صفحه اصلی الهامات الهی پیام هایی از فرشتگان
پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان

0
627

پستی رو که امروز میخونید ، مطلبی هست که خودم در ابتدا اعتقادی بهش نداشتم ، اما گذشت زمان این موضوع رو بر من ثابت کرد که انسان دارای مراقب های بسیاری هست . از جمله فرشتگان که هر دَم در کنار انسان ها هستند و اون ها را یاری میکنند . به اتفاق هم داستان امروز رو مرور میکنیم تا شما هم از این پس بتونید پیام فرشتگان رو در زندگی خودتون دریافت کنید .

(((اینم بگم: اگر به دنبال معانی تکرار اعداد هستید، تکرار اعداد رُِند در هنگام مشاهده به ساعت زیاد می بینید. درست اومدید، و اینجا جواب همه ی سوالات شما وجود داره… فقط با صبر و حوصله این پست رو تا انتها مطالعه کنید.)))

فرشتگان

در وحله ی اول این سوال رو از شما عزیزان دارم ، به نظر شما ،آیا انسانها نزد خداوند دارای ارزش و منزلت هستند ؟ آیا انسان به واقع اشرف مخلوقات هست ؟

برای پاسخ به این سوال از شما دعوت میکنم زندگی سه دسته از انسان ها رو با هم مقایسه کنیم…

دسته ی اول : انسان هایی که تنها به بُعد مادی خود توجه دارند و تنها به مادیات و تعلقات دنیوی فکر میکنند و صبح تا شب در پی رفع نیاز های جسمی خود هستند ، به دنبال مقصدی مادی هستند اما هر چه بیشتر تلاش میکنند حس میکنند هنوز به مقصد خود نرسیدند .

دسته ی دوم : انسان هایی که مانند دسته ی اول هستند ، اما سعی میکنند در کنار زندگی مادی کمی هم به معنویت توجه کنند تا وظیفه ی شرعی خودشون رو انجام داده باشن ، یعنی عبادت ها و شکر گذاری این افراد از روی رفع تکلیف و انجام وظیفه است و هدف معنوی خاصی رو دنبال نمیکنند .

دسته ی سوم : انسان هایی که در کنار زندگی مادی و نیاز های مرتبط با اون ، به فکر بُعد معنوی خود نیز هستند ، این افراد با هدفی خاص زندگی میکنند و معنویت این افراد جدا از زندگی مادی اون ها نیست و به درجات بالای معنوی صعود هم میکنند. مانند عارفان بزرگی همچون رجبعلی خیاط ، مرشد چلویی ، علی اسکانیا و … که زندگی نامه آن ها را با هم مطالعه کردیم . در نتیجه هر انسانی دارای مقامی نزد خداوند هست ، انسان هایی که در دسته ی اول بهشون اشاره کردیم ، شاید زمانی که ازشون این سوال رو بپرسیم که خداوند چه کسی هست … هیچ جوابی نداشته باشن ، اما انسان های دسته ی سوم با یک جمله چنان خداوند رو در دیدگاه شما به تصویر میکشن که به انسان بودن خود افتخار میکنید .

خب ، حال شما از کدوم دسته هستید ؟ ما در این پست ، نمیخوایم تنها برای شما از این بگیم که پیام های فرشتگان و الهامات و چگونه و چه چیز هایی هستند ، بلکه میخوایم خود شما تبدیل به انسانی بشید که بتونید این پیام ها رو دریافت کنید . پس اگر از دسته ی اول و دوم هستید ، نیاز به این دارید که خودتون رو به دسته ی سوم برسونید ، یعنی از لحاظ معنوی زندگی شما دارای هدفی مشخص باشه .

اشتباه برداشت نکنید ، نمیگیم زندگی مادی رو وا بُگذارید و به معنویت بچسبید ، نه ، بلکه میگیم کاری کنید که در زندگی مادی خودتون معنویت رو تجربه کنید .

اکثر اما انسان ها اینگونه فکر میکنیم که خداوند و فرشتگان رو تنها در عبادت ها میشه پیدا کرد ، اما به نوعی میشه گفت آن گونه باید زندگی کرد که ساعات عبادات ما از ساعات فعالیت های روزانه ما جدا نباشه . بلکه فعالیت های روزانه ما تبدیل به عبادت بشه . اما چطور این فاصله رو از بین ببریم ؟ رازی در این بین نهفته هست … اون راز اینه (( توجه کُن ))

پس دوباره از شما میپرسم ، چگونه به خداوند نزدیک تر و نزدیک تر بشیم ؟ با توجه کردن

چگونه نشانه های زندگی را ببینیم ؟ با توجه کردن .

چگونه بتونیم از فرشتگان الهی پیام هایی را دریافت کنیم ؟ باز هم با توجه کردن.

توجه . توجه کُن به رویداد های زندگی ، توجه کن به هر اتفاقی که برای تو میفته ، توجه کن به هر آن کس که در مسیر زندگی تو قرار میگیره ، توجه کن به لحظات سختی که در زندگی برای تو پیش میاد و توجه کن و ببین که هر لحظه ی سختی پیغام و تجربه ای هست برای پیشبرد زندگی تو .

حال در پاراگراف بالا ، توجه کُن رو از متن حذف کنید و دوباره مطلب رو بخونید . خواهید دید که همه چیز معنی خودش رو ازدست میده .

اکثر ما در خواب هامون این رو دیدیم که سر جلسه امتحان هستیم اما امتحان رو بلد نیستیم و یا هیچی نخوندیم و یا به جلسه امتحان دیر رسیدیم ، علت دیدن اینگونه خواب ها این هست که ما به مسائل روز مره خودمون بی توجه هستیم و تنها در ساعات عبادات دنبال معنویت و خداوند میگردیم .

اما چگونه الهامات الهی را دریافت کنیم ؟

نباید اینگونه انتظار داشته باشیم که هر روز چندین فرشته در بیداری رو به روی ما حاضر بشن و حکمت هر اتفاق کوچک و بزرگی رو برای ما شرح بدن ، به این دلیل که هر انسانی به اندازه ی ظرفیت خودش میتونه از کائنات پیام هایی رو دریافت کنه …در نتیجه ابتدا ما به این نیاز داریم که ظرفیت پذیرش و دریافت الهامات الهی رو در خودمون افزایش بدیم .

برای دریافت الهامات الهی ، ما نیازی به این نداریم که فرشتگان رو ببینیم و البته حالا حالاها امکان پذیر هم نیست که ببینیم .(این مطلب در پست بعدی اثبات میشه) . پس ما از قوه ی شنوایی و ادراک درونی خود برای دریافت الهامات الهی میتونیم استفاده کنیم .

