هستند ، بلکه میخوایم خود شما تبدیل به انسانی بشید که بتونید این پیام ها رو دریافت کنید . پس اگر از دسته ی اول و دوم هستید ، نیاز به این دارید که خودتون رو به دسته ی سوم برسونید ، یعنی از لحاظ معنوی زندگی شما دارای هدفی مشخص باشه .

اشتباه برداشت نکنید ، نمیگیم زندگی مادی رو وا بُگذارید و به معنویت بچسبید ، نه ، بلکه میگیم کاری کنید که در زندگی مادی خودتون معنویت رو تجربه کنید .

اکثر اما انسان ها اینگونه فکر میکنیم که خداوند و فرشتگان رو تنها در عبادت ها میشه پیدا کرد ، اما به نوعی میشه گفت آن گونه باید زندگی کرد که ساعات عبادات ما از ساعات فعالیت های روزانه ما جدا نباشه . بلکه فعالیت های روزانه ما تبدیل به عبادت بشه . اما چطور این فاصله رو از بین ببریم ؟ رازی در این بین نهفته هست … اون راز اینه (( توجه کُن ))

پس دوباره از شما میپرسم ، چگونه به خداوند نزدیک تر و نزدیک تر بشیم ؟ با توجه کردن

چگونه نشانه های زندگی را ببینیم ؟ با توجه کردن .

چگونه بتونیم از فرشتگان الهی پیام هایی را دریافت کنیم ؟ باز هم با توجه کردن.

توجه . توجه کُن به رویداد های زندگی ، توجه کن به هر اتفاقی که برای تو میفته ، توجه کن به هر آن کس که در مسیر زندگی تو قرار میگیره ، توجه کن به لحظات سختی که در زندگی برای تو پیش میاد و توجه کن و ببین که هر لحظه ی سختی پیغام و تجربه ای هست برای پیشبرد زندگی تو .

حال در پاراگراف بالا ، توجه کُن رو از متن حذف کنید و دوباره مطلب رو بخونید . خواهید دید که همه چیز معنی خودش رو ازدست میده .

اکثر ما در خواب هامون این رو دیدیم که سر جلسه امتحان هستیم اما امتحان رو بلد نیستیم و یا هیچی نخوندیم و یا به جلسه امتحان دیر رسیدیم ، علت دیدن اینگونه خواب ها این هست که ما به مسائل روز مره خودمون بی توجه هستیم و تنها در ساعات عبادات دنبال معنویت و خداوند میگردیم .

اما چگونه الهامات الهی را دریافت کنیم ؟

نباید اینگونه انتظار داشته باشیم که هر روز چندین فرشته در بیداری رو به روی ما حاضر بشن و حکمت هر اتفاق کوچک و بزرگی رو برای ما شرح بدن ، به این دلیل که هر انسانی به اندازه ی ظرفیت خودش میتونه از کائنات پیام هایی رو دریافت کنه …در نتیجه ابتدا ما به این نیاز داریم که ظرفیت پذیرش و دریافت الهامات الهی رو در خودمون افزایش بدیم .

برای دریافت الهامات الهی ، ما نیازی به این نداریم که فرشتگان رو ببینیم و البته حالا حالاها امکان پذیر هم نیست که ببینیم .(این مطلب در پست بعدی اثبات میشه) . پس ما از قوه ی شنوایی و ادراک درونی خود برای دریافت الهامات الهی میتونیم استفاده کنیم .

یکم : تقویت دنیای درونی

برای تقویت دنیای درونی ، میتونید از مراقبه ، مدیتیشن ، تمرین سکوت ، نماز خواندن و ذکر های شبانه استفاده کنید . که نحوه ی انجام مراقبه و مدیتیشن و سکوت ، هر سه در وب سایت موجود هست . اما نکته ای که نباید از یاد ببرید ، این هست که در هنگام انجام تمرینات و یا انجام عبادت ها ، در طلب هیچ چیز نباشید . نخواین صدای فرشتگان رو بشنوید ، نخواین به مکانی اسرار آمیز برید ، با در خواست زبانی یا ذهنی چیزی اتفاق نمیفته ، بلکه شما تنها باید به مراقبه یا مدیتیشن یا سکوت یا عبادت بنشینید ، زمانی که در طلب چیزی نباشید همه چیز در شما جاری خواهد شد و در آن هنگام هست که درون شروع به شکوفا شدن میکنه …

هدف از تمرینات درونی رسیدن به مرتبه ی خاصی نیست ، بلکه هدف جاری شدن نور الهی و افزایش قدرت درونی ما برای دریافت الهامات الهی هست ، در یک کلام هدف رسیدن به وحدت با خداوند است … گاهی صداها از درون انسان شنیده میشن و نه از طریق قوای شنوایی ، ناگهان کلامی رو دریافت میکنید ، اما نمیدونید چطور این کلام رو دریافت کردید ، چون شما چیزی نشنیدید . این یک خیال یا یک توهم نیست ، یک واقعیت هست ، که باز به همون توجه به دنیای درونی بر میگرده .

دوم : تقویت قوه ی شنوایی

ابتدا ما به این نیاز داریم که قوه ی شنوایی خود رو تقویت کنیم ، چون در مواقعی فرشتگان الهی با ما صحبت میکنند . یکی از بهترین راه ها برای تقویت قوه ی شنوایی خود استفاده از تمرین سکوت هست . نحوه ی انجام تمرین سکوت در پست سکوت گفته شده ، تمرین سکوت رو به طور مرتب ، شبانه ، هر شب بیست دقیقه انجام بدید و در لحظه تمرین ، زمانی که چشمان خود رو بسته اید به صدای اطراف گوش بدید ، کوچکترین صداها رو دنبال کنید ، زمانی که ماشینی از خیابان رد میشه صدای اون ماشین رو تعقیب کنید و تا زمانی که اون صدا قطع میشه صدا رو دنبال کنید .

گاهی چندین صدا در گوش ما شنیده میشه ، شما با چشمان بسته خود تنها به یک صدا گوش بدید . به عنوان مثال : به اتاق خواب خود رفتید و میخواین تمرین سکوت رو انجام بدین ،پدر هم در منزل حضور داره و داره تلویزیون نگاه میکنه ، صدای تِک تِک ساعت اتاق خواب + صدای تلویزیون + صدای تردد ماشین ها در خیابان شنیده میشه ، در تمرین سکوت خود به ضعیف ترین صدای موجود گوش بدید . که فکر میکنم صدای تِک تِک ساعت باشه … به این صدا با تمام دقت گوش بدید و این روند رو ادامه بدید . طوری که دیگه هیچ صدایی رو نشنوید . این تمرین به شما کمک میکنه الهامات الهی رو در مواقع ضروری بشنوید . معمولا در اول صبح که از خواب بیدار شدین یا در هنگام تمرین سکوت به یک باره متوجه خواهید شد که علاوه بر صداهای اطراف صداهای دیگه ای هم به گوش میرسه ، صداهای درهَم و شاید همهمه ی صحبت آدم ها . نکته ی مهم : زمانی که اینگونه صدا ها به گوش میرسن باید بی حرکت ایستاد و بدون هیچ واکنشی تنها گوش داد ، زمانی که صدایی نا شناخته به گوش میرسه ، اگر بخواین تنها به صدای ناشناخته گوش بدین صدا قطع خواهد شد !!! در اوایل صداهای نا مفهومی رو میشنوید اما به مرور جملاتی رو میشنوید که شما رو حیران و عاشق معبود میکنه . تجربیاتی از جانب من کسب شده ، اما دوست دارم منتظر باشم تا خودتون تجربیات درونی تازه ای رو دریافت کنید .

سوم : در خواست و صحبت کردن با فرشتگان و خداوند .

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که اون ها صدای شما رو میشنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب میدند ، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک میکنید ، منتظر پاسخ هستید ، اما در اون لحظه نه چیزی میشنوید و نه چیزی از درون شنیده میشه . در این لحظه نا امید نشید … چندین و چندین بار درخواست خود رو تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید : به کمک شما نیاز دارم ، کمکم کنید ، من پیام شما رو دریافت نکردم ، واضح تر پیام خودتون رو به من برسونید . و حتما نباید این گفته ها رو بر زبون بیارین ، چون خداوند و فرشتگان فکر شما رو هم میخونن ، پس با فکر هم میتونید این درخواست ها رو داشته باشید . پیام فرشتگان میتونه از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام بشه ، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشه ، فکری تازه به دهنتون برسه ، این ها همون الهامات الهی هستند . اما راه دیگری هم هست . در مشاهدات دیداری در کتابی به تکرار اعداد اشاره شده که در پایین بهش اشاره میکنیم . این روش فوق العادست …

دقت به معانی ارتعاشی اعداد … پیام هایی از فرشتگان

این مطلب برگرفته از کتاب مفاهیم ارتعاشی اعداد نوشته دکتر دورین ویرچو هست ، و البته ناگفته نماند ، خود من هم با خوندن مطلبی در مورد تکرار اعداد در سایتی با این مبحث آشنا شدم . تعریف ساده پیام هایی از فرشتگان به این صورته : فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند ، به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه میکنید تکرار اعداد را شاهد هستید ، اعدادی مانند : ۰۱:۰۱ یا ۰۱:۲۳ یا ۲۲:۲۲ یا ۱۲:۳۴ دقیقه …. یا زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه میکنید ، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید . شماره صندلی شما زمانی که به کنکور میروید اعدادی هستند که تکرار شدند یا دارای ترتیب صعودی یا نزولی هستند . مانند : ۱۱۱ ، ۲۲۲ ، ۳۳۳ ، ۴۴۴ ، یا ۱۲۳ ، ۲۳۱ ، ۴۵۶ ، ۷۸۹ ، ۶۵۴ ، ۹۸۷ .

هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند ، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید . این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند .

خب به نظر شما زمانی که این تعریف رو شنیدم به خودم چی گفتم ؟ من این موضوع رو در ابتدا قبول نکردم ، به خودم گفتم این احتمال همیشه وجود داره ، پس اصلا دلیل نمیشه این موضوع حقیقت داشته باشه . سپس این موضوع رو در سایتی مورد انتقاد قرار دادم ، سوالم رو در اون سایت اینگونه بیان کردم : شما در روز ده بار به ساعت خود نگاه میکنید ، از این ده بار هشت بار تکرار اعداد را شاهد نیستید و دو باره شاهد تکرار اعداد خواهید بود ، اگر برای آن دو بار مشاهده خود را در نزد فرشتگان احساس میکنید برای آن هشت باری که هیچ تکراری وجود نداشته است چه جوابی دارید ؟

اون روز برای من جوابی که داده شد قانع کننده نبود ، چون من به این موضوع هیچ گونه اعتقادی نداشتم . اما زمان پیام هایی از فرشتگان رو برای من ثابت کرد . روزی در حال ورق زدن دفتر خاطراتم بود که نکته ای توجه ی من رو به خودش جلب کرد …

من در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۱ بینی خودم رو به علت انحراف و پلیپ و زیبایی عمل کردم . تاریخ عمل رو دکتر مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۲ به محل کارم اومدم ، که تاریخ ورودم رو صابکار مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۳ کتاب مهربان مراقب که توسط دوست خوبم خانم ویدا از طریق پست برای من ارسال شده بود به دست من رسید .

در تاریخ ۲۲/۰۲/۹۳ کتاب چگونه خدا رو بشناسیم از طریق خانم حقیقی برام ارسال شده بود به دست من رسید . این موضوع توجه من رو به خودش خیلی جذب کرد ، یک سال دارای ۳۶۵ روز هست ، چطور در سه سال متوالی ، اتفاق های مهم زندگی من با تکرار اعداد ۲ همراه شده ؟ تکرار اعداد ۲ چه معنی داره ؟ به همین علت دوباره به سایت مورد نظر مراجعه کردم و معنی تکرار اعداد رو مطالعه کردم و جواب خودم رو گرفتم . که کاملا درست بود .

حال از شما دوستان این خواهش رو دارم ، بدون هیچ دلیلی این موضوع رو رد نکنید ، چون در این صورت این راه دریافت الهامات را به روی خودتون میبندین ، من هم مانند شما موضوع دریافت الهامات رو از طریق قوه شنوایی و درونی و دیداری رَد کردم ، اما زمانی که با تکرار اعداد ۲ در رویداد های مهم زندگیم رو به رو شدم ، این موضوع رو پذیرفتم و از اون پس نشانه های زندگی من بیش از پیش خودشون رو نمایان کردن .

نکاتی قابل توجه هستند که بهشون اشاره میکنیم :

نکته ی اول : همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشیم ، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما میخوایم کاری رو انجام بدیم یا کاری رو انجام دادیم و منتظر پاسخ کا ئنات هستیم.

نکته ی دوم : نسبت به ساعت و پلاک خودرو ها و شماره هایی که سر راه شما قرار میگیرن حساسیت به خرج ندین ، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند ، به عنوان مثال زمانی که میخوایم کار مهم و خیری را انجام بدیم ندای درونی به ما میگه که به ساعت خودت نگاه کن ، زمانی که به ساعت نگاه میکنیم به طور مثال : تکرار اعداد ۱۲:۱۲ رو شاهد هستیم ، زمانی که کار رو به پایان میرسونیم باز ندای درونی یا حس ششم به ما میگه که به ساعت نگاه کن و اون لحظه هست که تکرار اعداد ۰۱:۰۱ رو شاهد هستیم . این یعنی پیام درست از فرشتگان ، نه اینکه هر دقیقه به ساعت نگاه کنیم و هر تکرار اعداد را پیامی برای خود بدانیم .

ناگفته نمونه که هر عدد برای خودش دارای معنی خاص هست ، اما معانی این اعداد چه هستند ؟

برای دریافت جزوه معانی تکرار اعداد به کتاب خانه سرزمین های دور مراجعه کنید یا فایل زیر را دانلود کنید. مطمئن هستم زمانی تکرار اعداد توجه شما رو به خودش جلب میکنه ، پس دانلود این فایل رو از دست ندید .

دانلود جزوه : پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان نسخه کامل

نتیجه گیری :

همه چیز از درون انسان سرچشمه میگیره ، چون راه رسیدن به افلاک و شناخت خود از طریق خود شناسی امکان پذیره و خود شناسی جدا از درون شناسی نیست . هدف از افرینش ما انسان ها رسیدن به کمال بوده و ما اشرف مخلوقات هستیم و توانا ، فرشتگان برای راهنمایی ما همیشه حاضر و ناظر هستند ، اما این به درک و اعتقاد قلبی ما بر خواهد گشت که این موضوع رو بپذیریم و یا نه ، بی دلیل اون رو رَد کنیم . اگر روشهای بالا رو انجام بدید ، و راز توجه کردن رو از یاد نبرید ، به طور حتم شما نیز الهامات و پیام های فرشتگان و خداوند رو در زندگی خودتون دریافت خواهید کرد .

همچنین عزیزانی که بخش های طرحی نو در اندازیم رو مطالعه کردند و دارند با اون افکار زندگی خودشون رو پیش میبرند ، میتونند از این پست برای دریافت الهامات الهی استفاده کنند تا تجربه ای تازه و ناب رو کسب کنند . امید که این پست نیز ذره ای به دانش معنوی شما دوستان اضافه کرده باشه … پاسخ گوی سوالات و نظرات شما عزیزان در قسمت دیدگاه ها خواهیم بود .

 

با هم نگاهی به معانی این اعداد میندازیم :

۰۰۰ : یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.
۰ : پروردگار با شما سخن میگوید ، هنگامی که عدد صفر را می بینید ، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بینهایت در بیکرانه عالم دارد ، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست . با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید .
۱ : مثبت بمانید ، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است ، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید . تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید .
۲ : همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت . ایمان قوی دارید ، خصوصا مواقعی که احساس امیدوارانه در درون ، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند . هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید ، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند .
۳ : اساتید مقرب شما را یاری می رسانند ، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است .
۴ : فرشتگان در کنار شما هستند ، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند .
۵ : تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است ، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است .
۶ : در باره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی ، نگران و آزرده نباشید ، نگرانی ها تحت تاثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند ، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید ،می توانند پاسخگوی نجواهایش شما باشند .
۷ : شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت ! عدد ۷ نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید .
۸ : عدد ۸ نشانه ای فراوانی و کامیابی است ، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸)
این عدد هست وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت ، فرصت ، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست . خصوصا در ارتباط با رسالت شما در زندگی .
۹ : درست همین لحظه ، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل میشود ، دست به کار شوید . عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید . تاخیر نکنید ، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت است ، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع می شوند .
۱۰ : این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود ، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید ، چرا که طرز فکر شما عاملی تاثیر گذار بر نتایج حاصله است .
۱۱ : مثبت بنگرید ، افکار شما در به سرعت در حال تحقق هستند ، بنا بر این چنانچه میخواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید ، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان ، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید .
۱۲ : درباره آینده مثبت نگر باشید ، هر آنچه که در باره آن می اندیشید ، برا آینده شما تاثیر گذار است ، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست ، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند .
۱۳ : اساتید مقرب ، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند ، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مونث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند .
۱۴ : با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای بر خورداری از بینشی مثبت یاری نمایند ، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود .
۱۵ : در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر میکنید ، مثبت نگر باشید . افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند .
۱۶ : کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت میکنید و بدان فکر میکنید به سوی شما جذب می نماید ، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید .
۱۷ : فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید ، تحسین می نمایند . ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده ایت ، جرا که افکار صادقانه شما محقق میشوند ، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید ، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید .
۱۸ : افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بیاندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تامین میشود ، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند ، بنابراین از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید ، خصوصا زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید .
۱۹ : این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید . فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید . مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید .
۲۰ : شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید ، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید . از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند . ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد .
۲۱ : خود بینی شما قطعا تضمین شده است ، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند . شما میتوانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند ، آن ها را یاری نمایید .
۲۲ : فرشتگان میتوانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند ، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوا در شرف اتمام است ، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید ، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است : ایمان قوی دار .
۲۳ : شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید ، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که میتواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند . ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید ، مطمئنا بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید .
۲۴ : هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید . فرشتگان از نیروی معجزه گر ایمان و یقین آگاهند ، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند .
۳۳ : شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید ، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند ، صحبت با آن ها را ادامه دهید ، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند .
۴۴ : فرشتگان در این لحظه آسایش ، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند . از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونیتان گوش فرا دهید .
۵۵ : این زمان دوره ای انتقالی جهت : بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن . به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد .
۶۶ : هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی ، استرس یا ترس هستید ، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند ، بسیار مشکل میشود ، این توالی پیامی برای شماست ، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید ، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند ، گشوده باشید .
۷۷ : اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید ، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است .
۸۸ : این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابطه با مسایل مالی شماست ، اعمال ، نیایش ها ، تصورات و تاکیدات شما تاثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند ، برای دریفات آن ها گشوده باشید .
۹۹ : این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد ، که میگوید : در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید ، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید ، یاریگر شما باشند .

