صفحه اصلی الهامات الهی پیام هایی از فرشتگان
پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان

0
627

پستی رو که امروز میخونید ، مطلبی هست که خودم در ابتدا اعتقادی بهش نداشتم ، اما گذشت زمان این موضوع رو بر من ثابت کرد که انسان دارای مراقب های بسیاری هست . از جمله فرشتگان که هر دَم در کنار انسان ها هستند و اون ها را یاری میکنند . به اتفاق هم داستان امروز رو مرور میکنیم تا شما هم از این پس بتونید پیام فرشتگان رو در زندگی خودتون دریافت کنید .

(((اینم بگم: اگر به دنبال معانی تکرار اعداد هستید، تکرار اعداد رُِند در هنگام مشاهده به ساعت زیاد می بینید. درست اومدید، و اینجا جواب همه ی سوالات شما وجود داره… فقط با صبر و حوصله این پست رو تا انتها مطالعه کنید.)))

فرشتگان

در وحله ی اول این سوال رو از شما عزیزان دارم ، به نظر شما ،آیا انسانها نزد خداوند دارای ارزش و منزلت هستند ؟ آیا انسان به واقع اشرف مخلوقات هست ؟

برای پاسخ به این سوال از شما دعوت میکنم زندگی سه دسته از انسان ها رو با هم مقایسه کنیم…

دسته ی اول : انسان هایی که تنها به بُعد مادی خود توجه دارند و تنها به مادیات و تعلقات دنیوی فکر میکنند و صبح تا شب در پی رفع نیاز های جسمی خود هستند ، به دنبال مقصدی مادی هستند اما هر چه بیشتر تلاش میکنند حس میکنند هنوز به مقصد خود نرسیدند .

دسته ی دوم : انسان هایی که مانند دسته ی اول هستند ، اما سعی میکنند در کنار زندگی مادی کمی هم به معنویت توجه کنند تا وظیفه ی شرعی خودشون رو انجام داده باشن ، یعنی عبادت ها و شکر گذاری این افراد از روی رفع تکلیف و انجام وظیفه است و هدف معنوی خاصی رو دنبال نمیکنند .

دسته ی سوم : انسان هایی که در کنار زندگی مادی و نیاز های مرتبط با اون ، به فکر بُعد معنوی خود نیز هستند ، این افراد با هدفی خاص زندگی میکنند و معنویت این افراد جدا از زندگی مادی اون ها نیست و به درجات بالای معنوی صعود هم میکنند. مانند عارفان بزرگی همچون رجبعلی خیاط ، مرشد چلویی ، علی اسکانیا و … که زندگی نامه آن ها را با هم مطالعه کردیم . در نتیجه هر انسانی دارای مقامی نزد خداوند هست ، انسان هایی که در دسته ی اول بهشون اشاره کردیم ، شاید زمانی که ازشون این سوال رو بپرسیم که خداوند چه کسی هست … هیچ جوابی نداشته باشن ، اما انسان های دسته ی سوم با یک جمله چنان خداوند رو در دیدگاه شما به تصویر میکشن که به انسان بودن خود افتخار میکنید .

خب ، حال شما از کدوم دسته هستید ؟ ما در این پست ، نمیخوایم تنها برای شما از این بگیم که پیام های فرشتگان و الهامات و چگونه و چه چیز هایی هستند ، بلکه میخوایم خود شما تبدیل به انسانی بشید که بتونید این پیام ها رو دریافت کنید . پس اگر از دسته ی اول و دوم هستید ، نیاز به این دارید که خودتون رو به دسته ی سوم برسونید ، یعنی از لحاظ معنوی زندگی شما دارای هدفی مشخص باشه .

اشتباه برداشت نکنید ، نمیگیم زندگی مادی رو وا بُگذارید و به معنویت بچسبید ، نه ، بلکه میگیم کاری کنید که در زندگی مادی خودتون معنویت رو تجربه کنید .

اکثر اما انسان ها اینگونه فکر میکنیم که خداوند و فرشتگان رو تنها در عبادت ها میشه پیدا کرد ، اما به نوعی میشه گفت آن گونه باید زندگی کرد که ساعات عبادات ما از ساعات فعالیت های روزانه ما جدا نباشه . بلکه فعالیت های روزانه ما تبدیل به عبادت بشه . اما چطور این فاصله رو از بین ببریم ؟ رازی در این بین نهفته هست … اون راز اینه (( توجه کُن ))

پس دوباره از شما میپرسم ، چگونه به خداوند نزدیک تر و نزدیک تر بشیم ؟ با توجه کردن

چگونه نشانه های زندگی را ببینیم ؟ با توجه کردن .

چگونه بتونیم از فرشتگان الهی پیام هایی را دریافت کنیم ؟ باز هم با توجه کردن.

توجه . توجه کُن به رویداد های زندگی ، توجه کن به هر اتفاقی که برای تو میفته ، توجه کن به هر آن کس که در مسیر زندگی تو قرار میگیره ، توجه کن به لحظات سختی که در زندگی برای تو پیش میاد و توجه کن و ببین که هر لحظه ی سختی پیغام و تجربه ای هست برای پیشبرد زندگی تو .

حال در پاراگراف بالا ، توجه کُن رو از متن حذف کنید و دوباره مطلب رو بخونید . خواهید دید که همه چیز معنی خودش رو ازدست میده .

اکثر ما در خواب هامون این رو دیدیم که سر جلسه امتحان هستیم اما امتحان رو بلد نیستیم و یا هیچی نخوندیم و یا به جلسه امتحان دیر رسیدیم ، علت دیدن اینگونه خواب ها این هست که ما به مسائل روز مره خودمون بی توجه هستیم و تنها در ساعات عبادات دنبال معنویت و خداوند میگردیم .

اما چگونه الهامات الهی را دریافت کنیم ؟

نباید اینگونه انتظار داشته باشیم که هر روز چندین فرشته در بیداری رو به روی ما حاضر بشن و حکمت هر اتفاق کوچک و بزرگی رو برای ما شرح بدن ، به این دلیل که هر انسانی به اندازه ی ظرفیت خودش میتونه از کائنات پیام هایی رو دریافت کنه …در نتیجه ابتدا ما به این نیاز داریم که ظرفیت پذیرش و دریافت الهامات الهی رو در خودمون افزایش بدیم .

برای دریافت الهامات الهی ، ما نیازی به این نداریم که فرشتگان رو ببینیم و البته حالا حالاها امکان پذیر هم نیست که ببینیم .(این مطلب در پست بعدی اثبات میشه) . پس ما از قوه ی شنوایی و ادراک درونی خود برای دریافت الهامات الهی میتونیم استفاده کنیم .

یکم : تقویت دنیای درونی

برای تقویت دنیای درونی ، میتونید از مراقبه ، مدیتیشن ، تمرین سکوت ، نماز خواندن و ذکر های شبانه استفاده کنید . که نحوه ی انجام مراقبه و مدیتیشن و سکوت ، هر سه در وب سایت موجود هست . اما نکته ای که نباید از یاد ببرید ، این هست که در هنگام انجام تمرینات و یا انجام عبادت ها ، در طلب هیچ چیز نباشید . نخواین صدای فرشتگان رو بشنوید ، نخواین به مکانی اسرار آمیز برید ، با در خواست زبانی یا ذهنی چیزی اتفاق نمیفته ، بلکه شما تنها باید به مراقبه یا مدیتیشن یا سکوت یا عبادت بنشینید ، زمانی که در طلب چیزی نباشید همه چیز در شما جاری خواهد شد و در آن هنگام هست که درون شروع به شکوفا شدن میکنه …

هدف از تمرینات درونی رسیدن به مرتبه ی خاصی نیست ، بلکه هدف جاری شدن نور الهی و افزایش قدرت درونی ما برای دریافت الهامات الهی هست ، در یک کلام هدف رسیدن به وحدت با خداوند است … گاهی صداها از درون انسان شنیده میشن و نه از طریق قوای شنوایی ، ناگهان کلامی رو دریافت میکنید ، اما نمیدونید چطور این کلام رو دریافت کردید ، چون شما چیزی نشنیدید . این یک خیال یا یک توهم نیست ، یک واقعیت هست ، که باز به همون توجه به دنیای درونی بر میگرده .

دوم : تقویت قوه ی شنوایی

ابتدا ما به این نیاز داریم که قوه ی شنوایی خود رو تقویت کنیم ، چون در مواقعی فرشتگان الهی با ما صحبت میکنند . یکی از بهترین راه ها برای تقویت قوه ی شنوایی خود استفاده از تمرین سکوت هست . نحوه ی انجام تمرین سکوت در پست سکوت گفته شده ، تمرین سکوت رو به طور مرتب ، شبانه ، هر شب بیست دقیقه انجام بدید و در لحظه تمرین ، زمانی که چشمان خود رو بسته اید به صدای اطراف گوش بدید ، کوچکترین صداها رو دنبال کنید ، زمانی که ماشینی از خیابان رد میشه صدای اون ماشین رو تعقیب کنید و تا زمانی که اون صدا قطع میشه صدا رو دنبال کنید .

گاهی چندین صدا در گوش ما شنیده میشه ، شما با چشمان بسته خود تنها به یک صدا گوش بدید . به عنوان مثال : به اتاق خواب خود رفتید و میخواین تمرین سکوت رو انجام بدین ،پدر هم در منزل حضور داره و داره تلویزیون نگاه میکنه ، صدای تِک تِک ساعت اتاق خواب + صدای تلویزیون + صدای تردد ماشین ها در خیابان شنیده میشه ، در تمرین سکوت خود به ضعیف ترین صدای موجود گوش بدید . که فکر میکنم صدای تِک تِک ساعت باشه … به این صدا با تمام دقت گوش بدید و این روند رو ادامه بدید . طوری که دیگه هیچ صدایی رو نشنوید . این تمرین به شما کمک میکنه الهامات الهی رو در مواقع ضروری بشنوید . معمولا در اول صبح که از خواب بیدار شدین یا در هنگام تمرین سکوت به یک باره متوجه خواهید شد که علاوه بر صداهای اطراف صداهای دیگه ای هم به گوش میرسه ، صداهای درهَم و شاید همهمه ی صحبت آدم ها . نکته ی مهم : زمانی که اینگونه صدا ها به گوش میرسن باید بی حرکت ایستاد و بدون هیچ واکنشی تنها گوش داد ، زمانی که صدایی نا شناخته به گوش میرسه ، اگر بخواین تنها به صدای ناشناخته گوش بدین صدا قطع خواهد شد !!! در اوایل صداهای نا مفهومی رو میشنوید اما به مرور جملاتی رو میشنوید که شما رو حیران و عاشق معبود میکنه . تجربیاتی از جانب من کسب شده ، اما دوست دارم منتظر باشم تا خودتون تجربیات درونی تازه ای رو دریافت کنید .

سوم : در خواست و صحبت کردن با فرشتگان و خداوند .

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که اون ها صدای شما رو میشنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب میدند ، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک میکنید ، منتظر پاسخ هستید ، اما در اون لحظه نه چیزی میشنوید و نه چیزی از درون شنیده میشه . در این لحظه نا امید نشید … چندین و چندین بار درخواست خود رو تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید : به کمک شما نیاز دارم ، کمکم کنید ، من پیام شما رو دریافت نکردم ، واضح تر پیام خودتون رو به من برسونید . و حتما نباید این گفته ها رو بر زبون بیارین ، چون خداوند و فرشتگان فکر شما رو هم میخونن ، پس با فکر هم میتونید این درخواست ها رو داشته باشید . پیام فرشتگان میتونه از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام بشه ، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشه ، فکری تازه به دهنتون برسه ، این ها همون الهامات الهی هستند . اما راه دیگری هم هست . در مشاهدات دیداری در کتابی به تکرار اعداد اشاره شده که در پایین بهش اشاره میکنیم . این روش فوق العادست …

دقت به معانی ارتعاشی اعداد … پیام هایی از فرشتگان

این مطلب برگرفته از کتاب مفاهیم ارتعاشی اعداد نوشته دکتر دورین ویرچو هست ، و البته ناگفته نماند ، خود من هم با خوندن مطلبی در مورد تکرار اعداد در سایتی با این مبحث آشنا شدم . تعریف ساده پیام هایی از فرشتگان به این صورته : فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند ، به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه میکنید تکرار اعداد را شاهد هستید ، اعدادی مانند : ۰۱:۰۱ یا ۰۱:۲۳ یا ۲۲:۲۲ یا ۱۲:۳۴ دقیقه …. یا زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه میکنید ، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید . شماره صندلی شما زمانی که به کنکور میروید اعدادی هستند که تکرار شدند یا دارای ترتیب صعودی یا نزولی هستند . مانند : ۱۱۱ ، ۲۲۲ ، ۳۳۳ ، ۴۴۴ ، یا ۱۲۳ ، ۲۳۱ ، ۴۵۶ ، ۷۸۹ ، ۶۵۴ ، ۹۸۷ .

هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند ، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید . این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند .

خب به نظر شما زمانی که این تعریف رو شنیدم به خودم چی گفتم ؟ من این موضوع رو در ابتدا قبول نکردم ، به خودم گفتم این احتمال همیشه وجود داره ، پس اصلا دلیل نمیشه این موضوع حقیقت داشته باشه . سپس این موضوع رو در سایتی مورد انتقاد قرار دادم ، سوالم رو در اون سایت اینگونه بیان کردم : شما در روز ده بار به ساعت خود نگاه میکنید ، از این ده بار هشت بار تکرار اعداد را شاهد نیستید و دو باره شاهد تکرار اعداد خواهید بود ، اگر برای آن دو بار مشاهده خود را در نزد فرشتگان احساس میکنید برای آن هشت باری که هیچ تکراری وجود نداشته است چه جوابی دارید ؟

اون روز برای من جوابی که داده شد قانع کننده نبود ، چون من به این موضوع هیچ گونه اعتقادی نداشتم . اما زمان پیام هایی از فرشتگان رو برای من ثابت کرد . روزی در حال ورق زدن دفتر خاطراتم بود که نکته ای توجه ی من رو به خودش جلب کرد …

من در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۱ بینی خودم رو به علت انحراف و پلیپ و زیبایی عمل کردم . تاریخ عمل رو دکتر مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۲ به محل کارم اومدم ، که تاریخ ورودم رو صابکار مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۳ کتاب مهربان مراقب که توسط دوست خوبم خانم ویدا از طریق پست برای من ارسال شده بود به دست من رسید .

در تاریخ ۲۲/۰۲/۹۳ کتاب چگونه خدا رو بشناسیم از طریق خانم حقیقی برام ارسال شده بود به دست من رسید . این موضوع توجه من رو به خودش خیلی جذب کرد ، یک سال دارای ۳۶۵ روز هست ، چطور در سه سال متوالی ، اتفاق های مهم زندگی من با تکرار اعداد ۲ همراه شده ؟ تکرار اعداد ۲ چه معنی داره ؟ به همین علت دوباره به سایت مورد نظر مراجعه کردم و معنی تکرار اعداد رو مطالعه کردم و جواب خودم رو گرفتم . که کاملا درست بود .

حال از شما دوستان این خواهش رو دارم ، بدون هیچ دلیلی این موضوع رو رد نکنید ، چون در این صورت این راه دریافت الهامات را به روی خودتون میبندین ، من هم مانند شما موضوع دریافت الهامات رو از طریق قوه شنوایی و درونی و دیداری رَد کردم ، اما زمانی که با تکرار اعداد ۲ در رویداد های مهم زندگیم رو به رو شدم ، این موضوع رو پذیرفتم و از اون پس نشانه های زندگی من بیش از پیش خودشون رو نمایان کردن .

نکاتی قابل توجه هستند که بهشون اشاره میکنیم :

نکته ی اول : همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشیم ، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما میخوایم کاری رو انجام بدیم یا کاری رو انجام دادیم و منتظر پاسخ کا ئنات هستیم.

نکته ی دوم : نسبت به ساعت و پلاک خودرو ها و شماره هایی که سر راه شما قرار میگیرن حساسیت به خرج ندین ، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند ، به عنوان مثال زمانی که میخوایم کار مهم و خیری را انجام بدیم ندای درونی به ما میگه که به ساعت خودت نگاه کن ، زمانی که به ساعت نگاه میکنیم به طور مثال : تکرار اعداد ۱۲:۱۲ رو شاهد هستیم ، زمانی که کار رو به پایان میرسونیم باز ندای درونی یا حس ششم به ما میگه که به ساعت نگاه کن و اون لحظه هست که تکرار اعداد ۰۱:۰۱ رو شاهد هستیم . این یعنی پیام درست از فرشتگان ، نه اینکه هر دقیقه به ساعت نگاه کنیم و هر تکرار اعداد را پیامی برای خود بدانیم .

ناگفته نمونه که هر عدد برای خودش دارای معنی خاص هست ، اما معانی این اعداد چه هستند ؟

برای دریافت جزوه معانی تکرار اعداد به کتاب خانه سرزمین های دور مراجعه کنید یا فایل زیر را دانلود کنید. مطمئن هستم زمانی تکرار اعداد توجه شما رو به خودش جلب میکنه ، پس دانلود این فایل رو از دست ندید .

دانلود جزوه : پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان نسخه کامل

نتیجه گیری :

همه چیز از درون انسان سرچشمه میگیره ، چون راه رسیدن به افلاک و شناخت خود از طریق خود شناسی امکان پذیره و خود شناسی جدا از درون شناسی نیست . هدف از افرینش ما انسان ها رسیدن به کمال بوده و ما اشرف مخلوقات هستیم و توانا ، فرشتگان برای راهنمایی ما همیشه حاضر و ناظر هستند ، اما این به درک و اعتقاد قلبی ما بر خواهد گشت که این موضوع رو بپذیریم و یا نه ، بی دلیل اون رو رَد کنیم . اگر روشهای بالا رو انجام بدید ، و راز توجه کردن رو از یاد نبرید ، به طور حتم شما نیز الهامات و پیام های فرشتگان و خداوند رو در زندگی خودتون دریافت خواهید کرد .

همچنین عزیزانی که بخش های طرحی نو در اندازیم رو مطالعه کردند و دارند با اون افکار زندگی خودشون رو پیش میبرند ، میتونند از این پست برای دریافت الهامات الهی استفاده کنند تا تجربه ای تازه و ناب رو کسب کنند . امید که این پست نیز ذره ای به دانش معنوی شما دوستان اضافه کرده باشه … پاسخ گوی سوالات و نظرات شما عزیزان در قسمت دیدگاه ها خواهیم بود .

 

با هم نگاهی به معانی این اعداد میندازیم :

۰۰۰ : یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.
۰ : پروردگار با شما سخن میگوید ، هنگامی که عدد صفر را می بینید ، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بینهایت در بیکرانه عالم دارد ، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست . با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید .
۱ : مثبت بمانید ، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است ، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید . تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید .
۲ : همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت . ایمان قوی دارید ، خصوصا مواقعی که احساس امیدوارانه در درون ، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند . هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید ، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند .
۳ : اساتید مقرب شما را یاری می رسانند ، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است .
۴ : فرشتگان در کنار شما هستند ، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند .
۵ : تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است ، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است .
۶ : در باره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی ، نگران و آزرده نباشید ، نگرانی ها تحت تاثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند ، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید ،می توانند پاسخگوی نجواهایش شما باشند .
۷ : شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت ! عدد ۷ نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید .
۸ : عدد ۸ نشانه ای فراوانی و کامیابی است ، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸)
این عدد هست وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت ، فرصت ، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست . خصوصا در ارتباط با رسالت شما در زندگی .
۹ : درست همین لحظه ، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل میشود ، دست به کار شوید . عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید . تاخیر نکنید ، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت است ، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع می شوند .
۱۰ : این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود ، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید ، چرا که طرز فکر شما عاملی تاثیر گذار بر نتایج حاصله است .
۱۱ : مثبت بنگرید ، افکار شما در به سرعت در حال تحقق هستند ، بنا بر این چنانچه میخواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید ، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان ، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید .
۱۲ : درباره آینده مثبت نگر باشید ، هر آنچه که در باره آن می اندیشید ، برا آینده شما تاثیر گذار است ، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست ، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند .
۱۳ : اساتید مقرب ، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند ، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مونث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند .
۱۴ : با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای بر خورداری از بینشی مثبت یاری نمایند ، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود .
۱۵ : در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر میکنید ، مثبت نگر باشید . افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند .
۱۶ : کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت میکنید و بدان فکر میکنید به سوی شما جذب می نماید ، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید .
۱۷ : فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید ، تحسین می نمایند . ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده ایت ، جرا که افکار صادقانه شما محقق میشوند ، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید ، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید .
۱۸ : افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بیاندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تامین میشود ، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند ، بنابراین از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید ، خصوصا زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید .
۱۹ : این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید . فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید . مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید .
۲۰ : شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید ، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید . از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند . ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد .
۲۱ : خود بینی شما قطعا تضمین شده است ، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند . شما میتوانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند ، آن ها را یاری نمایید .
۲۲ : فرشتگان میتوانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند ، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوا در شرف اتمام است ، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید ، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است : ایمان قوی دار .
۲۳ : شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید ، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که میتواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند . ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید ، مطمئنا بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید .
۲۴ : هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید . فرشتگان از نیروی معجزه گر ایمان و یقین آگاهند ، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند .
۳۳ : شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید ، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند ، صحبت با آن ها را ادامه دهید ، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند .
۴۴ : فرشتگان در این لحظه آسایش ، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند . از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونیتان گوش فرا دهید .
۵۵ : این زمان دوره ای انتقالی جهت : بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن . به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد .
۶۶ : هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی ، استرس یا ترس هستید ، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند ، بسیار مشکل میشود ، این توالی پیامی برای شماست ، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید ، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند ، گشوده باشید .
۷۷ : اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید ، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است .
۸۸ : این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابطه با مسایل مالی شماست ، اعمال ، نیایش ها ، تصورات و تاکیدات شما تاثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند ، برای دریفات آن ها گشوده باشید .
۹۹ : این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد ، که میگوید : در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید ، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید ، یاریگر شما باشند .

۱۰۱ : این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است ، تو گام زمینی خود را بردار ، بگذار خداوند تو را همراهی کند ، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش میروند .
   ۱۱۱ : به دقت مراقب افکارتان باشید، و اطمینان داشته باشید که فقط درباره آنچه که می خواهید بیندیشید، نه در مورد آنچه که نمی خواهید. این رشته علامت این است که دروازه ای به سوی فرصتها باز خواهد شد، و افکار شما به تحقق خواهد پیوست. ۱۱۱ همانند درخشش نور فلاش دوربین عکاسی خواهد بود. به معنای آنکه هستی یک تصویر آنی از افکار شما را به تحقق خواهد رساند. آیا شما از آنچه که هستی در این لحظه از افکار شما تصویر خواهد نمود راضی هستید؟ اگر نه، افکار خود را تصحیح کنید( اگر در نظارت و کنترل افکار خود دچار مشکل هستید، از فرشتگان خود درخواست کنید که در این راه به شما کمک کنند(

۱۲۳ : با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید ، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند .
۲۰۲ : پروردگار یاری گر شماست تا ایمان خود را تعالی بخشید ، زیرا با ایمان همه چیز ممکن میشود.
: ۲۲۲ ایده هایی که به تازگی پرورش داده اید در حال تبدیل به واقعیت هستند. آنها را رشد دهید و بزودی آنها از خاک سر بر آورده و شما شاهد تحقق آنها خواهید بود. به بیانی دیگر، شما ۵ دقیقه تا معجزه فاصله دارید پس بیکار ننشینید. رویاهای شما در حال تحقق هستند پس به بهترین وجه تلاش کنید. افکار و کلام مثبت را ادامه داده و تجسم رویاهای خویش را ادامه دهید.
۲۳۴ : شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید ، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند .
۳۰۳ : پروردگار و اساتید مقرب نیایش شما را شنیده و پاسخ داده اند .
: ۳۳۳ اساتید برتر در جوار شما هستند و می خواهند که شما بدانید که یاری، عشق و همراهی آنها را دارید. اساتید برتر خود را بخوانید، به خصوص در مواقعی که الگوهای عدد ۳ را می بینید. برخی از معروفترین اساتید برتر عبارتند از عیسی(ع)، موسی(ع)،حضرت مریم .
۳۲۱ : تمام توجه خود را به اساتید مقرب بدهید ، مانند عرفا ، مسیح و … و انها تمام ترس و نگرانی های شما را با یقین و ایمان جایگزین خواهند کرد .
۳۴۵ : ملکوت و آسمان ها شما را یاری میکنند تا تغییرات مثبت و بسیار مورد نیاز زندگیتان را خلق کنید .
۴۰۴ : شما توجه به فرشتگان را در مرکز اگاهیتان قرار داده اید که این امر صلحی درونی را برای شما و هر انچه آرزو دارید به ارمغان آورده است ، از آن ها در خواست نمایید به هر شکل ممکن که دوست دارید شما را یاری نمایند .
: ۴۴۴فرشتگان شما را احاطه نموده اند و شما را با عشق و یاری خود در بر گرفته اند. نگران نباشید زیرا یاری فرشتگان در جوار شماست.
۴۳۲ : باور داشته باشید که رهنمود های ملکوتی و قابل اطمینان از فرشتگان و اساتید مقربتان را کاملا دریافت مینمایید ، این رهنمود ها ممکن است در قالب احساس ، ایده ، تصویر و یا یک نشانه باشند .
۴۵۶ : هر گونه نگرانی و اندوه و درباره تغییراتی که مد نظرتان است یا تغییراتی که ایجاد نموده اید را به فرشتگان وا گذارید ، این تغییرات برکت های عظیمی با خودشان به ارمغان می آورند .
۵۰۵ : از زمانیکه شما پروردگار و معنویت را محور زندگی خود قرار داده اید همه چیز برای شما دگرگون شده است ، باور داشته باشید و اگاه باشید که این تغییرات پاسخی برای نجواهای قلبی شما بوده اند .