یکم : تقویت دنیای درونی

برای تقویت دنیای درونی ، میتونید از مراقبه ، مدیتیشن ، تمرین سکوت ، نماز خواندن و ذکر های شبانه استفاده کنید . که نحوه ی انجام مراقبه و مدیتیشن و سکوت ، هر سه در وب سایت موجود هست . اما نکته ای که نباید از یاد ببرید ، این هست که در هنگام انجام تمرینات و یا انجام عبادت ها ، در طلب هیچ چیز نباشید . نخواین صدای فرشتگان رو بشنوید ، نخواین به مکانی اسرار آمیز برید ، با در خواست زبانی یا ذهنی چیزی اتفاق نمیفته ، بلکه شما تنها باید به مراقبه یا مدیتیشن یا سکوت یا عبادت بنشینید ، زمانی که در طلب چیزی نباشید همه چیز در شما جاری خواهد شد و در آن هنگام هست که درون شروع به شکوفا شدن میکنه …

هدف از تمرینات درونی رسیدن به مرتبه ی خاصی نیست ، بلکه هدف جاری شدن نور الهی و افزایش قدرت درونی ما برای دریافت الهامات الهی هست ، در یک کلام هدف رسیدن به وحدت با خداوند است … گاهی صداها از درون انسان شنیده میشن و نه از طریق قوای شنوایی ، ناگهان کلامی رو دریافت میکنید ، اما نمیدونید چطور این کلام رو دریافت کردید ، چون شما چیزی نشنیدید . این یک خیال یا یک توهم نیست ، یک واقعیت هست ، که باز به همون توجه به دنیای درونی بر میگرده .

دوم : تقویت قوه ی شنوایی

ابتدا ما به این نیاز داریم که قوه ی شنوایی خود رو تقویت کنیم ، چون در مواقعی فرشتگان الهی با ما صحبت میکنند . یکی از بهترین راه ها برای تقویت قوه ی شنوایی خود استفاده از تمرین سکوت هست . نحوه ی انجام تمرین سکوت در پست سکوت گفته شده ، تمرین سکوت رو به طور مرتب ، شبانه ، هر شب بیست دقیقه انجام بدید و در لحظه تمرین ، زمانی که چشمان خود رو بسته اید به صدای اطراف گوش بدید ، کوچکترین صداها رو دنبال کنید ، زمانی که ماشینی از خیابان رد میشه صدای اون ماشین رو تعقیب کنید و تا زمانی که اون صدا قطع میشه صدا رو دنبال کنید .

گاهی چندین صدا در گوش ما شنیده میشه ، شما با چشمان بسته خود تنها به یک صدا گوش بدید . به عنوان مثال : به اتاق خواب خود رفتید و میخواین تمرین سکوت رو انجام بدین ،پدر هم در منزل حضور داره و داره تلویزیون نگاه میکنه ، صدای تِک تِک ساعت اتاق خواب + صدای تلویزیون + صدای تردد ماشین ها در خیابان شنیده میشه ، در تمرین سکوت خود به ضعیف ترین صدای موجود گوش بدید . که فکر میکنم صدای تِک تِک ساعت باشه … به این صدا با تمام دقت گوش بدید و این روند رو ادامه بدید . طوری که دیگه هیچ صدایی رو نشنوید . این تمرین به شما کمک میکنه الهامات الهی رو در مواقع ضروری بشنوید . معمولا در اول صبح که از خواب بیدار شدین یا در هنگام تمرین سکوت به یک باره متوجه خواهید شد که علاوه بر صداهای اطراف صداهای دیگه ای هم به گوش میرسه ، صداهای درهَم و شاید همهمه ی صحبت آدم ها . نکته ی مهم : زمانی که اینگونه صدا ها به گوش میرسن باید بی حرکت ایستاد و بدون هیچ واکنشی تنها گوش داد ، زمانی که صدایی نا شناخته به گوش میرسه ، اگر بخواین تنها به صدای ناشناخته گوش بدین صدا قطع خواهد شد !!! در اوایل صداهای نا مفهومی رو میشنوید اما به مرور جملاتی رو میشنوید که شما رو حیران و عاشق معبود میکنه . تجربیاتی از جانب من کسب شده ، اما دوست دارم منتظر باشم تا خودتون تجربیات درونی تازه ای رو دریافت کنید .

سوم : در خواست و صحبت کردن با فرشتگان و خداوند .

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که اون ها صدای شما رو میشنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب میدند ، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک میکنید ، منتظر پاسخ هستید ، اما در اون لحظه نه چیزی میشنوید و نه چیزی از درون شنیده میشه . در این لحظه نا امید نشید … چندین و چندین بار درخواست خود رو تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید : به کمک شما نیاز دارم ، کمکم کنید ، من پیام شما رو دریافت نکردم ، واضح تر پیام خودتون رو به من برسونید . و حتما نباید این گفته ها رو بر زبون بیارین ، چون خداوند و فرشتگان فکر شما رو هم میخونن ، پس با فکر هم میتونید این درخواست ها رو داشته باشید . پیام فرشتگان میتونه از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام بشه ، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشه ، فکری تازه به دهنتون برسه ، این ها همون الهامات الهی هستند . اما راه دیگری هم هست . در مشاهدات دیداری در کتابی به تکرار اعداد اشاره شده که در پایین بهش اشاره میکنیم . این روش فوق العادست …

دقت به معانی ارتعاشی اعداد … پیام هایی از فرشتگان

این مطلب برگرفته از کتاب مفاهیم ارتعاشی اعداد نوشته دکتر دورین ویرچو هست ، و البته ناگفته نماند ، خود من هم با خوندن مطلبی در مورد تکرار اعداد در سایتی با این مبحث آشنا شدم . تعریف ساده پیام هایی از فرشتگان به این صورته : فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند ، به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه میکنید تکرار اعداد را شاهد هستید ، اعدادی مانند : ۰۱:۰۱ یا ۰۱:۲۳ یا ۲۲:۲۲ یا ۱۲:۳۴ دقیقه …. یا زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه میکنید ، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید . شماره صندلی شما زمانی که به کنکور میروید اعدادی هستند که تکرار شدند یا دارای ترتیب صعودی یا نزولی هستند . مانند : ۱۱۱ ، ۲۲۲ ، ۳۳۳ ، ۴۴۴ ، یا ۱۲۳ ، ۲۳۱ ، ۴۵۶ ، ۷۸۹ ، ۶۵۴ ، ۹۸۷ .

هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند ، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید . این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند .

خب به نظر شما زمانی که این تعریف رو شنیدم به خودم چی گفتم ؟ من این موضوع رو در ابتدا قبول نکردم ، به خودم گفتم این احتمال همیشه وجود داره ، پس اصلا دلیل نمیشه این موضوع حقیقت داشته باشه . سپس این موضوع رو در سایتی مورد انتقاد قرار دادم ، سوالم رو در اون سایت اینگونه بیان کردم : شما در روز ده بار به ساعت خود نگاه میکنید ، از این ده بار هشت بار تکرار اعداد را شاهد نیستید و دو باره شاهد تکرار اعداد خواهید بود ، اگر برای آن دو بار مشاهده خود را در نزد فرشتگان احساس میکنید برای آن هشت باری که هیچ تکراری وجود نداشته است چه جوابی دارید ؟

اون روز برای من جوابی که داده شد قانع کننده نبود ، چون من به این موضوع هیچ گونه اعتقادی نداشتم . اما زمان پیام هایی از فرشتگان رو برای من ثابت کرد . روزی در حال ورق زدن دفتر خاطراتم بود که نکته ای توجه ی من رو به خودش جلب کرد …

من در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۱ بینی خودم رو به علت انحراف و پلیپ و زیبایی عمل کردم . تاریخ عمل رو دکتر مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۲ به محل کارم اومدم ، که تاریخ ورودم رو صابکار مشخص کرده بود .