۱۰۱ : این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است ، تو گام زمینی خود را بردار ، بگذار خداوند تو را همراهی کند ، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش میروند .
   ۱۱۱ : به دقت مراقب افکارتان باشید، و اطمینان داشته باشید که فقط درباره آنچه که می خواهید بیندیشید، نه در مورد آنچه که نمی خواهید. این رشته علامت این است که دروازه ای به سوی فرصتها باز خواهد شد، و افکار شما به تحقق خواهد پیوست. ۱۱۱ همانند درخشش نور فلاش دوربین عکاسی خواهد بود. به معنای آنکه هستی یک تصویر آنی از افکار شما را به تحقق خواهد رساند. آیا شما از آنچه که هستی در این لحظه از افکار شما تصویر خواهد نمود راضی هستید؟ اگر نه، افکار خود را تصحیح کنید( اگر در نظارت و کنترل افکار خود دچار مشکل هستید، از فرشتگان خود درخواست کنید که در این راه به شما کمک کنند(

۱۲۳ : با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید ، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند .
۲۰۲ : پروردگار یاری گر شماست تا ایمان خود را تعالی بخشید ، زیرا با ایمان همه چیز ممکن میشود.
: ۲۲۲ ایده هایی که به تازگی پرورش داده اید در حال تبدیل به واقعیت هستند. آنها را رشد دهید و بزودی آنها از خاک سر بر آورده و شما شاهد تحقق آنها خواهید بود. به بیانی دیگر، شما ۵ دقیقه تا معجزه فاصله دارید پس بیکار ننشینید. رویاهای شما در حال تحقق هستند پس به بهترین وجه تلاش کنید. افکار و کلام مثبت را ادامه داده و تجسم رویاهای خویش را ادامه دهید.
۲۳۴ : شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید ، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند .
۳۰۳ : پروردگار و اساتید مقرب نیایش شما را شنیده و پاسخ داده اند .
: ۳۳۳ اساتید برتر در جوار شما هستند و می خواهند که شما بدانید که یاری، عشق و همراهی آنها را دارید. اساتید برتر خود را بخوانید، به خصوص در مواقعی که الگوهای عدد ۳ را می بینید. برخی از معروفترین اساتید برتر عبارتند از عیسی(ع)، موسی(ع)،حضرت مریم .
۳۲۱ : تمام توجه خود را به اساتید مقرب بدهید ، مانند عرفا ، مسیح و … و انها تمام ترس و نگرانی های شما را با یقین و ایمان جایگزین خواهند کرد .
۳۴۵ : ملکوت و آسمان ها شما را یاری میکنند تا تغییرات مثبت و بسیار مورد نیاز زندگیتان را خلق کنید .
۴۰۴ : شما توجه به فرشتگان را در مرکز اگاهیتان قرار داده اید که این امر صلحی درونی را برای شما و هر انچه آرزو دارید به ارمغان آورده است ، از آن ها در خواست نمایید به هر شکل ممکن که دوست دارید شما را یاری نمایند .
: ۴۴۴فرشتگان شما را احاطه نموده اند و شما را با عشق و یاری خود در بر گرفته اند. نگران نباشید زیرا یاری فرشتگان در جوار شماست.
۴۳۲ : باور داشته باشید که رهنمود های ملکوتی و قابل اطمینان از فرشتگان و اساتید مقربتان را کاملا دریافت مینمایید ، این رهنمود ها ممکن است در قالب احساس ، ایده ، تصویر و یا یک نشانه باشند .
۴۵۶ : هر گونه نگرانی و اندوه و درباره تغییراتی که مد نظرتان است یا تغییراتی که ایجاد نموده اید را به فرشتگان وا گذارید ، این تغییرات برکت های عظیمی با خودشان به ارمغان می آورند .
۵۰۵ : از زمانیکه شما پروردگار و معنویت را محور زندگی خود قرار داده اید همه چیز برای شما دگرگون شده است ، باور داشته باشید و اگاه باشید که این تغییرات پاسخی برای نجواهای قلبی شما بوده اند .

: ۵۵۵کمربندها راببندید، زیرا تغییری عمده در زندگی شما در راه است. این تغییر نباید تغییری مثبت یا منفی بنظر آید، زیرا همه تغییرات بخشی طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخی به دعاهای شما باشد؛ پس به تجسم و احساس خود در قرار گرفتن در صلح و آرامش ادامه دهید.
۵۴۳ : فرشتکان مقرب و اساتید مقرب در حال پاسخ گویی به در خواست های شما هستند و زندگی شما روز به روز پیشرفت خواهد داشت .
۵۶۷ : تغییراتی که آن ها را مد نظر قرار داده اید یا ایجاد نموده اید ، ایده های بسیار عالی هستند ، که به شما کمک میکنند از فشار های زندگی رها شوید .
۶۰۶ : در صورتی که پروردگار و معنویت را محور زندکی خودتان قرار دهید ، همه چیز تحت شعاع آن قرار میگیرد .
: ۶۶۶هم اکنون افکار شما از تعادل خارج شده اند و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اند. این رشته اعداد از شما می خواهد که افکار خود را بین ملکوت و زمین متعادل کنید. همانند موعظه های بزرگان دینی، فرشتگان از شما می خواهند که روی روح خود و خدمت رساندن به دیگران تمرکز نمایید، و بدانید که نیازهای مادی و احساسی شما خودبخود بعنوان نتیجه این کار برآورده خواهد شد.
۶۵۴ : فرشتگان شما را هنگامی که در جهت ارتقای زندگی قدم بر میدارید هدایت میکنند .
۶۷۸ : پیشرفت های عظیم مالی دقیقا در این لحظه در حال رخ دادن هستند .
۷۰۷ : خرد الهی شما را به راه های حق و دردست هدایت می نماید ، با یقین و اعتماد به پیش روید .
: ۷۷۷ فرشتگان برای شما دست می زنند، تبریک می گوییم؛ کار شما روی غلتک افتاده است! به کار خوب خود ادامه داده و بدانید که آرزوی شما برآورده شده است. این یک نشانه شدیدا مثبت بوده و به معنای این است که باید انتظار معجزات بیشتری را داشته باشید.
۷۶۵ : تغییراتی که خلق نموده اید ، یا در صدد ایجاد آن ها هستید ، شما را در مسیری صحیح در جهت فرو نشاندن استرس ها و افزایش رضایت درونی قرار می دهند .
۷۸۹ : به حرکت در مسیری که در رابطه با زندگی خود ، راه معنوی خود ، و رسالت الهی است ادامه دهید ، شما در تمام طول مسیر کاملا تحت حمایت و پشتیبانی قرار میگیرید .
۸۰۸ : هر آنچه که نیاز دارید به وفور برای شما تامین میشود ، برای دریافت تمام خیر و نیکی که خالقتان هم اکنون به شما سوی شما ارزانی داشته است ، گشوده باشید ، این فراوانی از روش های گوناگونی به شما میرسند ،که ایده های نو ، فرصت ها و یا پیشنهاداتی برای یاری شما از آن جمله اند ، بدان ها توجه نموده و از پاسخی که از نیایش های خود دریافت نموده اید ، پیروی نمایید .
: ۸۸۸ یک مرحله از زندگی شما به پایان خود نزدیک می گردد، و این به منزله هشداری برای تدارک این اتفاق می باشد. این رشته عددی می تواند به معنای پایان یافتن یک دوره احساسی، شغلی یا رابطه ای باشد. همچنین به این معناست که در انتهای دالانی که حرکت می کنید نور امیدی دیده می شود. به علاوه، این پیام را دارد که :”محصول آماده و چیده شده است، در برداشتن و لذت بردن از آن درنگ نکنید”. به بیانی دیگر، در حرکت و بهره مند شدن از حاصل دسترنج خویش تعلل ننمایید!
۸۷۶ : شما گام های صحیحی برای رسیدن به این اطمینان که به تمام نیاز های مادی و مالیتان دست خواهید یافت برداشته اید .
۹۰۹ : تمام تمرکز خود را در زندگی بر خدمت در راه عشق الهی قرار دهید ، آن را درخواست نمایید و از رهنمود هایی که در مسیر زندگی خود می نمایید پیروی کنید .
۹۸۷ : شما در ارتباط با مسایل روحی ، زندگی و کارهایتان در مسیر صحیح قرار گرفته اید ، بنا بر این اعمال نیک خود را ادامه دهید .
: ۹۹۹ اتمام کار. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شخصی یا اجتماعی شما فرا رسیده است. همچنین، این پیامی به جویندگان روشنایی یا لایت ورکرهایی است که درگیر شفا دادن زمین هستند و به این مفهوم که:”به کار بپردازید زیرا مادر زمین هم اکنون به شما نیاز دارد”
دوستان عزیز ، این مقاله پیش زمینه ای بود تا شما با مبحث پیام هایی از فرشتگان آشنا بشید . اگر به ارقام دیگری بر خورد کردید میتونید با کنار هم قرار دادن معانی اعداد به معنی اون ها پی ببرید . به عنوان مثل برای یافتن معنی عدد ۱۵۷ معنی اعداد ۱ و ۵ و ۷ رو در کنار یکدیگر قرار بدید و به یک جمع بندی از اون ارقام برسید .
دیدن پر در اتاق کار ، دیدن پروانه ها و شاپرک ها در منزل هم میتونن پیام هایی از فرشتگان باشند اگر و تنها اگر این روند در مورد موضوعی خاص به کرار اتفاق بیفته .

 

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1 

شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه(۶۲۷)

  1. سلام خدمت شما.امیدوارم پیامم را بخوانید.من چند سال پیش به آقایی علاقه مند شدم. ایشان هم به من علاقه داشتند ولی به خاطر مسائلی جدا شدیم و من هم منتظر ایشان نماندم اما هر چه بیشتر موارد دیگری وارد زندگیم می شدند بیشتر متوجه می شدم که ایشان برای من مناسب تر بودند و در اعماق قلبم هنوز به ایشان علاقه مند بودم. نمیخواهم اصراری روی خواسته ی خداوند کنم و با وجودی که هنوز به ایشان علاقه مندم راضی به رضای خداوند هستم.ولی موردی که از شما سوال دارم این است که اسم و فامیل این آقا زیاد در زندگی روزانه برایم تکرار میشود. با اینکه فامیلشان یک فامیل متداول نیست.بارها و بارها.بدون اینکه حتی توجه خاصی کنم، یک جا ایستاده ام و یکهو جلوی چشمانم ظاهر می شود.مثلا یک بار در ایستگاه مترو منتظر مترو بودم و مترو طوری ایستاد که دقیقا روی بدنه اش در جلوی چشمانم اسم این آقا را خراشیده بودند روی بدنه ی مترو.یا مثلا در ماشین نشسته بودم کهماشین توقف کرد و من سرم را بلند کردم و فامیل این آقا را روی درب یک مغازه با اسپری رنگ نوشته بودند.و خیلی موارد این چنینی.حتی چند سال پیش خود این آقا رو هم به صورت تصادفی زیاد در سطح شهر می دیدم. تکرار اعداد را هم که خیلییییییییییییییی زیاااااااااااااد میبینم.نمیدانم این تکرار اسم و اعداد واقعا به چه معنی هستند.چند تا از پاسخ هایتان را خواندم.تا جایی که از پاسخ هایتان متوجه شدم جواب این است که ممکن است این نشانه ها به معنی رسیدن به این آقا نباشند و به این معنی باشند که ادامه بدهم و در مسیر درستی هستم.درست متوجه شدم؟
    ولی من به یک پاسخ دقیق تر نیاز دارم.گاهی میخواهم این آقا را به کل فراموش کنم و ۱۰۰% از ذهنم خارج کنم ولی این توالی تکرار این امکان را از من صلب کرده.اصلا واقعا اینها نشانه هستند؟یا به خاطر علاقه ام به این آقا دارم اینها را میبینم؟

    1. چندین گزینه میتونه باشه. به نظر من اولین راه این هست که با این آقا ارتباط برقرار کنید و ببینید نظر ایشون برای ادامه رابطه چیه ؟ یک رابطه رسمی و دوباره البته. اگر پاسخ منفی بود معنی این نشانه ها این هست که تجربه پیشین رو فراموش کن و به زندگی خودت ادامه بده و راه های دیگه رو امتحان کن.

  2. سلام ،چند سالی من به یک آقایی علاقه مند شدم ک ایشون خبر نداشت طرح الهیمو از خدا و فرشته ها خواستم نشونه برام پر میفرستادن ولی همزمان با این نشونه ها فهمیدم این آقا با خانومی دوستن ولی بازم نشونه ها ادامه داشت الانم هست همش تو یک شک و دودلی منو قرار میدن هم امیدوار میکنن هم از یک طرف راجع ب اون خانوم میفهمم تا اینکه چند شب پیش واقعا از خدا گله کردم ک بلاتکلیفم کرده کاش میگفتی بالاخره با اون فرد ازدواج دارم یا نه یکدفعه یک پر صورتی خیلی عجیب روی زمین دیدم ولی بازم فرداش راجع ب خودش اون خانم عکسی دیدم ببخشید زیاد شد ولی خواهشا کمکم کنید بفهمم دقیقا تکلیف زندگیم چیه من ب خاطر این نشونه هایی ک گرفتم خیلی چیزهامو باختم خیلی موقعیتهای خوبو رد کردم حتی دو بار خواستگار داشتم ک نمیخواستم بهشون فکر کنم ولی هر بار اومدم راجعبشون جدی شم ب طرز عجیبی از زندگیم حذف شدن لطفا بگید میتونم رو این نشونه ها حساب باز کنم ؟ ممنونم

    1. سلام به شما م د عزیز
      در مورد این سوال، همیشه دیدن
      ر دلیل بر رسیدن به چیزی یا موقعیتی نیست.
      شما الان در تنهایی سیر میکنید، از فرشتگان درخواست کمک دارید که آیا به این شخص میرسید یا نه. و اونها به شما پر نشون میدن.
      دیدن پر در خانه یا آپارتمان به این معنی هست که فرشتگان در موقعیت فعلی زندگی شما در کنارتون هستند، خداوند در کنار شماست.
      این به این معنی نمیتونه باشه که شما به اون شخص میرسید.
      شما دارید کاملا واضح می بینید که اون شخص با خانم دیگری ارتباط صمیمی داره و عکسهاش رو هم میزاره. پس این برای شما پیام روشنی داره، و اون این هست که منتظر اون مرد نباشید.

  3. سلام من خیلی برام پیش میاد این، حتی پلاک ماشینمم یجورایی شمارش معکوس هست، اما میخوام بدونم منبع این تعابیرتون از کجا اومده؟؟؟؟؟ این درسته که ما به حرف یک نویسنده که دلیل محکمی نداره برای گفته هاش، اطمینان کنیم؟؟؟؟ چرا تو قران بهش اشاره نشده؟؟؟؟
    من حقبقتا دنبال مچ گیری نیستم که بخوام ببرم زیر سوال یا چیزی، نه، فقط میخوام بدونم این تعابیر از کجا اومده،

    1. سلام به شما کامران عزیز.
      این کتاب نوشته دکتر دورین ویرچو هست، اما به قول شما چطور به ما ثابت شه ؟
      ابتدا اینکه قرار نیست هر چیزی که ما تجربه میکنیم ، در قرآن هم اومده باشه، قرآن برای یکتا پرستی و تعیین حد و مرز انسان نازل شد، پس اگر قرار بود تکرار اعداد و هر مساله ای که الان باهاش برخورد میکنیم در قرآن وجود داشته باشه، قرآن بجای ۴۰۰ صفحه باید ۴۰ جلد می بود و کسی هم از گفته هاش سر در نمی آورد.
      اما اینکه چطور این قضیه رو به خودمون ثابت کنیم. از نظر من شما جدای از مطلب پیام هایی از فرشتگان، برای خودت در یک دفتر، برای اعداد یک تا بیست و چهار و … معانی رو تعریف کن. و معانی که خودت صلاح میدونی رو انتخاب کن و بنویس.
      بعد از فرشتگان بخواه از این پس با این اعداد تورو راهنمایی کنند.
      و راهنمایی اونارو جدی بگیر و پیگیری کن، خواهی دید که نتایج درستی برای تو رقم خواهد خورد و آینده اتقاقات بد نخواهد بود.

  4. من هم چندوقتیه جفت میبینم تمام سعیم رو میکنم این موقع به کسی که دوستش دارم فکر کنم و توی دهنم خودم رو در کنارش تصور کنم بلکه فرشتگان این رو برام رقم بزنن ممکنه اینطوری جواب بگیرم؟؟؟

    1. سلام به شما سپید عزیز.
      این روش نمیتونه جوابگو باشه. شما دارید به طور وارونه مسیر رو طی میکنید. با مطالعه کامنت ها و پست، پیام هایی از فرشتگان رو به طور کامل متوجه خواهید شد. موفق باشید.