: ۵۵۵کمربندها راببندید، زیرا تغییری عمده در زندگی شما در راه است. این تغییر نباید تغییری مثبت یا منفی بنظر آید، زیرا همه تغییرات بخشی طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخی به دعاهای شما باشد؛ پس به تجسم و احساس خود در قرار گرفتن در صلح و آرامش ادامه دهید.
۵۴۳ : فرشتکان مقرب و اساتید مقرب در حال پاسخ گویی به در خواست های شما هستند و زندگی شما روز به روز پیشرفت خواهد داشت .
۵۶۷ : تغییراتی که آن ها را مد نظر قرار داده اید یا ایجاد نموده اید ، ایده های بسیار عالی هستند ، که به شما کمک میکنند از فشار های زندگی رها شوید .
۶۰۶ : در صورتی که پروردگار و معنویت را محور زندکی خودتان قرار دهید ، همه چیز تحت شعاع آن قرار میگیرد .
: ۶۶۶هم اکنون افکار شما از تعادل خارج شده اند و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اند. این رشته اعداد از شما می خواهد که افکار خود را بین ملکوت و زمین متعادل کنید. همانند موعظه های بزرگان دینی، فرشتگان از شما می خواهند که روی روح خود و خدمت رساندن به دیگران تمرکز نمایید، و بدانید که نیازهای مادی و احساسی شما خودبخود بعنوان نتیجه این کار برآورده خواهد شد.
۶۵۴ : فرشتگان شما را هنگامی که در جهت ارتقای زندگی قدم بر میدارید هدایت میکنند .
۶۷۸ : پیشرفت های عظیم مالی دقیقا در این لحظه در حال رخ دادن هستند .
۷۰۷ : خرد الهی شما را به راه های حق و دردست هدایت می نماید ، با یقین و اعتماد به پیش روید .
: ۷۷۷ فرشتگان برای شما دست می زنند، تبریک می گوییم؛ کار شما روی غلتک افتاده است! به کار خوب خود ادامه داده و بدانید که آرزوی شما برآورده شده است. این یک نشانه شدیدا مثبت بوده و به معنای این است که باید انتظار معجزات بیشتری را داشته باشید.
۷۶۵ : تغییراتی که خلق نموده اید ، یا در صدد ایجاد آن ها هستید ، شما را در مسیری صحیح در جهت فرو نشاندن استرس ها و افزایش رضایت درونی قرار می دهند .
۷۸۹ : به حرکت در مسیری که در رابطه با زندگی خود ، راه معنوی خود ، و رسالت الهی است ادامه دهید ، شما در تمام طول مسیر کاملا تحت حمایت و پشتیبانی قرار میگیرید .
۸۰۸ : هر آنچه که نیاز دارید به وفور برای شما تامین میشود ، برای دریافت تمام خیر و نیکی که خالقتان هم اکنون به شما سوی شما ارزانی داشته است ، گشوده باشید ، این فراوانی از روش های گوناگونی به شما میرسند ،که ایده های نو ، فرصت ها و یا پیشنهاداتی برای یاری شما از آن جمله اند ، بدان ها توجه نموده و از پاسخی که از نیایش های خود دریافت نموده اید ، پیروی نمایید .
: ۸۸۸ یک مرحله از زندگی شما به پایان خود نزدیک می گردد، و این به منزله هشداری برای تدارک این اتفاق می باشد. این رشته عددی می تواند به معنای پایان یافتن یک دوره احساسی، شغلی یا رابطه ای باشد. همچنین به این معناست که در انتهای دالانی که حرکت می کنید نور امیدی دیده می شود. به علاوه، این پیام را دارد که :”محصول آماده و چیده شده است، در برداشتن و لذت بردن از آن درنگ نکنید”. به بیانی دیگر، در حرکت و بهره مند شدن از حاصل دسترنج خویش تعلل ننمایید!
۸۷۶ : شما گام های صحیحی برای رسیدن به این اطمینان که به تمام نیاز های مادی و مالیتان دست خواهید یافت برداشته اید .
۹۰۹ : تمام تمرکز خود را در زندگی بر خدمت در راه عشق الهی قرار دهید ، آن را درخواست نمایید و از رهنمود هایی که در مسیر زندگی خود می نمایید پیروی کنید .
۹۸۷ : شما در ارتباط با مسایل روحی ، زندگی و کارهایتان در مسیر صحیح قرار گرفته اید ، بنا بر این اعمال نیک خود را ادامه دهید .
: ۹۹۹ اتمام کار. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شخصی یا اجتماعی شما فرا رسیده است. همچنین، این پیامی به جویندگان روشنایی یا لایت ورکرهایی است که درگیر شفا دادن زمین هستند و به این مفهوم که:”به کار بپردازید زیرا مادر زمین هم اکنون به شما نیاز دارد”
دوستان عزیز ، این مقاله پیش زمینه ای بود تا شما با مبحث پیام هایی از فرشتگان آشنا بشید . اگر به ارقام دیگری بر خورد کردید میتونید با کنار هم قرار دادن معانی اعداد به معنی اون ها پی ببرید . به عنوان مثل برای یافتن معنی عدد ۱۵۷ معنی اعداد ۱ و ۵ و ۷ رو در کنار یکدیگر قرار بدید و به یک جمع بندی از اون ارقام برسید .
دیدن پر در اتاق کار ، دیدن پروانه ها و شاپرک ها در منزل هم میتونن پیام هایی از فرشتگان باشند اگر و تنها اگر این روند در مورد موضوعی خاص به کرار اتفاق بیفته .

 

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1 

شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه(۶۲۷)

  1. سلام اقا شهاب چند روزیست یه نفر من رو با صدای بلند در خواب صدا میکند و من باجدیت از خواب میپرم و فکر میکنم طرف نزدیک من است ومن رو صدا میکنه البته گاهی با صدای پدرم که بلند نام مرا فریاد میزند و گاهی با صدای دایی و حتی با صداهای اشنایان دیگر ومن با تپش قلب از خواب بیدار میشوم و به دنبال صدا میگردم ول خوب کسی نیست فقط صداست که من رو از خواب بیدار میکند ایا این هم میتواند یک پیام باشد؟

    1. سلام به شما نسرین عزیز. تو نسبت به خواسته ای که داری، چیزی که میخوای و جیزی که میشنوی بهتر شناخت داری، از نظر من موضوع مهمی هست و یک نشانه برای تو.حتما بهش توجه کن و درست عمل کن.

  2. ممنون آقا شهاب تقریبا همه مطالب شما رو خوندم اون کتابها رو هم حتما میخونم.

  3. سلام آقا شهاب ممنون از جوابتان من از ارتفاع نمیترسم و با اون دوستم هیچ وقت حتی قهر هم نکردیم.من راجع معنویات خیلی مطالب خوندم ولی شما بگید از کجا شروع کنم.یه برنامه ای هست نگاه میکنم خیلی تاثیر داشته دوست دارم من قبلا خیلی نمازهامو سر وقت میخواندم خیلی دعا میکردم هر چی آرزوم بود از خدا میخواستم ولی بعدا تو این برنامه این طور برداشت کردم که اصلا من و خدا دو موجود جدا از هم نیستیم این بازی ذهن هست که یه خدای ذهنی ساخته که جدا از منه و من احتیاجات رو از اون میخوام بلکه خدا و انسان یکی هست و نمیشه خدا رو با ذهن شناخت خدا باید در انسان زنده شود کمی صحبت های برنامه برام سنگین هست میدونم باید بیشتر تکرار بشه تا بهتر بفهمم ولی از وقتی اینو فهمیدم دیگه دعا نمیکنم احساس میکنم شور سابق رو تو نمازم ندارم نماز رو برای برآورده شدن نیاز هام میخواندم یه جوری گیج شدم من ۳۱سالمه الان میبینم تمام برداشت های من از خدا یه جور دیگه بود بعد آدم هر چی رو دوست داشته باشه اون چیز مانع رسیدن فرد به خدا میشه و زندگی هم میخواد اون چیزی رو از ما بگیره تا راه رسیدن به خدا هموار بشه خوب اینطوری که باید آدم آهنی باشیم و دیگه زندگی اصلا لذتی نداره بعدش قانون جذب و این قانون که به هر چی دل ببندیم زندگی میخواد از ما بگیره که متضاد هم میشن اگه میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون

    1. سلام به شما سمیرا عزیز.
      شما کمی موضوعات رو اشتباه متوجه شدی،
      خوندن جملات سنگین و یا کتاب های سنگین این مکافات ها رو هم داره، ما جمله ای رو میخونیم که درکی ازش نداریم، بعد میخوایم با فکر کردن اون جمله رو متوجه بشیم، در نتیجه اینطوری گیرپاچ میکنیم.
      شما برای اینکه بتونی خدا رو بشناسی، نیازی به تمرینات متافیزیک و یا کتاب های سنگین ندارین، مطالعه کتاب هایی همچون گفتگو با خدا و وصل با خدا، اثر نویسنده معروف نیل دونالد واش میتونه تمام سوالات شما به جواب برسونه، همچنین شما رو به مسیر اصلی برگردونه.
      شما برای رسیدن به اون چیزی که میخوای، باید زحمت خواندن این کتاب خوب رو به دوش خودتون بذارین. چون چند خط توضیح دادن من نمیتونه شما رو متقاعد کنه، همیچنین مطالب سایت هم میتونه برای شما مفید باشه. با خوندن هر پست به یک بینش خواهید رسید .

  4. سلام دوست گرامی مدتی هست که فکر چیزی دغدغه مهمی شده به خاطرش مراقبه می کنم یک روز که خیلی گرفته بودم در افکارم از خدا طلب کمک کردم در مسیر یک فندک پیدا کردم یه احساس عجیبی تو وجودم داشتم به مظر شما این می تونه پیامی باشه؟

    1. بسته به تعبیر شماست موون عزیز.
      اگر اون فندک جوابی برای سوال شما بوده و شما با دیدن اون پیامی رو دریافت کردین، میتونه باشه.
      چرا که نه …

    2. سلام دوستان عزیز من امروز متنهای شما رو خوندم و خیلی برام جالب بود. تقریبا یک هفته هست من اعداد مشابهی رو میبینم مثل ۱۱٫۱۱و۲۲٫۲۲و۲۰٫۲۰دیدن این اعداد حال من رو یه جوری کرده احساس عجیبی دارم البته اینو بگم مدتیِ من چیزی رو از خدا میخوام که رسیدن بهش برام ارزو شده با این حال دیدن این اعداد فکرمو مشغول کرده. احساسم اینه که کسی داره بامن ارتباط برقرار میکنه البته برای من خیلی وقتا پیش میاد که قبل از اینکه برنامه ای پیش بیاد من با ذهنم خبر دار میشم.برای خودم هم عجیبه ولی بهضی وقتا از ذهنم چیزی رد میشه و بعد از زمان کوتاهی من اون مسئله رو به چشم میبینم.حالا برای من سئواله ایا این اعداد هم خبر به من میدهند؟

      1. سلام به شما دوست عزیز، شما با خوندن پست پیام هایی از فرشتگان و نظراتش، باید به طور کامل متوجه شده باشید که این اعداد نشانه ای از فرشتگان هستند و ما رو به مسیر درست هدایت میکنند.
        لطفا پست رو یک بار، درست و با صبر بخونید تا جواب سوالات خودتون رو پیدا کنید.
        این اعداد شما رو به مسیر درست هدایت میکنند. خبری از آینده به ما نمی دهند.

  5. سلام من از چند ماه قبل خیلی دنبال مطالب معنوی بودم
    که سایت شما رو دیدم خیلی سوال داشتم ولی دیگه جواب نمیدادید الان خوشحالم باز فعال هستین .من خوابهام زیاد یادم نمیمونه از خواب بیدار میشم سعی میکنم یادم بیارم ولی بعضی ها یادم میاد چکار کنم یادم بیاد؟ تو اونهایی هم که یادم میاد خیلی خواب هواپیما و هلیکوپتر می‌بینم که اکثرا در حال سقوط هستن و من از زمین نگاه میکنم یا بعضا از اونجا به ما گلوله شلیک میکنن بعد یه دوستی داشتم که ده سالی هست ندیدمش خیلی تو خواب میبینمت آیا دلیلی دارن ؟ چرا در مورد اساتید رویا تو اینترنت چیزی نیست.خیلی ممنون از مطالب بسیار مفیدتون

    1. سلام به شما سمیرا عزیز.
      شما از ارتفاع میترسین ؟
      در مورد دوستی که در خواب می بینین. دو علت داره، یا چیزی بین شما و اون دوست بوده که حل و فصل نشده و یا بخشش هایی رو در مورد اون دوست انجام ندادین.
      و یا اینکه خواب ها برای شما با حضور اون دوست و خانه ی بچگی تداعی میشن که بتونین معنی خواب رو بهتر درک کنید.
      در مورد اساتید رویا، کسی که با اون ها ارتباط داشته باشه و یا اون ها رو به خوبی بشناسه و یا با روش کارشون به طور تجربی آشنا باشه، بسیار کمه.
      اکثرا به مباحث متافیزیک اشاره میکنن سایت ها.

  6. سلامی گرم تقدیم به دوستان. من بارها تجربه کردم که اگر از ته دل خواهان باشید بی درنگ و در اسرع وقت پاسخ شگفت انگیزی به طرزی معجزه آسا از عالم معنا دریافت میکنید. این پاسخ ممکنه یک جمله یا یک کلمه و حتی یک حرف یا یک عدد باشد، یا حتی به روش های دیگه…
    گاهی چنان تحت تأثیر قرار میگیرم که بی اراده اشک می ریزم. در این باره ذره ای شک به دلتون راه ندید، ایمان داشتن همه ی شرایط رو متفاوت میکنه…همیشه به یاد داشته باشید:
    هیچ چیز معجزه نیست، و همه چیز معجزه است!
    در این پارادوکس زیبا عبارت اول یعنی اتفاقات شگفت انگیز در وادی عشق روتین و عادی هستند نه یک امر خارق العاده؛ و عبارت دوم، یعنی دنیا جای شگفتی هاست!

  7. سلام من چندین ماه قبل سایتتون رو درست وقتی که دیگه
    جواب نمیدادین دیدم خیلی دنبال معنویات بودم و کلی سوال
    داشتم خوشحالم الان جواب میدید.میخواستم چن تا سوال بپرسم راجع به اساتید رویا من تو اینترنت چیزی پیدا نکردم
    بعدش من خواب هام زیاد یادم نمیتونه صبح هنوز بلند نشده سعی میکنم یادم بیارم چی می دیدم ولی کمی یادم میاد
    چکار کنم یادم باید بعد تو خواب هایی هم که یادم میمونه خیلی خواب هواپیما و هلیکوپتر میبینم که اکثرا در حال سقوط هستن بعضی وقتها هم گلوله به پایین شلیک میکنن اصلا هم از این فیلم جنگی ها نگاه نمیکنم که تحت تاثیر اونا باشه یه دوست قدیمی هم دارم که خیلی میبینم در حالیکه ۱۵سال هست که ندیدمش علت اینا چی میتونه باشه . خیلی ممنون از شما

    1. سلام، منم مثل توام همش خواب جنگ تو حرم اماما یا جاهای دیگه می بینم، همه حمله هوایی هستن… کسی اینجا اگه می دونه کمکمون کنه

  8. با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت تک تک حرف ها و مطالب قشنگتون .
    شهاب جان من یه سوال دیگه داشتم از حضورتون من بعد یه مدت که سعی کردم رو چاکر هام کار کنم الان یه مدت کوتاهییه تمرکز میکنم حالت شوک یا تلنگر مانند بم وارد میشه یا یه حسی تمام بدنمو میگیره ،چند روز پیش روی تلگرامه شما به اسم هایی برخوردم برای دعا اسم هاشونو گذاشته بودید من شروع به خوندن اسم هاشون کردم ولی وقتی اسم هرکدومشونو میخوندم یه انرژی عجیبی بم دست میداد هرکدوم هم باهم فرق میکرد بعضیارو انقدر اون حس درونم زیاد شد که نتونستم براشون دعا کنم ،… میخواستم بدونم این حس خاصیه؟ و ربطی به چاکر ها داره؟

    1. سلام به شما آیسان عزیز،
      شخصی که روی چاکراه های خودش کار میکنه، در اصل داره ارتباط و دریافت و ارسال خودش با محیط پیرامون رو باز تر میکنه.
      اشخاصی که انرژی کار هستن و یا چاکراه های خود رو فعال کردن.
      انرژی اشخاص رو دریافت میکنن.
      میتونن بفهمن سطح انرژی اشخاص چی هست، منفی هست و یا مثبت و یا …
      شما هم، این رو تجربه کردید. نخواهید که برای کسی انرژی بفرستید، نخواهید که دریافت کنید. بلکه فقط دعا کنید براشون. یک دعای خیر که سراسر از روشنایی باشه.
      سایت متعلق به شما و همه عزیزان سرزمین های دور هست . در پرسیدن سوالات کوتاهی نکنید. ما هستیم که جواب بدیم.

  9. سلام من وقتی این پست رو خوندم تازه متوجه شدم که من وقتی بچه بودم صداهای مختلفی میشنیدم اون موقع محکم گوشمو میگرفتم ولی بازم میشنیدمشون . الآنم گاهی دارم میخوابم وقتی به چیز خاصی فکر نمیکنم یک دفعه یه صدای خیلی واضحی مثل صحبت چند ثانیه ای میشنوم
    من این اعداد تکرار شدنی رو خیلی غیر ارادی با دیدن ساعت میبینم مثل هم یا برعکس از این به بعد بهشون توجه بیشتری میکنم
    در حال حاضر این چند روزه خوابام خیلی واضح شده

  10. سلام، شنیدن صدای اذان چ پیامی داره ؟ تقریبا یک ساعت بعد از اذان صبح.
    با تشکر

    1. همه ی این ها نشان از بیداری درون انسان ها داره. اینکه بتونیم صدای اذان رو بشنویم هم یکی از این موارد هست. با انجام مراقبه های سالم میتونید از حس رو در خود تقویت کنید و صدای فرشتگان و اساتید رو هم بشنوید زیبا عزیز.

    1. بله رویا عزیز. ادرس کانال تلگرام سرزمین های دور :
      @sarzaminhayedoor

  11. سلام آقا شهاب ، من اشراف کامل ب آسمان دارم و هیچ مانعی نیست ، این چندین سال ک ب ماه هر وقت میبینم سلام میدم همون ک تو صحیفه سجادی هست رو میخونم ، این بارم ک رفتم تو حیاط وضو بگیرم ماه رو دیدم ک کامل بود در حالی ک نهم ماه قمری بود و قائدتا نباید کامل باشه و تو این همه سال هیچ وقت ماه رو در این قسمت آسمان ندیدم در لحظه سلام برا یک ثانیه به ذهنم خورد چرا ماه اینطرف آسمان ولی دوباره فراموش کردم بعد سلام وضو گرفتم ک شاید یک یا دو دقیقه طول کشیددوباره خواستم نگاه کنم نبودش ، و فک نکنم در طول یک یا دو دقیقه ماه ناپدید بشه در حالی ک هنوز اذان صبح نشده بود.
    ی سوال دیگ هم داشتم چند وقت پیش خواب دیدم دو ماه در آسمان بود ک یکیشون از وسط دو نصف شد و هر تکه اش ب یک طرف رفت ی نصفش تقریبا ب طرف شمال شرق ی نصف دیگه اش ب طرف جنوب غربی اگ اشتباه نکنم،و از هم دور شدن طوری ک دیگ ندیدمشون و فقط یک ماه در آسمان موند .ب نظرتون معنی خاصی میده ؟؟؟

    1. سلام به شما زیبای عزیز.
      در مورد خواب دومت، اطلاعی ندارم،
      اما در مورد خواب اولت، انسان زمانی که از خواب بیدار میشه، چون ذهنی ارام و درونی بیدار داره، نگاهش و حسش معنوی و متفاوت هست.
      در رویاهای بسیاری که خودم هم شاهدش بودم، چندین ماه رو در آسمان دیدم و بسیار بسیار به زمین نزدیک بودن و نور طبیعی داشتن، که تعبیر این خواب رشد بینش و رتبه ی معنوی انسان هست، همین که ما جهان فیزیکی رو به شکل دیگری می بینیم که زیبا تر هست، خود نشان از تغییر نگرش ما و حضور این نگرش در درون ما داره که خوش آیند نیز هست.
      اما چرا بعد از نماز و یا بعد از وضو ماه ناپدید میشه ؟
      چون شما قبل از نماز به چشم دل به ماه نگاه میکنی و میدونی ماه هست، اما بعد از نماز میخوای اون رو با چشم ذهن ببینی که موفق نمیشی.
      به طور حتم ، نفس شما و ذهن شما هنوز در اتحاد با شما نیستند، زمانی که این اتحاد صورت بگیره تجربیات شما بیشتر و مداوم تر خواهد شد.