در تاریخ ۰۲/۰۲/۹۳ کتاب مهربان مراقب که توسط دوست خوبم خانم ویدا از طریق پست برای من ارسال شده بود به دست من رسید .

در تاریخ ۲۲/۰۲/۹۳ کتاب چگونه خدا رو بشناسیم از طریق خانم حقیقی برام ارسال شده بود به دست من رسید . این موضوع توجه من رو به خودش خیلی جذب کرد ، یک سال دارای ۳۶۵ روز هست ، چطور در سه سال متوالی ، اتفاق های مهم زندگی من با تکرار اعداد ۲ همراه شده ؟ تکرار اعداد ۲ چه معنی داره ؟ به همین علت دوباره به سایت مورد نظر مراجعه کردم و معنی تکرار اعداد رو مطالعه کردم و جواب خودم رو گرفتم . که کاملا درست بود .

حال از شما دوستان این خواهش رو دارم ، بدون هیچ دلیلی این موضوع رو رد نکنید ، چون در این صورت این راه دریافت الهامات را به روی خودتون میبندین ، من هم مانند شما موضوع دریافت الهامات رو از طریق قوه شنوایی و درونی و دیداری رَد کردم ، اما زمانی که با تکرار اعداد ۲ در رویداد های مهم زندگیم رو به رو شدم ، این موضوع رو پذیرفتم و از اون پس نشانه های زندگی من بیش از پیش خودشون رو نمایان کردن .

نکاتی قابل توجه هستند که بهشون اشاره میکنیم :

نکته ی اول : همیشه نباید با تکرار اعداد رو به رو بشیم ، بلکه زمانی تکرار اعداد برای ما مهم هستند که یا ما میخوایم کاری رو انجام بدیم یا کاری رو انجام دادیم و منتظر پاسخ کا ئنات هستیم.

نکته ی دوم : نسبت به ساعت و پلاک خودرو ها و شماره هایی که سر راه شما قرار میگیرن حساسیت به خرج ندین ، بلکه تکرار اعداد با ندای درونی همراه هستند ، به عنوان مثال زمانی که میخوایم کار مهم و خیری را انجام بدیم ندای درونی به ما میگه که به ساعت خودت نگاه کن ، زمانی که به ساعت نگاه میکنیم به طور مثال : تکرار اعداد ۱۲:۱۲ رو شاهد هستیم ، زمانی که کار رو به پایان میرسونیم باز ندای درونی یا حس ششم به ما میگه که به ساعت نگاه کن و اون لحظه هست که تکرار اعداد ۰۱:۰۱ رو شاهد هستیم . این یعنی پیام درست از فرشتگان ، نه اینکه هر دقیقه به ساعت نگاه کنیم و هر تکرار اعداد را پیامی برای خود بدانیم .

ناگفته نمونه که هر عدد برای خودش دارای معنی خاص هست ، اما معانی این اعداد چه هستند ؟

برای دریافت جزوه معانی تکرار اعداد به کتاب خانه سرزمین های دور مراجعه کنید یا فایل زیر را دانلود کنید. مطمئن هستم زمانی تکرار اعداد توجه شما رو به خودش جلب میکنه ، پس دانلود این فایل رو از دست ندید .

دانلود جزوه : پیام هایی از فرشتگان

پیام هایی از فرشتگان نسخه کامل

نتیجه گیری :

همه چیز از درون انسان سرچشمه میگیره ، چون راه رسیدن به افلاک و شناخت خود از طریق خود شناسی امکان پذیره و خود شناسی جدا از درون شناسی نیست . هدف از افرینش ما انسان ها رسیدن به کمال بوده و ما اشرف مخلوقات هستیم و توانا ، فرشتگان برای راهنمایی ما همیشه حاضر و ناظر هستند ، اما این به درک و اعتقاد قلبی ما بر خواهد گشت که این موضوع رو بپذیریم و یا نه ، بی دلیل اون رو رَد کنیم . اگر روشهای بالا رو انجام بدید ، و راز توجه کردن رو از یاد نبرید ، به طور حتم شما نیز الهامات و پیام های فرشتگان و خداوند رو در زندگی خودتون دریافت خواهید کرد .

همچنین عزیزانی که بخش های طرحی نو در اندازیم رو مطالعه کردند و دارند با اون افکار زندگی خودشون رو پیش میبرند ، میتونند از این پست برای دریافت الهامات الهی استفاده کنند تا تجربه ای تازه و ناب رو کسب کنند . امید که این پست نیز ذره ای به دانش معنوی شما دوستان اضافه کرده باشه … پاسخ گوی سوالات و نظرات شما عزیزان در قسمت دیدگاه ها خواهیم بود .

 

با هم نگاهی به معانی این اعداد میندازیم :

۰۰۰ : یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.
۰ : پروردگار با شما سخن میگوید ، هنگامی که عدد صفر را می بینید ، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بینهایت در بیکرانه عالم دارد ، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست . با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید .
۱ : مثبت بمانید ، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است ، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید . تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید .
۲ : همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت . ایمان قوی دارید ، خصوصا مواقعی که احساس امیدوارانه در درون ، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند . هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید ، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند .
۳ : اساتید مقرب شما را یاری می رسانند ، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است .
۴ : فرشتگان در کنار شما هستند ، آنها عدد ۴ را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند .
۵ : تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است ، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است .
۶ : در باره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی ، نگران و آزرده نباشید ، نگرانی ها تحت تاثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند ، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید ،می توانند پاسخگوی نجواهایش شما باشند .
۷ : شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت ! عدد ۷ نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید .
۸ : عدد ۸ نشانه ای فراوانی و کامیابی است ، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸)
این عدد هست وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت ، فرصت ، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست . خصوصا در ارتباط با رسالت شما در زندگی .
۹ : درست همین لحظه ، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل میشود ، دست به کار شوید . عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید . تاخیر نکنید ، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت است ، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع می شوند .
۱۰ : این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود ، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید ، چرا که طرز فکر شما عاملی تاثیر گذار بر نتایج حاصله است .
۱۱ : مثبت بنگرید ، افکار شما در به سرعت در حال تحقق هستند ، بنا بر این چنانچه میخواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید ، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان ، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید .
۱۲ : درباره آینده مثبت نگر باشید ، هر آنچه که در باره آن می اندیشید ، برا آینده شما تاثیر گذار است ، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست ، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند .
۱۳ : اساتید مقرب ، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند ، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مونث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند .
۱۴ : با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای بر خورداری از بینشی مثبت یاری نمایند ، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود .
۱۵ : در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر میکنید ، مثبت نگر باشید . افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند .
۱۶ : کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت میکنید و بدان فکر میکنید به سوی شما جذب می نماید ، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید .
۱۷ : فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید ، تحسین می نمایند . ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده ایت ، جرا که افکار صادقانه شما محقق میشوند ، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید ، زیرا در مسیر حق و حقیقت قرار گرفته اید .
۱۸ : افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بیاندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تامین میشود ، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند ، بنابراین از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید ، خصوصا زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید .
۱۹ : این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید . فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید . مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید .
۲۰ : شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید ، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید . از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند . ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد .
۲۱ : خود بینی شما قطعا تضمین شده است ، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند . شما میتوانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند ، آن ها را یاری نمایید .
۲۲ : فرشتگان میتوانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند ، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوا در شرف اتمام است ، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید ، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است : ایمان قوی دار .
۲۳ : شما صمیمانه با یک یا دو تن از اساتید مقرب و یا دیگر ملکوتیان همکاری می نمایید ، این توالی رهنمودی از طرف استاد مقرب شماست که میتواند نتیجه گرفتن نیایش هایتان را ببیند . ایشان شما را ترغیب می نماید که خوش بین باشید ، مطمئنا بهترین نتایج ممکن را جذب می کنید .
۲۴ : هم اکنون فرشتگان بیشتری شما را احاطه نموده اند و یاریتان می کنند تا بدون توجه به آنچه در اطراف شما می گذرد خوش بین باشید . فرشتگان از نیروی معجزه گر ایمان و یقین آگاهند ، ایشان برای اینکه مسیری روشن و شفاف در جهت تحقق آرزوهایتان نشان دهند شما را از هر گونه فکر و احساس منفی رها می سازند .
۳۳ : شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید ، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند ، صحبت با آن ها را ادامه دهید ، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند .
۴۴ : فرشتگان در این لحظه آسایش ، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند . از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونیتان گوش فرا دهید .
۵۵ : این زمان دوره ای انتقالی جهت : بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن . به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد .
۶۶ : هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی ، استرس یا ترس هستید ، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند ، بسیار مشکل میشود ، این توالی پیامی برای شماست ، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید ، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند ، گشوده باشید .
۷۷ : اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید ، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است .
۸۸ : این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابطه با مسایل مالی شماست ، اعمال ، نیایش ها ، تصورات و تاکیدات شما تاثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند ، برای دریفات آن ها گشوده باشید .
۹۹ : این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد ، که میگوید : در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید ، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید ، یاریگر شما باشند .