  5. سلام اقا شهاب. من متوجه نشدم. وقتی برای اون چیز من نشونه میخوام و مختص اون خواستم یه نشونه واضحی میاد و من فکر میکنم به اون خواستم ربط داشته در حالی که منظور خدا چیز دیگه ای بوده خوب من از کجا باید منظور خدا رو حدس بزنم. مثل این میمونه که من یه خواب بسیار واضحی ببینم و فکر کنم تعبیر اون دقیقا همونی بوده که من دیدم در حالی که تعبیرش اصلا ربطی به اون چیزی که در خواب نشانم داده بود نداشته و چیز دیگه ای تعبیرش میشده. خوب من که علم تعبیر خواب ندارم تا حدس بزنم. شما میفرمایید با فهمیدن زبان این نشونه ها میتونید بهتر تصمیم گیری کنید ولی من نمیتونم منظور خدا رو بفهمم تا بتونم بهتر تصمیم گیری کنم. در این مورد هم هنوز حکمت این کار برایم مشخص نشده مثل اینکه من هرگز نشونه ای از جانب خدا دریافت نکرده بودم. در موارد دیگه ای هم اگر نشونه ای بخوام و در ظاهر در رابطه باهاش نشونه ای پیدا بشه خوب من با خودم بگم این همون پیامی هستش که خدا میخواد بهم بده مثال طبق دیدن عدد ۳۳ پشت سر هم برای خودم بگم طبق چیزی که گفتید نشونه این هست که اساتیدی در زندگی من هستند و به من در زندگی کمک میکنن. من این طور تعبیر میکنم. اگر باز خدا منظورش اصلا این نبود و چیز دیگه ای بود من از کجا حدس بزنم این دفعه منظورش چی بوده؟؟؟؟

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      ما زمانی که به شهر دیگه ای سفر میکنیم اون شهر برای ما بسیار غریب هست.
      اما زمانی که بار دوم در اون شهر تردد میکنیم انگار که بعضی از مکان ها و کوچه و خیابان هاش رو یاد گرفتیم.
      این مورد هم به همین صورته. شما باید انقدر تجربه کنید که زبان پیام هایی از فرشتگان رو در زندگی خودتون یاد بگیرید.

  6. آقا شهاب سلام وقتتون بخیر.من امروز با سایتتون آشنا شدم حدود یک ماهی هست ک کلا با دنیای فرشتگان و راه های ارتباط بر قرار کردن با اونها آشنا شدم و بسیار راضی و خوشحالم.من صفر رو زیاد میبینم حتی ۶ یا ۷ تا صفر پشت سر هم ولی بیشتر تو شماره ها و رسید خریدام از نظر شما اینا هم دلیل بر پیام فرشتگان هست؟ولی من خودم واقعا با تمام وجودم خدارو توی لحظه لحظه زندگیم حس میکنم گاهی وقتا حتی حس میکنم کنارم.یک مطلب دیگه ک نمیتونم متوجه بشم اینکه،چند هفته ای هست ۳ تا پروانه سفید میاد تو حیاط خونم هر بار ک رفتم تو حیاط خودشونو یکی یکی نشون دادن و تا وقتی ک تو حیاط هستم اونا هم هستن میخواستم ببینم ک آیا دیدن پروانه هم نشانه یک پیام از جانب خداوند و فرشتگان هست؟و اینکه!امروز ک از خونه رفتم بیرون از فرشتگان خواستم ک منو در مورد موضوعی ک میخوام انجامش بدم راهنماییم کنن بعد از اون من عدد ۲،۲۲،۲۲۲۲ رو زیاد دیدم روی پلاک ماشینها،سر در مغازها،شمارها کلا این اعداد برام خیلی تکرار شد.میخواستم بدونم این از حساسیت من نبوده یا توجه زیادم؟یا واقعا نشانه ای از فرشتگان الهی هست.یک دفعه هم بعد از اینکه مراقبه رو انجام دادم خواستم بخوابم ک تو خواب و بیداری عدد۱۱۱ رو دیدم،البته من تو طول روز خیلی تو فکرم این عدد رو مرور کردم و کلی عکس نوشته درست کردم ک این عدد رو روی تمام عکس نوشتهام قرار دادم چون خونده بودم ک خودمون هم میتونیم از طریق جذب از فرشتها بخوایم تا بهمون پیغام دلخواهمون رو بدن حالا نمیدونم واقعا این مواردی ک من دیدم و حس کردم درستن یا ن؟ولی اینم بگم من خیلی دلم روشنه ک ب خواستم میرسم و خودم رو روز ب روز آماده تر میکنم.سپاس از راهنمایی هاتون

    1. سلام به شما سمیرا عزیز.
      مواردی که شما تجربه کردید درست مرتبط با موضوع پیام هایی از فرشتگان هست. از نظر من تمامی این موارد جز نشانه ها هستن.
      اما موردی که در پایان باید بگم این هست که لحظاتی که الان سپری میشن و اتفاقهایی که در حال حاضر داره برای شما میفته میخواد این رو بگه که این روند به نفع و صلاح شما هست و همه چیز داره به خیری و نیکی پیش میره.

  7. با سلام.. من یک نفر رو خیلی دوست داستم ولی ۶ سال از هم دور بودیم. از یه راه هایی میفهمیدم که ایشون هم من رو هنوز دوست دارند.. حداقل این هست که میدونم تا یک سال پیش هنوز این علاقه بوده ولی نمیدونم چه قدر. ممکنه کم شده بود ولی از یه راهی میدونستم هنوز در فکر من هستند..در این یک سال همش از خدا میخواستم بهم نشونه بده که ایا هنوز ایشون به من علاقه ای دارند یا نه.. چون فکرم درگیر بود… یادمه یه بار وقتی بهشون فکر میکردم و خیلی هم دوست داشتم خدا به یه طریقی بهم برسونه ایا هنوزم دوسم داره یا نه دو سه بار میدیدم یه قاصدک اومد سمتم.چون همیشه پیش خودم قاصدک نشونه اون واسم بود.. ههمشه وقتی یه قاصدک میدیم میگفتم اون الان دوست داشته یه چیزی بهم بگه و این قاصدک از طرف اونه که یه چیزی بهم بگه.. یا مثال میدیدم تسبیحم شبیه قلب شده بود.. از این نشانه ها میدیدم.. دلم گرم میشد…ولی متاسفانه یک ماه پیش فهمیدم ایشون نامزد کردند. پس یه دوران نامزدی هم در قبل از ان داشتند.. میخواستم بهم بگید که پس این نشونه ها واسه چی بود و نشون دهنده چی بود در حالی که من تمام این مدت فک میکردم خداوند بهم دارن نشونه نشونم میدن در حالی که این اقا با کسی در دوران اشنایی بودن. دیگه نمیتونم به نشونه ای اعتماد کنم.. از نشونه خواستن میترسم… میترسم منو به اشتباه بکشونه..میشه راهنماییم بفرمایید… با تشکر..

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      شما بر علاقه بر یک نفر تاکید فراوان داشتید، و شاید ده ها بار هم درخواست کردید و نشانه ای ندیدید، اما یقینا زمان هایی که از ته قلب نشانه خواستید ، اون قاصدک میتونه دلیلی بر علاقه و توجه خداوند به شما داشته باشه.
      ما برای رسیدن به اون چیزهایی که میخوایم، همیشه نشونه نمی بینیم.
      برای درک بهتر مثالی میزنم: من میخوام برای یک استخدامی ثبت نام کنم و در ظاهر اون شغل برای من مناسبه ، من این کارو انجام میدم و مدام هم نشونه می بینم. اما در اون استخدامی رد میشم.
      دیدن نشانه ها در این مورد، به این معنی هست که مثبت نگر باش و خداوند و فرشتگان در کنار تو هستند. و حکمت و صلاح این اتفاقات در آینده برای ما روشن میشن.
      و این مورد بارها و بارها برای خود من اتفاق افتاده.
      شما از دیدن نشانه ها نا امید نشین، بلکه زبان نشانه ها رو با کسب تجربه به خوبی یاد بگیرید و این مورد خیلی خیلی میتونه در تصمیم گیری ها کمکتون کنه.

  8. سلام شهاب جان مطلب زیبای شما رو خوندم و استفاده فراوان بردم. سایت شما رو به دوستن هم معرفی کردم.
    من خیلی زیاد پیش میاد که هر وقت به ساعت نگاه میکنم دقیقا راس ساعته مثلا ساعت ۹:۰۰ یا ۱۰:۰۰ یا هر ساعت دیگه ای نه یک دقیقه زودتر نه دیر تر معنی این چی میتونه باشه ؟

  9. سلام خدمت شما آقای دلفان آذری گرامی.
    بنده مدتیه با سایت شما آشنا شدم و یک موضوعی ذهن من رو به خودش مشغول کرده…
    شما در این سایت از خود شناسی و خدا شناسی و معنویت سخن میگید که الحق و الانصاف بیشتر پست های شما زیبا هستند و آموزنده.اما من یک انتقاد نسبت به بعضی پست های شما دارم.
    مثلا شما در این پست،فرمودید برای حل مشکلات یا درخواست راه حل از فرشتگان کمک بگیرید و از اونها درخواست کنید.کجای اسلام به این موضوع پرداخته؟
    به نظر شما به جای درخواست الهام از فرشتگان بهتر نیست با توسل به ائمه از اونا بخوایم ما رو راهنمایی کنن؟
    یا مثلا در مورد مدیتیشن…من خیلی راجع بهش اطلاع ندارم ولی با مراجعه به چند تا سایت که توضیح داده بودن و البته فکر خودم،این موضوعات رو خیلی مفید نمیدونم.توی اخلاق و اخباری که از امامان به دست ما رسیده نیومده که امامان هر شب مراقبه میکردن،بلکه توضیح داده شده که ائمه بسیار به نماز و نوافل مبادرت میکردن و توصیه هم بیشتر به مناجات با خدا و نماز بوده.نه صحبت با فرشتگان و اینها…
    لطفا اگه اشتباهی از من سر زد عفو کنید.
    با احترام

    1. سلام به شما علی عزیز
      وقتتون بخیر
      موضوع بسیار زیبایی رو مطرح کردین، به واقع هم جای این صحبت ها در سایت خالی هست.
      اما بنده تچربیات شخصی خودم رو در مورد موارد مختلف در سایت مینویسم.
      و همیشه هم تا کید بر این بوده که این مطالب برای افزایش بینش معنوی شما هست و ان شالله در آینده سعی خواهم کرد که این مطالب رو هم در سایت قرار بدیم.

  10. سلام..میخواستم بپرسم من که این اعداد را بسیار زیاد میبینم و کاملا اعتقاد دارم که نمیتواند اتفاقی یا خرافه باشد… ایا واقعا میتوانم به معنایی که اعداد دارند اعتماد کنم اخه برای من ۱و ۱۱و ۹ تکرار میشه که هر سه تا یه معنای مشابه داره اونم رسیدن من به مرحله اوج نزدیکیم به هدفم… ایا اگه به این جملات اعتماد کنم و به هدفم نرسم موجب بی اعتقادیم به اعداد میشه ؟

    1. سلام به شما بهرام عزیز.
      در مورد اعداد و تکرار اونها، من خودم به شخصه بهشون اعتماد دارم.
      اما معانی زیادی میشه از این اعداد برداشت کرد، به عنوان مثال شما میخواین یک مغازه الکتریکی باز کنید، و تکرار اعداد رو زیاد می بینید، اما مدام در انجام این کار به مشکل بر میخورید و شاید هم اصلا نتونید این شغل رو ایجاد بکنید و همچنان هم تکرار اعداد رو می بینید. در اینجا دیدن تکرار اعداد به این معنی هست که شرایط فعلی به سود تو هست و نه به ضرر تو پس خوشبین باش و از همه چیز نا امید نشو.
      و اگر این روند رو پیش بگیرید یقینا حکمت این مورد براتون روشن خواهد شد.
      و ما نباید به دنبال این باشیم که به چیزی اعتقاد پیدا کنیم و یا نسبت به اون بی اعتقاد باشیم.
      چیزهایی مثل تکرار اعداد، مشاهده پر، نشانه ها، افرادی که برای حل مشکلاتمون به یکباره بر سر راهمون سبز میشن، مشکلات و بلاهایی که به یکباره در زندگی ما ایجاد میشن و … همه و همه بر طبق یک حساب و کتابی هست که به زبان عامیانه تر آن را زبان دنیا نام گذاری کردند.
      باید سعی کنیم به جای اینکه به دنبال تایید و یا رد موضوعی باشیم، زبان دنیا رو یاد بگیرم. آفرینش از طریق سلسله ای از نشانه ها، اتفاق ها، رویداد ها و … منظور خودش رو به ما خواهد رسوند.

  11. سلام آقا شهاب لطفا پاسخ من رو بدید …من مدام اعداد جفت رو در ساعت میبینم بدون تفکر و دقت قبلی ….ناخودآگاه پیش میاد …و همیشه تعجب میکنم …الان مدتی هست اون اعداد رو در ساعت به شکل قرینه میبینم مثلا ۱۲:۲۱…یا ۱۰:۰۱….یا۱۳:۳۱…بنظرتون معناش با اون حالت جفت چه تغییری کرده؟؟؟؟

    1. سلام به شما شهلا عزیز
      در این پست ۶۰۰ نظر نوشته شده که فکر میکنم بیش از ده بار پاسخ این سوالات داده شده.
      لطفا به دیدگاه های دیگر عزیزان دقت کنید، تا جواب خودتون رو پیدا کنید، اینطور چیزای دیگری هم در مورد تکرار اعداد یاد میگیرید.
      امید وارم دیگر دوستان هم با مطالعه این دیدگاه از پرسیدن سوالاتی که بارها پاسخ داده شده اجتناب کنند.

  12. سلام .اقای شهاب .من یک هفته ای میشه سایت شما رو پیدا کردم .میشه راهنماییم کنید از کجا شروع کنم چه کتابی ..من حال روحیم خوب نیست .بخاطر مشکلی که پیش اومده ..ثانیه به ثانیه و ساعت به ساعت فکر مشکلم هستم .بی حوصله شدم حتی بعضی وقتا از ناراجتی میرم میخوابم .بعضی وقتا نمازمم نمیخونم.ناامید شدم ..کمکم کنید تا شروع کنم ارامش پیدا کنم .تو همین ساید ی نفر گفته بود بعد انجام مراحل تو خونه چیز هایی میدیده ..سوالم اینه یعنی منم بعد اینکه کامل انجام دادم ممکنه ببینم ؟؟من میترسم از اجنه ..ممنون میشم کمکم کنید تا رنگ ارامش رو ببینم .روزا سخت میکذره برام …ممنون

    1. سلام به شما مینا عزیز.
      در مورد مشکلات شما باید گفت که بهانه ای شده تا شما به دنبال خدا بگردید.
      حال که سایت رو پیدا کردید لطفا فقط فکر یاد گیری باشید . به فکر تجربیات دیگران نباشید. به فکر اینکه دیگری چیزی دیده پس من هم اگر ببینم راهم درسته و اگر نبینم دارم اشتباه میرم نباشید. چون این افکار شما رو گمراه و دلسرد میکنه. شما از قدیمیترین مطلب شروع به مطالعه کنید و به جدیدترین مطلب برسید.
      هر روز یک یا دو مطلب رو مطالع کنید.

  13. سلام .وقتتون بخیر،من اعداد خاصی تو زندگیم ب صورت متوالی تکرار میشن واین تکرارتاحد زیادی بهم اطمینان میدن ک تو مسیر درستی هستم و سبا کمکش سختیارو تاب میارم ، ب طرز عجیبی این اعداد تکرار میشن ،از روز و سال تولد خودم و روز تولد کسی ک توزندگیم تاثیر زیادی داشته،همه جا این اعداد تکرار میشه ، تو شماره تلفن خونه ام ،تاریخ ثبت عقدم،تفاوت سنی من و اون شخص مورد نظر ،همشون هی تکرار میشه ،برام بسیاااار جالب و هیجان انگیزه ، ولی برا من این تکرار ب این شکل ک تو این وب اومده نیست،تکرارهر عددی نیس، بلکهتکرار اعداد خاصیه ک تو زندگی من مفهوم داره

    1. سلام میترا عزیز
      چیزی مهمه این هست که شما تونستید معنی و مفهوم این اعداد رو به درستی درک کنید. برای من هم به همین صورته. من در حال حاضر نسبت به اتفاق های زندگیم، این اعداد برای من معنی و مفهوم دیگری پیدا کردن. چیزی که شما بهش دست یافتین کاملا درسته

  14. ‎جناب شهاب سلام و عرض ادب
    اتفاق دیگرى براى من افتاد که جالب بود و خواستم اینجا تعریف کنم .

    براى من بیمارى پیش آمد
    که فقط خودم در جریانم و نخواستم باعث نگرانى دیگران شوم و فقط گفتم
    خدایا ازت معجزه میخوام.
    “شفام بده طوریکه گویى تازه از مادر زاده شدم.”

    شبش خواب دیدم یه خانوم تو خونه ما زایمان کرد
    بچه را بغل کردم و مدام قربون صدقه ش میرفتم.انگار بخشى از من بود.اینو به وضوح حس کردم که خیلى خیلى بهش حس داشتم.انگار کودک درونم بود.من متولدنهم دى ماه هستم.عدد روز و سال تولدم اونروز نزدیک سى بار جاهاى مختلف برام تکرار شد.مثلاً ساعت را نگاه میکردم٩:١٠ یا١٠:٩ بود و مدام تکرار میشد.چون بیش از اندازه تکرار شد

    “یقین کردم پیام تولد دوباره منه .”

    آنروز یکى از شاگردانم به اسم “رضا” را دیدم
    و روز بعدش هم دوباره همان شاگردم را دیدم.ته دلم چیزى حس کردم اما اهمیت ندادم و فک کردم توهم است.

    روز بعد توى اتوبوس پسربچه چهارساله اى به اتفاق مادرش کنارم نشست و بامن شروع به بازى و صحبت کرد.من اسم او را نپرسیدم.بعد از کلى بازى و حرف او از من پرسید اسم تو چیه؟
    بعد خودش گفت اسم من “رضا”ست.
    من باز هم پیام این موضوع را نگرفتم.

    آن چندروز که از خدا طلب شفا کردم موقع مراقبه کلمه”آهو ” را چندین بار دیدم.
    ولى بازهم پیام را نگرفتم.

    همان روز اتفاقاً بعد از دیدن کلمه “آهو” در حین مراقبه که چشمانم بسته بود همه جا را سبز سبز دیدم و این جمله از حافظ
    “هرکه را با خط سبزت سر سودا باشد،
    پاى از این دایره بیرون ننهد تا باشد”

    تفسیر این شعر را هم سرچ کردم اما معنا ومفهوم خاصى نرسیدم.