    2. سلام بانو زیبا،،
      میگم وقتی اون تصویر ماه رو دیدی دقیقا چه روزی یا چه ماهی بود؟؟
      به خاطر دارید؟
      وقتی ک ماه دونیم شد

  12. سلام ساقی و مهربانو جان ممنون از راهنماییتون ، من صدا گریه رو کاملا بیدارم میشنیدم ، اما شده در حالی ک داشته خوابم میبرده صدا شنیدم و حتی بعضی وقتا جوابشونو میدادم و از صدا خودم بیدار میشدم ولی فکر نکردم این چیز مهمی باشه ب نظرم برا همه اتفاق بیفته، من ذکر یونسیه رو ی مدت میگفتم صرفا ب این خاطر ک این ذکرو دوس داشتم و بم آرامش میداد ، اصلا هم از آثارش خبر نداشتم ک داره ، ی وقت احساس کردم درو دیوار دارن بم فشار میارن و موجوداتی منو نگاهمیکنن ترسیده بودم ب ی استاد تفسیر داشتم در میون گذاشتم گفت ذکر خاصی میگی گفتم فقط یونسیه گفت این حالات طبیعه اشکال نداره توجه نکن و ادامه بده ، اما حضورشون بیشتر میشد و من نرسیده بودم ک دیگ استاد گفت ادامه نده ، باید برا این کار راهنما داشته باشی ک نداری ، منم ترک کردم ، در مورد اعداد هم من اعتقادی ندارم شده من تو شبانهروز ۱۰ لی ۱۵ بار ساعت نگاه کردم کهر بار ی شماره بوده ک معنی خاصی نداشته شده ۲۲ یا ۱۳:۱۳ یا ۱۴:۴۵ و …ب نظرم این اتفاقی …..یا دیروز این شماره رو تو ی تکه کاغذ رو زمین دیدم ک کاملا بی معنی بود ۷۶۱۲۵

  13. سلام زیبای عزیز
    این صداهای تو خواب و بیداری اگه حس می کنی گوینده اون ها رو نمی شناسی
    ممکنه و احتمال اینم هست که صدای اجنه باشه
    اونا اسمت رو صدا می زنن و صدای خنده دسته جمعی میاد و یا صداهای دره و برهم انگار تو یه جا تعداد زیادی با هم در حال حرف زدن هستن
    اصلا نترس شنیدن این صداها تو خواب و بیداری یعنی نزدیک شدن به بیدار شدن در خواب و هوشیاری در رویا تو اینترنت و تو همین سایت در موردش بخون
    فقط همیشه حتما قبل از خواب آیه الکرسی یا هر ذکری که واقعا باور داری تو را حفظ می کنه بخون
    آیته الکرسی را با معنی بخون و مدام تو بیداری تکرار کن
    و فراموش نکن همه چی تحت کنترل خداست

  14. سلام بابت پست خوبتون سپاسگذارم..
    من چندین بار تمرین سکوت رو انجام دادم ولی اصلا تمرکز ندارم و حواسم پرت میشه وقتی با یه فایل صوتی مدیتیشن میکنم اینطور نیستم ولی هربار میخوام به صداهای اطرافم دقیق گوش کنم بیشتر از دوسه دقیقه نمیتونم بازم اینو بگم که وقتی با صدای مشخصی مراقبه میکنم میتونم تمرکز کنم ولی تمرین سکوتو نه.‌به نظر شما دلیلش چیه و باید چکار کنم؟؟
    سوال دومم اینه که میشه در طول روز دونوع مدیتیشن کار کرد مثلا من صبحها مدیتیشن جذب فراوانی رو انجام میدم و بعدازظهر ها جذب ارامش. ‌‌؟

    1. سلام به شما فاطمه عزیز، شما به همان طریقی که گرم میمونید ادامه بدید .
      هر مراقبه ای برای هر شخصی مفید نیست، اما اگر مراقبه هایی که انجام میدید آرامش بخش هست و تاثیر منفی نمیذاره ادامه بدید.
      اگر با دو مدیتیشن در روز راحت هستید، همون را ادامه بدید.
      خود من به شخصه در روز یک مراقبه بیشتر نمیتونم انجام بدم، باهام سازگار نیست. اما اگر برای شما هست انجامش بدید .

      1. با سلام
        در ادامه ی حرفهای شهاب جان و پیروی سوالی که فاطمه جان پرسیده بود بد ندیدم چیزی رو اضافه کنم .
        مراقبه ی سکوت با کاری که شما فاطمه ی عزیز ، از اون یاد کردید میدونیم که مجزا و جداست . در حقیقت شما در تمرینات ِ جذب ِ فراوانی ، تقریبا در حال ِ ایجاد ِ تجسم ِ خلاقی هستید که فراوانی رو به دنیاتون جذب میکنه ؛ اما در زمانی که مراقبه ی سکوت رو انجام میدید باعث میشید که دنیای ِ درون و بیرونتون شروع به پاکسازی کنه و پس از مدتی که برای هر فرد متفاوته ، دانش و آگاهی ِ الهی بر وجود ِ شما نقش ببنده ، بر اوضاع ِ افکار و روح و بدنتان مسلط تر شوید و به آرامش ِ درون برسید .
        کار ِ ذهنتون در برابر مراقبه ی سکوت همینه که در روزهای بخصوص اول ، باعث ِ تشویش ِ شما بشه تا به قول معروف شما رو وادار به بریدن کنه ! یعنی ذهنتون طوری شما رو آشفته میکنه که نتونید بنشینید و ادامه بدید ! کافی یه قبل از مراقبه ی سکوت خودتون رو با چیزی که اعتقاد دارید حفاظ ببندید و برای خیر و سلامتی تون دعا کنید ، از چند دقیقه ی کوتاه در روز شروع کنید و به آرامی اون زمان رو زیاد کنید . و این رو به یاد داشته باشید که مثل ِ یک ناظر ِ بی طرف به عمل و عکس العملهای ذهنی ، افکاری که میان و میرن و دردها یا خارشها و حالات ِ متفاوت ِجسمیتون نگاه کنید و به فکری نچسبید بلکه با بدنتون ارتباط برقرار کنید و با موضعی که داره بهتون نشونه ای میده باشید .
        اگر قسمت باشد در مورد مراقبه ای معمول و کارساز بحثی جداگانه خواهیم داشت .
        خیر پیش و در پناه حق
        جویا

  15. اقا شهاب ممنونم ک جوابمو دادی.امید دارم ک راهی که میرید خیرو برکتش ب زندگیتون بیشتر از پیش وارد بشه.من هم قلبم میگه اشاره به سال داره .ان شا الله هر چی خدا صلاح میبینه ب بهترین نحو انجام بشه.دعام کنید تو رو خدا.

    1. ان شاالله که همینطوره مهر بانو عزیز- منم حسم این رو میگه. مطابق با پیام هایی از فرشتگان عمل کنید.

  16. سلام آقا شهاب ،ببخشید من متوجه نشدم چی فرمودین ، یعنی چی ازش بگذرم ؟ یعنی چی ارتباطی ب گذشت من داره ؟؟ البته فقط سه روز بود و دیگ نشنیدم
    یه سوال دیگه هم داشتم شبها ک برا نماز بیدار میشم ماه رو میبینم ک کامل هست و در سمت غرب وجود دارد خیلی هم ب زمین نزدیک هست تقریبا نیم ساعت قبل اذان صبح ولی بعد وضو گرفتن میرم دوباره نگاش کنم ناپدید میشه، نمیدونم یعنی چی ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام به شما زیبا عزیز.
      اگر این تجربه سه روز بوده، یک چیز عادی هست، چیز مهمی نیست .
      شنیدن صداهای مختلف در سطحی از آگاهی طبیعی هست.
      اما دیدن ماه، خوب دقت کنید ببینید شاید در بعد از اذان، ماه به سمت دیگه ی خونه میره که شما نمی تونید ببینیدش، چون ماه در حال حرکت هست و این طبیعی هست.
      اما اگر اینگونه نیست و شما به کل آسمان اشراف دارید، اون وقت این تجربه معنی دیگه ای پیدا میکنه.
      خوب روی این مساله فکر کنید و جوابتون رو بهم بگید …

  17. میشه در مورد صداهایی که بین خواب و بیداری شنیده میشه هم اطلاعاتی بدید.من تقریبا هر شب این صداهارو میشنوم.صدای صحبت چند نفر.مردو زن با هم.گاهی خطاب ب من هم حرفایی میزنن که خوب نیست.بعد از شنیدن این صداها ب طرز بدی میبرم.مثله زمانی ک خواب ببینه ادم که از ی بلندی برت میشه.امیدوارم جواب سوالاتمو تو این سایت بگیرم..ممن.نم راهنماییم کنید.

    1. سلام به شما مهربانو عزیز، انسان ها نسبت به سطح آگاهی خود چیز هایی رو دریافت میکنن.
      شما در حال دریافت هستید، دریافت صوت های پیرامون ، و یا صحبت هایی که در مورد شما میشه ، و یا شنیدن صحبت دو انسان دیگر که در کیلومتر ها دور تر هستن.
      این ها رو در حد تجربه بدونین و درگیر این تجربیات نشین، بلکه بر این تجربیات، ناظر باشین، یک ناظر بی نظر. تا به سطح بالاتری از این تجربیات برسین. این ها رو مانند دیدن یک فیلم در نظر بگیرین، در اینده علت این تجربیات بر شما آشکار میشه.

      1. سلام
        وقت بخیر
        من میخوام عضو سایت شما شم اما نمیدونم چجوری ! طوری که هر زمان پستی و به اشتراک میذارید بدونم و بخونمشون

        1. سلام به شما ساناز عزیز. برای مسائل امنیتی این امکان رو غیر فعال کردیم
          شما میتونید با عضویت در کانال سرزمین های دور، عضوی از خانواده ما باشید و از اخبار سایت هم با خبر بشید.

  18. زیبای عزیز بهتره بی تفاوت از کناره این موضو نگذری.من رو هم از بچگیم صدا میزدن و همیشه تو گوشم وردهای عجیبو غریب بود که وسط این وردا اسمم گفته میشد.گاهی داد گاهی اروم.بی تفاوت بودن ب این مساله و زیاد جدی نگرفتنش منو وارد یه راه عجیبو غریب کرد ک امیدوارم سره هیچکس نیاد.لطفا از خدا کمک بخاه اون بهترین کمک رو بهت میکنه.فقط و فقط از خدا کمک بخاه متوسل ب هیچ کسی نشو.ب ذکرت ادامه بده و قران رو هم با صدایی که خودت بشنوی ختم کن.انشالله که برطرف بشه.

  19. سلام.ممنون بابت مطالب خوبتون.من از فرشته ها بابت یه مسله ای ک خیلی درگیرشم کمک خاستم و در کم تر ازبنج دقیقه دو بار عدد ۱۳۹۷ را ب صورت خیلی اتفاقی و نا خاسته مشاهده کردم.ایا خوده این عدد بیام خاصی داره؟یا ترکیب شمارهای یکو سه و نه و هفت میشه بیامه من؟ممنونمممم

    1. سلام به شما مهربانو عزیز، نظر من این هست که اشاره به سال ۱۳۹۷ داره، یعنی دو سال دیگر، اگر این نباشه، باید به یک جمع بندی از اعداد یک – سه – نه – هفت خواهد بود. اما نظر من روی اولی هست.
      اما

  20. سلام یعنی صدای گریه و زاری.فریاد و گریه ، با این گریه ها ی ما فرق داره شدتش خیلی بیشتر و قطع نمیشه ، من در واقعیت دیدم ی نفر ضجه میزنه خسته میشه و مدتی توقف میکنه اما این صدا ک من میشنوم بدون توقف است و انگار چندین نفرند

    1. این صدا میتونه ارتباطی با گذشته ی شما داشته باشه ؟ یا فوت شخصی ؟ این صدایی هست که شما میشنوید. کمی در موردش فکر کنید ، اگر به یاد نمیارید ازش بگذرید.
      معمولا این صداها در حالت خواب و بیداری شنیده میشه.

  21. سلام ، خسته نباشین ، من ب طور خیلی اتفاقی وارد این سایت شدم و بنظرم سایت جالبیه ،من یه مدت وقتی سرم رو بالش میزارم صدای مویه میشنوم، چن روزی هس ک ذکر ییونسیه هم میگم، میخواستم بدون چه معنی داره ؟ البته از وقتی گفتم ن این ممکنه گوشم ناراحتی داشته باشه دیگ نمیشنوم ، دکتر هم رفتم گوشم سالم بود.

    1. سلام به شما زیبا عزیز.
      صدای مویه میشنوم یعنی چی ؟ میشه این رو توضیح بدین ؟ مویه یعنی چی ؟

  22. سلام من شاید حدود به یک سال می شود که هر زمان که به طور ناخوداگاه و تصادفی به ساعت گوشیم یا ماشین نگاه میکنم اعداد مشابهی می بینم .اوایل خیلی خاص نبود ولی بعد۳-۴ ماه حساس شدم ولی دلیلی براش پیدا نکردم . چند سایت خارجی رو خوندم اما چیزی دستگیرم نشد و بعد چند ماه بی تقاوت شدم تا امروز صبح که ساعت ۰۸:۰۸ رو دیدم گفتم دوباره جستجوی فارسی کنم که سایت شما رو دیدم ….
    اعدادی که میبینم تمامی اعدادبه صورت مشابه اند مثل :
    ۰۴:۰۴ ۱۲:۱۲ ۰۱:۰۱ ۱۱:۱۱ و مشابه این ها ….. اوایل به صورت ۲۳:۳۲ و یا ۱۴:۴۱ هم بود . در واقع یک نظمی همیشه داشت…
    نمیدونم مسیله مهمی هست و یا حساسیت و توجه من ….
    ممنون میشم اگر موردی هست بهم بگین.
    روز خوش

    1. سلام به شما. ۱۹۲ کامنت در این زمینه بچه ها نوشتند و ما پاسخ دادیم، نظرات به اندازه ی خود پست با ارزش هستند. نظرات رو بخونید جواب تمام سوالات رو پیدا میکنید. شاد باشید.

  23. سلام شهاب گرامی.راستش حدود یکسال پیش یا قبلتر عدد میدیدم ولی توجهی نداشتم تا اینکه وقتی اتفاقی با قانون جذب آشنا شدم گشتم تاا دیدم برا خیلیا سوال بوده.بعد اینکه شروع کردم به تمرین و تکرار عبارات تاکیدی،نشونه های عددی بیشتر شد.اول عدد۳۳ و بعد که تفسیرشو توو همین فایل شما پیدا کردم از فرشته ها کمک خواستم و خیییلی جالبه که فرشته ها سریع جوابمو میدند.الان عدد ۱۱و۲۲و۳۳و۴۴و۵۵ رو میبینم و عدد ۲۲ خیییییلییییی زیاااااد تکرار میشه.تفسیرش قوی نگه داشتن ایمانه و خوش بین بودن و صبر کردن.در حالیکه در ظاهر اتفاق بدی در رابطه با موضوعی که مدنظرمه افتاده و منو بیقرار کرده ولی این نشونه بعد اون اتفاق بیشتر شده خیییلی.من نمیدونم باید چیکار کنم!!!خوشحال باشم برا دیدن این نشونه یا ناراحت و بیقرار برا اتفاقی که افتاده

    1. سلام به شما نفس عزیز، کاملا خوشحال باشید.
      و با اینکه اتفاق بدی افتاده دقیقا مطابق با آنچیزی که در پیام هایی از فرشتگان می بینید عمل کنید. یقین داشته باشید که اینگونه عمل کردن خیر هست.
      خود من هم به شخصه این اعداد رو زیاد می بینیم و تا حالا تماما درست بوده نتیجه هایی که برای من حاصل شده

      1. من خییلی با فرشته ها صحبت میکنم و خییلی جالبه که سریع جوابمو میدند.هرزمانی که نشونه خواستم برام نشونه های واضح میفرستند.جدیدا تصمیم گرفتم یه تغییری توو رفتارم ایجاد کنم و یه قولی دادم بخدا. خیلی جالبه که عدد۵۵ برام خیلی تکرار شد که تفسیرش دوره انتقالی جهت دور ریختن هرچه کهنگی و ورود به تازگی و نوشدنه.یاا در جواب بیقراری و نگرانیام دعوت به صبر و قوی نگهداشتن ایمانم شدم.حتی چندین بار تکرار میشه که فرشته ها هرلحظه آماده راهنمایی هستند.کلا خیلی فرشته های مهربونی اند.خیلی هوامو دارند.ولی جدای از اینا شما هم گفته ی فلورانس اسکاول شین رو قبول دارید که گاهی ممکنه ظاهر امر مخالف اونچیزی باشه که میخوایم اما نتیجه ش برابر میشه با رسیدن به خواسته مون؟

        1. سلام به شما نفس عزیز،
          بله ، این مورد امکان پذیره و برای خودم هم اتفاق افتاده.
          روی پیام هایی از فرشتگان و معنی اعداد خیلی روشن بین باشید، این اعداد در زندگی خود من، بی نهایت من رو کمک کردن .

            1. سلام.شهاب عزیز یه سوال دیگه ای که برام پیش اومده اینه که دیدن اعداد به هر شکلی و در هر موقعیتی میشه نشونه و پیام باشه؟؟مثلا من به جز اعدادی که روی ساعت دیجیتالم میبینم.اون عددا رو روو پلاک ماشین.روی لباس،حتی تعداد کامنتای رسیده بهم توو تلگرام یا تاریخی که شما این پست و گذاشتید همه ۲۲ رو بهم نشون دادند.البته اینو بگم که من قصد و نیتم رو از دیدن نشونه دائما بیان میکنم و بعدش پیامارو دریافت میکنم

              1. سلام به شما نفس عزیز. کلا بودن تکرار اعداد در زندگی ما خیلی خوبه.
                اما خود من به شخصه زمانی که درگیر کاری هستیم و یا مشکلی به وجود میاد و یا به جایی میخوام برم، از این تکرار اعداد پیام ها رو دریافت میکنم و خیلی کمکم میکنه.
                مخصوصا زمان هایی که درگیر یک موضوعی میشم، مدام مشاهده میکنم.
                این ها همه چراغ های هدایت کننده هستند، لحظه لحظه زندگی ما مهمه، ما باید به یک هدف بزرگ برسیم. و فرشتگان همیشه حضور خواهند داشت.

                1. سلام شهاب عزیز.من تفسیر عدد ۵۵ رو از توی فایل خوندم.یکی از اعدادی که در کنار عدد ۲۲ و ۴۴خیلی برام تکرار میشه این مدت عدد۵۵هست.منتها تفسیرشو خووب متوجه نمیشم.منظور از دور ریختن هرچه کهنگی یعنی چی میتونه باشه؟؟عدد ۲۲ صبر و خوش بین بودن و ازم میخواد و عدد ۵۵ دور ریختن هرچه کهنگی.این کهنگی رو میشه رفتار اشتباه گذشته
                  فرض کرد و اینکه تصمیم گرفتم رفتارمو تغییر بدم؟؟

                  1. سلام نفس عزیز.
                    کهنگی یعنی رها کردن هر چه در گذشته بوده .
                    به عنوان مثال اگر در گذشته مشکلاتی بوده، بدی هایی بوده، درد هایی بوده، اون ها رو فراموش نکن، رها کن، فکر نکن اینده هم اینگونه هست و یا زندگی تو با درد گره خورده، اصلا اینطوری نیست، بلکه حال رو ببین و خوش بین باش و تلاش کن و برای رسیدن به نتایج صبر پیشه کن.

                    1. خیییلی ممنونم ازتون.ازینکه خیلی سریع جواب میدید هم خیلی ممنون

  24. سلام شهاب عزیز سلام
    در مورد فرشتگان اطلاعات جمع میکردم که به سایت شما برخوردم.وظیفه خود دیدم ازشما برای پاسخگویی وراهنمایی دقیق و کاملتون تشکر و قدردانی کنم.برکت باشد.

  25. سلام. من ممنون از مطالب جالبتون.من میخواستم بدونم عطسه کردن ی پیغام از طرف خدا برای صبر کردنه؟این اتفاق بارها برای من افتاده که وقتی به صبرم اعتنا نکردم اون کار به سرانجام نرسیده ولی تو سایت های دیگه خوندم ک نباید اعتنا کرد و اینا خرافاته؟

    1. با سلام
      این مهم است که شما از این مورد ، چه برداشتی دارید ؟ اگر از درون بر این معتقدید که عطسه نشاندهنده ی توقف و تعمق در کاریست ، پس آن را به کار بندید و اگر بر خلاف ِ این دریافتی دارید ، به آن توجه نکنید . و باز این مهم است که دریافتهای درونیتان را برای دیگران با آب و تاب تعریف نکنید ! این دریافتها فقط مخصوص ِ شماست و ممکن است در دیگری و دنیایش هیچ تاثیری نداشته باشد ! به همین سادگی میتوان با نیروهای شهودی ارتباط برقرار کرد !
      خیر پیش
      جویا

  26. با سلام.۱دیدن زیاد قاصدک برای من اتفاق می افتد.در طول روزبیشتر و در شب کمتر.چه مفهومی میتواند داشته باشد؟آخه امکان نداره جایی نباشم و قاصدکی نبینم.۲خواب هایی که میبینم و به فراموشی سپرده میشوند و بعدها در آینده اتفاق می افتد.هنگامی که اتفاق می افتد میفهمم که یک روزی این موضوع یا اتفاق را قبلا در خواب دیدم.نمیدانم چه مفهومی دارد۳یا موردی دیگر مثلا یک خانواده به هر طریقی بمن برمیخورند حس میکنم یک روزی سرو کارم با انها می افتد اما زیاد طول میکشد و در اینده با انها اشنا میشم و شش دانگ که قبلا رابطه ای باهم نداشتیم./….خلاصه روزگارم در ارتباط با محیط اطرافم عجیب و غریب است

    1. سلام به شما امیر عزیز .
      دیدن قاصدک و یا پر در روز ، میتونه معنیش مانند همان معانی اعداد دیگر باشه ، حضور فرشتگان در کنار شما ، مثبت اندیش بودن شما و … باید ببینید در چه مواقعی قاصدک می بینید و بعد از دیدن قاصدک چه مشکلاتی از شما رفع میشه . اینطوری شما میتونید معنی دقیق قاصدک رو در مورد خودتون پیدا کنید . این به کنار .
      در مورد سوالاتی که در مورد خواب و رویا پرسیدی ، در وب سایت پست های مربوطه و نظراتشون رو که بخونی ، کامل به جوابت میرسه . پست هایی نظیر ورود به دنیای اسرار امیز خواب . اسرار رویاها و ….
      حق نگهدار شما

  27. سلام.اولین باره اینجا سر میزنم چون خیلی کنجکاو شده بودم از چیزی ک واسم اتفاق میفته اینکه چند سالی از این موضوع میگذره شاید باورش هم سخت باشه ولی همیشه این حس همراه من بود مثل این میمونه ک کسی کنارم باشه و منو از اتفاقات اینده با خبر میکنه کاملا هم دقیق این اتفاقها میفته ب این هم توجه کردم وقتی کسی رو ب شدت دوست داشته باشم از اون هم با خبر میشم این یک سالی هست ک ب تکرار اعداد توجه کردم واسم باور کردنی نبود لطفا واسم توضیح بدید مرسی

    1. سلام محمد عزیز ، شما خودتون همه چیز رو به درستی توضیح دادید ، با خوندن پست پیام هایی از فرشتگان هم که جواب اعداد رو به خوبی میتونید پیدا کنید . ما چی رو باید توضیح بدیم ؟ همیشه فرشتگانی در کنار انسان هستند . اما آن کسی که فکر میکنید در کنار شما بوده همیشه ، از نظر من خود واقعی و یا من حقیقی شما بوده نه کس دیگری .

      1. سلام اقا شهاب مرسی از پاسختون ولی این شیدن صدا واسه من عادی نیست چند بار این موضوع روواسه چند نفر توضیح دادم ولی اکثرا حتی باور نمیکردن یا اینکه از مشکل واحوال کسی با خبر میشدم وقتی بهش میگفتم باور نمیکرد میگفت شاید علم غیب داشته باشم چند ماه پیش بابت این موضوع از مادرم پرسید در جواب فقط بهم گفت اینو واسه کسی توضیح نده میشه ی راهنمایی بکنید نمیدونم این شنیدن صدا یا باخبر ردن من از اینده ب چه معناست اصلا چرا میشه این صدا رو شنید ولی نمیشه باهاش صحبت کرد

        1. محمد عزیز ، شما نباید این موضوع رو برای کسی تعریف کنید . چون یک الهام درونی هست ، این روند در ابتدا با دریافت الهاماتی از آینده شروع میشه ، یا در رویا و یا در بیداری .
          چرا این رو دریافت میکنید ؟ چون شرایط درونی شما به صورتی هست که لایق دریافت این الهامات شدید ، این الهامات برای شما هزاران معنی داره ، اینکه در جهان خدایی وجود داره ، انسان ها طبق اعمالشون آینده خودشون رو میسازن ، اینکه خود شما هم میتونی از آینده با خبر باشی ، اینکه انسان میتونه به مراتب بالاتر هم برسه . اینکه …..
          چه کاری باید انجام بدی ؟ به نظر من این ادراک های درونی خودت رو تقویت کن تا در آینده بتونی از این قابلیت ها برای کمک کردن به افراد استفاده کنی .
          به عنوان مثال ، در موردی امتحان کن ببین میتونی آینده ای که بهت خبر میدن رو تغییرش بدی ؟
          بعد ببین میتونی اون آینده رو به نحوی که میخوای درستش کنی ؟
          یا نه ، به همون شکل که دیده شده اتفاق میفته ؟ لطفا پیام های بعدی در ایمیل بهم بده . d_lands@yahoo.com

  28. سلام ممنونم به خاطر مطالب خوبتون .من در گذشته تمرینات معنوی خوبی داشتم وزمانی بود که ساعت ۴ صدای دلنوازی مرا به نام صدا میکردو مطالب کاملا روشن وواضحی را به صورت نوشته هایی روی مقوایی سفید روی دیوار نشانم میداد که مطالب کاملا واضح ومنطقی بودند وآن صدا مدام میگفت من در حضور توهستم ومن حس خیلی خوبی داشتم اما متاسفانه قدر ندانستم حالا دیگر ازآن صدای طنین انداز خبری نیست دلم برای آن صدای روشنگر تنگ شده چطور میتونم دوباره انرژی های خوب وآن حال عالی را باز یابی کنم؟

    1. سلام به شما مهربان عزیز ، در آن دوران چه شخصی بودید ؟ الان هم اگر مانند آن دوران بشید ، باز هم مشاهده خواهید کرد .
      افکار ذهنی به هم ریخته ، مشغله های فکری ، در فکر گذشته بودن ، از آینده نا امید بودن ، با خود قهر بودن ، خود را سرزنش کردن ، شاد نبودن ، مادی گرا بودن ، ارامش نداشتن ، عبادت نداشتن ، همه و همه تاثیر گذار هست ، شما برای تغییر قدم بر دارید ، همه چیزهایی که برای تعالی شما لازم هست به شما خواهد رسید .