۱۰۱ : این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است ، تو گام زمینی خود را بردار ، بگذار خداوند تو را همراهی کند ، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش میروند .
   ۱۱۱ : به دقت مراقب افکارتان باشید، و اطمینان داشته باشید که فقط درباره آنچه که می خواهید بیندیشید، نه در مورد آنچه که نمی خواهید. این رشته علامت این است که دروازه ای به سوی فرصتها باز خواهد شد، و افکار شما به تحقق خواهد پیوست. ۱۱۱ همانند درخشش نور فلاش دوربین عکاسی خواهد بود. به معنای آنکه هستی یک تصویر آنی از افکار شما را به تحقق خواهد رساند. آیا شما از آنچه که هستی در این لحظه از افکار شما تصویر خواهد نمود راضی هستید؟ اگر نه، افکار خود را تصحیح کنید( اگر در نظارت و کنترل افکار خود دچار مشکل هستید، از فرشتگان خود درخواست کنید که در این راه به شما کمک کنند(

۱۲۳ : با رها کردن هر آنچه اضافی یا غیر ضروری است زندگی خود را ساده نمایید ، از ملکوت و آسمان ها درخواست کمک نمایید تا به نمایندگی از شما عمل نمایند .
۲۰۲ : پروردگار یاری گر شماست تا ایمان خود را تعالی بخشید ، زیرا با ایمان همه چیز ممکن میشود.
: ۲۲۲ ایده هایی که به تازگی پرورش داده اید در حال تبدیل به واقعیت هستند. آنها را رشد دهید و بزودی آنها از خاک سر بر آورده و شما شاهد تحقق آنها خواهید بود. به بیانی دیگر، شما ۵ دقیقه تا معجزه فاصله دارید پس بیکار ننشینید. رویاهای شما در حال تحقق هستند پس به بهترین وجه تلاش کنید. افکار و کلام مثبت را ادامه داده و تجسم رویاهای خویش را ادامه دهید.
۲۳۴ : شما هم پیمانان و متحدان قدرتمندی چون فرشتگان مقرب و اساتید مقرب دارید ، ایشان هم اکنون در کنار شما هستند و شما را راهنمایی و یاری میکنند .
۳۰۳ : پروردگار و اساتید مقرب نیایش شما را شنیده و پاسخ داده اند .
: ۳۳۳ اساتید برتر در جوار شما هستند و می خواهند که شما بدانید که یاری، عشق و همراهی آنها را دارید. اساتید برتر خود را بخوانید، به خصوص در مواقعی که الگوهای عدد ۳ را می بینید. برخی از معروفترین اساتید برتر عبارتند از عیسی(ع)، موسی(ع)،حضرت مریم .
۳۲۱ : تمام توجه خود را به اساتید مقرب بدهید ، مانند عرفا ، مسیح و … و انها تمام ترس و نگرانی های شما را با یقین و ایمان جایگزین خواهند کرد .
۳۴۵ : ملکوت و آسمان ها شما را یاری میکنند تا تغییرات مثبت و بسیار مورد نیاز زندگیتان را خلق کنید .
۴۰۴ : شما توجه به فرشتگان را در مرکز اگاهیتان قرار داده اید که این امر صلحی درونی را برای شما و هر انچه آرزو دارید به ارمغان آورده است ، از آن ها در خواست نمایید به هر شکل ممکن که دوست دارید شما را یاری نمایند .
: ۴۴۴فرشتگان شما را احاطه نموده اند و شما را با عشق و یاری خود در بر گرفته اند. نگران نباشید زیرا یاری فرشتگان در جوار شماست.
۴۳۲ : باور داشته باشید که رهنمود های ملکوتی و قابل اطمینان از فرشتگان و اساتید مقربتان را کاملا دریافت مینمایید ، این رهنمود ها ممکن است در قالب احساس ، ایده ، تصویر و یا یک نشانه باشند .
۴۵۶ : هر گونه نگرانی و اندوه و درباره تغییراتی که مد نظرتان است یا تغییراتی که ایجاد نموده اید را به فرشتگان وا گذارید ، این تغییرات برکت های عظیمی با خودشان به ارمغان می آورند .
۵۰۵ : از زمانیکه شما پروردگار و معنویت را محور زندگی خود قرار داده اید همه چیز برای شما دگرگون شده است ، باور داشته باشید و اگاه باشید که این تغییرات پاسخی برای نجواهای قلبی شما بوده اند .