    تا اینکه دیروز بعد ازحمام و طهارت و طلب کمک
    وقتى خواستم لباسم را بپوشم دیدم روى لباسم نوشته
    “خیال کن که غزالم،بیا و ضامن من شو”

    در حالیکه من این لباس را خیلى وقت است دارم
    اما اصلاً به نوشته رویش دقت نکرده بودم و آنرا قبلاً نخوانده بودم.

    قسم میخورم هیچ کدام از اینها که نوشتم حاصل فکر زیاد و توهم و تخیل نبود.

    نوشته لباسم را که خواندم شروع کردم به اشک و گریه و زارى و شُکر و شُکر و شُکر
    و براى همه مریضان طلب شفا کردم.
    و گفتم ممنونم امام رضا که خودت دعوتم کردى
    در حالیکه من به تو فکر نکرده بودم.

    ازحضرت رضا خواستم اگر شفایافته ام به عنوان نشانه گل میخک قرمز به من نشان دهد.
    و شب هنگام حین مراقبه دسته دسته گلهاى مختلف دیدم تا درنهایت میخک قرمز را هم بوضوح دیدم.وقتى میخک را دیدم ضربان قلبم بالا رفت و تمام بدنم داغ کرد.آنقدر این تصویر تاثیر گذار بود که حالا با چشمان باز هم بوته میخک قرمز میبینم.

    چیزى که مرا به شک میاندازد اینست که آنروز که بازار رفته بودم گلهاى زیادى دیدم و با عِلم به اینکه نشانه خودش ظاهر میشود و نیاز به دقت ندارد
    اما
    خیلى منتظر دیدن میخک قرمز بودم.شاید به همین دلیل حین مراقبه هم میخک قرمز دیدم.

    الآن که این پیام را میفرستم ساعت۸:۸دقیقه ست.
    شاید یعنى مطمئن باشم که شفا یافتم.نمیدونم؟

    میدونید چطوریه جناب شهاب
    هنوزم نمیدونم شفایافتم یانه
    اصلاً دوست ندارم دکتر برم ببینم شفا پیداکردم یانه
    ته دلم میخواد که به این شور و وجد ادامه بدم.

    خواستم زودتر پاسخ بگیرم براى همین بجاى ایمیل شخصى اینجا نوشتم .

    اگر صلاح نمیدانید این پیام را نمایش ندهید.
    هرطور صلاح شماست.

    نظر شما را میشنوم.لطفاً نظرتان را به من بگویید.
    سپاس گزارم

    1. سلام به شما کوثر عزیز
      وقتتون بخیر
      تجربه شما بسیار زیبا و خواندنی بود. من این پیام رو تایید میکنم.
      از نظر من بعد از این همه نشانه زیبا، بدون ترس برید و آزمایشات لازم رو بدید و نتیجه رو ببینید و ما را نیز مطلع سازید.
      این شفا حتما به معنی شفای بیماری نیست. حتی اگر بیماری سرجاش بود بدونید به نوع دیگری امام رضا ع برای شما شفاعت تمام و کمال کردن.

  15. با سلام من ۲۱ هر ماه اتفاق خوب برام میوفته ۲سالی هست به این پی بردم دیگه به خوانوادمم ثابت شده که ۲۱ هر ماه برای من روزه خوبی هست

  16. باسلام و عرض ادب
    بنده خطایى انجام دادم و از خدا خواستم رازدار من باشد
    و این موضوع به شکل یک راز بین من و او(خدا)بماند
    و
    ستارالعیوب بودن را از او خواستم.

    در طول آنروز چندین و چند بار واژه “امین” برایم تکرار شد در حالیکه هنگام دیدن این واژه بدون هیچ تلقینى آرامش به من دست میداد.
    من هیچ برداشتى از این واژه تا پیش از این نداشتم و بهش فکر نکرده بودم.
    آیا این میتواند نشانه اى باشد که خدا میخواهد بگوید
    من”امین یعنى امانتدار تو خواهم بود”

    نکته دیگر اینکه هنگامیکه چشمم را بستم کلمه یاحسین را دیدم و تصمیم گرفتم هرشب زیارت عاشورا بخوانم و ذکر یا حسین بگویم
    و جالب اینکه از آن روز کلمه امان نامه الهى در ذهنم تکرار میشود
    حتى همین حالا که این ایمیل را براى شمامینویسم.
    دوباره کلمه امان نامه الهى در ذهنم چرخید.

    نظر شما را میشنوم
    سپاس از صبر و محبت همیشگى شما?
    در پناه خدا باشید

    1. سلام به شما کوثر عزیز.
      برداشتی که شما دارید کاملا درست است. خداوند نگه دارنده رازها است. و در این مورد هم خواسته است که به شما این را ثابت کند و بگوید که امین شما خواهد بود.
      همچنین این مورد، تجربه ی خوبی است تا بدانید که تنها با یک نیت قلبی ساده میتوانید با خداوند ارتباط برقرار کنید.

  17. و اینم بگم که من چند سالی هست مشکلاتی داشتم ….و دیگه احساس ناامیدی میکنم

  18. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من الان مدتهاست که عدد۲۰رو همه جا میبینم و هم چنین اسم یه آقایی که اسم مقدس هستش . حدود دو سال میشه و همیشه ام اون پیام عدد ۲۰رو تکرار میکنم .ولی بازم میبینم. این نشونه چی هست…اسم مقدس …و عدد۲۰

  19. با سلام-من خیلی وقت هست که مطالب شما رومیخونم-و حق به انصاف در خیلی از موارد کم حالم بوده-و راهنماییم کرده-الان از شما جناب شهاب سوالی دارم-البته نمیدانم باور میکنید یا نه اما برای من کاملا اتفاق افتاد.من سرنمازم بودم و وقت قنوت شروع بع دعا کردن کردم.چشمهایم بسته بود و به ارامی از پرودگارم تقاضا و دعا میکردم.من دستهای شروع به بالا رفتن کرد-کاملا احساس میکردم به سمت جلو کشیده میشه.بهترین احساس دنیا رو داشتم.دستهایم در همان حالت قنوت بالا میرفت.ومن واقعا نمیدونستم باید چکار کنم.جناب شهاب این حالت من چه معنایی داشت؟ در این حالت من باید چکار میکردم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنید.

  20. سلام… چن روزه که دارم سعی میکنم احساس خوبی داشته باشم تا به خواسته هام برسم .ولی یکم اعتمادم کمه و میترسم
    تو این مدت صداهایی مث برگ خشک و چکه قطره اب میشنوم…میتونه یه چیزی مثل پیام باشه؟

  21. با سلام ، ممنون از مطالب خوب و مفید شما ، بنده حدود چند سال است به صورت مکرر ساعتها و پلاک های رند میدیدم ولی نمیفهمیدم دلیلش چیه ، نزدیک دو سال میشه ۹۰% ساعتهایی که میبینم رنده و خیلی بیشتر از قبل میبینم ، واقعا ممنونم که بالاخره درک کردم دلیلشو ، از العان مطمعنم بهتر میتونم متوجه خیلی چیزا بشم

  22. سلام اقا شهاب من درمورد یه موضوع از فرشته ها کمک خواستم چنبار عدد ۲۲ رو دیدم گفتم شاید توهمه ولی به طور اتفاقی چنبار توجهم به کادوه تولدم جلب شد و انگار کسی بهم گفت این یه نشونس آخه تولد من ۲۲ ومه. موندم معنی این نشونه تولدمه یا چیز دیگه خاستم نظر شما رو هم بدونم.دیشبم باز داشتم به همون موضوع فکر میکردم یه ندا از درونم گفت۲۲ .مطمئنم ذهنم نبود و ندای درونم بود .میخاستم بدونم ممکنه اعداد بصورت ندا الهام بشن یا فقط باید نوشته باشن که بشه اونا رو نشونه دونست؟ ممنونم

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      اعداد هم گفته میشن و هم دیده میشن. در رویا ، در بیداری ، در مراقبه، این اعداد به کرار دیده شدن.
      شما هم میتونید معنی عدد ۲۲ رو در سایت مشاهده کنید و درست طبق همون رفتار کنید.

  23. مهارت خیلی زیادی میخواد که نشانه این اعداد رو بخاطر بسپری و معنی ترکیب شدنش رو باهم تشخصیص بدی مثلا شماره صندلی من ۱۴۴۴ بود من باید جه جوری ترکیب این اعدا رو معنیشو تشخیص بدم?

    1. سلام به شما مهدی عزیز. برای تشخیص این عدد، معنی عدد ۱۴ و ۴۴ رو باید بخونید.

  24. سلام،جوانی ۱۷ ساله هستم ؛در مسیر باور های الهی قرار گرفتم و زندگیم دچار تغییر و تحول خاصی شده که از درونم نشات گرفته ،نماز خوندن رو شروع کردم و از گناهانم توبه کردم ولی مشکلم اینه که ارادم در انجام کاری ضعیفه ،کار هایی مثل درس خوندن ،همه جوانبو در نظر دارم و میدونم که مسیری که جلومه چی هست ولی اراده ام ضعیفه ، چه کار کنم،آیا فرشتگان کمکم میکنن؟

    1. سلام به شما شایان عزیز.
      بهتر این هست که ما همه چیز رو به گردن فرشتگان نندازیم.
      توقع دارید فرشتگان به شما چی بگن ؟ بگن بیا درس بخون برات خوبه ؟
      برای اینکه اراده ما قوی بشه ، باید روی خودمون کار کنیم، از تنلی کردن، کار الان رو به فردا سپردن، زیاد خوابیدن و … جلوگیری کنیم و تصمیم قطعی رو با خودمون بگیریم.
      تا بتونیم کارهامون رو به درستی پیش ببریم و موفقیت رو هموار کنیم.
      از این رو ازت میخوام به جای اینکه به دنبال دیگران بگردی تا حرفی رو بهت بگن که خودت هم اون حرفارو میدونی و قبلا شنیدی. روی خودت کار کنی و به جای فکر کردن دست به کار شی.

  25. سلام خسته نباشید آقا شهاب، خیلی ممنون بابت سایت خوبتون. شاید تا به حال برای شما اتفاق افتاده باشه که وقتی در سکوت کامل هستید به یکباره اسمتون بلند در گوشتون گفته میشه. مثلا اسم من مهدی هست و چند بار شده که یک صدای واضح رو در گوشم شنیدم که میگه مهدی. این دلیلش چیه؟؟
    باز هم ممنوم بابت سایت عالیتون.

    1. سلام به شما مهدی عزیز.
      این مورد از این رو هست که به شما فهمونده بشه کسی مراقب شما هست و همچنین برای دادن آگاهی بیشتر به خود شما هست.
      اسم شما هم حتما به درستی انتخاب شده. مهدی اسم زیبا و والایی هست .
      شما در نیایش هات خودت رو مهدی خطاب کن و حتما نامت رو ابتدای نیایش هات به کار ببر.

  26. چراپیام منو جواب ندادید؟؟؟?من خیلی عدد۰۰۰رومیبینم .یک چرخه به اتمام رسیده یعنی چی؟؟؟؟؟

    1. سلام ب شما زهرا عزیز. نظر شما پاسخ داده شده. در نظرات میتونید نظرتون رو ببینید.

  27. سلام دوستان عزیز و آقا شهاب عزیز

    میگم آقا شهاب منم از وقتی پا گذاشتم تو این راه با اعداد و حروف ،صداها،و،،،
    برخورد کردم ولی از اون موقع تا حالا هرچه بیشتر جلو رفتم همه چیزم رو از دست دادم،،،کار،موبایل،دوستام،پول، و،،،

    مشگل من این چیزا نیست،چون این چیزا فانی هستند،دل نباید خوش کنیم،
    به قول شاعر ک میگه بعضی وقت ها برای به دست آوردن باید از دست داد،،،

    ولی بعضیها مثل من تو این دنیا هستند که هیچ کس نمیتونه دردشون رو درمون کنه جز خدا،،
    اسم این فرشته ها که میاد خندم میگیره،،،
    نمیدونم چرا ولی فقط خدا برام مهمه،،
    دوم امام رضا رو خیلی دوست دوست دارم،،

    یه نصیحت به دوستان عزیز داشتم به عنوان یه برادر کوچیک تر،،

    از وقتی که با این چیزا آشنا شدید با اون موقع تون چقدر از خدا دور شدید؟؟؟
    خدارو داشته باشی دنیا مال شماست،

    یه سوال؟
    به نظر شما در کلاس مدرسه ای باشید و درحضور معلم از یه شاگرد عادی سوال کنی و پاسخ بخوای بهتره یا از معلم؟
    آیا بی احترامی به معلم نمیشه،،،

    باتشکر

    مهدی۶۶ خرم آباد

    1. سلام به شما مهدی عزیز.
      تفکراتی که ما در ذهن داریم، مثالی از حقیقت نیست.
      حقیقت خودش رو به هر یک از ما به نحوی میشناسونه. برای منی که دردی در زندگی ندارم به یک شکل . و برای کسی که درد منده به شکل دیگر.
      اشکالی نداره از شاگرد هم سوال پرسیده بشه. اما همیشه برداشت شما باید یک برداشت عاقلانه و همه جانبه باشه.
      نه مانند انسان هایی که ، مشکلات دیگران رو می بینن به خدا کافر میشن. گویی اصلا کاری با خودشون ندارن.
      در نتیجه اول خود سازی، و بعد نگریستن به دیگران.

  28. سلام مرسی برای سایت خوبتون
    این نشانه ها همگی نشان از خوب بودن و مثبت بودن دارند، پس نشانه های منفی و خوب نبودن چطور ؟ آنها را چطور باید تشخیص داد ؟ حتما باید نشانه های زیاد هم دیگری باشند

    1. سلام به شما ایمان عزیز.
      زمانی که نور نباشه. یقینا تاریکی خواهد بود.

  29. سلام دوست عزیزم
    متاسفانه چند ماهی هست که در شرایط نامطلوب و افسردگی بسر می برم و هر روز و هر دقیقه از خدا و فرشتگاه خدا کمک و یاری خواستم و هر روز افسرده تر شدم واقعا خسته شدم . از اساتید هر شب کمک خواستم . دیشب خواب دیدم که از من خواسته شد یه تایمی را خودم انتخاب کنم و من دقیه ۵۲ رو انتخاب کردم به نظر شما میتونه یه راهنمایی از اساتید باشه و اینکه چه معنای داره؟
    با سپاس

    1. سلام به شما مری عزیز.
      معنی عدد ۵۲ :
      ایمان داشته باشید تغییراتی که ایجاد آن ها مد نظرتان است و یا در حال تجربه آن ها هستید. همگی در جهت بهترین ها رخ میدهند.

  30. سلام با تشکر از مطالب مفیدتون و آرزوی عاقبت بخیری واسه ادمین محترم.سوال قبلیم تو پیج مطرح نشد. یسوال دیگه دارم چطور تشخیص بدم اینی که تو ذهنم بام حرف میزنه همون ذهنمه یا الهام از طرف فرشتگان و ضمیر برتر. مثلا میگم این اتفاق به این دلیله ندا میگه شاید به اون دلیله دیگه باشه.یکی بدبین یکی خوشبین نمیدونم شایدم جفتش همون ذهنمه

    1. سلام به شما مینا عزیز.
      مطالب مربوط به ذهن رو در سایت مطالعه کنید. جواب این سوال شما در چند پست به طور کامل گفته شده.

  31. سلام ببخشید تو توضیح عدد صفرنوشته شده یک چزخه به اتمام رسیده است.میشه بگیداین یعنی چی؟

    1. سلام به شما زهرا عزیز.
      این به این معنی هست که یک مرحله از زندگی شما به پایان رسیده. به عنوان مثال شما از یک سطح اگاهی به سطح بالاتری ارتقا پیدا میکنید. و یا اگر تا کنون در گیر مشکلاتی بودین، اون مشکلات دیگه تکرار نمیشن و وارد مرحله ای از زندگی خواهید شد. منظور از عدد صفر همین هست.

  32. ممنونم از شما دوست عزیز….من مدتها بود که ب دنبال معنی عدد ۹ در زندگیم بود ب کررات میدیدمش ولی متوجه پیام اون نمیشدم که خوشبختانه شما بسیار عالی اونو توضیح دادین….واقعا از خووندن سایتتون نهایت لذت و آرامش و بردم،مسیرتون پرنور باد دوست عزیز ??

  33. سلام
    وقتی به خانه یکی از آشنایانم میروم عدد ۱۳ برایم نمایان میشود.( در روی ساعت؛ در سخن دیگران؛در سمارش چیزی؛ ) و حتی با ماندن در خانه آشنایم عدد ۱۳ را به کرار میبینم . حتی بعضی مواقع میخواهم بروم مقدار پولی که دارم و یا میپردازم ۱۳۰۰۰ هزار تومان است.
    معنای این پیغامات اساتید الهی برایم چیست؟

    1. سلام به شما فرهاد عزیز.
      معنی عدد ۱۳ را در همین پست پیام هایی از فرشتگان مطالعه نمایید و هر نکته ای در آنجا نوشته شده مطابق همان عمل کنید.

  34. سلام مرسی از وقت و توجهتون.من چنتا نامه به فرشته ها تو یمورد خاص نوشتم یه پر دیدم چنتا سکه وقتی یجا نشسته بودم زیر پام دیدم. توالی اعداد۰۰ و ۲۲ .حتی یبار حس کردم تو رختخواب یکی بالشمو تکون میده و حس کردم فرشتس.حتی دیروز رفتم شیرینی فروشی یه آقا اومد یه جعبه شیرینی خرید سه تا رلت هم جداگونه خرید و بمن داد گفت شیرینی عروسی خواهرمه. اینم میتونه نشونه باشه؟اینا یعنی من به خواستم میرسم؟؟؟راستش کاملا رهاسازی کردم و دیگه وسواس فکری رو گذاشتم کنار

    1. سلام به شما مینا عزیز.
      هر چیزی کوچیکی میتونه نشانه ای باشه. اعداد ۲۲و ۰۰ هم در این امر خیلی مهم هستند.
      اما نکته ای حائز اهمیت هست. اونم اینه که تسلیم باشی و وسواس رو کنار بذاری و منتظر باشی تا ببینی کائنات برات چه راهی رو رقم میزنن.
      و با تکرار اعدادی که می بینی، نشان از این هست که باید مثبت نگر باشی و عجله رو کنار بذاری.
      در این موارد صبور بودن بسیار بسیار مهمه.