  29. سلام , من همیشه وقتی با کسی که بهش زمانی علاقه داشتم , اس ام اس میدادم نا خودا گاه متوجه میشدم ساعت ۰۰:۰۰ است , همیشه این زمان رو میدیدم , برام همیشه عجیب بود , این به چه معناست ؟ ممنونم

    1. سلام به شما تنهای عزیز . اگر پست رو کامل مطالعه کنید ، معنی عدد ۰۰ رو خواهید یافت . معنی تجربه شما همانی است که در پست نوشته شده .

  30. سلااام. اقا شهاب.. بابت پستتوت ممنونم…من عاشق این هستم که صدای فرشته امو بشنومم.. تو طول روز خیییلی پیش میاد که باهاش حرف میزنم یا حتی دردودل میکنم.. اما یه مسیله ای هست اول اینکه خیلی شک میکنم ،وخیلی برای خودم دلیل میارم ،به نظرتون باید چکار کنم…
    دوم اینکه میشه برای تمرین سکوت فایل صوتی طبیعت رو گوش داد ،یعنی از این طریق میشه صدای فرشته امو بشنوم؟
    سوم هم اینکه ،این تمرین باعث فعال شدن چاکرای گوش میشه ؟!
    چهارم هم اگه تواین زمینه پیشرفت کردیم امکانش هست ندا های منفی هم بشنوی مثلا شیطان یا جن؟!پنجم؛

    1. سلام به شما خانم فاطمه ، شما اشتیاق بسیار دارید برای شنیدن این صدا ، اما این صدا زمانی شنیده میشه که شرایط به طور کامل فراهم باشه . شما ابتدا باید آگاهی معنوی خود رو بالا ببرید ، سپس باید به مطالبی که میخونید عمل کنید . شما خط به خط این وب سایت رو بلد باشید اما انجام ندید ، یعنی هیچ .
      پس ابتدا پست های مربوط به ذهن رو بخونید . سپس بدون طلب کردن چیزی ، بدون طلب کردن صدایی ، و فقط برای رشد معنوی و رشد درون ، سکوت رو ادامه بدید . اگر برای شنیدن صدای استاد مراقبه کنید ، چیزی نمیشنوید ، چون هدف شما ، تعالی نیست ، بلکه کسب هیجان هست . هدف باید رسیدن به تعالی باشه ، نه کسب تجربیات متافیریک ، خوب شدن برای کسب تجربیات متافیزیک ، مقام و منزلتی نداره . اهل دل شدن و با صفا شدن ، همه چیز رو در پی داره . با خوندن هر پست از وب سایت و انجام چیزهایی که یاد میگیرید ، یک قدم به خدا نزدیک تر خواهید شد .
      به این موضوع هم مشرف باشید : با مطالعه هر متنی از خدا ، با انجام هر عمل نیکی، بذر معنوی در درون شما بیشتر رشد میکنه ، اما تا مدت نا معلومی این بذر در خاک درون شما نهفته است و شاید شما فکر کنید که پیشرفتی نداشتید ، اما باید صبور باشید تا این دانه رشد کنه و از خاک بیرون بیاد ، آن زمان هست که اجر کارهای خود رو می بینید . پس در راه معنوی اول از هر چیزی صبور باشید .

  31. سلام,
    ببخشید من درست متوجه این نشونه از فرظتهها نمیشم,میشه کمک کنید متوجه شم؟؟
    من از فانون راز برای ازدواج باشخص موردنظرم استفاده میکنم,به فرشته هام نامه نمیدم,اما میخوام بدونم به جواب میرسم یا نه,اینجا میتونم از فرشته ها کمک بخوام که اگه …. ؟؟یا چی؟؟باید چی بگم ….. چیکار کنم؟؟؟

    1. با سلام

      با اجازتون ما این ایمیل رو کمی ویرایش شده ارسال کردیم و مطالبی که به عموم مربوط نمیشد از اون بیرون کشیدیم .
      شما اگر به کار و راهی که میرید ایمان ِ قلبی داشته باشید و بر طبق ِ قاعده ی قانون ِ جذب درخواستتون رو به کائنات اعلام کرده باشید و در وجودتون تصور ِ این رو داشته باشید که خواسته تون برآورده شده ، پس به مقصودتون میرسید ؛ اما از نحوه ی پرسیدن سوالتون ، تشویشی که در نوع ِ گفتارتون خوابیده و دنبال ِ راه گشتن برای دستیابی به هدفتون ، من که خرد کائنات رو ندارم ، متوجه شدم که به قانون جذب اونقدرا هم با ایمان دل نسپردید !
      در کارسازی ِ هدفی ، دل شاد بودن و مطمئن بودن از اینکه به اون مقصود میرسید ، و اینکه تجسم کنید با اون داشته دارید الان زندگی میکنید ، شرط ِ اصلی رو برای رسیدن به هدفتون توسط قانون جذب رو بازی میکنه .

      به هر شکل ، کمک گرفتن از فرشتگان رو میتونید از کتاب ” از دولت عشق ” نوشته ی پاندر ، یادبگیرید و به کار برید .

      پست تکنیک رهایی از احساسات نیز با روش ای اف تی ، کمک زیادی میتونه بهتون بکنه ، اما قبلش باید وقت بزارید و این تکنیک رو از سایت پیدا کنید و کاربردش رو یاد بگیرید و سناریوی موردنظرتون رو بسازید ؛ به مدت سه ماه ، با سناریویی کاربردی ، ازش استفاده کنید .

      خیر پیش
      جویا

  32. شهاب عزیز
    میشه اطلاعات دقیق کتاب مراقب مهربان رو بزاری برای مطالعه ممنون از مهرت

    1. http://www.vida2251.blogfa.com
      سلام به شما مونس عزیز . این سایت نویسنده این کتاب هست
      میتونید با مدیر این سایت از طریق نظرات وبلاگشون صحبت کنید و کتاب رو ازشون خریداری کنید .

  33. سلام دوستانم

    من ذهن استدلالگری ی دارم که پیام فرشتگان را به سختی دریافت می کنه و همه چی با شک و تردید نگاه می کنه

    چند روز پیش در زمانی که داشتم با خدا حرف میزدم یه قاصدک دیدم من بالای کوه بودم و باران نم نم می بارید از دیدن اون قاصدک حس خوبی بهم دست داد و با شک پرسیدم ممکنه این یه نشونه از خداوندم باشه ???
    اما در نهایت گفتم نه فقط باد اونو آورده
    فردای اون روزکنار یه آبشار کوچیک یه رنگین کمان دیدم که کسی جز من متوجه اون نشد و من کلی ذوق کردم و اینقدر خوشحالی کردم و گفتم از اینکه ابن رنگین کمان رو در آبشار به این کوچکی و ارتفاع کم دیدم که همه گفتند این که عجیب نیست و ما تو دوران کودکیم با شیلنگ آب رنگین کمان می ساختیم
    اما اصلا به عنوان یه نشونه بهش توجه نکردم

    شب در خواب دیدم به خواهر زادم گفتم دیدی این یه نشونه بود از طرف یه فرشته حالا آسمون نگاه کن واسه اینکه بهم نشون بده که یه نشونه بوده یه رنگین کمان خیلی بزرگ و روشن تو آسمان برام گذاشته تا کسی دیگه نگه با شیلنگ میشه رنگین کمان ساخت و این همون فرشته است که رنگین کمان کوچکه رو ساخته بود
    فرداشبش خواب پرواز قاصدک دیدم در ارتفاع کم و در اطراف خودم

    بعد صبح همون روز چند ساعت بعد از این خواب خواب دیدم دو تا پروانه با فاصله کمی یکی کمی جلوتر پرواز کردند
    اما وقتی دو پروانه بهم نزدیک شدند چیزی مثل کرونومتر شروع کرد به شمارش

    ۰۰۰:۰۰۰:۰۱۲
    اینجا که رسید من پا شدم که برم ازشون عکس بگیرم چون خیلی زیبا بودند کارهاشون هم برام جالب بود وگرنه هنوز اون دو رقم داشت بالاتر می رفت اما وقتی پا شدم یهو دیدم تو اتاق واقعیمم و چون محیط خواب عوض شد فهمیدم در حال خواب دیدنم و از هوشیاری بیدار شدم
    من داشتم فکر می کردم چند وقته اخیر پروانه که دیدم جفت بودند

    به نظرم اومد قاصدک رنگین کمان پروانه که همه در بیداری دیدم همون ها در فاصله سه روز برام تکرار شد البته در عالم خواب

    پس پیامی داره تکرار میشه برام که من متوجه اون پیام نمیشم

    مخصوصا اون اعداد نمی دونم چین زمانن یا چیز دیگه
    و چرا پروانه ها جفت هستند این مفهومش چیه

    اگه ممکنه در حد دانسته هاتون به من برای دریافت این پیام ها کمک کنید

    راستی اگه کتابی هست که با اون زبان نشانه ها و دریافت پیام خدا از طریق نشانه ها دارید که این چیزا رو بشه ازش فهمید لطفا برای دانلود بزارید و اگه ندارید لطفا کتاب و نویسنده ای که بتونه در این زمینه به من کمک کنه رو معرفی کنید

    سپاسگزارم

    1. با سلام
      دوست عزیز ، نشانه ها برای هر شخص با دریافت ِ خودشون در ارتباطه و دیگری نمیتونه به جای ِ شما ، بیان کننده ی شهود ِ درونیتون باشه .
      برخی معتقدند که اعداد ِ تکراری یا به قولی تکرار شدن ِ یک عدد ، نشانه ای از زبان ِ پیام گونه ی فرشتگانه ، اما بهترین دریافت دریافتی ایست که بسته به احساسی که از آن رویداد یا نما یا نشانه به شما رجوع میکند ، در بطن ِ خود ِ شما ترجمه ی آن بوجود آید ، زیرا هر کدام از ما برای دیدن ِ یک پروانه میتوانیم تصوراتی داشته باشیم ؛ یکی تعبیری مانند ِ دیدن ِ یک قاصدک که پیام آور از شخصی ایست ،در ذهنش میگذرد ؛ دیگری به یاد فصل ِ بهار و تازگی میافتد که نشانه ی بیدار شدن ِ انرژی های خفته در طبیعت (و با تعبیری خفته در آن شخص ) است ، پروانه را میبیند ؛ بعضی به دلشان میافتد که شادی و شور و شعفی به سراغشان میاید ؛ و برخی ممکن است با دیدن پروانه ی جفت ، به فکر ِ این بیفتند که به زودی از یک دوست و همقدم ، همدلی و خبری به آنها میرسد و … .
      عموما با دیدن ِ چیزی که ما را به یاد نشانه ها میاندازند ، اولین فکری که پس از آن به سراغمان میاید ، میتواند احساس ِ حقیقت گو باشد ، و این در صورتی ایست که فرد بر روی نیروهای شهودی ِ خود باز باشد و آنها را درک کند .
      در پناه حق
      جویا

  34. سلام آقا شهاب من به قانون جذب کاملا ایمان داشتم و دارم و همیشه هم نتیجه گرفتم اما هیچ وقت به فرشته ها حتی فکر هم نکرده بودم تا اینکه…
    من یه دختر عمو دارم که به نظرم خیلی خرافاتی بود و حرف هایی که میزد به نظرم چرت و پرت و عجیب بود مثلا گاهی میدیم با خودش حرف میزنه و از این جور چیزا زیاد ازش دیدم حدود یه سال پیش خواب دیدم که مثلن برا من خواستگار اومده البته خودم اینطور تو خواب برداشت کرده بودم وگرنه اصلا شبیه مجلس خواستگاری نبود حتی خواستگارم نبود فقط لحظه ی آخر دیدمش در حد یک جمله گفت من برای وارد شدن به اتاقم در نمیزنم!صدای خوبی داشت و پالتوی زرشکی تنش بود اما قیافش رو یادم نمیومد….من اینو برا دختر عموم تعریف کرده بودم…
    من این خواب رو به کل فراموش کردم اما الان که یک سال از اون قضیه میگذره یه عکسی رو دیدم که به نظرم خیییییلی آشنا بود…
    یه پسر با موهای سفید و قیافه ی خوبی داشت و پالتوی زرشکی!
    تا دیدمش احساس کردم که سالهاس میشناسمش!!و احساس کردم که واقعا دوسش دارم!!خیلی برام عجیب بود از شدت ذوقم عکس رو بردم نشونه دختر عموم دادم و گفتم فک کنم عاشق شدم! احساس میکنم که سالهاس اینو میشناسم خیلی آشناس ولی یادم نمیاد…اما یه دفه یاده خواب یه سال پیش افتادم این پسر همون بود!خوده خودش بود با همون پالتو!بدونه یه ذره تفاوت!البته اینم بگم که اون عکسی که دیدم عکس شخص خاصی نبود یه نقاشی بود….اون لحظه انقد شوکه شدم که اشکم دراومد ولی دختر عموم تعجب نکرد گفت شاید فرشته ت بوده!
    گفت یادته اون روز کلی تلاش کردم یه چیزی بهت بگم اما وسطاش بهم گفتی خرافی شدی؟ اونروز خواستم بهت بگم که یه شخصی رو همش تو خواب میبینم و حتی در بیداری کمک هاش رو احساس میکنم خواستم بهت بگم که باهام حرف میزنه من با گوشم نمیشنوم!اما باهام حرف میزنه!هوامو داره و من اسمش رو مسیح گذاشتم اون فرشته ی منه و رفت و کلی برگه آورد ریخت جلو دستم همه رو نامه نوشته بود برای مسیح!گاهی کمک خواسته بود گاهی درد و دل کرده بود گاهی تشکر….
    و من حیرت زده داشتم نگاش میکردم و برای اولین بار به نظرم این آدم خرافی نمیومد….
    گفتم ماله تو چه شکلیه؟گفت هیچ وقت ندیدم تو خواب میبینم اما یادم میره اما پسره…
    اون شب خواستم که اگه هست یه نشونی بهم بده و بیاد به خوابم.اون شب جدی جدی اومد به خوابم ولی من فردا گفتم شاید چون خیلی بهش فک کردم خوابشو دیدم این دلیل نمیشه…
    و یه نشونی دیگه خواستم و چند ساعت بعد یه پر قهوه ای پیدا کردم..!.وقتی پستاتون رو خوندم گفتم پس هست!منم فرشته دارم…دیدمش!و اون موقع انگار یکی بهم گفت به ساعت نگاه کن و من سریع نگاه کردم و ساعت۲:۳۴ دقیقه بود که معنیش میشه:شما هم پیمانان متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید،ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری می کنند!!!

    1. بله یگانه عزیز ، شما به درستی درک کردید و حس کردید و جواب رو هم از فرشتگان عزیز گرفتید .
      حالا برای اینکه با صحبت های همون عزیزی که فکر میکردید خرافی شده آشنا بشید . لطفا کنید در سایت ابتدا پست اساتید درون رو مطالعه کنید و سپس پست مقدمه ای بر گذار رو مطالعه کنید تا همه چیز برای شما روشن بشه .

  35. من تقریبا ۲۰ روز مانده به هفده ربیع الاول خواب دیدم یکی به من گفت ۱۷ ربیع الاول ولی هفدهم شد که مصادف با ولادت پیامبر بود ولی هیچ اتفاقی نیفتاد من فکر کردم اتفاق خوبی می افته

    1. باید میدیدید در اون روز چی از خدا خواسته بودید کبری عزیز . شاید شما دعایی کردید و اون پیام به شما گفته دعای خودت رو در روز ۱۷ هم تکرار کن

  36. شهاب عزیز سلام
    حدود سه هفته ای هست که در خصوص پیامهای فرشتگان در حال مطالعه هستم که به وبسایت خوب شما برخوردم.
    لازم به ذکر است که بسیار زیاد هم به خواب اعتقاد دارم و آن را زبان مکالمه خدا با انسان میدانم.
    در خصوص زبان فرشتگان هم در وبسایت شما و هم در وبسایتها مرتبط خارجی به وجود “پر” اشاره شده بود./

    با تشکر
    سوال من این است، دیدن قاصدک در زمانها و مکانهای نامتعارف چطور

    1. سلام به شما سپیده ی عزیز .
      اگر به خواب و رویا علاقه دارید پست های مرتبط با خواب رو که در وب سایت هست ، حتما مطالعه کنید .
      در مورد پیام هایی از فرشتگان، به حس درونی خودتون هم توجه کنید . اگر یقین دارید که وجود قاصدک در همچین مکانی نشانی از فرشتگان هست ، پس این رو بپذیرید . شاید دیدن یک پروانه زیبا، دیدن یک شهاب سنگ در آسمان در زمانی که به چیزی فکر میکنیم هم پیام هایی از فرشتگان هست . اما اینکه چه پیامی داره دیدن این نشانه ها ، چیزی هست که باید خودتون نسبت به اتفاق هایی که براتون میفته کشف کنید .

  37. مرسی از راهنماىیتون
    انشاالله
    دوستتون جویاهم یه روش رو گفتن ک چن روز دیگه قراره واسم کلماتی بذارن ک استفاده کنم.. ازهردوی شمادوستای خوبم ممنونم

    1. با سلام
      نرگس جان ، جملات مثبت ِ شما اینها هستند که میتوانید دائما ( حداقل به مدت سه تا هر چند ماه که نیاز باشد بسته به پذیرش روحیتان ) با خود دائما تکرار کنید یا بهتر اینه که در دور های پایانی ای اف تی ( از کتابخانه از روی سناریوی دردهای کهنه ،سناریوی ِ مخصوص ِ خودتون رو با توجه به پست ِ تکنیک رهایی از احساسات بسازید ) به عنوان ِ دورهای ِ نهایی ِ مثبت جملات ِ زیر رو بیان کنید ( حداقل سه ماه و روزی دو بار ) :
      – من مشتاق عوض شدن هستم ، من به خود اجازه ی تحولی نورانی را میدهم . شکر بر این بینش .
      – من با محبت و شادی میبینم . با عشق گذشته را به انتخاب ِ خود میبخشم و رها میکنم . من با عشق ِ بی قید و شرط ِ الهی باورهایم را رنگ میدهم و میبینم . شکر .
      – من با محبت و ملاطفت میبینم و به خود با دیده ی تحسین مینگرم . من خود را دوست دارم ، خود را با نرمی میبخشم و خود را و هر آنچه هستم باور دارم و به خود و تمامی قسمتهای وجودم که مورد آزار قرار گرفته ، عشق و نور هدیه میکنم تا با عشق الهی بهبود را هر لحظه بیشتر از پیش در خود جای دهد . من در پناه نیروهای ملکوتی ایمنم و شاکر بر این ایمنی .
      – زندگی جاودانی ایست و سرشار از شادمانی . من به خود اجازه میدهم تا این شادمانی را ببینم . من به پیشواز هر لحظه ی زندگی ِ شاد ِ خود میروم . من ایمنم و دنیایم را با شادی میسازم . شکر بر این گشایش .
      – اکنون مشتاقم که زیبایی و عظمت ِ حقیقی ام را ببینم . من مستحق و سزاوار ِ برکات الهی ام . شکر بر این استحقاق .
      – دیدن ایمن است و من به انتخاب ِ خود این امر را میپذیرم . من اجازه ی ورود ِ امنیت و زیبایی را به دنیای ِ درون و برونم میدهم . شکر .
      – مشتاقانه میبخشم و با دیده ی شفقت و تفاهم به زندگی نگاه میکنم . من اقتدار دنیای ِ نیکوی ِ خویشم . شکر بر این اقتدار ِ ملکوتی و نورانی .
      – من نیاز به کامل بودن و بی نقص بودن را رها میکنم زیرا بر این باورم که هر چیز با آرامش راه ِ تکامل ِ بی پایان ِ خود را میپوید و این زیباست که تکامل پایانی ندارد تا زمانی که در نهایت به خداوند ِ تکامل یافته برسیم . من عاشق بر بینشهای نیکو و باورهای زیبای نورانی ام هستم . من این نور را به اندازه ی توانم و با زیبایی و لطافت میبینم . گذشته ، حال و آینده ام همگی قابل پذیرش و زیبا هستند و من به راحتی و با آرامش تمامی درسهای زندگی ام را با مهر میپذیرم و بخشودنی ها را رها میکنم . من زیبا ، سالم ، هدایت شده به انوار الهی پیش میروم . اندیشه هایم زیبایند چون خود آنها را با آگاهی انتخاب میکنم ، من محفوظ با عشق ِ الهی ام . عشق تنها حقیقت است و من بر روی دیدن ِ آن با تمام ِ توان ِ وجودیم باز و گشوده ام . شکر بر این بینش .
      – من هدایت الهی را میپذیرم و همواره آسوده و ایمنم . میدانم که دنیایم زیبا و نیکوست . شکر .
      – من خود را در همین لحظه که هستم دوست دارم با عشقی بدون ِ قید و شرط . به روشنی میبینم که اکنون اینجا ایمنم چون خود انتخاب میکنم که هدایت الهی همواره و همیشه بر من مستولی باشد . شکر .
      – من آزادم و آزادانه به پیش میروم و مینگرم ، زیرا زندگی ابدیست و سرشار از شادمانی . من به خود اجازه میدهم که با محبت نگاه کنم ، با نگاهی آمیخته به عشق ِ الهی . من اقتدار دنیای خود هستم و خود دنیایم را با نیکی برمیگزینم .
      – من با همه ی کائنات و زندگی یگانه ام . دانستن و بالیدن به خود ، برایم ایمن است چون من فرزند محبوب ِ کائناتم ، من خلیفه ی خداوند بر زمینم و مقتدر بر شاد زیستنم . من خود و دیگران را میبخشم و الگوهای جدید ِ نورانی را برای دریافت ِ معجزات ِ الهی میپذیرم . شکر که ظرفیت ِ دریافت ِ معجزات را در خود هر لحظه بیش از پیش تقویت میکنم . من برگزیده ام تا سزاوار ِ دریافت ِ سلامتی و دیگر مواهب الهی باشم از هم اکنون تا همیشه و هر لحظه بیش از پیش بر این باور محکم و استوار میایستم . شکر بر نعمت ِ آگاهی بر احوال ِ خود .

      کتابهای راز ، قانون جذب ، شفای زندگی ، نیروی حال ، تمرین نیروی حال را حتما مطالعه کنید .

      خیر پیش
      جویا

  38. ممنون ک ج دادین
    قبلا بخاطرآب مروارید وتاری دید رفتم دکتر۶بارعمل کردم قبلش نزدیک بین بودم اماوقتی عمل کنم بجای اینکه خوب شم بدترم کردن کلا دیدمواز دس دادمو چشم رنگش عوض شه (آبی شد)ک دکترم گف برو دیگه نمیشه واست کاری بکنم..منم ک خیلی ناامید بودم گفتم بهتر دیگه نمیرم زیرتیغوجراحی..این شد ک تصمیم گرفتم برم مشهد رفتم ونشونهای دیدم اینقد امیدوارشدم مطمئن شدم خوب میشدم لطف آقا بودحسوحالم خوب شد..بدش ک برگشتم خونه رابطمم باخدابیشترکردم خیلی خوب بودخیلی..همش بخدا گفتم ۱جوری چشممو بم بده ک پروفسورم نتونه اونجورى خوبش کنه..بگیدچیشد؟!بد از۳،۴هفته با۱دکترخیلی معتبر آشناشدیم رفتم پیشش گف خیلیا مث تو بودن ازطریق طب سنتی خوب شدن اصلا نترس گف بت قول میدم ک خوب شی همون حرفی ک بخدا زدم بم گف ک ۱جوری خوبت میکنم ک پروفسورم نتونه اینکارو کنه کپ کردم فمیدم کار خدای عزیزمه خیلی خوشحال شدم..خداروشکرتا الان چشمم لکه آبیه کم شده وکمرنگ..۳ساله استفاده میکنم آدم از خدا دورشه دیربهدفش میرسه متاسفانه من ۱مدت خوبیاش یادم رف…حالا ازخدا خاستم کمکم کنه ک بهدفم برسم و بانیروی جذب ک فک کنم همی زیادشدن رابطه بنده باخداشه باشه رو بم معرفی کرد..میخام واقعا تلاش کنم ک معجزه بودبیادچون من دارم دارو هم استفاده میکنم دوسدارم نتیجه ى عالی بگیرم..ببخشیدسرتونو درد آوردم

    1. سلام به شما نرگس عزیز . ان شاالله که هر چه زود تر خوب بشید . برای اینکه بتونید بهتر حالات درونی خود رو بشناسید پست کوانتوم از دید انسان و جهان از دید کوانتوم رو مطالعه کنید تا بتونید با ساختار جسمی و معنوی خود آشنا بشید . همچنین پست های ذهن رو هم مطالعه کنید تا نا امید نشید .
      ما ها که دید طبیعی داریم نسبت به اطراف خود بی تفاوت هستیم ، و شما حس و حالی رو دارید که زیباست . انشاالله زود تر خوب بشید اگر این به صلاح شماست .