: ۵۵۵کمربندها راببندید، زیرا تغییری عمده در زندگی شما در راه است. این تغییر نباید تغییری مثبت یا منفی بنظر آید، زیرا همه تغییرات بخشی طبیعی از جریان زندگی هستند. شاید این تغییر پاسخی به دعاهای شما باشد؛ پس به تجسم و احساس خود در قرار گرفتن در صلح و آرامش ادامه دهید.
۵۴۳ : فرشتکان مقرب و اساتید مقرب در حال پاسخ گویی به در خواست های شما هستند و زندگی شما روز به روز پیشرفت خواهد داشت .
۵۶۷ : تغییراتی که آن ها را مد نظر قرار داده اید یا ایجاد نموده اید ، ایده های بسیار عالی هستند ، که به شما کمک میکنند از فشار های زندگی رها شوید .
۶۰۶ : در صورتی که پروردگار و معنویت را محور زندکی خودتان قرار دهید ، همه چیز تحت شعاع آن قرار میگیرد .
: ۶۶۶هم اکنون افکار شما از تعادل خارج شده اند و بیش از حد روی دنیای مادی متمرکز شده اند. این رشته اعداد از شما می خواهد که افکار خود را بین ملکوت و زمین متعادل کنید. همانند موعظه های بزرگان دینی، فرشتگان از شما می خواهند که روی روح خود و خدمت رساندن به دیگران تمرکز نمایید، و بدانید که نیازهای مادی و احساسی شما خودبخود بعنوان نتیجه این کار برآورده خواهد شد.
۶۵۴ : فرشتگان شما را هنگامی که در جهت ارتقای زندگی قدم بر میدارید هدایت میکنند .
۶۷۸ : پیشرفت های عظیم مالی دقیقا در این لحظه در حال رخ دادن هستند .
۷۰۷ : خرد الهی شما را به راه های حق و دردست هدایت می نماید ، با یقین و اعتماد به پیش روید .
: ۷۷۷ فرشتگان برای شما دست می زنند، تبریک می گوییم؛ کار شما روی غلتک افتاده است! به کار خوب خود ادامه داده و بدانید که آرزوی شما برآورده شده است. این یک نشانه شدیدا مثبت بوده و به معنای این است که باید انتظار معجزات بیشتری را داشته باشید.
۷۶۵ : تغییراتی که خلق نموده اید ، یا در صدد ایجاد آن ها هستید ، شما را در مسیری صحیح در جهت فرو نشاندن استرس ها و افزایش رضایت درونی قرار می دهند .
۷۸۹ : به حرکت در مسیری که در رابطه با زندگی خود ، راه معنوی خود ، و رسالت الهی است ادامه دهید ، شما در تمام طول مسیر کاملا تحت حمایت و پشتیبانی قرار میگیرید .
۸۰۸ : هر آنچه که نیاز دارید به وفور برای شما تامین میشود ، برای دریافت تمام خیر و نیکی که خالقتان هم اکنون به شما سوی شما ارزانی داشته است ، گشوده باشید ، این فراوانی از روش های گوناگونی به شما میرسند ،که ایده های نو ، فرصت ها و یا پیشنهاداتی برای یاری شما از آن جمله اند ، بدان ها توجه نموده و از پاسخی که از نیایش های خود دریافت نموده اید ، پیروی نمایید .
: ۸۸۸ یک مرحله از زندگی شما به پایان خود نزدیک می گردد، و این به منزله هشداری برای تدارک این اتفاق می باشد. این رشته عددی می تواند به معنای پایان یافتن یک دوره احساسی، شغلی یا رابطه ای باشد. همچنین به این معناست که در انتهای دالانی که حرکت می کنید نور امیدی دیده می شود. به علاوه، این پیام را دارد که :”محصول آماده و چیده شده است، در برداشتن و لذت بردن از آن درنگ نکنید”. به بیانی دیگر، در حرکت و بهره مند شدن از حاصل دسترنج خویش تعلل ننمایید!
۸۷۶ : شما گام های صحیحی برای رسیدن به این اطمینان که به تمام نیاز های مادی و مالیتان دست خواهید یافت برداشته اید .
۹۰۹ : تمام تمرکز خود را در زندگی بر خدمت در راه عشق الهی قرار دهید ، آن را درخواست نمایید و از رهنمود هایی که در مسیر زندگی خود می نمایید پیروی کنید .
۹۸۷ : شما در ارتباط با مسایل روحی ، زندگی و کارهایتان در مسیر صحیح قرار گرفته اید ، بنا بر این اعمال نیک خود را ادامه دهید .
: ۹۹۹ اتمام کار. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شخصی یا اجتماعی شما فرا رسیده است. همچنین، این پیامی به جویندگان روشنایی یا لایت ورکرهایی است که درگیر شفا دادن زمین هستند و به این مفهوم که:”به کار بپردازید زیرا مادر زمین هم اکنون به شما نیاز دارد”
دوستان عزیز ، این مقاله پیش زمینه ای بود تا شما با مبحث پیام هایی از فرشتگان آشنا بشید . اگر به ارقام دیگری بر خورد کردید میتونید با کنار هم قرار دادن معانی اعداد به معنی اون ها پی ببرید . به عنوان مثل برای یافتن معنی عدد ۱۵۷ معنی اعداد ۱ و ۵ و ۷ رو در کنار یکدیگر قرار بدید و به یک جمع بندی از اون ارقام برسید .
دیدن پر در اتاق کار ، دیدن پروانه ها و شاپرک ها در منزل هم میتونن پیام هایی از فرشتگان باشند اگر و تنها اگر این روند در مورد موضوعی خاص به کرار اتفاق بیفته .

 

%d8%aa%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%b3%d8%b1%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1 

شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه(۶۲۷)

  1. مرسی شهاب جان
    کاش میتونستم بگم مشکلم چیه و چرا اینقدر درگیر و گیجم .ولی اینجا گفتن مسائل شخصی سخته.
    به هر حال خیلی ممنونم ازتون که جواب میدید .وقت میزارید.
    مرسی.

  2. سلام
    من به ادرس ایمیلتان پیغامی فرستادم ممکنه لطفا بررسی کنید .

  3. سلام
    ببخشید منظور از اساتید مقرب در پیام ۳۳ پیام هایی از فرشتگان، چه کسانی هستند؟
    با سپاس فراوان

    1. سلام به شما نسیم عزیز.
      اساتید مقرب یعنی راهنمایان انسان . که این راهنمایان مرتبه و مقامشون از فرشتگان هم بالاتره.
      فرشتگان هم این راهنمایی رو انجام میدن.

  4. شهاب جان من نمیخوام از بعد منفی فرار کنم .ولی وقتی فکرای منفی میاد سراغم احساس میکنم الان زندگیم به سمت این منفی ها میره .من به خدا زیاد ایمان دارم .همیشه بهترینارو بهم داده همونجوری که میخواستم .ولی برم سخته به بعضی چیزا فکر نکنم و بزارم به حال خودش و بگم هر چی شد بیخیال…سپردم به خدا ولی بهش هم فکز میکنم.

    1. سلام ب شما ندای عزیز.
      فکر کردن به موضوعات مختلف عیبی نداره. اما …
      درگیر شدن با افکار و از دست دادن لحظه ی حال، خودش دارای اشکالاتی هست.
      ابعاد مثبت زندگی ما سرجاشون هستن.
      ابعاد منفی و اتفاق های بد هم به همراه این اتفاق های مثبت در زندگی همه جریان داره تا ابعاد یک زندگی کامل بشه و انسان بتونه از اتفاق های درس های لازم رو کسب کنه.
      پس درگیری فکری، باز هم یک نوع بازی ذهن هست که مارو مشغول به خودمیکنه.
      در نتیجه در عالم خواب هم انرژی مارو تحلیل میبره.
      جدی نگیرید… همه چیز رو جدی نگیرید … این پیامی لازم برای شما هست

  5. بی صبرانه هم منتظر جواب ایملی که دادم بهتون قبلا،،،هستم

  6. سلام خدمت شما اقا شهاب

    معنای عدد۹۸۸چیست؟

    ببخشید از کجا میتوانم معنا را ببینم؟نسخه ی کتاب بعضی اعداد را داشت

    1. سلام به شما امیر حسین عزیز.
      ۹۸۸ : شما هم اکنون در کارهایی انجام میدهید با خیر و برکت همراه هستید. این لحظه زمانی شگرف برای شروع مشارکت ها و معاملات جدید است.
      به شرطی که آن ها بر پایه رهنمودهای سماواتی و حقایق درونی باشد.