  35. سلام . چند ماهی هست من مدام ساعت ۱٫۱۱ و ۱۱٫۱۱ رو میبینم . مدت هاست برام سوال بود که یعنی چی . همیشه میبینم. همیشه . ولی اعداد مختلف رو که خوندم معانی تقریبا مشابهی داشتن . اعداد دارن به من چیزی رو میگن؟؟؟

    1. سلام به شما مجید عزیز.
      وقت شما بخیر .
      عدد ۱۱۱۱ و ۱۱ ، مسلما معنی این اعداد رو در سایت خوندید.
      منظور این هست که درست به همینگونه رفتار کنید تا تغییرات لازم انجام بشه.
      منتظر نتیچه نباشید. باز هم تاکید میکنم، منتظر نتیجه نباشید. فقط بخونید و نظاره گر باشید و درست عمل کنید. در اینده نتایج این تدبیر شما یقینا مشخص خواهد شد.

  36. سلام و ممنون از مطلب خوبتون
    از حدود دو ماه پیش که این مطلبو خوندم دیدم نسبت به خیلی چیزا عوض شد
    من یه سوال داشتم که نمیدونم آیا میتونید کمکم کنید یا نه
    من دقت کردم و متوجه شدم به طور مرتب در هر سال بدترین اتفاقات طول سال در روز دوشنبه برام پیش میاد
    آیا دلیل خاصی داره ؟؟؟؟

    1. سلام به شما باران عزیز.
      این صحت داره.
      و در مواردی دیده شده و کتاب هایی نیز در این مورد نوشته شده. که در ایران هم این روزها رو با حروف ابجد و رمزگشایی هایی که انجام میدهند پیدا میکنند.
      که این رو به خوبی شما تونستید پیدا کنید. اگر روز های دو شنبه برای شما خوش یوم نیست. در این روز تصمیمات مهم نگیرید. کارهای مهم انجام ندید. به عنوان مثال برای استخدام در جایی اقدام نکنید. قرار های مهم رو در این روز نندازید.
      دلیل این امر به شما و نام شما و یک سری رابطه های دیگری بر میگرده.

  37. سلام دوست گرامی مدتی ست با وجود بی قراری و تشویش فکری اعداد ۵ و ۵۵ و ۵۵۵ رو دائما میبینم اما با توجه به تعبیر هایی که در متن بالا قرار داده شده تغییری در اوضاع و احوالم ایجاد نشده علت چیه ؟ من بد برداشت کردم ؟
    البته از فرشتگان کمک خواستم و این اعداد رو به عنوان نشانه تعبیر کردم.

    1. سلام به شما ترنج عزیز.
      اعدادی که دارید مشاهده میکنید. اتفاقی نیستند.
      بر این موضوع باید اشراف کامل داشته باشید.
      و مهم تر از هر چیز باید صبور و مثبت نگر باشید تا مراحل به درستی و یک به یک طی بشه .
      اگر مدام به دنبال نتیجه باشید، چیزی نصیب شما نخواهد شد. چون کسی که به دنبال نتیجه است، در اصل به دنبال آینده است. کسی که مدام چشم به آینده و نتیجه ای که مد نظرش هست داره، در اصل از لجظه ی حال دور هست .
      شخصی که در لحظه نباشه، در اصل نمیتونه نشانه ها رو ببینه. لطفا به نکاتی که گفته شد گوش بدید .

  38. سلام، من و خواهرم تقریبا دو ماه است که با این پیام ها اشنا شده ایم، مدتی بود که برای حاجتی مادی دعا می کردم و همیشه عدد ٨٨ را می دیدم حتی مادرم میدیدند وقتی برای خواسته ی من دعا می کردن. گذشت ، چندین بار هم عدد ٣٣ ، ٣٣٣ و ٣ را دیدم ، گذشت و من به کربلا رفتم و در ان سف بعد از اینکه بازگشتم از کربلا مداااااام عدد ٣٣، ٣ را می بینم مخصوصا روزهایی که زیارت عاشورا می خوانم. ١١ و ١١١ را به وفور، دیشب مطلبی درباره ی اعداد خواندم و تاریخ تولد و اینها، غیر قابل باوره، روز تولد من به شمسی ١٠/١/٧٣ ، یعنی هم یک داره و هم سه!! روز تولدم به میلادی ٣٠/٠٣/١٩٩۴ و دوباره ٣! جمع حروف ابجد اسمم هم میشه ۵!!!! این بیشتر. توجه ام رو جلب کرد! خواهش می کنم مطالب بیشتر در این باره بذارید یا کتاب معرفی کنید انگلیسی یا فارسی. جالب است که چند وقتی شروع کرده ام به برنامه ریزی برای پیشرفت در زندگی و ۵۵ را هم زیاد می بینم. دیدن این اعداد یعنی که به من گوش می دهند و اینکه حتما حوائج و خواسته هایم هم براورده می شوند؟؟؟ یک چیز خیلیییییییی عجیییییب، دیشب در اتاقم بودم، و یک قاصدک دیدم، قاصدک داشت در طرف راستم فرود می آمد خواستم بگیرمش که روی زمین افتاد و هر چی گشتم پیدا نشد انگار غیب شده بود !!! ! در اتاقی که هیچ راهی به بیرون ندارد دیدن همچین چیزی معجزه است!!! سرچ کردم دیدن قاصدک که سایت شما باز شد!!! من مطلب دیدن قاصدک رو در سایت شما یه یک بار هم نخوانده بودم! شما این مسئله رو چه طور تعبیر می کنید؟؟؟؟؟ من باید چکار کنم؟

    1. سلام به شما دوست عزیز.
      دیدن پیام هایی از فرشتگان نشان از خیر و نیک بودن شرایط فعلی هست که باید با صبر و حوصله و اگاهی، تغییرات و نشانه ها را به درستی ببینید و زیر نظر داشته باشید.
      اشتباهی که خیلی از افراد دارن این هست که گمان میکنن اگر نشانه ای رو می بینن، دلیل بر این هست که به آرزوشون میرسن.
      به عنوان مثال شخصی میخواد در شرکتی استخدام بشه و داره تلاشش رو هم میکنه.
      از طرف دیگه به کرار پیام هایی از فرشتگان رو می بینه.
      تعبیر اشتباه بعضی از افراد این هست که اگر تکرار اعداد و یا قاصدک ها رو می بینن، پس حتما به آرزوشون میرسن.
      اینطور نیست. همیشه دیدن نشانه ها، دلیل بر ، برا آورده شدن آرزو ها نیست. بلکه گاهی نشان از این هست که شرایط فعلی و اتفاق های فعلی همه لازم هستند تا شاهد اتفاق های بهتر در آینده بشید.
      چون همه ی ما کامل نیستیم. و تکامل در اتفاق های خوب خلاصه نمیشه. اتفاق های بد و خوب در کنار یکدیگر میتونن بینش خوبی رو به انسان بدن و راهنماهای انسان از این روش بسیار استفاده میکنند . امید که مفید باشد.

  39. سلام،،اوالا سپاس بابت این راهنمایی ها،،،،مطلب بعدی اینکه حالا ک فکرش میکنم یکسال گذشته کاهی توی ذهنم وقت بی وقت اذان رو میشنیدم،،،،گاهی بوی بارون.،خاک نم و خیس خورده..حتی یادمه از همکارام میپرشیدم اذان گفتن؟یا میگفتم بوی بارون میاد مگه بارون باریده؟؟،،،مطالب بالا هم خوندم ک اینا نشانه فرشته ها هست،،گاهی حتی خودمو ی دفعه توی صحن حرم مطهر امام رضا ع سقاخونه و یا حرم مطهر حضرت معصومه میدیدم،،،ینی انکار جند ثانیه خضور داشتم وبعدش هیچ،،،معنیش رو نمیدونستم الانم خیلی دقیق نمیدونم،،،ولی هرچی فکرش میکنم ک اون زمان چکارایی میکردم ک اون طور راه دلم باز شده بود ب جایی نمیرسم،،،خوشحال میشم نظرات شما اقای شهاب و خانم جویا رو بدونم،،بااحترام

    1. مهتابی عزیز سلام.
      امید وارم خوب باشی.
      بله. همه اون ها نشانه هایی بوده.
      احساس میکنم اون موقع کمتر ذهنتون مشغول بوده و مشغله های روز مره کمتری هم داشتین.
      ارامش خیلی مهمه. یک ذهن ارام مخصوصا. اعمال و افکار هم که جای خودشون رو دارن.

  40. بنام خدا
    سلام
    هر پستی که میخونم میبینم به یکی از سوالهام پرداخته شده,خیلی جالبه…پروانه ها واقعا نشانه ای از فرشته ها هستن؟کاش بیشتر توضیح میدادین.یه مدتی خیلی پروانه سرراهم میدیدم یا میومدن خونمون.یک روز صبح که میرفتم حوزه,وارد سالن که شدم دیدم معاونمون خیلی نگاهم میکنه,بعد به کتابدارمون یه چیزی گفت,داشتن نگام میکردن,گفتم:بله؟معاونمون گفت:چه طلبه ای!!باپروانه میاد!!گفتم بله؟گفت رو سرت پروانه هست,اول فکر کردم حشره ایه که بال داره برای همین میگه پروانه,اشاره کردم با دستش دورش کنه,ولی پروانه نمیرفت,چادرمو برداشتم تا ببینم چیه,دیدم یه پروانه ی زردی پرواز کرد,یه حسی بهم داد.خیلی ناراحت شدم که رفت.
    یروزم پروانه ی بزرگی اومد خونمون,میرفت کنار گلدان کوچکی اروم مینشست,اول ازش چنتا عکس گرفتم بعد در رو هم باز کردم بره ولی نرفت, تا اینکه فرداش دیدم روی زمینه,تکون نمیخوره,مرده بود,منم اروم برداشتم گذاشتمش کنار گلدان کوچکم.
    هنوزم دارمش.
    یک پستی هم اینجا خوندم,راجع به توجه به علایم دررویاها,بعدش بیشتر به خوابهام توجه میکنم,مثلا یبار دیدم یه خوابی میبینم که اگه یکاری میکردم در خواب اتفاق بدی می افتاد,یهو دوتا پروانه ی ابی کوچکی دیدم که در یک آن بهم فهموندن اون کارو انجام ندم و منم فهمیدمو انجام ندادم.
    یه روز صبحم قبل از اذان صبح در حالی از خواب بیدار شدم که فهمیدم دارم دستمو میکشم روی دست دیگه ام و دارم وضو میگیرم,بعد یادم اومد داشتم خواب میدیدم دارم وضو میگیرم,خیلی جالب بود,یاد حرفاتون افتادم,پاشدمو نماز شب خوندم.خاطره ی جالبی بود.
    اگه امکانش هست بدون ثبت نظرم,بهش جواب بدین.
    باتشکر فراوان.

    1. سلام به شما سارا عزیز.
      بله ، پروانه ها نشانی از پیام هایی از فرشتگان هستند.
      اگر دقت کنید انسان هم مثل پروانه است. تا انسان از پیله ی خودش در بیاد بسیار زحمت داره و زمانی که از پیله بیرون بیاد همچون پروانه ای زیبا رو خواهد بود که پیام های زیبایی رو میتونه به اطرافیانش بده

  41. سلام اقا شهاب لطفا جواب منو بدید,من چندساله به شدت یکیو میخوام شب قدر خیلی از خدا خواستم حاجتمو بده و خواستم اگه ارزومو براورده میکنه یه جوری بهم بگه,دقیقا یکساعت بعدش موقع خواب تو خواب و بیداری بودم که یه دفعه همه جا سفید شد و یه صدایی که شبیه صدای یه اقا بود بهم گفت به ارزوت میرسی خدا کمکت میکنه,نمیدونم باید به این ندا اعتماد کنم یا نه,بعضی وقتا فکر میکنم خیالاتی شدم,توراخدا کمکم کنید,نظرتون چیه؟

    1. سلام به شما فاطمه عزیز.
      رویای شما باید درست باشه. چون مولفه های یک رویای معنوی رو دارا هست .
      اما نکته ی مهم دیگر این هست. اگر فقط به این پیوند فکر کنید و بخواین صبح تا شب در طلب این پیوند باشید، به نتیجه نخواهید رسید.
      باید با بینشی باز هم این پیوند رو ببینید و هم راه های دیگه رو هم مورد بررسی قرار بدید. چون در مواردی شخص بهتری رو سر راه ما قرار میدن و خود همین هم ، نشان از بر آورده شده ارزوی ما داره. اگر بخواین فقط به اون شخصی که الان دوسش دارین توجه کنین، نتیجه نخواهید گرفت.

  42. Ba slm dari raho ghalat miri baradar harf zadan ba roh o jen tavan dare metafizic donyae nashenakhtehas bi hefaz dari vared mishi. Aghebate kar dardesar mishe barat badam a kei ta hala 3 6 9 11 adade khoob shodan?lotfan mardomo monharef nakon. Sepas

    1. سلام به شما علی عزیز.
      بستگی به برداشت شما داره و البته میزان اطلاعات شما در این زمینه.
      میتونید سری به کامنتای دوست بزنید تا موضوعاتی براتون روشن بشه.

    2. Salam duste aziz , man besyar tajrobaye ajib qarib dashtam k age cm mano ejaze bdan mikhunishun, va in k adade 33 adade badi nist adadiye k energy dare hata tuye tasbihate hazrate fateme har zekr ro 33 bar migim qeyr az allaho akbar, , namaze shab 11 rekate va ba in namaz adam b khoda nazdik mishe, in dota chizi k goftam shadidan sefaresh shodan va savab daran va mesle baqiye amal nistan

  43. سلام
    در انتهای مطلب مربوط به إعداد بطور مختصر گفتین که دیدن شاپرک و پروانه ممکنه از وجود و حضور فرشتگان خبر بده.
    از هفته پیش یک پروانه کوچک در ماشینم هست که هر کاری میکنم نمیره بیرون و با کمال تعجب وقتی اومدم خونه همون پروانه را در منزلم دیدم و قبل از خوندن متن شما بخودم گفتم ممکنه فرشته یا روحی باشه چون تقریبا همه جا هست بخصوص وقتی تنهام. مدتهاست بدنبال اثری از یک شعور برترم.
    ممکنه راهنمایی کنید که جریان این پروانه چیه که ناگهان از ماشینم در پارکینگ وارد خونه ام شد و خونه من در طبقه نهم ساختمانه.

    1. مورد دیگری که باید اضافه کنم اینه که ماههاست که صدای سوت در گوش و سرم میپیچه و له دکتر هم مراجعه کردم
      این صداها گاهی زیاد و گاهی کم هستن اما مدام هستن.
      مراقبه هم کم و بیش انجام میدم و روی صداهایی که میشنوم دقت میکنم اما همش صداهای عادیه نه چیز بخصوصی.
      از خدا خواستم که وجودشو لمس کنم. توضیحش کمی سخته یعنی که درکش کنم.

    2. سلام به شما مریم عزیز.
      بله ، اصلا نسبت به این نشانه شک نکنید.
      دیدن پروانه هم پیام هایی از فرشتگن هست . و نشانه حضور فرشتگان در اطراف شما و در زندگی شماست و همچنین نشان از سمت و سوی زندگی شما به سوی معنویت هست .
      در ایمیل قبلی هم عنوان کردم که به ما ایمیل بزنید لطفا

  44. خیلی خیلی لذت بردم.صحبت هایی که در مور د اعداد داشتید خودش یک پیام سازنده بود برای من ،همچنین جواب خیلی از سوالاتم را واقعا در سایت شما پیدا کردم که اشک منو در آورد و برایم خیلی جالب و شیرین بود .چون من هر شب مراقبه و مدیتیشن دارم و عاشق اطلاعات در زمینی عرفان// خداشناسی و ……..هستم.از شما صمیمانه سپاسگزارم و برایتان آرزوی سعادت ،آرامش و سلامتی آگاهی و بیداری بیشتر دارم .

  45. سلام من مدتهاست که خودم رو گم کردم قبلا خیلی چیزها رو حس می کردم اما الان اینطور نیستم یه جورایی ناراحت و سرگردانم و نمی دونم باید چیکار کنم انگار دارم در خلا زندگی می کنم هیج پیام و نشانه ای رو مدتهاست که نمی تونم ببینم و یا دریافت کنم
    دلم می خواد پیام های استاد درونیم رو دوباره دریافت کنم و برگردم به دنیای معنوی
    آیا شما می تونی به من کمک کنی؟

    1. سلام به شما آذر عزیز.
      یقینا اقداماتی و عمل هایی باعث این دور افتادن شما از معنویت شده.
      اقداماتی مادی و جسمانی و بی ارزش که از روی نا آگاهی بوده.
      و اینک اون کسی که باید به خودش کمک کنه ، خود شما هستید .
      باید به خوبی خودتون رو مورد عرض یابی قرار بدید، اقدامات اشتباه خودتون رو بشناسین و سپس بر درست کردن شرایط فعلی تلاش کنید.
      و چیزی که بیشتر از همیشه میتونه شما رو از خودتون دور کنه، این هست که فکر کنید خداوند دیگه شما رو دوست نداره، و اینکه از خود و خدای خود دور شدید.
      اگر هم صحبت های شخصی دارید و میخواید با من در ارتباط باشید، میتونید از طریق ایمیل سوالات خودتون رو با من مطرح کنید
      d_lands@yahoo.com

  46. خیلی وقت پیش یه کتاب خوندم اسمش داستان های قرآنی بود یه کتاب خیلی قدیمی بعد همین چند شب پیش یه خواب دیدم ک توی خواب چیزایی ک الان یادمه این بود ک اون زمین داغ چجوری به زمین ابی رسید یه چیزایی هم میشنیدم.تو خواب نمیدونم میشنیدم یا فکر میکردم ولی داستان قبله بود ک اصلا چرا کعبه اونجاست تو خواب اونی ک دیدم قبله برمیگشت به قبل از پیدایش انسان تا چند روز فکر میکردم این مطلبا رو توی کتابه خوندم و خوابشو دیدم ک رفتم دوباره کتابو زیر و رو کردم و دیدم اصلا هیچی درمورد اونایی ک ک دیدم بود ننوشته
    داخل خواب یه کتاب دیدم با پس زمینه یه دوتاچشم ک روپوش سیاه روشه مثل لاکپشتای نینجا هسا جلوش هم یه ساختمون سفید ک یه عدد ۴ به فارسی هم میدیدم
    اولین صفحه از کتاب نوشته های عربی با انگلیسی بود و ساعت ۲٫۵۳ دقیقه رو میشنیدم اولش هم فکر میکردم قرآن رو دارم میبینم ک بعدش اینو دیدم
    وقتی از خواب بیدار شدم و ساعتو نگا کردم دقیقا ساعت ۲٫۵۲ دقیقه بود
    میتونه این خوابا هم معنی داشته باشه???