  39. سلام خدمت شمادوست عزیزخیلی لذت مىبرم از تجربهای ک داشتین من چند روزیه درگیرقانون جذبم وتازه کتاب رازو گرفتم وازخوندنش لذت میبرم راستش میخام ازطریق نیروی جذب وفرشتهای مهربونم چشممو درمان کنم وامروزصب اولین ناممو ب فرشتم نوشتم البته قبلش درخاس کردم ومراحلی روانجام دادم اماپر ی نشونه ای واسم نیومد_ممکنه طول بکشه ک واسم نشونه بفرستن؟؟چطورمیتونم مث شماراحت بافرشتهاصحبت کنمو نشونه بم بدن؟چطورمیتونم باورکنم ک الان چشمم سالمه با چ تمیریناتی لطفا راهنماییم کنید من ب این نیرو وفرشتهانیاز دارممن واقعا و ازته قلبم دوسدارم ازاین طریق معجزه بوجودبیارم لطفا کمکم کنید

    1. با سلام بر شما دوست عزیز
      در قانون جذب ، یا نامه نوشتن برای کائنات جهت به وقوع پیوستن ِ یک معجزه ، یا درخواست معجزه با روش ای اف تی ، ما معجزه را توسط پذیرش و جملات مثبتی که در زمان حال نوشته میشود به سمت خود میکشیم ولی راه ِ وقوع ِ این معجزه را باز میگذاریم . حال ممکن است چشم ِ شما حتی توسط پزشکی به معجزه ی شفا برسد . طی چند روز آینده برایتان جملات مثبتی را که میتوانید آنها را طی شبانه روز تکرار کنید و یا حتی در ای اف تی های خود به عنوان دورهای پایانی و دور ِ مثبت استفاده کنید ، مینویسم . مشکل چشم شما چیست ؟
      خیر پیش
      جویا

  40. باسلام خدمت شما. خیلی خوشحالم که امروز با این سایت اشنا شدم من بدون اطلاع به همه این موارد ذکر شده همیشه الهامات را به گونه ای دریافت میکردم که توضیحش خیلی طولانیست البته با کسی تا به حال در میان نگذاشتم چون احساس میکردم بگن که من خیالاتی هستم. چندی پیش در عالم رویا خیلی بهم تاکید شده که عدد ۱۱۲۳۶ یا۱۱۲۳۴ رو به هیچ عنوان فراموش نکنم خیلی سرچ کردم تا معنیش را بفهمم تا اینکه به سایت شما رسیدم میشه لطفا معنیش رو بگید چیست

    1. سلام به شما مهدیه خانم .
      برای اینکه معنیش رو بفهمید
      ۱۱ : مثبت بنگرید ، افکار شما در به سرعت در حال تحقق هستند ، بنا بر این چنانچه میخواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید ، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان ، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید .
      ۱۲۳ : با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید ، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند .
      ۲۳۴ : شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید ، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند .
      معانی این اعداد این ها هستند خانم مهدیه .
      اما برای اینکه به عمق هدایت شما به این سایت پی ببرید .
      لطفا برید و پست مقدمه ای بر گذار رو مطالعه کنید و بعد نتیجه گیری خودتون رو اعلام کنید . البته با دقت و خط به خط بخونید . شاد باشید .

  41. سلام ببخشیدمن دعایی کردم ک یک دفعه پرپرنده ای از اسمان جلوم افتاددلیلش چییه

    1. سلام حمید جان ، میشه اینگونه تعبیر کرد که پیام شما دریافت شده .

  42. خیلی سوال و جواب جالبی بود من هم تو این موضوع کنجکاو هستم خانوم جویای عزیز..البته جواب شما کنکجکاوترم کرد مشتاقم بیشتر بدونم…مرسی هستین

  43. یه سوال داشتم امکان داره بجای حرف زدن با فرشتگان اشتباهی با شیاطین و اجنه صحبت کنیم .ما از کجابدونیم با کی صحبت میکنیم؟

    1. شما ممکنه وقتی دارید از خدا چیزی میخوایید و نماز میخونید ، شیطان ثواب ِ شما رو برای ِ خودش برداره ؟ از کجا میفهمید در هنگام نماز خواندن ، به جای حرف زدن با خدا ، با شیطان در حال ِ مکالمه نیستید ؟

  44. با سلام. تو قسمت معنای اعداد,برای عدد ۲۱ گفته شده خودبینی شما قطعا تضمین شده است! منظور از خودبینی چیه؟ غرور و تکبر یا شناختن خود و خوداگاهی؟

    1. فرنوش جان در متن ِ این تعابیر نوشته شده : ” خوش بینی ” نه ” خود بینی ” !

    2. سلام به شما فرنوش عزیز ، خانم جویا صحیح میگن ، در متن نوشته شده خوش بینی ، اما در بعضی از ارقام هم این گفته رو داریم که خود بینی شما تضمین شده است … منظور از خود بینی غرور و تکبر نیست. منظور افکاری هست که برای حل مشکلاتتون دارین مرور میکنین و تصمیمی که دارین میگیرین هست . با تشکر از شما .

  45. با سلام،مرسی بخاطر مطالب قشنگتون،من دو سه باره تو واقعیت شب وقتی اتاقم تاریکه متوجه یه نور قرمز شدم،دفعه اول موقع نماز صبحم روی سجادم موقع رکوع یه نور نقطه ای قرمز جلو پام دیدم که اول گفتم شاید نور یکی از لوازم برقی اتاقم باشه اما نور اونا نبود،چند شب بعد سعی میکردم بخوابم نزدیک سقف و پنجره اتاقم دیدم و آخرین بار یه هاله نور قرمز دیدم که به سرعت مثل سایه روشن صورتی شد و محو شد،حالا نمیدونم دلیل این نور قرمزی که من دیدم چیه یعنی نور فرشته هاست؟همه جوانبم دقت کردم فکر نکنم نور خارجی یا لامپی باشه چون اتاقم کاملا تاریک و پرده ضخیمه،شما یه راهنمایی کنین منو لطفا

    1. با سلام

      زهرا جان همه چیز برای همه یک معنا رو نداره . به فرض اگر یک فرد مسن جرقه زدنهایی رو در چشمم ببینه باید به پزشک مراجعه کنه چون این نشانه های اولیه ی بیماری های چشمی یی نظیر ِ آب مرواریده ، درحالیکه اگر یک فرد که در حال مراقبه است چنین چیزی رو ببینه برای خودش ممکنه دلایلی بسیار متفاوت رو درک کنه . به هر حال نور قرمز مربوط به چاکرای ریشه است و اگر ریکی کار بودید ممکن بود در حال گرفتن ریکی یا کار با انوار الهی ایی نظیر دیپ رد ریکی ، این نورها برای شما به تجسم درمیومدن ولی اینکه چرا سر نماز این رنگ از انوار به چشمتون خورده چیزیست که به مرور ممکنه بر خودتون مشهود بشه . به هر حال همیشه برای خود محافظت از چیزی رو که بهش ایمان ِ قلبی دارید ( مانند ادعیه ی آسمانی ، ذکرهای مقدس و غیره ) داشته باشید و خودتون رو با ایمان به اونها بسپرید و خواهان این باشید که فرشتگان و خودبرترتون کمکتون کنن تا اگر میخواهید بر این مورد آگاهی پیدا کنید .

      خیر پیش
      جویا

  46. سلام خدمت شما ، امروز درجستجوی سایتی در مورد ندای درون و الهامات بودم که به مطلب عالی شما رسیدم ،و کامنتها رو بخشیشون رو خوندم ،
    آقای شهاب بزرگوار آیا امکانش ایمیلتون رو بذارید ، ؟
    خیلی خیلی ممنون میشم ،
    سپاس

  47. سلام ، من در تاریخ ۱۳۹۴/۴/۴ یه کاری شروع کردم میخوام بدونم این چه معنی داره خوبه ىا نه؟

    1. سلام به شما خانم لیلا ، جزوه ی پیام هایی از فرشتگان رو دانلود کنید ، مطالعه کنید و در حین کار اگر تکرار اعداد رو به طور اتفاقی مشاهده کردید ، معنیش رو بخونید و عینا انجام بدید .
      به طور حتم ۴/۴ معنی داره . هیچ چیزی در این دنیا الکی و اتفاقی نیست .

  48. وای چقد غلط املایی داشتم 😀 شرمنده… اره منظورم قانون جذب هسش تو قانون جذب میشه از موزیک استفاده کرد ولی سوالم اینه اگه بخوایم از فرشتگان پیام دریافت کنیم میشه ده دقه به موزیک مدیتیشن گوش داد؟ اخه اینجا گفتین سکوت باید باشه .سوال دومم اینه که میگن برای فرشته ها نامه بنویسین فعلایی تو جمله بکار ببریم باید چی باشه در زمان حال باشه مثلا بگیم مرسی که کمکم میکنی یا مرسی که کمکم کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدومش درسته. ممنون میشم ج بدین

    1. با سلام
      طرحی نو دراندازیم رو مطالعه کنید به جواب سوالهاتون میرسید .
      خیر پیش
      جویا

  49. سلام خوب هستین بابت مطالب بسیار خوبتون تشکر میکنم
    من نزدیکه یک ماهه با قنون جذی اشنا شدم و درمورد فرشتگان امروز چیزایی فهمیدم واقعا عالی بود برام من خودم مدیتیشنو انجام میدم روزی دوبار.برای پیام فرشتگان نمیشه با موزیک مخصوص مدیتیشن تمرکز کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. با سلام

      منظورتون قانون جذبه ؟ کلا منظورتون رو نتونستم درست درک کنم اما با موزیکهای ملایم ِ مدیتیشن و ریکی میتونید مدیتیشنها رو انجام بدید .

      خیر پیش
      جویا

  50. سلام خانوم جویا…ببخشید من میخواستم ببینم چرا به شخصه توانایی ارتباط برقرار کردنم با بعضی فرشتگان بیشتر از بعضی دیگر است? ایا این اتفاق ممکن است? که مثلا یک فرشته مقرب جواب مرا واضح تر و شفاف تر از دیگری بدهد?
    نکته دیگه اینکه میخواستم ببینم وظیفه فرشتگان نگهبان چیست و ایا با وجود فرشتگان مقرب و ابر فرشته ها این فرشته های نگهبان برای انها کار میکنند یا خیر…ممنونم

    1. با سلام

      دوست عزیز شما توان ارتباط با تمامی فرشتگان رو دارید ولی بر اساس کاری که فرشتگان ِ متفاوت انجام میدهند و شما در ضمیرناخودآگاهتان ، خواهان ِ موفقیت در آن زمینه های بخصوص هستید ، ممکن است بر دلتان بیفتد که بیشتر با فرشتگانی که در کارسازی ِ امورتان دخالت بیشتری دارند ارتباط ِ بیشتری برقرار کنید ؛ وگرنه تمامی فرشتگان برای هدف کمک به انسانها بدون هیچ قید و شرطی ( فقیر و غنی ، گناهکار و ثوابکار ، سالم و ناسالم … ) آماده اند و رحمتشان همانند رحمت ِ رب العالمین برای تمامی نوع بشر یکسان است تا آنها را به سمت نور و گشایش ِ ربانی بکشانند ؛ چه شما در زمان ِ ارتباط با فرشتگان این رابطه را درک کنید یا هنوز به مرحله ی درک ِ ارتعاشی ِ این مورد نرسیده باشید . این یکی از مواهب الهی ایست که در دایره ی قسمت ازلی به انسان داده شده ولی بعضا و گاها ، انسانهایی را میبینیم که به این دستاویز خود را متصل میکنند ؛ گرچه تنها لازمه ی برقراری این ارتباط ذهنا ، کتبا یا زبانا ، درخواست کمک گرفتن از فرشتگان است تا آنها اجازه ی ورود به دنیای ِ شما را برای ترمیم امور داشته باشند ، همین و بس! در کارسازی توسط ادعیه ی آسمانی به خصوص در اسلام ، بسیاری از دعاها با فراخوانی فرشتگان ِ ضامن ِ آن دعاهاست که شما را به درخواستتان تزدیک و نزدیکتر میکند .
      فرشتگان نگهبان را مانند رفیق راهتان در زندگی بدانید ، آنها در تمامی زمینه ها و رفع فشارها به شما کمک میکنند ولی با توانی که برابری با فرشتگان اعظم ِ الهی را نمیکند . فرشتگان بسیارند ، و فرشتگان اعظم ( که با نامهایی همانند ابرفرشتگان ، فرشتگان مقرب و… خوانده میشوند) بر گروهی از فرشتگان راهبری دارند و توانی بالا برای بهبود بخشیدن به اوضاع را .

      خیر پیش
      جویا

  51. سلام آیا برگ هم می تواند نشانی از فرشتگان باشد??البته نه در زیر درخت مثلا در خانه اگر اینطوریه مفهوم این پیام چیست مرسی

  52. سلام
    من از مدتی پیش اعداد تکراری خاصی رو می دیدم که تقریبا متوجه پیام اون ها میشدم اما چند وقتی هست که مدام اعداد آینه ای رو می بینم مثل
    ۱۲:۲۱
    ۱۳:۳۱
    ۲۳:۳۲
    و …
    منتها این بار معنی این پیام ها رو نمی فهمم. فکر می کنم منظور و هدفی از آینه ای بودن اون ها وجود داره. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دوست عزیز سلام ، برای یافتن این اعداد ، میتونید معنی رقم ۲۳ رو مطالعه کنید و سپس معنی رقم ۳ و ۲ رو به صورت جدا گانه مطالعه کنید و به یک جمع بندی برسونید . پیام در جمع بندی معنی این اعداد و پیام هایی که شما نیاز داری نهفته هست .

      1. با سلام
        آقای شهاب، من از طریق ایمیل درباره ی خواب هام با شما مکاتبه دارم، خواب هایى که درباره ی همسایه میبینم
        البته هنوز برای صحبت کردن درباره ی خواب هام با ایشون دو دل هستم، مخصوصا که این دو روز هیچ عکس العملی از ایشون ندیدم
        این چند وقت مدام یک سری اعداد برای من تکرار میشه، و از دیروز مدام با عدد ۹ مواجه شدم که تفسیرش رو در پستی که قرار دادید. خوندم
        ولی امروز یک اتفاق عجیبی افتاد، سرگرم کتاب خوندن بودم که بویی مثل بوی خاک بارون زده به مشامم رسید، از پنجره که نگاه کردم ماشین همسایه رو دیدم، خب کم پیش میاد که وسط ظهر خونه باشه، ولی بود… و جالب اینجاست که نه بارون باریده بود، نه کسی کوچه رو آبپاشی کرده بود و نه حتی هوا نم داشت…
        یعنی این عطر و بو هم یک نشانه ست؟

        1. سلام به شما ثنا عزیز ،
          شک نکنید و پیام رو بدید ، عدد ۹ داره شما رو به انجام عمل دعوت میکنه . و کلا به مشام رسیدن بوی عطر ، بوی هود ، بوی خاک و هر بوی دیگری از نشانه های فرشتگان است .
          انسان هایی این بو رو در هنگام مراقبه حس میکنند ، انسان هایی در هنگام انجام اعمال خیر ، یکی هم مانند شما در انجام کاری که باید انجام بده نشانه ای رو دریافت میکنه . با نام حق شروع کنید و در ایمیل به من اطلاع بدید نتیجه رو . در پناه حق باشید .

  53. سلام آقا شهاب
    کتابی درباره ی ۱٫استمداد از قوای آسمانی ۲٫بهره گرفتن از نیروی درون ۳٫استفاده ازضمیرناخود آگاه ونیمکره های چپ وراست مغزوارتعاشات مختلف مغزی است کتاب خوبست یانه؟ باتشکر.

    1. آرمان جان ، این کتابی که میگی ، اگر شامل این مباحث باشه کتابی خوبیه . ان شاالله که مطالبش هم مفید باشه .

  54. سلام ببخشید یه سوال داشتم از خانوم جویا که ظاهرا ایشون نیستن دیگهاقاشهاب شما جواب بدین
    چنتا منبع میخواستم برلی دریافت پیامهای فرشتگان بجز اعداد
    ممنون

    1. سلام به شما دوست عزیز ، لطفا به سایت راه نور مراجعه کنید . در گوگل سرچ کنید اون سایت رو پیدا میکنید .

  55. با سلام خدمت شهاب وبقیه دوستان
    از جویا وشهاب تشکرمیکنم که جواب سوالات مرا دادن میخواستم بپرسم که کتاب کلیات اسرارورازهای موفقیت از امیددین پرست کتاب خوبی درباره این چیزا هست اگر نیست یک کتاب جامع بهم معرفی کنید؟با تشکر.

    1. سلام آرمان جان ، منظور شما کتابی در زمینه پیام هایی از فرشتگان هست ؟ یا کتابی در زمینه موفقیت و امید به آینده و زندگی هست ؟

  56. سلام
    جویای عزیزم جای خالی شما به وضوح حس خواهد شد

    امیدوارم هرجا هستی پر از آرامش و شادی باشید

  57. این پاسخ هم مثل همیشه به موقع بود!
    نبود شما رو خیلی حس خواهیم کرد خانوم
    دعا می کنیم زود برگردین
    همیشه و همه جا شاد و در پناه حق باشین

  58. باسلام به آقا شهاب وبقیه دوستان میخواستم درباره چشم سوم وراه های بازکردن بدونم ؟ باتشکر

    1. با سلام
      صد در صد شهاب عزیز خود شخصا جواب شما را خواهد داد فقط چون مدتی مدید من در سایت حضور ندارم و آمدم که این رو در سایت بگذارم پیام و سوال شما را دیدم گفتم قبل از خداحافظی این جواب رو هم به شما و هم برای اطلاع ِ دیگر عزیزان گذاشته باشم .
      یکی از دلایلی که شما رو به تشویش و ترس از تاریکی ِ بیشتر فرو میبره و اشخاصی که دارن شما رو در شب نگاه میکنن همین باز کردن ِ چشم سوم در زمانی نابجاست ! جلو رفتن در مسیری که باید طی چندین سال و با اهدایی عرفانی از جانب ِ حق نصیبتون بشه ، اونهم درست در زمانی که بدن و روح و افکارتون تزکیه شده باشه رو نباید بی وقت و بدون ِ آمادگی باز کرد . شما قبل از اینکه توان ِ چاکراهای دیگر رو بالا برده باشید میخوایید یکدفعه روی چاکرای ششمتون کار کنید و بازش کنید ! این درست مثل ِ اینه که یه ساختمان چند طبقه رو روی یه زیر بنای ِ سست بخوایید بنا کنید ! عدم هماهنگی روح و جسم و افکار و آمادگی نداشتن از لحاظ ِ عالم معنی و درک ِ یافته هایی که تقدم و تاخر دارند ، کار دست ِ بسیاری کسان با این ایده و تصور که نیازشون باز کردن ِ چاکرای ششم شونه داده و تمرینات ِ باز سازی ِ صرف برای باز کردن ِ فقط یک چاکرا از هفت چاکرای کلیدی ، اونهم بدون ِ آمادگی ( مثل ِ باز کردن ِ بی موقع ِ چاکراهای تاجی یا آجنا) میتونه مشکلاتی برای جسم و ذهنتون و عدم انطباق با ادراکتون رو بوجود بیاره .
      خیر پیش
      جویا

      1. ممنون از حضور جویای عزیز در نظر دهی ها ،
        آرمان عزیز ، در تایید حرف های خانم جویا ، تجربه ای از خودم رو برات میگم .
        من مدتی مانند تو میخواستم که چشم سومم باز بشه ، تمریناتی رو انجام دادم که در گوگل هم به مانند اون تمرین ها بسیار هست که هیچ پایه و اساسی ندارن ، بلکه بسیار هم مخرب هستند و حضور موجودات و اجنه رو هم در زندگی ما پر رنگ میکنن ، شب اول انجام شد ، شب دوم انجام شد ، از روز سوم من تمام روز رو سر درد داشتم ، روز چهارم هم همینطور .
        شب چهارم در خواب دیدم استادم بهم گفت : چرا فقط بر روی چشم سوم تمرکز میکنی ؟ که چی بشه ؟ چاکراها باید از ریشه بازگشایی بشن و به ترتیب به بالا بیای .
        این یعنی همان چیزی که خانم جویا گفت ، اگر قراره چاکراها بازگشایی بشن ، با حضور یک استاد با تجربه و راهنمایی گرفتن از ایشان ، باید چند ماهی وقت بذاری و از ریشه چاکراها رو به ترتیب باز کنی ، با کتاب و مطالبی که در نت میبینی ، و داستان های زیبا و دروغین که در نت وجود داره ، سراغ بازگشایی مستقیم چاکرای آجنا یا چشم سوم نشو داداش گلم . ممنون .

      2. سلام جویای عزیزم
        دلمون برات تنگ میشه مهربان.
        امیدوارم در پناه خدا خوب و خوش باشیو ایشالا زود برگردیو با کلام زیبات دوباره مارو راهنمایی کنی.
        در پناه حق

  59. با اجازه اساتید عزیزم
    من هم همین مشکلو داشتم که خدا رو شکر به کمک خدای مهربون و به راهنمایی آقا شهاب برطرف شد،فقط درصد کمی مونده که اونهم می دونم از شیطنت ذهنمه،ترس زمانی منو رها کرد که به این نتیجه رسیدم که چیزی که ازش می ترسم (غول ترسناک که در تاریکی کمین کرده بود)واقعی نیست ، و ساخته ذهن منه و چیزی که ذهن می گه و واقعیت یکی نیست و تفاوتی که بین واقعیات و ذهن قاعل شدم ترس رو در من از بین برد،جا داره بخاطر تمرینی که آقا شهاب واسمون گذاشتن تشکر کنم چون خیلی به من کمک کرده و نبود ذهن حتی برای چند دقیقه برای من خیلی دلپذیره

  60. من قبل از خواب به فکر های مختلفی فرو میمرم وهمانطور به دور ورم نگاه میکنم وقتی نگا به دور ورم میکنم احساس میکنم یکی داره به من نگاه میکنه ومن باچشمم چه طوربگم ها مثل اینکه انسانی دراتاق باشه اما نشه اورا دید اما بشه ان را حس کرد وحتی ان رابه طوری که نشه اون دید اما قالبی از ان را دید رامن میبینم وحس میکنم یابعضی مواقع احساس میکنم کسی کنارمن نشسته است اما به محض نگاه کردن چیزی را نمی بینم حالا متوجه شدید اگه شدیدکمک کنید

    1. به پست ای اف تی برید و اون رو مطالعه کنید ، پس از چند بار خواندن ِ پست و فهمیدن ِ آن و تهیه ی کتاب ِ تکنیک رهایی ذهن ، سناریویی برای رفع ِ ترس که در این کتاب نوشته شده ، برای خود بسازید و آن را روی خود پیاده کنید این کار را تا زمانی که درجه ی ترس به صفر برسد مداما انجام دهید .
      شبها نیز برای خود محافظهایی با خواندن آیه الکرسی ، و یا خواندن یک حمد و یازده بار اخلاص و … خود را با نیروهای نور و عشق الهی حفاظ ببندید . خود را به فرشته میکائیل و فرشتگان ِ نگهبانتان بسپارید تا شما را کاملا با نور و عشق ِ الهی محافظت کنند . در اتاقتان شمع روشن کنید و چراغ ِ کم نور بگذارید که تا صبح روشن باشد . کتاب قران ِ کوچک تهیه کنید و در اتاقتان بالای سرتان بگذارید . به هر چیزی که اعتقاد دارید تا از شما محافظت میکند ، با خود داشته باشید تا از ترس ِ ذهنی تان رها شوید .
      سوالی بود بپرسید .
      خیر پیش
      جویا

    2. سلام آرمان عزیز ، در این موردی که کسی انسان رو نگاه میکنه ، این بیشتر میتونه از ذهن باشه تا واقعیت . این حالت در قبل از خواب و قبل از بیدار شدن در هنگام صبح خیلی رخ میده . ادم در ذهن رویا پردازی میکنه و اون ها رو در قالب واقعیت در پشت چشمان بسته ی خودش مرور میکنه . به این جور دیدار ها نباید جنبه ی واقعیت و حقیقی بودن بدیم.
      بهترین کار اینه که اصلا به این خیال ها توجه نکنید . هر زمان که ذهن خواست شما رو با این فکر ها مشغول کنه ، ذهن رو ساکت کنید .
      برای اینکه منظورم رو بفهمید . پست تو ذهن خود نیستی و پست شناخت ذهن ، حس حضور آگاهی رو هم مطالعه کنید . ای اف تی هم میتونه در این زمینه به شما کمک کنه . ببینید کدام رو بیشتر میپسندید . انتخابش با شماست . ای اف تی مستقیم با ضمیر نا خود آگاه شما کار میکنه. شاد باشید .