  7. سلام اقا شهاب من یه سری مشکل دارم که ترجیح مییدم خصوصی صحبت کنم ایمیلتون همون ایمیلی هست که در قسمت تماس با ما هستش؟

  8. سلام شهاب جان …..من بازم مزاحم وقتتون شدم .ولی این روزا به گفته های یه نفر مثل شما نیاز دارم.من نشانه زیاد دیدم .حتی امروز یه نشانه دیدم که معنیش این بود که به ارزوت رسیدی منتظر بمون ..به خدا خیلی ایمان دارم .زیاد.عاشقشم.میدونم که کنارمه و مواظبمه.یه خواب دیدم شاید مسخره به نظر برسه برا بعضیا ولی برا من عجیب بود .و به فال نیک گرفتم.خواب دیدم که جایی آتش گرفته بود و من اون رو خاموش کردم تو خوابم بعد از خاموش شدن خوندم که انگار از زبان خدا نوشته شده بود که این آتش برای تو یعنی اینکه بعد از این سختیا به ارامش و راحتی میرسی….
    بعضی وقتا برا اطمینان از نشانه ها دوباره خواستم از خدا و فرشته ها نشانه بدن دوباره همون نشانه های خوب رو دیدم….ولی میخوام ال روحی خودم بهتر بشه . نمیدونم چیکار کنم.بعضی روزا یه دفعه دلم میگیره ….تمام فکرا میاد سراغم.اذیتم میکنه فکرای بیهوده.عصبیم میکنه.دوست ندارم منفی فکر کنم.

    1. سلام به شما ندای عزیز.
      معنویت و تکامل ، یعنی مثبت نگر بودن و به برداشت درستی از بُعد منفی رسیدن.
      نه اینکه از بُعد منفی فرار کردن.
      شما باید بتونی به برداشت درستی از بعد منفی در خودت برسی، ناظر بر بُعد منفی باشی، و صلحی رو بین معنویت خودت و اخلاق های بد خودت ایجاد کنی.
      خوابتون هم به همین نکته اشاره میکنه.

  9. سلام آقا شهاب.ممنونم از مطالب مفیدتون.
    دو سوال داشتم.راستش من ی نفرو تو زندگیم دوست دارم ولی بدلیل مخالفت خانواده به هم نرسیدیم. من چیزی به نام طرح الهی شنیدم اینکه هر کسی وارد دنیا میشه دارای طرح الهی هستش و آدمیایی هم تو این طرح هستن که به زندگی دارنده طرح مربوط میشن.من بارها و بارها از فرشته هام یا فرشته عشق طرف مقابل خواستم که اگر ایشون در طرح الهی زندگی من هستن نشانه ای برام بذارن و من همون روز یا روز بعد طرف مقابلم یا پدر و مادر ایشون ویا یکی از اعضا خانواده ایشونو دیدم.خواستم بپرسم میشه اینا رو پیام هایی از فرشته و حضور ایشون در طرحمون بدونیم ظرف چیزی که ازشون خواستم یا شما بل کل حس و فکر منو رد میکنید؟ من حتی به فرشته ها هم نامه میدم. دوست دارم بیشتر باهاشون در ارتباط باشم چیکار کنم.سوال دوم اینکه آیا اگه پیش آدم خوبی سر کتاب برداریم چیزهایی که میگن درسته. و کلا در مورد سر کتاب اگه امکان داره توضیح بدین. از صبر و حوصله شما بابت خواندن پیام هامون بی نهایت سپاسگزارم.

    1. سلام بگانه عزیز .
      طرح الهی هم برای انسان مقدور میشه و هم انسان میتونه این طرح رو به نحوه های مختلف عوض کنه.
      اما ما در سطح های پایین آگاهی و معنویت نمیتونیم متوجه بشیم وظایف الهی ما در این دنیا چی هست.
      اگر با کسی میخواید ازدواج کنید و نمیشه، بدونید قسمت نیست.
      اگر بخواد بشه حتما میشه.
      سر کتاب هم باز کنید اگر دوست دارید. اما نذارید براتون دعا و این طور چیزها بنویسند. فقط یه سر کتاب باز کنید ببینید چه جوابی رو یه شما میدن.
      فال هم میتونید بگیرید. نظرات دوستان در این پست رو مطالعه کنید تا در مورد فرشته ها بیشتر اطلاعات جمع کنید.
      من اینگونه به شما پاسخ میدم تا خودتون به دنبال دانش لازم برید.
      این برای شما بهتره تا اینکه من تکمیلی از تجربیات خودم رو برای شما بگم.

  10. ی سوال از کجا تفاوت صدای فرشتکان رو با صدای درون خودمون تشخیص بدیم؟من نمیتونم تشخصی بدم ک این صدای خودم هشت ک بخودم میگه یا صدای درونم یا صدای یک دوست راهنما؟؟

    1. سلام به شما معتابی عزیز.
      این چیزی هست که شما باید به اون برسید.
      نداهای درونی خود را زیر نظر بگیرید .
      این ها را مورد بررسی قرار بدید.
      نتایج این افکار رو مورد بررسی قرار بدید. اینگونه میتونید متوجه بشید کدوم فکر ذهنی بوده و کدام الهام الهی.
      این سوال رو خیلی ها میپرسن. اما جوابش نزد من نیست.
      جوابش تنها و تنها نزد شماست. باید با تجربه کردن و زیر نظر گرفتن حس های خود و الهام های خود ، به این جواب ها برسید.

  11. مخصوصااا اینروزا که بد جور توی یک مسءله گیر کردم،،،،واقعا به الهام نیاز دارم،،،باید بدونم نیت طرف چی بوده؟یا گیر کار من چیه؟ممنونم از توجه شما،،و مطالب خوبتون

    1. در ایمیل مشکل خودتون رو براری من ارسال کنید تا راهنمایی بشین و بتونین جواب سوالتون رو پیدا کنید.