    1. سلام به شما فرزاد عزیز.
      عدد ۲۵۲ میتونه پیام هایی از فرشتگان باشه و یا میتونه یک آیه در قران کریم باشه.
      به عنوان مثال ایه ۲۵۲ و ۲۵۳ سوره بقره باشه.
      یا میتونه معنیش اینی باشه که برات مینویسم:
      ۲۵۲ : شما کاملا مطمئن هستید کى تصمیمات اخیرتان نیک و ذیر هستند .برنامه هایتان را با یقین بى اینکه شکی به دل راه دهید بى پیش ببرید.
      *۲۵۳* نجواهای های قلبی شما دلیلی برای تغییراتی هستند که درخال تجربه کردن آن یا متوجه آن هستید . این تغییرات حقیقتا پاسخی به نیایش های شما هستند .پس از آنها استقبال کنید

  47. سلام ببخشید مجدد مزاحم میشم آیا دیدن پروانه یا شاپرک مرده هم میتونه نشانه باشه ؟ و اگر نشانه هست ممنون میشم بفرمایین فرق پروانه زنده با مرده چیه؟ با سپاس فراوان

    1. سلام س عزیز
      دیدن پروانه هم میتونه نشانه باشه. از نظر من مرده یا زنده فرقی نداره چون به کرار دیده شده و عمر پروانه هم در چند روز خلاصه میشه . دیدن پروانه تاییدی بر مثبت نکری و امید هست . و اینکه این شرایط گذراست.

  48. سلام خسته نباشید ممنونم از مطالب ارزنده و راهگشاتون
    سوالی خدمتتون دارم ممنون میشم کمکم کنید
    برای نتیجه ی موردی، از نشانه های فرشتگان کمک گرفتم تا از دودلی خارج بشم و دیدن اعداد تکراری یا متوالی و معکوس و همچنین دیدن پر و نشانه های دیگر رو مبنا قراردادم و در دو سه روز که قرار بود نشونه ببینم ، دیدم و به یقین رسیدم بعد دیدن این نشانه ها و
    برای رهایی کامل از فکرهایی که گاهی اوقات به شکم می اندازه چیکار کنم ؟

    1. سلام به شما دوست عزیز.
      حالا طبق نشانه هایی که دریافت میکنید باید عمل کنید.
      اون نشانه ها برای کمک به شما بودن و هر کدام دارای معنی خاص خودشون هستند. پس باید طبق اونا عمل کنید.

  49. سلام خیلی ممنون بابته مطالبی ک به اشتراک گذاشتید.چند شب پیش ک به خواب رفتم حس کردم ک در عالم خواب اگاهم و درهمون مکان و شرایطی بودم ک خوابیده بودم برای همین ترسیدم و سعی کردم با نیشگون و غیره خودم رابیدار کنم(قبلا هم اینطوری شده بودم)با این تفاوت ک اینبار صدایی رسا و واضح از مردی شنیدم صدایی بلند ک تابه حال شبیه اون رو نشنیده بودم صدایی ترسناک و زیبا ک مشغول دعا بود ک یادمه میگفت پروردگارا عنایتی عطا کن و … خیلی ترسیده بودم برای همین همه ی تلاشمو کردم تا بیدار شم و موفق شدم تا دوساعت بعداز خواب بدنم لرزش داشت این رو هم بگم ک بنده ی خیلی خوبی نیستم متاسفانه نمازهام ک نامنظمه و گاهی مرتکبه گناهم میشم ک البته عذاب وجدان میگیرم و بد کسی رو نمیخوام.ینی اون صدا چی بوده و براچی شنیدمش؟مطمعنم ک واقعی بود و خیال و توهم نبود .لطفا راهنماییم کنید خیلی ذهنم رو درگیر کرده

    1. سلام به شما شقایق عزیز.
      نیازی به ترس نیست.
      نیازی به دلهره نیست. بلکه خوشحال باش که این رویا رو دیدی. این یعنی اینکه هنوز هم عنایت حق رو پشت سر خودت داری.
      اون صدا هم صدای یکی از اساتید بوده حتما.
      اگر واقعا میخوای به راه بیای هم به ایمیل من ایمیل بزن

  50. سلام.وقت شما بخیر….شما به من گفتید که خود شناسی مقدم بر هرچیزی هست ک ب خداشناسی برسیم،ینی مفهوم حرفاتون این بود وکاملااا هم درست گفتیدد،من الان توی شرایطی هستم که شدیدا به راهنمایی فرشتکان خدا احتیاج دارم،،،بقول شما این راهنمابی های کوچیک رو هم باید ببینم،،ولی خوب کو کجا؟بسکه دنبال نشونه گشتم عاجز شدم،،این همه ضجه میزنم اون وقت توی خواب مبهم توی فضای تاریک بهم عدد نشون میدن اونم یگبار.!!باور کنید حسرت کسایی که پر میبینن پروانه و،،میخورم،،،،،،خیلی،،،،،،من فقط میخوام بدونم چکار کنم،،،،عدد ۱۴٫۱۳بهم نشون دادن توی خواب،،البته فضای تاریک بود،،،ینی درست بود؟من به عدد فک نمیکردم قبل از خواب یا در روز،باسپاس

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      عزیزانی که در زندگیشون نشانه ها رو می بینین ، انسان ها ساده نگر و آرامی هستن معمولا و دقت آن ها بالاست . نه اینکه به دنبال نشانه ای باشن ، نه، دقت این عزیزان بالاست.
      شما اگر حسرت این رو میخورید که دیگران نشانه ها را دریافت میکنند و من نه … خود همین هم یک اشتباه بزرگ در این را محسوب میشه .
      چون شما دوست دارید به مانند دیگری نشانه ها را دریافت کنید
      دوست دارید به مانند دیگری ببینید و لذت ببرید ، در نتیجه شما از خودتون غافل شدین و یک تقلید کار محسوب میشید.
      شما رسیدن به حقیقت رو دوست دارید ، اما تعریف درستی از حقیقت ندارید و فقط میخواین کسب تجربه کنین.
      در مورد اعداد ۱۳ ۱۴ هم که در رویا به شما نشون دادن حتما و حتما این رو یک نشانه بدونین و دقیقا مطابق با اون عمل کنید.

  51. سلام اقا شهاب داداشه گل و مهربانم خیلی دوست دارم این از این
    شهاب جان میگما این معنیه عداد رو خود فرشتها گفتن یا ساخته فکر بشر هست البته مال من یه عدد خاص تکرار میشه و معنیه اون هم درسته و من فکر هرچیو کنم برام مهیا میشه انقدرایمان دارم به این موضوع که حد و حساب نداره الان تو این فکرم که ایا میشه موکل این عدادو ببینم اره یا نه اخه هر عددی موکل خاص خودشو داره و خیلی دوستت دارم داداشه گلم ?

    1. سلام ب شما مرتضی عزیز. این اعداد راهی هستند بین ما و فرشتگان تا بتونیم با هم ارتباط داشته باشیم.
      مهم نفس عمل هست و نه ظاهر آن.
      شما میتونید دیدن پر ، دیدن شکوفه ، دیدن پروانه و … به عنوان پیام هایی از فرشتگان در نظر بگیرید وخواهید دید که همون ها هم سر راهتون سبز میشن.
      میتونید اعداد رو به هر طریقی که دوست دارید برای خودتون بنویسید و باز هم خواهید دید که مطابق با انچه که شما نوشتید با شما ارتباط بر قرار میشه..
      پس این راه ارتباطی بین ما و فرشتگان است.

      1. سلام داداشه گلم مرسی از جوابت و ایا میشه حضوری ببینمت یا علی مدد

        1. سلام به شما مرتضی عزیز.
          ما عارفی با چشمان بزرگ و صورتی معنوی نیستیم، دیدن ما هم چیزی رو برای شما تغییر نمیده. ما هر چه هستیم رو در سایت نوشتیم. میتونید از طریق سایت و یا ایمیل با ما در تماس باشید

  52. Zendegim ba adade 2 va 22 va 222 va 2222 gere khorde . Hamishe betore nakhodagah kenaraman . Kamellan heseshon mikinam. 4 sali has ke motevaje shodam. Agar bekham tozih bedam ke che chizai didamo che rahai omad jelom mishe ye daftar 60 barg

  53. سلام سایتتون مطالب فوق العاده ای داره و واقعا جذبم کرد من یه بار نزدیک صبح بود خواب بودم با یه صدایی از خواب بلند شدم صدا خیلی واضح بود اون صدا میگفت از ما یاد کن تا یادت کنیم بعد از خواب پریدم اصلا حس ترس نداشتم به نظر شما این میتونه نشونه باشه ؟؟از اون به بعد دیگه همچین صدایی نشنیدم فقط یه بار دیگه بین خواب و بیداری بودم انگار یکی داشت اسمشو به من میگفت اسمش خیلی عجیب غریب بود .

    1. سلام به شما زهره عزیز.
      از ما یاد کن تا یادت کنیم. این جمله باید مخاطبش اساتید درون و یا خداوند باشه.
      که دعوت به عبادت کردن و آگاه بودن رو داره. از ما یاد کن تا یادت کنیم. و یا اینکه به عهد خود وفا کنید تا به عهد خود وفا کنم. ابن جمله مشابه رو هم ما در قرآن داریم

  54. سلام.من به عنوان نشونه تا الان چندین بار تیغ میبینم.متوجه منظور این نشونه چیه.

    1. سلام به شما مریم عزیز.
      دیدن تیغ باید مطابق با معیار ها و اتفاق های زندگی شما سنجیده بشه.
      مطمئنا نشونه خود کشی کردن نیست. بلکه مبتونه نشونه کات کردن و قطع کردن چیزی باشه

  55. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم پروانه که نشانه هس نشانه چیه؟اگه مطلب خاصی در موردش دارین کمکم کنین

    1. سلام به شما الهام عزیز.
      به عنوان مثال در انجام کاری مردد هستید. از فرشتگان و خداوند کمک میخواین. ناگهان پروانه ای رو می بینید و یا یک پر و یا قاصدک رو . این نشانه این هست که باید خوش بین باشید و انجامش بدید.

  56. خیلی ممنونم بابت پاسختون و وقتی که میگذارین برای جواب کامنت ها. التماس دعا

  57. ممنون از پاسخ زیباتون و کمک های همیشگی تون.
    با عرض پوزش شهاب عزیز
    اون صدای وحشتناک و رازآلود چی بوده؟؟
    سپاسگزارم

    1. سلام به شما عماد عزیز.
      نمیشه دقیقا گفت چی بوده. یک صوت بوده. این گونه صوت ها بسیار شنیده میشن.

  58. سلام مجدد،،تشکر از پاسختون،،عرض شود ک من دلم میخواد نمازامو با دقت بخونم برای رضای خدا،،،ولی حسی درونم میگه بخاطر پرواز روح،،بخاطر دیدن عالم های دیکه،،،و من نمیخام این باشه و سرخورده میشم،،هرجی نیت میکنم برای رضی خدا بازم نه دلم چیزه دیگست،،،،و این خوب نیست،،،چ کنم؟راستی من بهتون ایمیل مجدد دادم چندروز پیش.و اما سوال بعد اینکه دوست من در تمام دوران زندگیش مخصوصا این چندسال اخری خیلییی اصول معنوی رعایت میکنه،،اما متاسفانه میگفت خیلی وقته خوابای من قطع شده،،میگفت من رویایهایی بسیار روشن میدیدم و حتی حتی بزرگانی در عالم رویا منو راهنمایی میکردن،،،بهم ارامش میدادن خبر از اینده میدادن،،،اما این روزها و سال ها اصلا خبری نیست اینم گفت که برای چندین نفر تعریف میکرده،،،،و یک خواب هم دیده ک دنبال تعبیرش هست،،،خلاصه گفتم زحمتش بدم بشما ببینم شما چی میقرمایید،،،خیلی ببخشید از وینکه هردفعه یه سوالی مطرح مسکنم،،در پناه حق،،،ممنون

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      در مورد خودتون باید بگم که این ذهنتون هست که میگه برای خواب ها و تجربیات معنوی نماز بخون.
      و این درونتون هست که دوست داره برای خداوند نماز بخونه.
      عیبی نداره. شما نماز رو به دقت و با حضور قلب بخونید و انقد سخت نگیرید. رفته رفته درسته همه چیز.
      با ذهن خودتون درگیر نشید بلکه ااون رو راهنمایی کنید. اینطوری خیلی بهتره.
      در مورد دوستتون هم بهش بگید همین که منتظر دیدن خواب های معنوی هست خودش یک ایراده.
      در مراحل اول راه ما توسط اساتید راهنمایی میشیم.
      و زمانی که همه چیز رو آموختیم ، اون وقت دیگه از راهنمایی خبری نیست. چون ما همه خوب و بد ها رو بلدیم. پس حال باید به جای منتظر بودن برای چیزی به لحظه ی حال بر گردیم و رو به عاشق شدن بیاریم اون عشق و اون عطش و تشنگی رو پیدا کنیم.

  59. سلام.من تقریبا کل متن اصلی و ۶۰ درصد کامنت هارو هم خوندم اما چیزی درباره دیدن اعداد دو برابر هم ندیدم.من توی یک روز این اعداد رو دیدم مثل ۱۸:۳۶ و ۲۱:۴۲ آیا اینها معنی خاصی دارند؟بخاطر مطالب جالب و اعجاب انگیزتون ممنون.استفاده کردم.

    1. سلام به شما علی رضا عزیز.
      میتونیم این اعداد رو به دو نوع تجربه کنیم. یک اینکه معنی عدد ۱۸ و ۳۶ رو بخونید.
      دو اینکه معنی عدد ۱۸ رو با تاکید فراوان بخونید.

  60. سلام
    الان که دارم این پیامو برای شما میفرستم واقعا نمیدونم باید از خوشحالی گریه کنم جیغ بکشم یا اروم باشم
    اول از همه ممنون از مطالب زیبا و الهام بخشی که تو سایت قرار دادید.
    من حدود سه سال پیش بصورت جدی مطالعه درباره قانون جذب و راز جاذبه رو اغاز کردم. برای خودم از همون ابتدا اهدافی رو تعیین کردم تا با فرستادن انرژی مثبت و داشتن امید به خدا بهشون برسم. البته شاغل هستم و درامد هم دارم. ولی بعضی از خواسته هام فقط با عنایت خاص خدا قابل دستیابی بودن نه صرفا با تلاش و پس انداز کردن. صد البته که با همین روش بعضی از اون خواستهه که بیشتر مادی بودن براورده شدند. صد مرتبه شکر و سپاس از خدای مهربونم. بعد از مدتی این مطالعه و انرژی فرستادن کم شد.ولی حدود یک ماه پیش دوباره جدی شروع کردم و تصمیم گرفتم و قسم خوردم که تا به چیزی که میخوام نرسیدم، بیخیال نشم. باورتون نمیشه از همون اول هر لحظه از خدا میخواستم تا زمان براورده شدن این خواسته تنهام نذاره و برای قوت قلبم نشونه ای بفرسته. چند روز بعد موقع رفتن به خونه تو کوچه شرکت یه چیزی رو زمین دیدم از دور عجیب بود نزدیک که شدم یه پروانه خیلی زیبا دقیقا جلوی پام پر زد و از کنارم رد شد. تو همون لحظه یه احساس خاصی همراه با بغض بهم دست داد یجوری انگار دلم لرزید و من اونو به فال نیک گرفتم. یه نشونه از طرف خدا. باز دو سه روز بعد تو حیاط دیدمش و مطمئنم خودش بود! همون رنگی. یکبار هم تو خواب یه پروانه سفید زیبا انگار که لباس عروس پوشیده بود دیدم. و در حالتهای مختلف و زمانهای مختلف هر وقت که با خدا دردودل میکردم یجوری با پروانه بهم میفهموند که حواسم بهت هست. درباره نماد پروانه خیلی تحقیق کردم اما چیز جالب توجهی پیدا نکردم که قانعم بکنه تا امروز که تو سایت شما خوندم پروانه و شاپرک و پر همه نشونه هستن و تو اون لحظه بود که مطمئن شدم صد در صد من حاجت روا خواهم شد. امیدوارم هرکسی هر خواسته ای داره بتونه با ایمان و توکل بخدا به خواستش برسه ایشالا. دوستان عزیز یه تجربه ای که خودم داشتم رو در اختیارتون گذاشتم. فقط یه موضوع رو در نظر داشته باشید : خواستتون رو به عهده خدا بذارید فکر نکنید چطوری و از کجا چون خدا معجزات خودش رو از راههای غیر منتظره ای به انجام میرسونه. جایی که راه نباشد خدا راه باز میکند. برای خدا هیچ چیز غیرممکن و نشدنی نیست اما برای ذهن کوچک ما هست.

  61. سلام اقا شهاب خسته نباشین .
    ببخشید یه سوال دارم وقتی اعداد معکوس در ساعت که ساعت و دقیقه اش عکس هم هستن رو هم میبینم مفهوم داره ؟مثل ۱۳:۳۱ ،۲۳:۳۲ و امثال این موارد
    مدت سه ماهی است که تکرار اعداد رو میبینم و در این بین عکس اعداد رو
    ممنون میشم پاسخ بدین .

    1. سلام به شما دوست عزیز.
      در این مواقع معنی عدد ۱۳ و ۳۱ رو مطالعه کنید و به جمع بندی از این دو عدد برسین. بله دارای معنی هست.