  61. باسلام شهاب جان نمیدونم چرا هر وقت مخوام بخوابم احساس می کنم که یکی داره بهم نگاه میکنه بعضی موقع ها احساس میکنم که داره تو چشام یکی زل میزنه میشه بگید واسه چی این اتفاق برام میوفته؟

    1. سلام آرمان عزیز ، چطور همچنین احساسی به شما دست میده ؟ چه چیزی باعث میشه اینگونه فکر کنید ؟

  62. سلام
    یعنی پر نشونه ارتباط با فرشته هاست?? آخه چند وقت پیش ها من دیدم یه پر از بالا افتاد تو کیفم تعجب کردم که این پر از کجا اومده هیچ پرنده ای هم پرواز نمی کرد ولی اون ورتر یه مرغ بود ولی بازم برام عجیب اومد که این پر از کجا اومده و چرا تو کیفم افتاد پر قهوه ای رنگ هم بود
    بعدشم دیگه گفتم چه میدونم و بیخیال شدم و کلا فراموش کردم تا الان اینجا اینو خوندم یادش افتادم
    میگم این نشونه چیه?? بعد تو چه سایتی میتونم نماد پر ها رو پیدا کنم آخه تو سرچ کردنم چیزی پیدا نشد

    1. با سلام
      قطره باران عزیز لطفا پاسخی که برای افسون عزیز گذاشته شده مطالعه کنید .
      خیر پیش
      جویا

  63. با سلام و خسته نباشید. آیا هر رنگ پر نشونه متفاوتی از طرف فرشته ها هس ؟ مثلا پر قمری ( طوسی رنگ) چه نشونه ای هستش ؟

    1. با سلام
      به عقیده ی افرادی که با این نشانه با فرشتگانشون ارتباط برقرار میکنن بله ، هر پر نشونه ای خاصه ولی با اجازه تون چون این مبحث جزو مباحث کلیدی که بینشی خاص رو به دوستان منتقل کنه نیست ، اجازه بدید که بحث ِ رنگهای پرها و نشانه هاش رو به همان سایتهایی واگذار کنیم که مربوط به این مسائل هستند و ما در خطه ی کاری ِ خود مباحث ِ خودشناسی و خداشناسی رو دنبال کنیم . بی شک در سایتها باید بشه مواردی از این دست رو با کنکاش در اینترنت پیدا کرد .
      در پناه حق
      جویا

  64. سلام خسته نباشید
    یه سؤال؟ دیدن پرِ آبی رنگ چه مفهومی داره؟؟
    من جایی نتونستم مطلبی در مورد رنگ پر پیدا کنم…

    1. با سلام
      ” از انزوا بیرون بیا و با دیگران ارتباط برقرار کن ”
      بر اساس آنچه گفته شده و برخی به آن اعتقاد دارند ، آنچه در بالا آمد پیامی بود که با دیدن پر ِآبی به شما داده میشود .
      خیر پیش و در پناه حق
      جویا

      1. چه جالب!!!!ممنونم خیلی خیلی
        ببخشید یه سؤال دیگه هم دارم
        یه جایی خوندم که نوشته بود نوع سکه ای که میبینید هم پیامی براتون داره.مثلا مبلغ سکه یا طرحش …درسته؟
        یعنی مثلا سکه ۱۰۰تومنی با ۲۰۰تومنی مفهوم خاصی دارن؟؟

        1. با سلام
          بله ، کسانی که به این رشته از نشانه ها اعتقاد دارن ، سکه ، شکل و فرم ابری که در آسمان میبینن و یا اعداد ِ تکراری و… رو نشونه هایی از ارتباط با فرشتگان میدونن . اگر قرار باشه فرد با این نشانه ها ارتباط برقرار کنه ، بینش و درک ِ مطلب رو هم با کمی دقت ، خود دریافت خواهد کرد .
          خیر پیش
          جویا

  65. سلام شهاب عزیز
    از این پست مفیدت واقعآ ممنونم.من چند وقتی هست که اعداد تکراری کنار هم رو جاهای مختلف میبینم وباعث تعجب من بود که چه طور میشه از میان این همه اعداد واحتمال مختلف من اعداد تکراری رو ببینم.
    خداوند چند وقتی هست که من رو توی آزمایشی قرار داده و از اونجایی که ما هر وقت تو سختی گیر میکنیم یاد خدا میوفتیم من هم الان چند وقتی رابطم با خدا خوب شده البته خودم این طوری فکر مینکم شاید از نگاه خداوند این طوری نباشه. از همین رو میترسیدم که این اعداد نشانه های خوبی نباشه و توی آزمایش الهی موفق نشم. ولی امشب که توی گوگل عبارت”دیدن اعداد شبیه به هم” رو سرچ کردم و بر حسب اتفاق به جای این که “خرافات” رو از توی گزینه های پیشنهادی گوگل انتخاب کنم ، “پیام هایی از فرشتگان ” رو انتخاب کردم و این پست رو خوندم خیلی آروم و خوشحال شدم از این که خداوند مهربان از هر طریقی میخواد به من بگه که صدا مو میشنوه و بهم آرامش بده. مرسی خدا جونم
    راستی برای مادرمم دعا کنید، چند ماهی میشه که متوجه شدیم مادرم سرطان داره ،خوب بالاخره آزمایش مال آدم دیگه.
    برام دعا کنید انقدر بتونم خوب باشم که خدا من تو این آزمایشش رد نکنه.
    بازم از سایت مفیدتون تشکر میکنم.

    1. سلام ایمان جان ، خوشحالم که مطلب برات مفید بوده ، بهت پیشنهاد میکنم که مطالب دیگر سایت رو هم بخونی ، تا یک انسان قوی بشی، قدرت در آگاهی انسان هست و این سایت میتونی بخش کوچکی از آگاهی رو به شما هدیه بده . با تشکر از نظر شما .

  66. این فوق العادس!برای من هم اتفاق افتاد!داشتم نیایش و دعا می کردم که با عدد ۲۲:۲۲ روبرو شدم(ساعت کامپیوتری)جالبه که همون موضوعی رو که شک داشتم آیا دعای من کار ساز هست یا نه به همون موضوع اشاره می کنه!خیلی تعجب کردم

  67. سلام من مدام اعداد به صورت معکوس برام تکرار میشه مثلا ١۴:۴١ با اعداد مختلف این اتفاق میفته این یعنی چی؟

    1. سلام دوست عزیز ، معنی اعداد رو براتون میفرستم ، جمع بندی با خود شما .
      ۱۴ : با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید . تا شما را برای برخورداری از بینشی مثبت یاری نمایند . این عمل سلوک درونیتان رو درخشان و تابنده خواهد کرد .
      ۴۱: فرشتگان از شما درخواست مینماییند افکار بسیار نیک خود را دنبال نمایید . در این صورت هر آنچه که بگویید و یا فکر کنید به سرعت محقق میشود .

  68. من چند روز یک بار پلاک که آخرش ۸۸۸ رو میبینم وووو واسه خودمم جالب شده .. منظور چیه دقیقا باید چکار کنم؟

    1. با سلام
      آنچه در جزوه ی مربوطه آمده : ثروت به سمت شما سرازیر میشود .
      خیر پیش
      جویا

  69. سلام
    من به تازگی با نامه نوشتن به فرشته ها و نشونه ها اشنا شدم.
    چندروز پیش نامه نوشتم و گذاشتمش داخل جعبه تا بعد بسوزونمش.روز بعد که جعبه رو باز کردم تا نامه رو بردارم یه بوی عطر خیلی خوشبویی به مشامم رسید.
    میخواستم بدونم عطر هم نشونه حضور فرشته هاس؟؟

    1. با سلام
      این ادراک رو کسی جز خود ِ فرد نمیتونه شاهد باشه یا ادراک کنه . احساس ِ شما و نیروهای شهودیتان تعیین کننده هستند نه تایید دیگری .
      خیر پیش
      جویا

  70. سلام خسته نباشید من توالی ١٢٣۴ برام تکرار شد میشه بگید معنیش چیه ؟

    1. سلام به شما ، یعنی معمی عدد ۱ و ۲ و ۳ و ۴ . این چهار معنی رو با هم مطالعه کنید و به یک جمع بندی از این نظرات برسید .

  71. سلام .من تا به حال نه تمرین سکوت کردم و نه ه.به تازگی علاقمند شدم. اما سوالی ذهنم درگیر کرده به دفعات در روز یا در ماه .اسم خودم میشنوم .گاه انگار مامانم صدام میزنه و بعضی اوقات صدای کس دیگه ای هست .از مامانم که میپرسم صدام زدی جواب منفی میشنوم.

    1. سلام دوست عزیز ، راه گشا . شنیدن همچین صدایی علت های بسیاری داره که هم خوبه و هم بد . اما من به شما در حال حاضر تمرین سکوت رو پیشنهاد میکنم که انجام بدید و ببینید این صدا ها قوی تر میشن و یا نه . از بین میرن . اون موقع نتیجه کار مشخص میشه .

  72. من خیلی تو دو راهی ها و چند راهی ها گیر می کنم.قدرت تصمیم گیری ام به خاطر این پایین اومده.بعد از بالا پایین کردن شرایط کاری،میخوام یه راهیو برم،بعد می گم اگه اون یکی راه درست بود این غلط چی؟خلاصه همش فکر می کنم دارم راه اشتباهو می رم.یا مثلا الان نباید این کار رو انجام بدم.چون بعدا می فهمم اشتباه بوده.همش بینشمو با چند سال بعد مقایسه می کنم می بینم اون موقع خواهم گفت خیلی از راهو اشتباه رفتم.
    حتما خواهید گفت این تله ی ذهن منه که هنوز از دستش خلاص نشدم به طور کامل

    1. سلام بنده عزیز ، ما هیچ گاه نه باید حسرت گذشته رو بخوریم و نه باید به خاطر آینده اینگونه لحظه ی حال رو از دست بدیم .
      من در این زمان ، بهترین کاری رو که فکر میکنم درسته انجام خواهم داد ، و هیج کاری به این نباید داشته باشم که سه سال بعد میگم این کارم اشتباه بوده . این ذهن شماست که داره از درب پشتی وارد میشه تا شما رو از تلاش های خودتون منصرف کنه . شما در اصل با این ایده ی ذهنی داری ، تجربه کردن رو از خودت سلب میکنه . و اینطوری همیشه عقب خواهی موند . لطفا دیگه اینگونه فکر نکن .
      دراین لحظه کاری رو که فکر میکنی درسته انجام بده

  73. سلام شهاب جان…مت خیلی بسیار اعداد برام تکرار میشن اونم بیشتر ۲و ۴ اما معمولا جزوه پی دی اف رو که میبینم همشون شبیه همه
    یعنی یا نوشته مثبت باشین یا اینکه خدا و فرشتگان بع شما گوش میدن و ازشون کمک بخواین
    هیچجاش مثلا نگفته این کار رو نکن و …. خواستم بدونم معنی این اعداد رو از کجا دریافت کردی و چقد دارای اعتباره دوست من
    ببخش صریح پرسیدم

    1. سلام دوست عزیز ، مهدی جان ، این نوشته ها از کتاب دکتر دورین ویرچو برداشت شده و دارای اعتبار هست ، چه بسا زندگی ما در همین گفته های مثبت و افکار مثبت هست که خودش رو نشون میده .
      شعر مولانا که میگه : زندگی کوه هست و فعل ما ندا ، سوی ما آید نداها را صدا . به همین نکته اشاره میکنه . معانی تمامی اعداد شبیه به یکدیگر نیستند ، اما شباهت هایی با هم دارن ،
      من خودم از جمله افرادی بودم که پیام هایی از فرشتکان رو قبول نداشتم ، اما حال ، به این موضوع کاملا معتقد هستم ، چون بسیار بسیار کمکم کرده ، حتی در مساله ازدواجم ..

  74. ممنونم آقا شهاب ، با خوندن این پاسخ من هم جواب سوالمو پیدا کردم.(چون قبل از خوندن این پاسخ از خدا می خواستم که منو راهنمایی کنه)در مورد ادامه دادن تحصیل خیلی درگیر بودم هرچی فکر می کردم نمی تونستم مطمئن بشم.(بین کار و تحصیل و همچنین بین رشته خودم و رشته های دیگه)ولی الان تلاش می کنم و بقیه رو به خدا و فرشتگانم می سپارم و خودمو از درگیری ها بیرون می کشم.امیدوارم بهترین تصمیمو گرفته ام.باز هم ممنونم.

    1. سلام بنده ی عزیز ، در هنگام سختی ها ، با سختی ها درگیر نشو ، دیگران دوستان هم توجه کنن لطفا ، در هنگام سختی ها ، با سختی ها گلاویز نشین ، از باعث به هم ریختگی ذهنی و فکری شما میشه و همین باعث میشه همه چیز به هم گره بخوره ، اما زمانی که کار از تلاش ذهنی و فکری بکشیم و تنها این لحظه رو ، با همه ی کم و کاستی هاش قبول کنیم ، و خودمون رو دوست داشته باشیم . اون لحظه گشایش ها خود به خود حاصل میشه .

  75. سلام ببخشید ی سوال برام پیش اومده…وقتی ما خواسته ای از خدا داریم بعد این نشونه ها رو میبینیم دیدن این نشونه ها به معنی اینه که امیدوار بشیم که به خواستمون میرسیم؟لطفا راهنمایی کنید…ممنون

    1. سلام دوست عزیز ، در این زمان ، این نشانه ها به این معنی هستند که شما باید این روش رو ادامه بدید تا به جواب برسید . تا به بهترین جواب برسید . یعنی اگر به شما میگه مثبت نگر باشید ، یعنی این بهترین چیزه ، اگر به شما میگه به فرشتگان و خداوند واگذار کنید ، یعنی خودتون رو از تنش ها و درگیری ها رها کنید و به خداوند بسپارید .

  76. با عرض سلام خدمت اقاشهاب ودوستان محترم من پیشنهادمیکنم کتاب دین وروان نوشته ویلیام جیمز پدرروانشناسی امریکا رودوستانی که علاقه به مسایل ماورا دارندرو مطالعه کنند ومن روهم ازتجربیاتشون مستفیظ کنند ازجمله خوداقا شهاب کتابیست بسیارعمیق وپرمعنا که من کمی ازمطالب اونرو فهمیدم وتعجب میکنم که چرااین کتاب دربین دوستداران مسیرمعنوی درایران کتابی گمنام مانده باتشکرازشما

    1. سلام رسول جان ، ممنون از معرفی این کتاب . هر شخصی طبق نیازی به سمت کتاب ها میره ، ما ایرانی ها در زمینه مسائل خود باوری ، خودشناسی ، کلمات مثبت و زندگی مثبت اندیشانه بسیار ضعف داریم و داشتیم ، به همین علت در چند سال اخیر به شدت انسان ها به سمت اینطور کتاب ها گرایش پیدا کردند ، علاقه ی مردم به مسائل ماورایی کمتر هست ، اما اون هایی که پیرو ماورا هستند ، واقعا با اشتیاق این رو دنبال میکنند . علت ها بسیاره . ممنون که شما هم این کتاب رو معرفی کردید . اگر به درد دوستان هم بخوره که چه بهتر .

  77. سلام خسته نباشید. فرشته ها همیشه از طریق اعداد و اصوات نشونه میفرستن ؟ ینی جور دیگه ای نمیشه ؟ مثلا یه یادداشت یا یه چیزی که به آرزوت خیلی نزدیک هست ؟

    1. سلام افسون عزیز ، یکی از دوستان از طریق مشاهده شاپرک ها در خانه ، این پیام ها رو دریافت میکنه . ما نماینده فرشتگان نیستیم ، منظورم خود من هست که بخوام بگم بله از این طریق میفرستن و از اون طریق نه . اما خود شما با توجه به درون و اطرافت ، شاید بتونی نشانه هایی رو از اون طریقی که خودت دوست داری دریافت کنی . به عنوان مثال : یکی از دوستان مایل بر این بود که ذکر مورد نیاز درون خودش رو پیدا کنه ، بهش گفته بودم که این چند روز خیلی حواست به دور و برت باشه . تو تلویزیون دیده بود که در مورد ذکر یا فاطر صحبت میکنن و از خصوصیاتش میگن . تو خیابون ، هنگامی که از تاکسی پیاده میشد هم دیده بود که بر روی یک بنر بسیار بزرگ نوشته شده یا فاطر ، این دوست ما پیام خودش رو اینگونه دریافت کرد . شما هم درخواست کن ، سپس راه رو باز نگه دار ، سپس هوشیار باش تا از طریق لازم دریافت داشته باشی .

  78. با سلام آقا شهاب ممنون که مارک راهنمایی می کنید. امکان داره به سوالات من جواب دهید؟؟ مدتی است که با کتاب فرشتگان و اعداد آشنایی دارم و تحولات زیادی در زندگیم رخ داده و بیشار اوقات با چند عدد روبرو میشوم ولی دقیقا نمیدانم که چه باید بکنم؟ اعداد ۸۹۹، ۹۸۸،۹۹۹،۷۷۷ این استادرا هر روز می بینم به معانی اعداد هم مراجعه می کنم و می خوانم و نمی دانم باید چه کار کنم؟؟؟ لطفا راهنمایی ام کنید
    بسیار سپاسگزارم

    1. سلام به شما امنه خانم ، ایا شما درخواست خاصی از خداوند دارید ؟ آرزویی دارید ؟ دقیقا در چه زمان هایی این اعداد رو میبینید ؟ و چه خواسته هایی داشتید و چه نیت هایی داشتید قبل از دیدن این ااعداد ؟

      1. سلام ممنونم جوابمو دادید. بله آرزویی دارم و این اعداد رو همواره غروبها وقتی با ماشین بیرون می رویم می بینم مدام جلوی چشمم ظاهر می شوندآرزوم رسیدن به آرامش واقعی رسیدن به گنج حضور و چیزهایی که فهمیدم باید شاد باشم و و فکر می کنم رسالت الهی ام در شاد بدونه ولی بازم مطمئن نیستم. لطفا کمکم کنید متشکرم

        1. من معانی اعداد رو براتون مینویسم ، ببینید چه پیامی رو دریافت میکنید : ۸۹۹، ۹۸۸،۹۹۹،۷۷۷
          ۷۷۷ : شما قطعا در تمام مراحل زندگی خود در راه حقیقت قرار دارید . در مسیر معنوی باقی بمانید . زیرا شما میتوانید در این راه روشن پیش بروید .
          ۸۹۹ : از هر گونه تمایل به تعویق انداختن انجام اعمال معنوی و رسالت الهیتان ، و آگاه باشید هر چه زودتر به اعمالی که به انجام ان ها هدایت شده اید انجام دهید . زودتر برکت و فراوانی که در رسیدن به اهدافتان به ارمغان می آید را تجربه خواهید نمود .
          ۹۸۸ :شما هم اکنون در کارهایی که انجام میدهید با خیر و برکت همراه هستید . این لحظه زمانی شگرف برای رسیدن به مشارکت ها و معاملات جدیدی است به شرط انکه بر پایه رهنمود های سماواتی و حقایق درونی پیش روید .
          ۹۹۹ : این عدد نشانه ای از به اتمام رسیدن مرحله ی مهمی در زندگی شماست و هم اکنون لحظه ای است که بی درنگ مرحله ی بعدی زندگی را شروع می نمایید . این توالی مانند زنگ ساعتی است که به بلندی به صدا در آمده تا شما را آگاه نماید . که در راه رسالت زندگیان وارد شوید .
          خب ، حالا نسبت به زندگی که دارید و فراز و نشیب های زندگی خودتون ، این اعداد چه معنی برای شما داره .؟؟/؟

          1. واقعا ازتون ممنونم خیلی متشکرم. معانی رو خوندم منظورش از رسالت الهی به نظر شما چیه؟؟؟ شاد بودنم؟؟؟ چون از لحاظ روحی کمی عصبیم و آدم جدی هستم و هر وقت از لحاظ روحی آرامم اعصابم خورد نیست می خندم ۹۹۹ رو پشت هم می بینم و هر روز محاله عدد ۸۹۹ یا ۹۹۸ رو نبینم. دقیقا نمیدونم چه کاری باید انجام بدم؟؟؟ البته به شما بگم مدتی است که نماز خوندنم رو کنار گذاشتم یعنی میگه نماز بخونم؟؟؟ نمیدونم لطفا کمکم کنید خیلی ازتون ممنون میشم
            ضمنا برنامه گنج حضور آقای پرویز شهبازی از ماهواره رو هم نگاه می کنم.

            1. سلام دوباره وقتتان رو میگیرم دیشب متنی خوندم که توش از مراقبه سکوت حرف زدید من تاکنون مراقبه ای نکردم منظور از این نشانه ها و انجام عمل معنوی میتونه انجام این اعمال باشه ؟؟؟؟ با سپاس فراوان

              1. با سلام دوباره و عرض تشکر
                متن مورد نظر شما من ذهنی نیستم رو خوندم، البته مدتی هست که به این کار مشغولم وتجربیات خیلی شیرینی کسب کردم و دیگر مانند گذشته به دام من ذهنی ام نمی افتم . هر زمان که به سمت آن می روم فورا خود را از آن وضعیت خارج می کنم و هم آرام می شوم و حتی دیگر از آن عصبانیت ها خبری نیست. با این وجود این اعداد را می بینم و دلم می خواهد بدانم که این اعداد می خواهند چه چیزی را بمن بگویند؟؟؟

                1. سلام به شما ، آمنه خانم ، این رو باید خود شما کشف کنید . هر انسانی دارای خصلت هایی هست ، هر انسانی به نحوی خاص زندگی میکنه . این رو باید خود شما کشف کنید . دیدن اعداد همیشه به معانی بد نیست ، بلکه گاهی تشویق کننده است ، شما رو تشویق میکنه که عالیه ، ادامه بده و به عنوان مثال شروع صبح رو با افکار و نیات خیر شروع کن .

              2. سلام ، مراقبه ی سکوت میتتونه شما رو به لحظه ی حال متمرکز کنه /، یعنی تمرکز رو در شما افزایش بده و ذهن شما رو اروم بکنه . اگر پست سکوت رو مطالعه کنید ، میتونید کامل مراقبه ی سکوت رو یاد بگیرید . انجام بدید و اگر از انجامش لذت بردید و دلنشین بود ، ادامه بدید .

            2. سلام به شما آمنه خانم ، به نظر من ، شما باید در مسیر معنوی خودتون باقی بمونید ، نماز رو برای خودتون بخونید ، برای ارامش خودتون ، برکات بسیاری در نماز خوندن هست ، که صحبت های دکتر الهی قمشه ای که در سایت قرار داده شده میتونه بسیار کمک کننده ی شما باشه تا دریابید دین و نماز چی میگن به ما .
              باید شاد و خندان باشید و از خشم و عصبانیت دوری کنید . هر گاه که عصبانی شدید ، به خود این رو بگید . من نباید عصبانی بشم ، خودت رو کنترل کن . بعد چند نفس عمیق بکشید تا حالتون جا بیاد . و پست تو ذهن خود نیستی و سلسله پست هایی که بعد از این نوشته میشه رو هم دنبال کنید خیلی میتونه تو این زمینه به شما کمک بکنه .

              1. سپاسگزارم از راهنمایی هاتون اگه اجازه میدید بازم باهاتون در تماس باشم ممنون میشم

                1. خواهش میکنم دوست عزیز ، در ایمیل و نظرات در خدمت شما هستم .