  12. سلام،،خیلی مطالب جالبی بود،،من خیلی دنبال اینم که ب دلم الهام بشه،،اخه تمام مسیر زندگیم اکثرا اشنباه رفتم،،دیکه جایی برای اشتباه ندارم،،،خواها بمن بگید اکر با فرشته ارتباط برقرار کنم اذیت نمیکنن؟من میترسم ببینمون یا صداون بشنوم،،کلا از متافیزیک میترسم،،ولی از خدامه که به دلم الهام بشه ک این تصمیم هارو ایقدر اشنباه نگیرم،،،،،،،،ارزوی من هست،،،میشه راهنمایی کنید؟اونا عوارض اسیب نمیرسونن؟من دوست دارم ب دلم الهام بشه ک ج خبره چکار کنم یا فلانی نیتش چیه؟؟ممنونم از مطالب ،ویا و جذاب شما

    1. سلام به شما مهتابی عزیز.
      اینکه تا به امروز اشتباه رفتید. میتونه علتش همین ترس و شک کردن های شما در مواقع مهم زندگی باشه
      پس شما ابتدا باید نگرش خود رو عوض کنید.
      متافیزیک مسیری پر خطر هست که ما در این سایت متافیزیک رو به کسی آموزش نمیدیم.
      اگر به دنبال الهامات هستید، باید با صراحت بهتون بگم که شما هدفتون بسیار کوچک هست و به چیزی نمی رسیدید.
      ما زمانی که هدفمون خود شناسی و خدا شناسی باشه و برای این راه عاشقی کنیم، اون وقت میتونیم به مراحلی برسیم.
      عده ای با استفاده از تمرینات متافیزیک دریافت هایی دارند.
      ما با اون دسته کاری نداریم و روش اون ها رو تدریس و قضاوت نمیکنیم.

  13. خواب دیدم که داشتم تو ی زمین کشاورزی کار میکردم ، خسته بودم … ی دفعه ی موجی از آب اومد و من روی موج آب نشستم و منو برد و برد … تا دریا و رسیدم به دریا با آبهای پهناور … ی کم ترسیدم و بعد دقیقتر روی موج نشستم که پرت نشم … ولی دریا خیلی زیبا و وسیع بود… تعبیرش چیه جناب شهاب…؟

    1. سلام به شما زمان عزیز.
      تعبیر این خواب به روحیات شما و خود شما هم بستگی داره.
      اما از نظر من این خواب ، اگر بخواد از نظر معنوی مورد بررسی قرار بگیره، یعنی اینکه شما در زمین کشاورزی دنیا مشغول فعالیت هستید و نتیجه ی کشت های خالصانه شما حضور حقیقت و رسیدن به شناخت صحیح از خداوند هست و خداوند حافظ شما خواهد بود حتی در دریا و اب های پهناور و بدون هیچ کشتی و نگه دارنده ای.
      اگر در این دریا غرق میشدید تعبیر کاملا متفاوت میشد.

  14. سلام
    چه طور میشه منتظر موند ولی تسلیم بود
    وقتی منتظری یعنی تسلیم نیستی چون انتظارت میشه خواستت
    اتفاقا مشکل منم همینه نمی دونم چه طوری تسلیم باشم
    چون منتظرم
    نمی تونم هم منتظر نباشم چون نشانه هایی دیدم که نتایجش شده انتظار و ایمان من
    واقعا چه طور میشه منتظر بود اما تسلیم ?

    1. سلام قطره باران عزیز.
      اینجا شما باید کمی موضوع رو راحت تر بپندارید و سخت نگیرید.
      میشه هم منتظر بود و هم تسلیم امر حق .
      ما شش ماهی میشه یک قرعه کشی ماهانه اسم نوشتیم. الان نزدیک ازداواج کردنم هست .
      به شدت به اون پول احتیاج داشتم و از طرفی میدونستم خداوند صلاح من رو بهتر از خود من میخواد.
      ذهن میگفت که من اون پول رو میخوام.
      اما درون میگفت شاید این پول جای دیگه به دردت بخوره. و شاید شخص دیگری بیش از تو احتیاج داشته باشه.
      روز قرعه کشی فرا رسید و این مبلغ رو کسی برنده رو شد که واقعا بهش احتیاج داشت.
      من هم از ته دل خوشحال شدم و خدارو شکر کردم و گفتم خدایا تسلیم امر توام.
      که خدارو شکر همان شب دری خیر به روی من باز شد که مشکل من رو حل کرد.
      حتی اگر هم اینگونه نمیشد. باید راهی رو برای حل موضوع مالی میساختم نه اینکه نا امید بشم و بگم نمیشه.
      پس اگر سخت نگیریم. میتونیم راه هارو ببینیم . تسلیم هم میشه بود. اگر ایمان داشته باشیم که خداوند بهتر از ما مواظب ما هست. سوالی بود در خدمتم.

  15. سلام .شهاب جان متوجه منظورتون که گفتین تسلیم بشم نشدم یعنی همه چیز رو بسپارم بخدا و خودم بهش فکر نکنم و منتظر بمونم؟؟؟
    یا اینکه این نشانه ها پیامد خوبی برای رسیدن به خواستمه؟

    1. سلام به شما ندا عزیز.
      منظور من هر دو موردی هست که بیان کردید.
      بله همه چیز رو به خودش واگذار کن و در اینکه این ها پیام های خوب برای رسیدن به نقاط بهتر هست

    1. سلام به شما امیر حسین عزیز.
      معنی عدد مورد نظر:
      این امر بسیار پر اهمیت است که شما در امور زندگی خود تفکرتان بر عشق و معنویت را حفظ نموده اید.
      با باقی گذاشتن معنویت در محوریت زندگی خود به خود تمام انچه در ارزوی ان هستید را جذب می نمایید.

  16. سلام من اولین باره که سایتتونو میخونمو خیییلی علاقه دارم به این مساعل و از ته ته قلبم به فرشته هااااا اعتقاد دارم و به اینکه اونا میتونن کمکمکون کنن چون خیلی شده که من نامه مینویسم و اونارو میسوزونمو خاکسترشو به باد میدم خییلی وقته دقیقه شماره ساعت برام جفت میاااد شما میدونین منظور چیه مثلن۱۰:۵۵،۶:۳۳٫۸:۴۴؟؟؟؟

    1. سلام به شما زهرا عزیز.
      معنی تمامی این اعداد در همین پست نوشته شده.
      به عنوان مثال برای متوجه شدن معنی عدد ۱۰:۵۵
      معانی اعداد ۱۰ و ۵۵ رو مطالعه کنید.

  17. سلام خسته نباشید
    من مدام ساعت های رند میبینم ۲۲:۲۲،۲۳:۲۳،۰۰:۰۰و….
    انقدر تعدادشون زیاده که واسم عادی شده
    وقتی معنیشون رو میخونم همش نوشته مثبت بنگرید مقربان باشما هستند یا افکار شما ب سرعت در حال وقوع است و هیچ اتفاق خاصی هم نیوفته
    .
    و من چند بار خواستم تمرین سکوت کنم یـ ترس میوفته تو تنم

    1. سلام به شما سارا عزیز.
      تمرین سکوت چیز بدی نیست. در نظرات این پست دوستان زیادی تجارب خودشون رو برای ما نوشتن. اون ها رو مطالعه کنید و بی مورد نترسین.
      در مورد اعداد هم، این اعداد برای حل مشکل شما، از شما میخوان مثبت نگر باشین و درست عمل کنین.
      این اعداد معجزه نمیکنن. بلکه شما هستین با مثبت نگری خود ، اتفاق های خوب رو برای خودتون رقم میزنید.

  18. مرسی …ممنون از راهنماییتون ….من به یه مشکل برخوردم و به فرشته شخص مورد نظر نامه دادم خیلی نشانه دیدم .مثل پر و اعداد یا حتی ابر ….ولی اعداد بیشتر هست …ویه حس درونم میگه به اون خواسته ای که دارم میرسم …۱۵ تا نامه نوشتم لای قران گزاشتم و منتظر جوابم از طرف خدا..