  62. سلام شهاب عزیز
    سوالی خدمتتون داشتم
    من دیشب با آرامش به خواب رفتم ولی صدایی وحشتناک بیدارم کرد
    صدا از توی اتاق نشیمن که هیچکی توش نبود میومد
    جالبه صداش خیلی خیلی بلند بود ولی گوشمو آزار نمیداد بعد به سمت راست نگاه کردم دیدم داداشم گوشیش دستشه انگار که اون این صدای وحشتناک و پیوسته رو نمیشنوه و فکر میکنه من خوابم
    بعد یه لحظه به خودم اومدم دیدم هیچ تکونی نمیتونم بخورم انگار دست و پام و حتی پلکان دهنم قفل شده بود و حتی خودمم رو تخت دیدم که پلکام بستست.
    کاملاً آگاهی داشتم و میدونستم که این یه حالت روحانیه که شما تو پست های سفر روح و..
    شرح داده بودین.
    برای امتحان اینکه ببینم توهمه یا نه به سختی چشمامو باز کردم و دست داداش کوچیکم که کنار من خوابیده بود رو فشار دادم دیدم همه چی واقعیه.
    چه پلکام بسته بود چه باز همه چیو میدیدم ولی مثل سفر روح قبلیم نمیتونستم شناور بشم رو تخت ثابت بودم هم چنانم اون صدای وحشتناک میومد.
    خودمو به خواب زدم و درخواست برگشت به حالت عادی کردم به همراه اذکاری که توی ذهنم بود.
    بعدش دیگه خوابم برد
    من هر وقت نماز و نیایش از ته دل میکنم و با عشق زیر آسمان شب با خدا صحبت میکنم و قنوت های پر راز و نیاز دارم این اتفاقا توی همون شبش برام میوفته.
    یه جورایی میترسم، نمیدونم برای عباداتم فقط رفع تکلیف کنم یا با عشق تکالیف شرعیمو به جا بیارم؟؟؟
    لازم به ذکره که من هنوز ۱۷ سال دارم.
    ببخشید که اینقدر صحبت کرد.
    منتظر پاسختون برای این جریان و سوالام هستم.
    ببخشید اینقدر مزاحم میشم.

    1. سلام ب شما عماد عزیز.
      اگر این ها رو تجربه می کنید که خیلی خوبه و محبت بزرگی هست .
      و همانطور که خودتون هم گفتید به خاطر انجام عبادت هاست ،
      شما حالا به افزایش دانش معنوی در حین سادگی و خضوع و خشوع دارید.
      این حال خوب رو با کسی مطرح نکن ، بلکه عبادت کن ، نماز شب بخون ، عاشقی کن، هر چقد در امد تو هست بخشی از اون رو به فقیران کمک کن، اهل دل باش ، اهل وفا کردن باش ، اهل به عهد خود عمل کردن باش ، از دروغ و ریا و نفس دوری کن و همچنان این راه رو ادامه بده. مطالب سایت رو هم مطالعه کن و یقین داشته باش به شکوفایی خواهی رسید. و مراتب بالای معنویت رو حس خواهی کرد.

  63. سلام و عرض ادب،،ممنون،،بله شما جواب دادید،،مشکرم،،من عجول بودم عذر میخوام،راستش من خیلیییی دلم میخاس ی نشونه پر چیزی دریافت کنم،،خنده داره ولی من واقعا از فرشته ها خواهش کردم،،ولی هیچ،،،دیکه اخراش داتم التماس میکردم اکر اشتباه نکنم،،،من از بچگی تاالان همشه خواب هام هر چی بودا تعبیر داشته،،،محال بوده که،بیتعبیر باشه،،تعبیرش دقیقا همون هست ک من دیدم یا میبینم توی خاب،اما مسءله مهم این هست ک در مورد مسایل خیلییییی پیش پا افتاده راهنمایی میشم،البته نه راهنمایی بلکه میبینم تصاویری،،،ولی مسایل اصلی زندگیم،،ک توی ایمیلم بهتون گفتم اصلااااا راهنمایی نمیشم،،خوابهام کاهی در هم برهم هستن،،،و من اکر این نشونه ای از فرشته ها بوده باشه ک راهنمایی میکنن باید بگم هنوز خیلی جیزا دریافت نکردم،، من الان توی واقعاااا واقعا بدترین شرایط هستم،،کاهی فک میکنم این همون انرژی منفی هست که دور برم هست ک حتی مانع رسیدن نشونه های لازم از فرشته ها میشه،،،،این روزا خیلییی بدرقم گرفتارم و خسته،،،،،،،خواهشا خواهشا بمن بگید گیر کار جیه،،،،،،،،اخه چرا فرشته ها بمن نشونی ندادن،،،راهنمایی حتی،،،،ای داد،برمن،،،مرسی و ممنون از توجه و تک تک جوابایی ک میدید،بااحترام،،،در پناه حق

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      شما نسبت به نشانه ها و راهنمایی های کوچک بی اعتنا هستین و یقینا بزرگ هاش رو هم نمیتونین ببینین. فکر میکنین همه چیز درسته و فقط توی راهنمایی های بزرگ گیر کردین ، در صورتی که اینطور نیست.
      شما باید همین راهنمایی های پیش پا افتاده رو انجام بدین ، تا بتونین راهنمایی های بزرگ تر رو دریافت کنین. هر زمان که شروع کنین عالیه . برای تغییر خود حتی یک قدم هم بردارید عالیه. سوالی بود در خدمتم

  64. من چند روز پیش یک برگی از چندین اعداد از دوستم دریافت کردم. ادعا داشت که اون برگه رو از جایی آورده که فقط یک نسخه از اون بود.
    تاکید داشت هیچ سوالی از این برگه ازش نپرسم.
    ولی من ذهنم درگیره و باید بفهمم این چیدمان اعداد چه معنی ای میده.

  65. سلام
    من یه مدته هر وقط به ساعت نگاه میکنم اعداد جفت مى بینم،اوایل واسم خیلی جالب بود وهى تا این اتفاق می افتاد به دوستام نشون می دادم،ولی ٢ ماه که هر روز این اتفاق می افته و دیگه خیلی داره گیجم می کنه و احساس می کنم کمک لازم دارم تا با کلی سرچ اینجارو پیدا کردم
    اگه کسی هست منو راهنمای کنه ممنون میشم خیلیییی خیلییییییی خیلیییییییییییی?

  66. بار ها درود
    آرزوی سلامت بودن دارم برای شما
    چقدر مطالب مفیدی پیداست اینجا
    ان شاالله همواره موفق باشید..
    ضمنا داشتم به نظرات توجه میکردم دیدم چه با حوصله به تمام حرف ها دقت می کردید و پاسخ میدادید.بسیار پسندیدست
    خوشحالم با سایتتون آشنا شدم.
    خدانگهدار

    1. سلام به شما کمیل عزیز. ، به سایت خودتون خوش اومدید.
      امید که این سایت بتونه درگاهی مفیدی برای زندگی شما و دیگر عزیزان سایت باشه. با تشکر از حضور و تشکر شما

  67. سلام آقا شهاب
    من عدد ۱۰۱ رو زیاد می بینم ولی متوجه نمیشم منظورش چیه هر کاریم به ذهنم می رسید کردم ولی باز می بینم تو ذهنم همش این بود که از شما سوال کنم
    البته ۰۰۰ و ۸۸۸ و ۹۹۹ رو هم زیاد می بینم

    1. سلام ب شما طناز عزیز.
      در کامنت دیگری شرایط زندگی خودتون و مشکلات و هر انچه لازم هست بگین رو برامون بنویسید و سپس بگید که من اعداد ۸۸۸ ۹۹۹ ۰۰۰ و ۱۰۱ رو زیاد می بینیم. اون وقت من راهنمایی لازم رو به شما خواهیم داشت تا معنی این اعداد رو متوجه بشین.

      1. ممنون آقا شهاب
        من منظور اعداد رو متوجه شدم و دیگه تکرار اعداد رو نمی بینم ممنون از زحماتتون و سایت عالیتون به‌ من خیلی کمک کردید .

  68. سلام،،اقای شهاب والا من نفهمیدم ک جرا جواب ندادید ولی واقعا تاثیر بدی روم گذاشت،،،،،،کلا ناامید شدم،،،دیکه ب این سایت سر نمیزنم،،،البته شما ماشالا خیلی بازدید کننده دارید ان شالاله هرروز بیشتر ،،،ولی من خیلی بهم برخورد،،روزتان خوش،

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      من یک هفته ای در مسافرت بودم . اما نظرات بیش از یک هفته پاسخشون طول نمیکشه.
      من چندین نظر از شما رو پاسخ دادم. اگر نظری پاسخ داده نشده دوباره ارسال کنید تا پاسخ بدم.
      کمی در دریافت جواب ها صبور باشید. با تشکر.

  69. باسلام خدمت اقا شهاب وخانم جویا
    من ازسایتان دیدن کردم که بسیار جالب ومفید بود ممنون ازراهنمایی تان
    سوال خدمتتان داشتم

    ۱ ایا تغییر نام می تواند در سرنوشت ادمی موثر باشد اگر مثبت می باشد چگونه اسمی را انتخاب کنم که برایم امد داشته باشد؟
    ۳)درکتاب ازدولت عشق در مورد عشریه .پرداخت ان نوشته ایا همان خمس ما می شود یا ما هم می توانیم عشریه هرماه بدهیم؟؟
    ممنون می شوم سوالاتم را با درایت خوبتان پاسخگوباشید
    درضمن پاسخ ایمیلهارا لطف کنید ممنون

    1. سلام به شما پرستو عزیز.
      انسان هایی که به درجات رفیع معنوی میرسند اسمی از طریق اساتید برای انها انتخاب میشود.
      این اسم را شما نمیتوانید انتخاب کنید .
      و نیازی نیست از این اسم سری کسی با خبر باشد.
      در مورد سوال دوم میشه گفت که عشریه جای خمس هم میتونه باشه.
      یعنی کسی که عشریه پرداخت میکند از پرداخت خمس میتونه معاف باشه

      1. این استاد مقربی که همش اسم می برید انسانه؟ یعنی امامه? جنه؟ پری؟ فرشته اس؟ چیه؟
        این انسان هایی که به درجات رفبع رسیده اند رو از کجا می شناسید؟ کتابی چیزی هست بتونم درمورد این چیز ها بیشتر بدانم؟ چون چیز های عجیب غریب زیاد دیدم و شنیدم بدون اینکه تمرین های شمارو انجام بدم و فقط روی ارتباطم با خدا و ائمه کار کردم، چند سال پیش صدای در هم و بر هم حرف زدن یک زن که انگار منتظر جواب از من بود رو شنیدم نجوا گونه حرف می زد و زبانش به هیچ زبانی شبیه نبود، قاصدکی دیدم که غیب شد اعداد ١١ و ٣٣ و ٣ را خیلیییی می بینم

        1. سلام به شما.
          راهی که شما انتخاب کردید بهترین راه هست. و اون راه راه اسلام و ائمه است. لطفا همین راه رو ادامه بدید.

  70. ینی اول خاب رو دیدم که ۸٫۵۵ دقیقه هست،،،بعد ک بیدار شدم اونطور شد،،،،و البته من باخوندن کامنتا تازههه یادم افتاد چ خبره،،،،

  71. مجدد سلام،و یک مطلب دیکه اینکه سه روزه نامه نوشتن شروع کردم،،در هم برهم قاطی با افکار اشفتم نوشتم ولی خوب بهرحال نامه رو نوشتم،،دیروز صبح بلند شدم دیدم ساعت .۶٫۱۱هست اماده میشدم ک با عجله برم حدود چند دقزقه بعد نگاه کردم دیدم بازم ۶،۱۰،،یا ۶٫۱۱هست باخودم گفتم چرا اینطوری شد،،،من که اون موقع دیدم ۶ هست و حتی توی تواب هم دیرم دارم ب ساعت نگاه میکنم و هر دوبار ساعت ۸٫۵۵هست،،معنیش چیه لطفا؟

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      در همین پست معنی عدد ۸ و معنی عدد ۵۵ رو به خوبی بخونید و نسبت به شرایط فعلی زندگی خود این ها رو عملی کنید… با تشکر.

  72. سلام،من از طرفه فرشته ها علامت هاى زیادى دریافت میکنم ولى نمیدونم چطورى باهاشون صحبت کنم!راستش من از بچگى به صورت ناخداگاه بعضى اوقات ذهنه بعضى از آدم هارو میخونم یا بعضى از اتفاقات رو لحظه اى پیش بینى میکنم و این بر میگرده به انرژى آلفام که خیلى قویه…
    میشه راهنماییم کنین که این همون فرشته هست که تصوریر سازى میکنه اتفاقات رو یا ذهن خونی رو یا یه چیز دیگس!عدد ١٩و ساعت هاى ١١:١١،١٢:١٢،١٠:١٠،١۶:١۶، رو خیلى زیاد میبینم و خیلى وقتا همون صدا که چه کارى کنم به ذهنم آنى میرسه!!!میشه راهنماییم کنین؟

    1. سلام به ما شیوا عزیز.
      وقتتون بخیر.
      در مورد الهاماتی که بهتون میرسه، این موضوع به خود شما بر میگرده.
      هر چه سطح درک و آگاهی معنوی شما بالاتر بره و هر چه پاک تر بشید این دسته از الهامات بیشتر و بیشتر میشن.
      هر انسانی هم که این روند درست رو طی بکنه به این الهامات خواهد رسید.
      اما در مورد تکرار اعداد هم نشان از این هست که شرایط فعلی بخشی از آنچه هست که باید انجام بشه .
      و هر چی به عدد ۰۰۰۰ نزدیک بشید بهتره.
      همچنان آگاهانه زندگی کنید و درست قدم بر دارید و بدونید که وظیفه ای هست. انسانی هست. خدایی هست.
      رفته رفته همه چی براتون باز میشه.

    2. salam man ye modate hamash saataro joft mibinam avalesh kheli jaleb bod vasam vali in qaziye 2 mahe haroz etefaq miofte va man kheli gij shodam va dg kamkam daram mitarsam va dg vasam jaleb nist ag mitonid komakam konid??

      1. سلام به شما ، این موضوع نیازی به ترسیدن نداره ، لطفا همین پستی که درش نظر گذاشتین رو صبر به خرج بدین و بخونین تا متوجه معنی این اعداد بشین.

  73. سلام به شما،خوبید؟من قبلا مکاتبه کردم نهایتانتونستم جواب نهایی رو از شما بگیرم،،ینی مشکلاتی پیش اومد ک فرصت نشد تماس بگیرم باشما،،،الان مقدور هست ک من توی اخرین ایمیل باششماهماهنک کنم؟مطلب دیکه این که دیروز علی رغم پافشاری هوای نفس با گناه مقابله کردم موفق شدم،،لطف خدا بود و بس،اما وقت خوابم ک رسید و خاستم بخابم حس کردم صدای یک خانم توی گوشم سمت راست حالت طنین افکن میشنوم،،،،خواب بیداری نفهمیرم چی گفت حالا نمیدونم توهم بود؟یا فرشتکان؟صدای خوبی داشت،،،،کلمه ای گفت ک نشنیدم درست،،،شایدم خنده دار باشه و متوهم شدم،،،،هرچی بود دلم شاد بود،،،ینی فرشته بوده؟

    1. سلام به شما مهتابی عزیز
      وقتتون بخیر.
      ایمیل بدید میخونم و خبرتون میکنم.
      در مورد کنترل نفس هم بهتون تبریک میگم.
      چون نفس رو اون روز کنترل کردید ، احتمال اینکه صدای اساتید و یا فرشتگان رو شنیده باشید بسیار زیاده.

  74. سلام. حدود یک سالی میشه که دیدن اعداد رند مخصوصا ساعت واسم عادی شده، شاید در روز نزدیک به ۲۰ بار این امر واسم اتفاق میوفته. جالب اینجاست در طی روز هروقت بیدار باشم و ساعت دم دستم باشه (لبتاب، گوشی، ساعت دیواری و..) امکان نداره هر ساعت رو رند نبینم(البته بطور کاملا اتفاقی جالب اینجاست که اکثرا هم ناخواسته ساعت رو چک میکنم). اوایل زیاد ارتباط برقرار نمیکردم حتی یکم نگران شدم ولی این اواخر یجورایی درکش کردم و هروقت با اعداد مشابه روبرو میشم احساس خوب و مثبت خاصی بهم دست میده، طوری شده که دیگه خندم میگیره وقتی باهاش مواجه میشم. اینو هم بگم از نظر اعتقادی شاید کاملا مذهبی نباشم و نمازم کامل نباشه ولی ادم معتقدی هستم، افکارمم کاملا خوب و مثبت.
    یه مورد دیگه اینکه نزدیک به ۴ ماهه صدای سوت ممتد میشنوم (گاها کم و زیاد میشه و نوع صداش عوض میشه ولی قطع نشده) این دیگه واقعا اذیتم میکنه مخصوصا شبا و در زمان سکوت. حتی متخصص هم رفتم گوشامو معاینه کرد گفت ایرادی نداره! البته اینو هم به فال نیک میگیرم.
    تاریخ اتفاقاتی که واستون افتاده هم واسم جالب بود، خواستم بگم متولد ۰۲/۰۲/۶۸ هستم!
    درپایان هم از مطلب خوب و مفیدتون سپاسگذارم

    1. بسیار هم عالی.
      ممنون از مطرح کردن تجربیات خوب سامان عزیز.
      صدای سوت هم نشان از رسیدن به مرز آگاهی تو هست.
      مطالب سایت رو بخون. یقینا بهتر خواهی شد.

      1. سلام
        من الان چند هفتس که مورده عنایت خدا و فرشتگان قرار گرفتم خیلی هوامو دارن میدونم مهر ماه برام یه معجزه رخ میده چون مدام عدد ۱۱:۱۱و۰۰:۰۰ و بقیه اعداد رو میبینم و همچنین پر که دیگه ایمانمو خیلی قوی کرد.
        میخواستم بپرسم چجوری میتونم نزدیکتر بشم….
        دلم رو یه ادم خیلی بد شکونده میدونم برا همین فرشته ها اطرافم هستن.
        با تشکر

        1. سلام به شما شیوا عزیز.
          با انجام عبادت ، مراقبه ، کارهای خیر و نیک ، میتونید بیش از پیش به خداوند متعال نزدیک تر بشید.
          کسی که دل شما رو شکونده رو ببخشین و رها کنید هر آنچه که بوده رو.
          اینطوری شما راحت تر خواهید بود.
          ابتدا کینه ها رو رها کنید و سپس در راه خداوند قدم بردارید. در مسیر آگاهی معنوی قدم بردارید. و درس های لازم رو از شکست خود بگیرید . یقینا نزدیک و نزدیک تر خواهید شد.