  79. سلام آقا شهاب عزیز,من مدتها بود یه درخواستی داشتم بعد که باسایتتون آشنا شدم تمرین سکوت رو انجام دادم بعد دوباره درخواستم رو کردم بعدامروز صبح دیدم یه پروانه اومده تو خونه گفته بودید اومدن پروانه تو خونه هم یه نشونست فقط من چون اطلاع زیادی ندارم نمیدونم این نشونه رو چطوری تعبیر کنم چن لحظه پیش هم به طور اتفاقی ۱۱:۱۲رودیدم ممنون میشم راهنماییم کنید.در پناه حق

    1. سلام به شما ، شما آیا نیت یا خواسته ای داشتید ؟ در انتهای همین پست ، معانی تمام اعداد نوشته شده ، میتونید معنی عدد ۱۱ و ۱۲ رو بخونید . اگر نیت و یا خواسته ای داشتید ، این معانی میتونن کمکتون کنن . پروانه و شاپرک ها هم میتونن نشانه خبر هایی برای شما باشن . یا خبری از یک دوست خاص که به شما نزدیکه .

  80. سلام
    آقا شهاب پیام ۱۵۱ با ۱۱۵ فرقی داره?بعد برا رمز گشایی باید دو عدد ۱ و ۵ رو بررسی کرد یا دو عدد ۱۵ و ۱??
    مرسی ممنون

    1. سلام به شما ، معنی عدد ۱۱۵ : هر چه در این لحظات نسبت به اهدافی که در سر دارید مثبت اندیش تر باشید ، نتایج بهتری برای شما و ان کس که دوستش دارید رقم خواهد خورد.
      معنی عدد ۱۵۱ : این امر مهم است که شما هر تغییر مثبتی را با افکار مثبت تحقق نمایید . افکار شما تعیین کننده این تغییرات هستند .
      ارقام رو مقایسه کنید ، ببینید چه عددی با چه عددی معنی مشترکش میشه چیزی که من برای شما نوشتم . معنی عدد ۱۱۵ و ۱۵۱ چیزی هست که من برای شما نوشتم ، جواب معادله رو دارید ، باید راه حل رو پیدا کنید . شاد باشید .

  81. سلاااااااااام
    امیدوارم هر جا و تو هر شرایطی هستین موفق و سربلند باشید….
    پست واقعا زیبا و به جایی بود…من قبلا زیاد دیدم اعداد تکراری اما نمیدونستم چه دلیلی داره اما همیشه مطمءن بودم خدا تو همه شرایط دستمو میگیره و تنهام نمیذاره چون خودم همیشه ازش میخوام.
    بعد از خوندن این پست قشنگ ناخودآگاه لبخندی رو لبام نقش بست بخاطر حضور همیشگی فرشته های مهربون تو همه زمان های من…در همین حین منتظر لود شدن سایتی که جویای عزیز معرفی کرد بودم که ناخودآگاه ساعت گوشی مو نگاه کردم و شگفت زده شدم… ساعت۱۳:۱۴
    بود زود تفسیرشو از تو کتابی که گذاشتین خوندم فرشته های من مونث هستن و همیشه کنارمن و ازم خواستن بهشون تکیه کنم …اشک تو چشمام جمع شده…نمیدونم چی بگم.کاش قابل لمس بودن….خداروشکر میکنم واسه همه اینا…سپاسگذارم سپاسگذارم سپاسگذارم….هم از شما آقاشهاب بخاطر سایت فوق العاده تون هم از خدا جونم که منو تو این مسیر قرار داد…
    به شیدا خانم سلام برسونید…
    ان شاء الله توی همه مراحل زندگی تون موفق و سربلند و پیشرو باشید

  82. با سلام اقا شهاب بخاطر جزوه کاملتر ممنون فقط نوشته بود برای یافتن معنی عدد ۱۵۷ معنی اعداد ۱ و ۵ و ۷ رو در کنار یکدیگر قرار بدید و به یک جمع بندی از اون ارقام برسید خوب یه چیزی من شاید در روز بیش از صد بار اعداد رو ببینم ایا من باید هر دفعه اونا رو معنی کنم ؟
    با تشکر

    1. ممنون سعید جان ، اون یک مثال بود ، مثلا فرد عدد ۱۱۲۲ رو مشاهده میکنه ، میتونه معانی اعداد ۱۱ و ۲۲ رو کنار هم بذاره و معنی رو استخراج کنه .
      از طرفی عرض کردیم ، شما هر باری که به ساعت نگاه میکنی دارای معنی نیست . بلکه فقط زمان هایی دارای معنی است که یا سوالی در ذهن شماست ، یا کار خیری رو میخواین انجام بدین ، یا منتظر جواب از خداوند هستید ، یا میخواین تصمیمی بگیرین یا به چیزی فکر کنین اما مردد هستید . در این زمان ها میتونید به اعدادی که مشاهده میکنید استناد کنید .

  83. سلام شهاب جان …. ممنون برای پست ….. پست مفیدی بود ….
    دقیقا در مورد این الهامات یه مسئله ای هست که چند وقته باهاش درگیرم …. اگه کمک کنید ممنون میشم ….
    من تقریبا پارسال همین موقع بود که در مورد یه مسئله ای درخواست کمک کرده بودم ….. بعد توی بیداری الهام گرفتم …. برای اینکه از اون کارو انجام بدم اقدام هم کردم …. اما خب متاسفانه شرایطی پیش اومد که اون راه شکست خورد …..
    من چند شب قبل از اینکه برم نتیجه اون کار رو بگیرم ببینم جور شده یا نه خواب دیدم توی ماشین هستم دارم رانندگی میکنم بعد تو یه صحنه دیگه دیدم ماشینو گم کردم دارم دنبال ماشینم میگردم ( دیدید تو خواب گاهی آدم از این صحنه ب اون صحنه میپره ؟ واسه منم اونجوری بود )
    خب اونجا من فکر نکردم واقعا این خواب تعبیری میتونه داشته باشه …. چند روز بعد دقیقا روز قبل از اینکه من میخواستم ببیننم کارم جور شده یا نه خواب دیدم توی فرودگاه هستم میخوام با پرواز برم هوا طوفانیه و بارون و رعد و برق هست نمیتونم برم …. ولی آخر سر هوا درست شد و من سوار پرواز شدم …..
    خب این قضیه هم گذشت تا اینکه من دیدم کارم جور نشده …… تصمیم گرفتم واسه اون مسئله از یه راه دیگه ( یه راهی غیر از اونی که بهم الهام شده بود ) برم …..
    تا اینکه یه مدت بعد دوباره خواب دیدم با خواهرم جایی هستیم بعد وقتی خواستیم بریم سراغ ماشین دیدم ماشین گم شده …..
    حالا نمیدونم این گم شدن ماشین ربطی به وضعیت زندگیم و اون فضیه داره یا نه اما چون دیدم این مفهوم دوبار توی رویاهام تکرار شده گفتم ممکنه معنی خاصی داشته باشه …..
    این مسئله ای که ذهنمو درگیرکرده چیزیه که دقیقا مسیر زندگیمو مشخص میکنه و برام خیلی مهمه ….
    ولی خب همونطوری که گفتم من من در حال حاظر تصمیم گرفتم از یه راه دیگه برم ….. چند وقت پیش که داشتم به این خوابهام فکر میکردم باعث شد به راه خودم شک کنم به اینکه راهم درسته یا نه ؟
    حالا دوست داشتم نظر شمارو هم بدونم …. اینکه به نظرتون این خوابها میتونه ربطی به اون قضیه که دقیقا مسیر زندگی منه داشته باشه یا نه ؟ ….
    خودم دوباره درخواست راهنمایی کردم ولی خب تا الان چیزی دریافت نکردم ……

    1. با سلام خدمت خانم نسترن ، ممنون از اینکه این مطلب رو اینجا با ما در میون گذاشتید .
      پاسخ درخواست ها همیشه در رویا به ما نمی رسه ، بلکه گاهی در بیداری به ما میرسه ، شما به دنبال جواب میگردید و خب ، فکر میکنم جواب شما در خواب های شما داده شد ، اما چون تعبیر خواب ها رو نمی دونید ، نتونستین اون رو پیدا کنید . حال خوب توجه کنید :
      من تقریبا پارسال همین موقع بود که در مورد یه مسئله ای درخواست کمک کرده بودم ….. بعد توی بیداری الهام گرفتم …. برای اینکه از اون کارو انجام بدم اقدام هم کردم …. اما خب متاسفانه شرایطی پیش اومد که اون راه شکست خورد …..
      من چند شب قبل از اینکه برم نتیجه اون کار رو بگیرم ببینم جور شده یا نه خواب دیدم توی ماشین هستم دارم رانندگی میکنم بعد تو یه صحنه دیگه دیدم ماشینو گم کردم دارم دنبال ماشینم میگردم .
      خب طی کردن مسیر در خواب ها یعنی پیشبردن اهداف ، یعنی رفتن راهی که مد نظر ماست ، شما با ماشین در حال طی کردن این راه بودید که ماشین گم شده . میتونم اینطور تعبیر کنم که چیزی که شما برای انجام اون کار بهش احتیاج داشتین گم شده بوده ، یا دچار مشکل شده بوده . که من نمیدونم اون چی بوده ، اون رو خودتون باید تشخیص بدین که چی بوده .
      بعد شما روز قبل از اعلام نتایج خواب می بینید که در فرودگاه هستین و هوا بارونی میشه و پرواز کنسل ، و بعد هوا خوب میشه و میتونید برید .
      و فردای اون روز هم همین اتفاق افتاد . مشکلی برای کار شما پیش اومد و شما فکر کردید که دیگه این مسیر به درد شما نمیخوره . در صورتی که اگر دوباره در انتظار میموندید و مسیر قبلی رو تکرار میکردید کار شما انجام میشد و گشایشی حاصل میشد .
      که به همین علت شما دوباره خواب دیدید که ماشین خودتون رو ، یعنی ابزاری که میتونید باهاش مسیر خودتون رو طی کنید گم شده . این یعنی اینکه شما نباید راه خودتون رو عوض میکردین و چون در مسیر دیگه ای قدم گذاشتین پیشرفتی نخواهید داشت .
      به نظر من شما یک بار دیگر برای مسیر قبلی که توش به مشکل به خوردید باید تلاش کنید تا گشایش ها صورت بگیره .
      اگر سوالی هست بپرسید .

  84. سلام به همه دوستان دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود.
    من فکر کنم عدد۱۱ با زندگی ما عجین شده ما خونه قبلیمون پلاکش ۱۱ بود خونه ی که توش هستیم واحد ۱۱ ست .یه بار رفتیم یه قالیچه خریدیم وقتی اومدیم خونه دیدم رو مشخصات قالیچه یه نفر با ماژیک نوشته ۱۱ و همینطور علی اخر .فکر کنم مامان بابام دلشون نمیخواد یه کم مثبت فکر کنن :))))

    1. سلام ترانه ی عزیز ، دل ما هم برای شما تنگ شده بود و مشتاق دیدار دوباره ی شما بودیم … همون طور که قبلا گفتم تو زندگی ما یه عدد نقش آفرینی میکنه حالا برای شما ۱۱ و برای من ۵ . نمیدونم ، شاید اما در هر حال احترامشون واجبه … ممنون از نظرت … خیر پیش …

  85. سلام اقا شهاب
    اولا تبریک بابت اینکه ازدواج کردین
    میدونم خیلی وقت هست اما دوست داشتم این تبریک رو بگم انشالا خوشی هاتون مستدام

    و دوم هم اینکه چون روی سایتتون اهنگ هست وقتی چند تا مطلب رو باهم باز میکنیم اهنگا باهم قاطی میشه و چون من پیدا نکردم از کجا باید اهنگ سایت رو استاپ کنم مجبور میشم کللن صدا لپ تاپم رو موت کنم.

    1. سلام دوست عزیز ، ممنون از شما ، سلامت باشید ، ما در شرف ازدواج هستیم ، هنوز ازدواج نکردیم ، بله ، اهنگ بر روی قالب نصب هست مانند وبلاگ نیست ،
      فکر کنم بهترین کار اینه که صدای لپ تاب رو ببندید. ممنون هستم از تبریک شما انشاالله که خوشی های شما هم همیشه پایدار و برقرار باشه .

  86. با سلام
    یکی از دوستان ماهها پیش به من متنی رو داده بود که متن ِ کاملی از اعداد ِ راهنماست . شهاب جان اگر اعداد فرشتگان رو به صورت ِ کامل ندارید من میتونم برای شما پست کنم تا در کتابخانه قرار بدید .
    خیر پیش
    جویا

    1. سلام جویای عزیز، در قالب پی دی اف اعداد مورد نیاز به بچه ها داده شده، اما چند روزی هست لپ تاب به مشکل بر خورده، درست که بشه اعداد یک تا بیست و چهار رو هم به فایل پیوست شده اضافه میکنم.

  87. سلام به همگی
    طبق گفته مالهامات فلبی که آقا شهاب توضیح دادن مایلم تجربه خودم رو که دو یا سه ماه پیش اتفاق افتاد مطرح کنم…
    برادی یکسالی بود که در گیر وارد شد به یه سیتم اداری بود که هر کاری می کردیم پاسخ مثبت به استخدام ایشون داده نمی شد و خانواده ما خیلی تلاش کرد تا شاید آشنایی یا پارتی چیزی پیدا کنیم که همه تیر ها به سنگ حورد و خلق خدا ما رو نا امید کرده بودن ..داداشم توی شرایط سختی به لحاظ روحی بود …یه بار که مامانم تلفنی خبر نهایی بهم خوردن این کارو داد و …بعد از قطع تلفن خیلی دلم گرفته بود و در سکوتی عمیق غوطه ور بودم… ناگهان دوستی وارد فکرم شد و من هم که در مورد الهامات چیزهایی خونده بودم ..به این دوست تلفن زدم و جریانو براش تعریف کردم…. من هیچ اطلاعی از کار و بار ایشون نداشتم و در کمال ناباوری ایشون با داداشم ماه بعد قراری گذاشتن و الان بعد از دوماه از اون الهام قلبی دادشم داره میره سر یه کاری که واقعا علاقه مند هست و خودش میگه خوب شد که کار قبلی که پیگیرش بود بهم خورد چون با روحیاتش سازگار نبوده…
    خلاصه بسیار خدارو از این بابت شاکرم
    وبه خدا خودم گفته ام و می گم که خداجون بر من منت گذاشتی گره بزرگ خانواده رو به دستای ناچیز من باز کردی و منو پیش خانواده عزیزتر و گرامیتر کردی……شکر…شکر….شکر

    1. سلام خدمت زهره خانم، بعضی از ما انسانیت و کمک هایی که به انسان میشه رو غیر قابل باور و خرافات میدونیم، به نوعی زمانی که حرف از فرشتگان و کمک های درونی و بیرونی اونها میزنیم شاید برای عده ای حرف های خنده دار و ساخته توهم خود شخص قلمداد بشه، که خب حق هم دارند اینطور فکر کنند چون تجاربی در این زمینه نداشتند با نسبت به گفته های فرشتگان و الهامات الهی بی توجه بودند، تجربه ای که شما داشتید یک الهام بوده که باعث کارگشایی شده، خوشحال هستم که این پست وظیفه ای که به دوش داشت رو درست انجام داده و از همه دوستان دعوت میکنم تا پست های بعدی رو با همین دقت مطالعه کنند، چون آفرینش و قدرت های انسان رو از ریشه و منظر علمی مورد بررسی قرار میدیم، همچنین شما میتونید با انجام تمریناتی که گفته شد و توجه به اعدادی که سر راه شما قرار میگیره این الهامات رو بهتر و بهتر دریافت کنید. سپاس از اینکه نظر گذاشتید

  88. ممنون از پست قشنگتون … علاقه مند شدم … من علاقه ی شدیدی به عدد ۴ و ۵ دارم و در بیشتر موارد این اعداد سر راهم قرار میگیره … شاید معنی داشته باشه … نمیدونم … تشکر از پست زیباتون …

    1. سلام شیدای عزیزم ، خوشحالم که قبلا هم توجه به این اعداد داشتی . معانی اعداد در فایل ضمیمه وجود داره میتونی دانلود کنی و ببینی . ممنون از نظرت .

  89. با سلام و سپاس فراوان از شهاب عزیز. به امید آن که این پست برکت و گشایش داشته باشه.
    راستش وقتی نظرات رو مطالعه کردم متوجه نکته ی ظریفی شدم. گویا شما گفتین که چاکراها میبایست از پایین به بالا از بشن. طبق مطالعات من نشیمنگاه روح، تیسراتیل یا همان چشم معنوی هست و برای تجربه کردن (تشخیص خود ) به صورت روح خالص و حتی خدا شناسی میبایست از این طریق به اصطلاح( برون فکنی) صورت بگیرد و خلاصه رفیع ترین صورت جستجوی معشوق از طریق چشم سوم صورت میگیرد و نه چاکرا های پایین تر . همچنین یکی از علل محدود شدن برخی جستجو گران به طبقات معنوی پایین و به حاشیه رفتن آنها توصل به مراکز پایین تر از روح ذکر شده.
    اما این که شما اشاره کردین چاکراها باید از پایین به بالا باز بشن منو به فکر انداخت که شاید لازمه ی تسهیل استفاده از چاکرای تاج یا همان تیسراتیل باز بودن چاکراهای پایینی باشد. این شد که خواستم خواهش کنم که پستی رو به این بحث و تمرینات مخصوص به هر چاکرا اختصاص بدین. قطعا خالی از لطف نخواهد بود و میتوان در کنار مراقبه و سکوت از این تمرینات نیز سود جست.
    برکت باشد.

    1. سلام امیر جان، ممنونم که نظرت رو صریحانه بیان کردی، بله، گفته شما درسته، از طریق چشم سوم یا چاکرای آجنا میتونیم تجربیات معنوی یا برون فکنی داشته باشیم، اما کار تنها به این چاکرا ختم نمیشه، باز کردن یک چاکرا و بی توجهی به چاکراهای دیگه باعث میشه عدم تعادل انرژی در بدن به وجود بیاد و مشکلات بسیاری رو برای فرد ایجاد میکنه، انسان درد ها و بیماری هایی رو دچار میشه که خودشم نمیدونه علتش چی هست و در نهایت باید بره طب سوزنی انجام بده. که استاد درون دقیقا به من اینجمله رو گفت : که چی فقط روی چاکرا آجنا تمرکز میکنی؟ چاکرا باید از پایین به بالا باز گشایی بشن. اگر فرصتی بود مطلبی رو به این بحث اختصاص میدیم.

  90. اقا شهاب عزیز همانگونه که شما فرمودید من هم به الهام قلبیم اعتماد کردم وقصد دارم عمل نمایم ومطمئنم شنیدن ان نجوا بی حکمت نبوده و اتفاقات در جهت خیر وصلاح ما به پیش خواهد رفت …در ضمن از جویا جان هم تشکر میکنم بابت معرفی سایت مراقبه با فرشتگان و من صدای اونا رو ضبط کردم و قراره باهاش مراقبه کنم . در ضمن میخواستم کتابی را معرفی کنم که خودم تازگی ها شروع به مطالعه انها کردم وخیلی لذت بردم .کتاب خیلی زیبا وجالبیه .که عنوانش هست زبان سری رویاهای بیداری این کتاب در مورد اتفاقها وپیشامدهاییه که در بیداری اتفاق میفته و در واقع از جانب فرشتگان واساتید باطنی برای شخص تدارک دیده میشه که شخص با دیدن اونا پدیده در لحظه مناسب با ربط دادن اون اتفاق به نیت قلبیش جواب سوالشو میگیره یا یکی تو اون لحظه یه کلام به خصوصی رو میگه(زبان حکمت زرین) که کاملا ربط داره به نیت وسوال اون لحظه فرد . این کتاب دروازه تعالیم باستانی را بر ما میگشاید و به ما نشان میدهد چگونه گامهای نخستین خود را به سوی کشفیات سودمند زندگیمان برداریم ودر حقیقت راهی هست که روح مقدس با استفاده از ان پایان بعدی را در زندگی به ما نشان میدهد ..خیلی کتاب جالب وسودمندی به نظرم اومد به خصوص برای کسانی که در پی جواب سوالات و راهنمایی از جانب فرشتگان الهی میباشند .

    1. سلام ستایش عزیز، به طور حتم پشیمان نخواهی شد، مارو بی خبر نذارین لطفاً، توکل بر خدا، از معرفی کتاب هم سپاس گذارم، شاید در کتابخانه قرار دادیم… شاد و سربلند باشید

    2. سلام خانم ستایش عزیز، خیلی کار خوبی کردید که به ندای. درونی خود گوش کردید، و در آینده هم از این تصمیم خوش حال خواهید شد، در مورد کتابی که معرفی کردید، این کتاب از آثار ا ک ن ک ا ر هست، به طور حتم نکاتی خوبی درش وجود داره اما آثار این عرفان اگر به درستی مطالعه نشه گمراه کننده هم هست، در مطالعه این کتاب دوستان عزیز توجهی به صحبت هایی که در مورد میراث این عرفان یا حقیقت محض بودن این عرفان یا وجود خدایان توجهی نکنند خیلی بهتره، بلکه فقط مطالب مفیدش رو بخونن و استفاده کنند،

    1. سلام سعید عزیز، معنی این رقم رو در روزهای آینده براتون میذارم، چون لپ تابم خراب شده و دسترسی به فایل ها ندارم، انشالله تا چند روز دیگه حل میشه

      1. سلام اقا شهاب ببخشید چند وقتی هم هست اعدادی میبینم که نصف هستند مثل:۱۱٫۲۲ و۴۴۲۲

        1. سلام سعید عزیز، معنی این اعداد در فایل ضمیمه شده پست موجود هست، معنی اعداد ۲۲ و ۴۴ رو با هم مطالعه کن و ببین طبق خواسته های خودت که قبلا از خداوند داشتی یا طبق افکار درونی خودت به چه برداشتی از این تکرار اعداد میرسی، اگر اعدادی رو در دفعات بسیار زیاد میبینی روی اونها بیشتر فکر کنید، همچنین دو نکته ای که در پست گفتم فراموش نشه، زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا درخواستی از فرشتگان داشتیم یا در حال انجام کاری هستیم یا کاری رو تمام کردیم، در این مواقع این اعداد میتونن یک پیغام باشند،
          به عنوان مثال شب در حال گفتن ذکر برای سلامتی بیماران هستیم ذکر که تموم میشه و نا خود آگاه به ساعت نگاه میکنیم عدد ۲۲:۳۳ رو مشاهده میکنیم یا به مکانی برای انجام امر خیر میریم هم همینطور.

  91. با سلام خدمت اقا شهاب ودوستان گرامی این پست هم مانند سایر پستایی که گذاشتید خیلی جالب بود جا داره باز از شما ودوستان عزیز دیگه ای که ما رو با تجارب ونظریاتشون سهیم میکنند تشکر کنم …در مورد شنیدن اصوات در هنگام صبح من خودم تجربه هایی دارم مثلا همونطور که اقا شهاب فرمودند شنیدن صدای همهمه . یه اهنگ یا یه جمله حتی یه شعر . وخودم هم تا قبلنا فکر میکردم همه اینها زاییده اوهام و تخیلاتم هستند ..البته اینم بگم که شده در یک مقطع زمانی این تجربه ها را داشته باشم و تو یه مقطع زمانی کاملا قطع شده و این تجربه ها رو نداشته باشم که دلیلیش رو نمیدونم . ولی خیلی دلم میخواد در مورد تجربه ای صحبت کنم که چند هفته قبل برام پیش اومد و اون اینه که ما تو یه مکان خونه پیش فروش خریده بودیم و قرار بود تا یه مدت دیگه تحویل بدند و همسرم به تازه گی تو یه جای دیگه که از لحاظ موقعیت مکانی بهتر از اولی هست اپارتمان پیدا کرده بودبنابر این همسرم به ذهنش اومد که قبلی رو به فروش برسونه و زود دومی رو خریداری کنه که البته اگه بخواد اینکارو کنه مستلزم اینه که خیلی پایین تر از قیمتی که قراره تو اینده باشه به فروش برسونه و با توجه به اینکه تو یه شرایط حساسی از زندگی هستیم که این میتونه یه ریسک باشه برامون .بنابر این باعث دو دلی و درگیری فکری برامون شده …. بنا به این دلیل من تو وقت خواب تو دلم از فرشته هایی که شنیده بودم در اطرافمون حضور دارن طلب کمک و راهنمایی کردم و خوابیدم وقتی از خواب بیدار شدم و هموانگونه بیحرکت بودم یه صدای نجوا مانندی خیلی واضح وشمرده تو ذهنم شنیدم که اینطور گفت …نباید هیچ جابجایی صورت بگیره …من این صدا را نه از گوشم بلکه در ذهنم شنیدم ولی واقعیتش نتوانستم با همسرم در میان بگذارم چون منطقا وعقلانا کاری که اون میخواد انجام بده درست و عقلانی به نظر میرسد و دلیل قانع کننده ومحکمی برای عدم انجام اون کار به حساب نمیومد تا این که این پست رو خوندم و این درست در لحظه ای بود که همسرم قرار بود بره به معاملات ملکی اعلام کنه که اونجا رو واسه فروش بزارند ..من باهاش تماس گرفتم وگفتم برای مدتی دست نگه داره …ولی ایا واقعا میتونم به اون صدای نجوا مانند و الهام قلبیم اعتماد کنم یا نه ؟ ………..با تشکر از شما و همراهیتون

    1. سلام خدمت خانم ستایش، پس با این تفاسیر ما پست رو به موقع ارسال کردیم، بسیار هم عالی، من ابتدا این رو به شما میگم، شما صدایی که از درون شنیدی رو بهش ایمان داشته باش، چیزهایی پشت پرده هست که شما ازش بی اطلاعی، پس به حرف مراقب ها گوش کنید و شک نداشته باشید که بهترین چیز برای شما همینه، چون خودم دو مرتبه به این طریق راهنمایی شدم و ضرر نکردم، همچنین تمریناتی که گفته شد رو انجام بدید و به ارقام هم توجه کنید و جزوه رو هم دانلود کنید

  92. آقای شهاب سلام

    نمی دانم از آن زمان که کتاب “دیدار با فرشتگان” پائولو کوئلیو را خواندم تا به حال چند بار بحث حضور فرشته ها رو در هر مناسبتی که زمینه اش بوده مطرح کردم و حتی یادم نیست آیا از این مبحث استقبال شد یا نه. ولی واقعیتش این بود که همیشه بحث فرشته ها برای خودم خیلی جذاب بود چون از اونها هیچ اطلاعاتی نداشتم.
    دیروز صبح برای “بینا شدن چشم جان و ذهن” همه انسانهای سراسر عالم دعا کردم، تا اینکه بعد ازظهر موقع مرور این دعا توی ذهنم بود که چندتا عدد ۳ در کنار هم نظرم رو جلب کرد و برام یک درگیری ذهنی شد…
    پس از خوندن مطالب این پست نه تنها پاسخ خیلی از سوالهام رو گرفتم بلکه درخواستم برای بینا شدن چشم جان و ذهنم نیز با دعای یک “دوست” به واقعیت رسید،
    برنامه صبح تا بعد از ظهرم رو که مرور می کنم تمام لحظاتم با حضور فرشته ها بوده و شاید تمام سالیان عمرم اینگونه سپری شده و بی خبر بودم.
    این هدیه ارزشمند را برای همیشه ارج می نهم و به امید روزی هستم که “وجه الله” رو درک کنیم.

    صبا ز منزل جانان گذر دریغ مدار
    وز او به عاشق بی‌دل خبر دریغ مدار
    به شکر آن که شکفتی به کام بخت ای گل
    نسیم وصل ز مرغ سحر دریغ مدار
    حریف عشق تو بودم چو ماه نو بودی
    کنون که ماه تمامی نظر دریغ مدار
    جهان و هر چه در او هست سهل و مختصر است
    ز اهل معرفت این مختصر دریغ مدار
    کنون که چشمه قند است لعل نوشینت
    سخن بگوی و ز طوطی شکر دریغ مدار
    مکارم تو به آفاق می‌برد شاعر
    از او وظیفه و زاد سفر دریغ مدار
    چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است
    که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار
    غبار غم برود حال خوش شود حافظ
    تو آب دیده از این رهگذر دریغ مدار

    1. سلام پروانه عزیز، خدارو شکر که اینطور بوده، همچنین بابت شعر بسیار زیبایی که نوشتید تشکر میکنم، امیدوارم هر روزتون بهتر از روز قبل سپری بشه و مارو هم دعا کنید.

    2. درود وسپاس فراوان.من چند روزی هست که تکراره ساعتها برام اتفاق میافته.مثل ۱۳٫۱۳٫۲۰٫۲۰ یا ۲۲ ازتباطم بسیار با خالقم خوبه.

    3. سلام
      من خیلی خیلی خیلی به فرشته راگول که رفع سوء تفاهم نیازمندم
      حدود ٢ هفته است که هر روز میخونمش که کمکم کنه ولی دریغ از سر سوزن اتفاق خوب. همسرم دچار سوء تفاهم و بی عدالتی و بد قضاوتی نسبت به پدر مادر و خواهرمه . ۵ ساله که اینطوریه و چشم دیدنشونو نداره . دارم از غصه دق میکنم و هیچ کاری نمیتونم بکنم.

      1. سلام به شما پروانه عزیز.
        این موضوع باید با توسط شما حل بشه نه توسط فرشتگان.
        ما نباید هر چیزی رو از فرشتگان طلب کنیم و فکر کنیم اون ها هم باید ما رو کمک کنن.
        به عنوان مثال من هم در زمینه های بسیاری با همسرم دچار سو تفاهم بودیم که همه رو یک به یک حل کردیم و یا میشه گفت حل کردم. این یک روند آگاهانه رو میطلبه ک باید توسط یکی از زوجین انجام بگیره.

  93. با سلام
    یه سوالی واسم پیش امده اینکه قانون سکوت همان تمرکز بر روی چشم سوم است؟

    1. سلام ، نخیر نرگس عزیز ، تمرکز بر روی چشم سوم برای ارتباط با دنیای متافیزیک و باز شدن چشم سوم و دیدن هاله ها و … اینطور چیزهاست ، تمرین تنها بر روی چشم سوم اصلا تاکید نمیشه ، خود من به یاد دارم زمانی این تمرین رو هر شب انجام میدادم ، باعث شده بود در طول روز سر درد داشته باشم ، تا اینکه در رویا استادی رو دیدم که به من گفت ، نباید تنها بر روی چشم سوم تمرکز کنی ، جاکراها باید از پایین به بالا باز بشن ، که به واقع هم درست گفت ، اگر انسان لازم داره چاکراهاش باز باشن ، باید از پایین به بالا دو نه دونه چاکراها رو باز کن ، تا تعادل در بدن برقرار باشه ، در غیر این صورت انسان دچار مشکلاتی بسیاری میشه .

      1. خوب میشه از پایین به بالا دونه دونه، یا حد اقل تا مرکز چهارم رو، بگید برای هرکدوم مراقبه و تمرکز روی چه قسمتی باید باشه؟ مثلا تمرین سکوت واسه مرکز چندمه؟؟؟
        من خودم وقتی میخوام متمرکز بشم خیلی حواسم پرت این میشه که الان باید چشمام بسته باشه یا باز و به یه نقطه ی نور یا تاریکی نگاه کنم یا باید تمرکزم روی صداهایی که میشنوم باشه(که با چشم بسته بهتر امکان پذیره) یا باید روی تنفسم تمرکز کنم؟؟ همش میخوام روی همشون تمرکز کنم که هیچ کدومشم به نتیجه ی درستی نرسیده تاحالا!!!
        ممنون

        1. سلام دوست عزیز، نحوه بیدار سازی چاکراها در گوگل به وفور یافت میشه، چون گفتنش در اینجا زمان بره، اما در مورد تمرین سکوت، شما سکوت رو برای آرامش روح و بیداری درون انجام میدی نه برای بیداری چاکرای خاصی، همون طور که خودت گفتی حواست در حال تمرین به چندین جا پرت میشه، رمز تمرین سکوت در توجه و گوش دادن به صدای تنفس هست، که هم باعث میشه حواست به جای دیگه پرت نشه هم باعث میشه حس شنوایی تقویت بشه و هم باعث میشه به اون حالت سکوت درونی برسی، زمانی که به این حالت میرسی، در اصل نور الهی رو در خودت جریان دادی چون تبدیل به یک مجرا شدی برای دریافت، رفته رفته در تمرینات سکوت خبره تر میشی، در مراحل اولیه فقط به تنفس گوش بده و توجه کن و هیچ درخواستی نباش، بازم سوالی بود بپرس عزیز.

  94. سلام بر راهیان عشق و جویندگان نور
    به عنوان یکی دیگر از مواردی که ممکن است در سر ِ راه ِ افرادی که با طرح نو آشنا میشوند ، گذاشته شود میتوان همین مقوله ی آشنایی ِ بیشتر با فرشتگان را نام برد. راهها برای رفتن و متحول شدن یا تجارب ِ نو کسب کردن ، خود به خود در مسیرمان مشهود میشوند و هر کسی بسته به طبعش این راهها را جذب کرده یا از کنار ِ آنها رد میشود .
    من با این سایت مراقبه ی فرشته میکائیل و دیگر مراقبه ها رو انجام میدهم که بد ندیدم برای شما نیز آدرسش را بگذارم . اگر دوست داشتید شما هم میتوانید برای مدتی امتحان کنید و خود تجربه هایی کسب کنید .
    https://soundcloud.com/radiometadmb/basic-meditation-412

    در پناه حق
    جویا

      1. با سلام ممنون از مطالب خوبتون
        من کتاب در مورد اعداد مربوط به هر فرشته رو میخوام میشه برام پیدا کنین بفرستین ممنون میشم از لطف بیکران تان.

        1. ما دسترسی به این کتاب نداریم مهران عزیز، شما پیدا کردین، برای ما هم بفرستین، ما هم از شما ممنون میشیم. :)))

  95. با سلام اقا شهاب من چند وقته تمرینات سکوت رو انجام میدم و صدایی گاهی اوقات صدایی مثل موج میشنوم مثلا هی یه صدایی هست میگه وییییییینگ و … یهویی میاد میخواستم بدونم که این یک خیاله یا …
    وممنون بخاطر زحماتی که میکشید

    1. سلام سعید عزیز ، همین که صدایی میشنوی خیلی خوبه ، در ساعت سکوت هم روی شنوایی دقت کن هم بر سکوت درون و خود . امید وار هستم که به مرور تجربیات بهتری رو کسب کنی ، این ها خیالات نیستند ، بلکه قوه ی خیال ما راهی هست برای ارتباط ما با جهان بیرون ، که در پست بعدی مطالبی در مورد خیالات انسان رو براتون میگیم . صداهایی مانند رعد و برق ، صدای موج دریا ، صدای باد ، صدای فلوت ، صدای سوت کشیدن و صدای ناقوس ، این ها صداهایی هستند که در جهان های بالا به گوش میرسن ، که انسان در سفر روح یا لحظه ی جدا شدن از بدن این صوت ها رو میشنوه ، عجله نکن ، کم کم سطح دریافتت بالا میره ، علت شنیدن همین صدا ها هم همینه .

      1. سلام اقا شهاب امروز صبح از خواب پا شدم هوا هنوز تاریک بود و تمرین سکوت رو انجام دادم همین تا شروع کردم یه صدای قوی از باد شنیدم و همینطور صدای اقیانوس و پرنده ها
        تا بعد

        1. موفق باشی و سر بلند … به این علت در زمان صبح شنیده میشه ، چون زمانی انسان از خواب بیدار میشه ، دارای یک ارامش خاص و ناب هست ، که به مرور که زمان میگذره انسان به فکر تعلقات فکری و روحی و جسمی و کارهای اداری و زمینیش میفته که همه این ها باعث میشه ندای درون شنیده نشه ، چون توجه انسان به جاهای دیگه است .

          1. سلام
            شما میگید صبح ارامش داریم.ولی من ب محض بیدار شدن یه غصه زیادی احساس میکنم.دوس دارم گزیه کنم.چیکار کنم.اصولا اینجوریم حتی صبحا ب محض بیدار شدن

            1. سلام به شما ثنا عزیز.
              باید ریشه یابی کنید و ببینید این مورد به چه خاطر هست. هر کسی گذشته ای داره ، خاطراتی داره ، شک هایی رو در زندگی تجربه کرده. این مورد رو باید خود شما مورد بررسی قرار بدین. و سپس مورد به دست امده را با روش های موجود نظیر ای اف تی و یا جملات مثبت پاک کنید.

        2. سلام و درود شهاب جان, بهنام هستم که در مورد پرواز روح و رویا هوشیار و اتصال با شما مشورت کردم و چند روز پیش هم ایمیل رو لطف کردی و جواب دادی. شهاب جان تو وبسایت گرانبها تون داشتم میچرخیدم که به لینک پیامی از فرشتگان برخورد کردم و به مطلبی رسیدم که به اعداد و مساله ساعت مربوط میشود, که برام خیلی خیلی جالب بود! کم و بیش از جریان من و چگونگی وصل شدن و قطع اتصال ام آشنا هستی و وقتی که به این جریان اعداد و ساعت رسیدم ,واقعا شوکه شدم و باز شک کردم که این ها اتفاقی است, یا راز یا علتی در کار بوده, که من با یک سرج یا اولین سرج تو گوگل فارسی, وارد وبسایت شما شدم ,و کامنت کسانی رو تجربیاتی شبیه به تجربیات من رو داشتند و دارند! موضوع اعداد و ساعت برای من از زمانی آغاز شد که قبلا هم برات شرح دادم که حدود ۶ ماه از صبح که بیدار میشدم تا قبل از خواب , شکر گذاری میکردم و از آفریدگار میخواستم که به من هم قدرتش رو نشون بده, و خارج شدن روح و پرواز به نقاط دیگر یا در اتاق خودم خروج روح و شناور شدن و هوشیار بودن در رویا, رو تجربه اش رو هم به من لطف کنه و نشون بده, که خدا رو شکر انجام شد, حتی بیشتر از اونچیزی که من میخواستم, که الان جای گفتن نیست و وقت گیر است! حالا جریان اعداد و ساعت که من تا الان فکر میکردم اتفاقی انجام میشه, برای من از همون زمان آغاز شد, که مثلا از آشپز خانه میومدم ,تو اتاق خواب, و خود به خود نگاهم به ساعت میوفتاد و میدیدم ۲۳:۲۳ است و میخواستم برم ناهار بخورم میدیدم ۱۳:۱۳ است و شب که دیر وارد خونه میشدم و به ساعت نگاه میکردم, میدیدم ۱۲:۳۴ است, و جریان برام جالب شد و شروع به نوشتن اعداد و تاریخ و روز آنها کردم که تا الان حدود ۳ صفحه شده, ولی نمیدونستم که جریان چی است و چرا ۹۰% وقتی که نا خودآگاه به ساعت نگاه میکنم اعداد اینجوری جور است (در ضمن تو اتاق ام روی رسیور و سیستم صوتی ام و اسمارت فون ام, همگی ساعت دیجیتال هستند که برای کنترل به هر ۳ نگاه میکردم, که همگی,همون ارقام رونشون میدادند) , ولی الان با این مطلب وب سایت شما نتونستم بفهمم که منظور دقیق چی است, یعنی مثلا ساعت ۲۳:۲۳ دقیق رو چجوری باید بفهمم؟ در ضمن این اعداد ساعت ها (۲۲:۲۲دقیقه,۱۴:۱۴ دقیقه, ۲۱:۱۲ دقیقه, ۱۹:۱۹دقیقه ) خیلی برام تکرار میشه و آخرین عدد همین شنبه ۲۲:۲۲ دقیقه و یکشنبه ۲۳:۳۲ دقیقه بود, که بدجور منو گیج میکنه!سیتم پیدا کردن پیام اینه که ۲ چه معنی میده و ۳ چه معنی میده و باید مثلا ۲۳:۲۳ دقیقه یکبار ۲ و یکبار ۳ رو معانی کنم ,و چون ۲۳:۲۳ (دو بار ۲۳ داره) است,یعنی که تاکید شده یا چی؟ اگر لطف کنی, یک کم توضیح بدی ممنون میشم و اگر هم خاستی میتونی با ایمیل جوابم رو بدی. واقعا از لطفت و وقتی که برای ما کاربران میگذاری به سهم خودم متشکر و ممنون هستم. با سپس فراوان, خدا خیرت بده و همیشه موفق باشی

          1. با سلام بر شما دوست گرامی

            بر اساس ِ اعتقاد برخی افراد ، در صورتی که ما عددی شبیه به ۵۰ را بیش از دو سه بار ببینیم ؛ یا در طول روز با دیدن ِ این عدد زیاد سرو کار داشته باشیم ( دیدن پلاک ِ ماشینی که با ۵۰ شروع یا ختم میشود ، دیدن صفحه ی ۵۰ از یک کتاب ، دیدن دقیقه ی ۵۰ بر روی صفحه های دیجیتالی و … ) و در موردی دودل باشیم یا نیاز به رهنمود داشته باشیم و در دل آرزویی برای دریافتی از نیروهای شهودی یی عمیق تر از دریافتهای روزانه و فیزیکی ِ خود را مطالبه کرده باشیم ، دیدن ِ این اعداد ، برای پشتگرمی ِ شما و راهنماییتان از طرف فرشتگان به شما میرسد .
            در کتاب یا جزوه ای که به این منظور طراحی شده ، نوشته شده اگر مینوانید ، اعداد را به دو رقم جدا کنید و تفسیر نمایید وگرنه به اعداد تک رقمی جدا ساخته و معانی انها را مورد نظر قرار دهید :
            به این معنی که ، اگر عدد ۲۲: ۱۱ را چندین بار دیدید میتوانید اول عدد ۱۱ را و سپس عدد ۲۲ را برای ِ موقعیتتان تفسیر کنید و معانی را با هم ترکیب کنید . ولی در دیدی کلی تر ، اگر این عدد را در لحظه ای بخصوص برای دریافتی سریع از تصمیم گیری یی آنی شاهد شدید و در جلوی چشم دیدید یعنی باید عدد ِ ۲ را به منزله ی عددی که دوبار تکرار شده برای جوابتان در نظر گرفته و به همین شکل با عدد ۱ برخورد کنید ، و تفسیر عدد ۲ و ۱ را جداگانه در مسئله ی مورد نظر قبول کنید .
            درباره ی عددی سه رقمی نظیر ۳۲۵ ، اگر این عدد را بارها ببینید ، معادل ِ تفسیر ِ هر کدام از این رقمها را در این عدد برای تفسیر در نظر میگیرد یعنی اول عدد ۳ را تفسیر میکنید و با توجه به آن تفسیر ، تفسیر ِ عدد ۲ را میخوانید و سپس تفسیر عدد ۵ را .

            در اغلب مواردی که ذکر شد شما باید بارها و بارها این اعداد را در طول شبانه روز ، به طوری ناخودآگاه و از پیش تعیین نشده ، و کاملا اتفاقی ( نه از روی عادت ِ ریتمیک ِ نگاه کردنهای پیاپی به ساعت ) عینا و به دفعات ، دیده باشید و باز این دریافت و تفسیرش کاملا از فردی به فرد دیگر میتواند بر اساس ِ نیروی ِ شهودی ِ فرد متفاوت باشد و این بستگی داشته باشد که او به دنبال ِ چه جوابی در این روزها یا این ساعت ِ بخصوص میگشته تا آنرا دریابد . و درست به همین منظور است که کار کردن با اعداد ِ فرشتگان به کار همگان نمیاید زیرا تفسیر ِ افراد و ارتباطشان با نیروهای شهودی شان اغلب برایشان کاملا مشخص نیست .

            خیر پیش و در پناه حق
            جویا

      2. شهاب جان من همین الان که این سایت رو تا نصفه خونده بودم یه هو یه صدایی منو به خودش جلب کرد.به خدا به هرکسی که قبول داری،یه صدایی شنیدم،صدای فلوت میومد فکر کردم طبقه بالایی مونه که داره ارگ میزنه.بعد دقت که کردم دیدم صدا قطع شد دیگه صدایی نمیاد دوباره صدا اومد ولی از اول شروع شد بعد هروقت میومدم ببینم چیه قطع میشد بعد خیلی کم شد بعد دوباره که سر گرم شدم دوباره اومد بعد دیگه قطع شد دیگه صدا نیومد.یه آهنگی بود خییلی جالب اینقدر جالب که هیچ کس تا به حال نشنیده بود خیلی آرامش میداد یه چیزی تو این مایع ها:
        لاااا لااا لالا لالاااا هی تکرار میشد اصلا سه چیزی بود عجیییب
        وقتی دیدم داری به سعید میگی چه صدایی میاد وقتی فلوت رو دیدم خشکم زد بعد اشکم اومد ولی کم سعی کردم جلوی خودم رو بگیرم.خیلی خوب بود خیلی خیلی

      3. سلام
        من سایتت رو تا آخر نخونده بودم.تو تمرین های سکوتت بودم بعدش اومدم یه خورده همین رو انجام بدم ولی بعدش یه صدایی اومد اول فکر کردم طبقه بالایی هامون دارن ارگ میزنن ولی بعد گفتم اونا که طبقه سومن بعد دقت کردم دیدم قطع شد بعدش دوباره اومد بعد هردفه که دقت میکردن قطع میشد بعد از اول میومد صدای فلوت بود.بعد بیخیال شدم ولی یه خورده دلم میخواست بدونم اون صدا از کجا میاد؛اومدم شروع کردم به خوندن بعدش که رسیدم آخرای صفحه شروع کردم به خوندن نظرات بعد چشمم افتاد به چیزی که داشتی برای سعید جان تعریف میکردی اشکم در اومد.خیلی صدای جالبی بود خیلی.

        1. این تجربه ی زیبا بر تو مبارک باد عرفان عزیز ، ما به این میگیم شعف . شما به یک شعف و یک حال خوب ، به خاطر جاری شدن آگاهی و عشق در درون خود رسیدید.

      4. سلام به نظرتون دیدن شنیدن صداباتوجه به آگاهی که از قبل داریم نوعی تلقین به حساب نمیاد؟بعد پیام دادن فرشتگان توسط اعداد صرفا بسنده کردن به نوشتههای یک نویسنده به نظرتون درسته؟ بعد نظر شما راجب دیدن روح یک دختر بچه به صورت واضح هر شب در تاریکی کنار تختتون وقتی از خواب به ناگاه بیدار میشید میتونه چه چیزی در پی داشته باشه؟(اتفاق افتاده برای یکی از کاربران)

        1. سلام به شما بهار عزیز.
          صدایی که خودمون به خودمون تلقین کنیم ، یک توهم بیش نیست. اما صدایی که تا به حال به مانند اون رو نشنیدی و جمله ای که درست مربتط با مشکل تو هست رو زمانی که میشنوی. این یک توهم نیست بلکه یک پیام از طرف راهنماهای تو هست.
          در مورد پیام هایی از فرشتگان ، من بار ها در بخش نظرات گفتم و باز هم میگم. شما میتونید اعداد متناسب با نیاز خودتون رو برای خودتون بنویسید.
          و برای هر عددی یک تعریفی رو مشخص کنید. آنگاه خواهید دید که مطابق با نوشته های خودتون راهنمایی میشنوید. پیام هایی از فرشتگان راهی هست برای ارتباط ما با فرشتگان.
          که من تا به امروز از طریق همین جزوه ی پیام هایی از فرشتگان بارها و بارها و شاید بیش از صد بار راهنمایی درست شدم. و حتی یک بار هم غلط نبوده.
          این بستگی به اعتقاد شما و پذیرش و یا عدم پذیرش شما از این جزوه داره.
          اگر به صورت قلبی این راه رو بپذیرید ، یقینا راهنمایی هم خواهید شد.

  96. سپاس آقا شهاب ، ممنون ک با حوصله ب سوالات پاسخ میدین و وقت میگزارین و راهنمایی میکنید .

    1. سلام واقعا تمام این نوشته ها تک تکشون درسته
      منم از چند ساله پیش باهاشون برخورد کردم
      اما اتفاقی که افتاده برام الان خیلی جالبه و بدجور توش موندم و منو دودل کرده

    2. سلام
      همه این حرفها بدرستی درست هستش از چند سال پیش باهاشون ارتباطی گرفتم .
      ولی در ابتدا امادگی جسم باید باشه بعد روح و ادامه …
      چون بصورت علم نزد شما میان و بستگی ب زات اون انسان داره
      درسته تمام اتفاقات حتی همین نوشته من که چطور دارم مینویسم یا الان چطور نشستم یا
      در چزمانی شما دارید میخونید همه از قبل برنامه ریزی شده که بر میگرده ب همون سرنوشت

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.