  75. سلام شهاب جان من ی مدی نبودم ولی کانال رو دنبال میکردم
    ازت منونم ک راهو برامون هنوار میکنید تا بتونم با کمترین دست انداز و انحراف مسرو ادامه بدیم .
    ولی شهاب جان یسری سرعت گیر ها هستن ک جلو راهمون سبز میشن متاسفانه من نتونستم از روشون رد شم گیر کردم حالا هم نمازمو نمیخونم باخدا کمتر صحبت میکنم .شهوت وبلحوسی داره رو سرم خراب میشه دربدر تو این کتابا و سایتا دنبال استارت میگردم تا دباره حرکت کنم ولی دارم خاموش میشم
    نمیدونم چرا چیشد یهویی نمازمو ترک کردم دلیلشو نفهمید با اینکه خسته و کوفته از سر کار میومدم ولی نمازمو میخوندم برکتشم میدیدم ولی حالا تو حال خوب و خوش هم دلم نمیره
    غصه ام گرفته نمیدونم چکارش کنم ….

    1. سلام الیاس عزیز.
      دست انداز ها همیشه هستن.
      نفس هم رقیب سر سخت و نفوذ کاری هست.
      نفس هم بخشی از تو هست. تو نمیتونی نفس رو نادیده بگیری و همینطور نمیتونی باهاش به جنگ بپردازی. بلکه باید باهاش صلح و دوستی کنی.
      صلح و دوستی رو هم نباید بها دادن به نفس قلمداد کنیم.
      این راه کمی تلاش و همت میخواد.
      این تلاش و همت رو باید به خرج بدی. باید به خودت رجوع کنی و قوی باشی. زمانی که مطلبی رو میخونی که با فلان روش میشه نفس رو کنترل کرد، باید انجامش بدی. نه اینکه فقط بخونی.
      هزاران نفر تونستن از این سرعت گیر ها رد بشن، چون به این باور رسیدن که میتونن. انتخاب با شماست

      1. ممنون ک وقت میزاری..
        امید بخدا دباره شروع میکنم
        کاره دیگه شاید شدو از سرعت گیر و سراشیبیاا رفتم بالا،ولی دست خدا و برکتش همیشه احساس میشه توکل بخودش…

  76. سلام ..وقتتون بخیر
    واقیت یه چیز ذهنمو مشغول کرده .اصلا نمیدونم چی هست و نمیدونم شاید برای بقیه هم اتفاق افتاده یا نه ..
    من بچه که بودم مثلا احساس میکردم یه نفر داره صدام میکنه ..بعد که میگفتم بله؟ مامانم میگفت با کی هستی؟ ..میگفتم شما صدا زدید میگفت نه ..عادیه ینی؟:/ یا توهم بچگی بوده ..اخه الان دیگه اینطوری نیستم

    1. سلام به شما نرگس عزیز. یا کسی صدا میزده یا کسی صدا نمیزده.
      این رو در این لحظه نمیشه اثبات کرد.
      اما مهم اینه که الان در چه شرایطی هستید که گفتید این مورد دیگه پیش نیومده. پس بهتره در موردش فکر نکنید.
      چون این لحظه مهم است. لحظه ی حال

  77. سلام خسته نباشید اقا شهاب
    نمی دونم چرا می ترسم این راه و برم مطمین هستم حقیقت داره واصلا شک ندارم اما می ترسم جیزی بدونم دلیلش چیه؟؟؟؟؟

    1. سلام به شما ایلار عزیز.
      ترس دیوار های ذهنی شما هستند.
      چون تا به امروز با این موارد آشنایی نداشتید ، ذهن شما اخطار میده که نکنه اشتباه کنی.
      در صورتی که اینگونه نیست.
      ترس شما از ندانستن هست.
      انتخاب با شماست. نظرات رو بخونید. ان شاالله که بهترین انتخاب را خواهید داشت.

  78. مرسی شهاب جان …
    ولی من هر وقت از خدا یا فرشته ها میخوام بهم نشانه بدن تکرار اعداد رو میبینم.مثلا میخوام در مورد یه موضوع خاص بهم نشانه بدن … نشون میدن . و خودم به موضوع خیلی حس خوبی دارم …احساس میکنم خدا کنارمه و در همه حال بهم با یه لبخند میگه که نگران نباش به خواستت میرسی…
    یه اتفاقایی دیگه هم تو زندگیم پیش میاد که یه نفر بهم گفت اینا نشونه هست از طرف خدا .
    کاش میشد بگم بهتون….
    چجوری میتونم خصوصی بگم حرفامو؟

    1. سلام ب شما ندا عزیز.
      از طریق ایمیل میتونین صحبت های خودتون رو با ما در میون بذارین.
      ایمیل ما :
      d_lands@yahoo.com
      همه ی ایمیل ها رو خودم جواب مبدم.

  79. سلام شهاب جان …
    من چندروزه به فرشته یه نفر نامه مینویس که رضایت اونو برا کاری بدست بیارم…از فرشته ها نشونه خواستم عدد ۱۱۱ رو دیدم ….نشانه خوبی هست؟ یعنی به خواستم میرسم؟

    1. سلام به شما ندا عزیز.
      خواسته های مادی رو رها کنید. میرسم ، نمیسرم. دارم ، ندارم . بدم میاد ، خوشم میاد.
      این ها رو رها کنید و مثبت نگری و خوش بین بودن را در برابر هر تغییری حفظ کنید.
      اینکه تکرار اعداد رو می بینید ، دلیل بر این انجام یک کار نیست. بارها تکرار اعداد دیده میشن و نتیجه ی مطلوب ما حاصل نمیشه. اگر به فرشتگان واگذار میکنید یقین داشته باشید اون ها وارد عمل میشن، پس تسلیم در برابر تغییرات باشید.

  80. سلام و خسته نباشید خدمت شما شهاب عزیز
    مدتی هست که من عدد۶۰ رو خیلی می بینم ولی معنیش رو نتونستم پیدا کنم
    میشه برام بگین
    سپاس

    1. سلام به شما سارا عزیز.
      معنی عدد ۶۰: شما در مورد انتخاب و متمرکز شدن بر روی عالم مادی و یا عالم معنوی تردید دارید. این تعالی شما را فرا میخواند تا به تمرکزتان تعادل بخشید. و همواره به یاد داشته باشید که روح ، سرچشمه وجودتان و نیروی پنهان در پشت هر چیزی در زندگیتان است.

  81. بابا این حرفا همش خرافاته باور نکنید مگه فرشته ها بیکارن بیان گل یا پوچ بازی کنن مگه میشه؟منکه فکر میکنم ادم داره باخودش حرف میزنه،
    بهرحال واسه سرگرمی و دورهمی خوبه

    1. ممنون از شما بهدا عزیز.
      واقعا حرفتون خیلی با منطق و دلیل و ادله های روشن بود. الان همه ی ما بیدار شدیم. یقینا همین امروز هم این پست رو پاک میکنیم. به به . به به . :)))

  82. سلام
    سپاس گزارم از سایت عالیتون
    ببخشید معنی ۰۰:۰۰ چی می شه

    1. سلام به شما طناز عزیز. در سایت و یا همون جزوه ی پیام هایی از فرشتگان، معنی عدد ۰۰۰ را مطالعه کنید.

  83. سلام مجدد اقا شهاب یه چیزی میخوام بگم ممکنه ربطی به این پست یا فضای این سایت نداشته باشه اما من حس میکنم درسی که من باید بگیرم اینه دوست داشتن بدون وابستگی حالا این دوست داشتنه میتونه شامل دوست داشتن یه فرد یه شی یا یه حیوون یا … بشه دوست داشتن بدون نگرانی که نتیجه چی میشه دوست داشتن بدون دلواپسی وترس از دست دادن در عین حالی که اگاهانه وعاشقانه اون فرد،شی یا … دوست داری و برای به دست اوردنش تلاش میکنی واز خدا وفرشتگان واولیای مقرب مدد میخوای در حالی که اون چیز همه ی بود ونبودته ولی در عین حال همه بود ونبودت نباشه در حالی که همه ی هستیته در عین حال همه هستیت نباشه برای مثال فرض کنید من یه فردی اگاهانه وعاشقانه دوست دارم وتمام زندگیمو به خاطرش میدم من میخوام در عین حالی که دوستش دارم بهش محبت میکنم بهش عشق می ورزم در عین حال ازش رها باشم بهش وابسته نباشم به نتیجه این برفرض مثال عشق وابسته نباشم نگران نباشم اخرش چی چی میشه برفرض مثال نگران نباشم چرا فلانی امروز با من تماس نگرفت یا وابسته به این نباشم منتظر این نباشم که هرروز اون فرد بامن تماس بگیره نگران نباشم که نکنه برفرض مثال یه جنس مونث دیگه ای سر راهش قرار بگیره.یه جورایی میخوام که حالمو به حال اون شخص اون شی یا بهتر بگم اون چیزی که میخوام گره نزنم من الان عشق به یه فرد رو مثال زدم چون حس کردم ملموس تره ولی کلا برای دوست داشتن برای جذب برای درخواست کردن یه چیزی یه کسی و… بدون وابستگی باید چکار کرد؟یعنی در حالیکه به دست اوردن اون چیز برات مهمه در عین حال هم برات مهم نباشه نمیدونم این سوال اصلا ربطی به این فضا داره یا در تخصص شما هست یا نه ولی خب دلم گفت اینجا مطرحش کنم چون به نظرم به نوعی با اون قضیه رهایی بی ارتباط نیست .متن خیلی طولانی شد عذر خواهی میکنم وصمیمانه ممنونم بابت وقت گذاشتنتون وامیدوارم خدا بهتون برکت و انرژی مثبت بی انتهایی بده ممنون

    1. سلام به شما سمیرا عزیز.
      بهتره این مثال رو در مورد مال و اموال بزنیم.
      همه ی ما دوست داریم مال و اموالی داشته باشیم. در زمانی هم احتمال داره این مال و اموال از دست ما بره. حالا به هر علتی.
      در اون لحظه هم باید تسلیم امر خداوند باشیم و یا اگر اشتباهاتی داشتیم، کارمای اعمال خودمون رو با جون و دل بپذیریم.
      پست های علی اسکانیا ، حباب ها ، میتونن مثالی در این زمینه باشن.
      مرشد چلویی هم که یکی از عرفای تهران بود. رستورانی رو داشته ، و دل نوشته هایی رو همیشه در دفتری مینوشته. بعد از چندین سال اون رستوران در آتش میسوزه. زمانی که ازش سوال میپرسن رستوران سوخته ، چه کار بکنیم ؟
      در جواب تنها میگه که : سوختن آن رستوران خواست خدا بوده ، فقط دلم پیش کتابچه ای هست که این مدت نوشتم.
      حال به نظر شما رفتار درست چیه ؟
      اینکه مطابق با شرایط و لحظه ی حال تصمیم گیری کنیم ؟
      یا اینکه مدام خودمون رو سرزنش کنیم و چه کنم چه کنم راه بندازیم و به خودمون استرس وارد کنیم ؟

  84. با سلام
    من از فرشتگان الهی مدد خواستم وباهاشون ارتباط برقرار کردم در حال حاضر مسئله ای که من برای حلش وبهبودش از فرشته ها کمک خواستم پچیده تر شده واز من دورتر شده درواقع از دید من شکست ها ظاهری به وجود اومده من ناامید شدم وحتی منکر حضورشون شدم اما الان دو روزه که دارم روی ذهن خودم کار میکنم که به ارامش برسم الان فکر میکنم من بیش از اندازه روی مسئله ای که میخوام تمرکز کردم در واقع من از ترس وتردید سرشارم و با اینکه از فرشته ها کمک خواستم وتوی مراقبه ها صداشون زدم اما اون موضوع رو رها نکردم نمیدونم متوجه منظورم میشید یا نه در واقع رها کردن چیزی که میخوام برای من مشکله من با وجود اینکه از فرشته ها کمک خواستم ومدام هم پرهای سفید میبینم در حالی که من چندین سال بود پر ندیده بودم واین هارو نشانه مثبت از فرشتگان میبینم اما باز مدام ذهنم همیشه وهمه جا توی مهمونی توی رستوران سرکار حین رانندگی درگیر چیزیه که میخوام.من احساس میکنم که این شکست ظاهری به وجود اومد تا من بتونم رها کنم چون در فرایند جذب بعد از بیان خواسته وباور واحساس رسیدن به اون ارزو رها کردنش مهمه یعنی با وجود اینکه هر روز انرژی لازم رو به اون آرزوت تزریق میکنی در عین حال رهاش هم میکنی.این رها کردنه برای من بی نهایت سخته تجربه به من ثابت کرده به محض اینکه دست از مقاومت از روی چیزی برمیدارم سریعا اون چیز رو جذب میکنم اما دست از مقاومت برداشتن برای من خیلی سخته اگه در زمینه رهایی کتابی هست که اثر گذار باشه ممنون میشم به من معرفی کنید ضمنا اینکه من یه خصوصیت بد دیگه ای که دارم اینکه تا وقتی نشانه ها مثبت وامیدبخشی وجود داره منم مثبت اندیشم و جذب میکنم واز فرشته ها کمک میگیرم با دیدن اولین نشونه منفی امیدمو از دست میدم وجذبو متوقف میکنه وبه فرشته ها بدگمان میشم من بخش اگویی وجودم قویه و نمیتونم تشخیص بدم فکریی که به ذهنم میرسه از بخش اگوی وجودمه یا فرشته جودم وحس میکنم افکار منفیم سریعتر جذب میشن تا افکار مثبت به هر حال ممنون میشم اگه توی این زمینه منو راهنمایی بفرمایید

    1. سلام به شما سمیرا عزیز.
      چقدر خوب و زیبا فراز و نشیب خود را برای ما توضیح دادید.
      مطالب دوستی با ذهن و نظراتش رو بخونید. اونجا هر سوالی در مورد ذهن داشتید بپرسید.
      کتاب رهایی از دانستگی ، نوشته کریشنا مورتی ، میتونه براتون مفید باشه.
      پیداش کنید .
      پیداش نکردید من براتون با پست میفرستم که بخونید.
      موفق باشید.

      1. ممنون دوست عزیزم من امروز قبل از اینکه به شما پیام بدم کتاب رهایی از دانستگی بدون اینکه کسی بهم معرفی کرده باشه پیدا کردم و یه قسمتی ازش رو خوندم ولی به نظرم کتاب سنگینی بود در واقع درک وفهمش برای منی که نوپا هستم توی این زمینه هاسخت بود به خاطر همین ترجیح دادم سراغ یه کتاب دیگه برم به هر حال ممنون از شما

        1. اگر این کتاب، روزی سه صفحه خونده بشه، کتاب خوبی هست. اگر قبل م بهتون داده شده، حتما این کتاب رو بخونید.

    2. سمیرا جان کلا طبق قانون جذب نباید خیلی پیگیر خواستت باشی در روز یه ساعت های خاصی رو بهش اختصاص بده و بهش فکر کن و بعد رهاش کن و هر وقت می بینی نمی تونی رهاش کنی این جمله را تکرار کن (من هم اکنون این خواسته را رها می کنم و به خدا می سپارم ) انقدر تکرار کن تا تو ضمیر ناخدآگاهت ثبت شه و بهت پیشنهاد می کنم کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن را بخونی و به دستوراتش عمل کنی واقعا آرومت می کنه و معجزه می کنه

  85. سلام.ببخشید منم میخواستم یه چیزی رو بگم.من خیلی وقت پیش تو آسمون چیز روشن دیدم.یه رنگ روشن و صورتی رنگ.اول فکر کردم یه نفر اینکارو کرده ولی وقتی توجه کردم دیدم هیچ دنباله ای هیچ چیزی نداره که بگم یه نفر اینکارو کرده.یه رنگ روشن در قسمتی از اسمان.گفتم این موضوع رو با شما در میان بذارم.

    1. سلام به شما نیما عزیز.
      اون نشانه فقط به حال اون شب شما و یا خواسته هایی که تو اون دوره از زمان داشتید بر میگرده. اون نور یک نشانه در تایید اون خواسته ها و حمایت فرشتگان بوده.

  86. سلام آقا شهاب . با عرض تشکر بسیاز از سایت فوق العاده تون میخواستم بگم امروز وقتی تازه از خواب بیدار شدم یا خواب بودم ک با صدای مادرم از جام بلند شدم چوون منو صدا میزد ولی وقتی تو حال رفتم و گفتم بله ؟ مامان چیکارم داشتی؟ مامانم گفت من اصن کاریت نداشتم منم گفتم تو ک صدام زدی ۲ بار ولی اون گفت اصن صدات نزدم….اوممممم بنظرتون این موضوعک امروز صبح برام اتفاق افتاد یعنی چی؟؟؟

    1. سلام به شما فاطمه عزیز.
      نمیشه گفت تعبیری داره. چون امکان داره این صدا در ذهن تو بوده باشه.
      چون بالاخره همیشه مامان صدات میکنه دیگه . این هم همون بوده. اما اگر صبح ها زیاد میخوابین. پیام اینه که انقد نخوابین.

  87. با سلام
    من عدد ۲۲۲ رو شنبه همین هفته دیدم معنی این پیام که گفته شده که ۵ دقیقه دیگر تا معجزه فاصله دارید آیا مظورش اینکه به زودی به خواستم میرسم ؟؟ یا اینکه هر پیامی که دریافت می کنیم تعبیرش مال همون روز است ؟

    1. سلام به شما طناز عزیز.
      پیام ها برای هر شخصی متفاوته.
      اتفاق هایی که هم که می افته میتونن پیش زمینه ای برای رسیدن به هدف شما باشند.
      گاهی هم این پیام ها معنی دیگری دارند، به عنوان مثال شما میخواین در کاری استخدام بشین.
      مدام تکرار اعداد رو می بینید. بعد شما رو استخدام نمیکنن، اما باز هم بعدش این تکرار اعداد رو می بینید. این یعنی اینکه نگران نباشید. به صلاح شما بوده که در این کار مشغول نشید.
      بر تکرار اعداد ناظر باشید. این تکرار اعداد رو قضاوت نکنید. رفته رفته به معنیش پی می برید.

  88. با سپاس فراوان از سایت بسیار عالی من همیشه یک سکه ۱۰ سنتی می بینم معنای ان همان عدد ۱۰است

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.