    1. سلام ب شما ندا عزیز.
      تسلیم باشید.
      تلاش خودتون رو هم بکنید. اما نسبت به دریافت نتیجه تسلیم باشید. اینطوری بهترین چیز براتون حاصل میشه.

  19. اقا شهاب شما در مورد نوشتن نامه به فرشته ها اطلاعی دارید؟

    1. سلام به شما.
      فرشته ها با قاعده و قوانین زمینی کاری ندارن.
      شما هر جور که دوست دارین به فرشتگان نامه بزنید.
      نامه با عنوان مشکل و درخواست های شما همراه باشه.
      اون نامه ها رو لای قرآن یا لای یک کتاب نگه دارید.
      در روز به راهنمایی ها و پیام هایی از فرشتگان دقت کنید. درست عمل کنید. و با دیدن هر نشانه مثبتی، هر تغییر مثبتی، از فرشتگان تشکر کنید و دوباره پیش برید.
      این راه حل رو از خودم گفتم.
      چون یقینا آداب و رسوم خاصی نداره. شما میتونی با فرشتگان به صورت زبانی صحبت کنی. مهم نیست.
      همان طور که مهم نیست با خداوند زبانی و یا نوشتاری صحبت کنیم.
      مهم بر قراری یک ارتباط درست هست.

  20. من ی دو سه روزه وقتی نگاه ساعت میکنم عدد هاش شبیه هم میشه مثل ۲۲:۲۲ ۱۱:۱۱ ۱۳:۱۳ ۰۴:۴۴میشه بگید معنیش چی میشه ؟

    1. سلام به شما جواد عزیز. معنیش همان چیزی هست که در پست نوشته شده.
      افرادی که فقط به دنبال جواب هستند و بدون هیچ نگاهی به پست سوال خودشون رو مطرح میکنن، هیچ گاه به بینش های شگرف نمیرسن. بلکه همیشه درگیر سوالات و جواب ها هستن.
      لطفا پست رو بخونید و معنی اعداد مورد نظر خود را پیدا کنید.

  21. با عرض سلام و خسته نباشید من حدود چند ماهه هر وقتی ساعت رو نگاه میکنم ساعت و دقیقه مثل هم هستن یا معکوس، شنیدم اگه مثل هم باشه یعنی کسی دلتنگته و بفکرته این مسئله ساعت و دقیقه ب شدت ذهنم رو درگیر کرده محال ممکنه هر وقت ب ساعت ک نگاه کنم این اتفاق پیش نیاد ایا همین مسئله دلتنگی ب یاد بودن با وجود ساعت و دقیقه یکسان صحت داره؟

    1. سلام به شما ارام عزیز.
      تا اونجایی که ما اطلاع داریم اینطور نیست.
      معانی تکرار اعداد در سایت موجود هست. لطفا معانی اعداد رو بخونید .

  22. سلام.از توضیحاتتون ممنونم….یه سوال داشتم
    من به پلاک ماشینا زیاد توجه میکنم .چندروزه از فرشته ها نشانه خواستم سعی میکنم کمتر به پلاک توجه کنم ولی اگر ناخواسته چشمم به پلاک بخوره دوسه روزه همش اعداد تکراری میبینم .مثلا تو پلاکا عدد ۲۲….۷۷….۸۸….۵۵ زیاد میبینم …
    اینا نشانه فرشته ها هستن؟ درسته؟؟؟؟؟

    1. سلام به شما ندا عزیز.
      شک نکنید.
      لطفا معانی این اعداد رو مطالعه کنید و دقیقا مثل همان معانی عمل کنید در زندگیتون.
      نظرات پیشین شما هم پاسخ داده شد.

  23. ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم اگه از کسی بخوام کاری رو برامون انجام بده که کار خوب و خیری هم هست می تونیم به فرشته نامه بنویسم ؟به کدوم فرشته اش.اگه کسی توی این ز
    مینه تجربه ای داره لطفا بهم بگه خیلی احتیاج دارم به دونستن.

    1. در این مورد اطلاعی ندارم. به سایت راه نور ، یا همان جیوتی مارگا برید و از مدیران اون سایت این سوال رو مطرح کنید. شاید اونا بتونن کمکی به شما بکنن.

  24. سلام به همه ی اعضای سرزمین های دور
    آقای شهاب مهربان و خانم جویای عزیز با تشکر از زحمات بی دریغ شما از پاسخگویی .می خواهم بدانم اگر از رفتار کسی ناراحت باشیم و آن شخص با کارهایش به آبرو و عزت خود و خانواده اش آسیب بزند می توانیم با فرشته آن شخص ارتباط برقرار کنیم ؟اگر می توانیم با کدام فرشته؟

    1. در این مورد اطلاعی ندارم آزی عزیز.
      بهترین کار و ساده ترین راه حل دعا کردن هست.
      ابتدا برای اینکه ما به اشتباهات خود پی ببریم.
      سپس اینکه دیگران ب اشتباهات خودشون پی ببرن.
      معرفت یعنی که خود را ساختن، آن سبب بر دیگران پرداختن.

      از طرفی هر انسانی مسیر تکامل خودش رو طی میکنه، هر انسانی …
      ما از صلاح دیگران با خبر نیستیم. شاید آن شخص باید خانواده ای را دلرنج کنه تا هم خود و هم آن خانواده درس هایی رو یاد بگیرن.
      در پی هر شری ، خیری نهفته است. البته اگر درس های لازم رو بیاموزیم.

  25. سلام. من از سال ٨٩ زمانیهایی که اتفاقی برام میفتاد اعداد تکراری میدیدم ولی بار منفی داشته خیلی پیگیر بودم تا دوباره یه ۴٠ روزیه این اتفاق افتاده برام اعداد من فقط ١ یا ١١ یا ١١:٠١ یا ١١:١١ فقط رو یک مطالبو خوندم ولی اگه توضیح بیشتریم هست ممنون میشم

  26. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از وقتی که میزارین برای پاسخ دهی
    میخواستم بدونم تکرار یه اتفاق در روز خاصی از هفته هم میتونه نشانه باشه؟ مثلا تکرار یه اتفاق در هر یکشنبه. البته اون اتفاق اصلا لزومی نداره بخواد هر یکشنبه اتفاق بیفته. باید عدد یک رو برای درک معنیش بخونم یعنی؟ سوال دیگم اینه دیدن نشانه ها میتونه چی رو بگه به ما؟ مثلا من در فکر و آرزوی خاصی هستم و در این مواقع پروانه میبینم. یعنی به ارزوم میرسم یا یعنی نمیرسم؟ نمیفهمم

    1. سلام به شما خاطره عزیز.
      بحث رسیدن و نرسیدن نیست.
      بحث این هست که اگر آگاهانه حرکت کنی و تصمیم بگیری، بهترین نتیجه رو برای خودت رقم میزنی و اگر غیر آگاهانه عمل کنی ، نتیجه ی خوبی حاصل نخواهد شد.
      در مورد عدد ۷ بخونید معنیش رو.
      سپس به این نشانه ها دقت کنید. این شما هستید که باید نسبت به زندگیتون و شرایط زندگیتون پیام های خود را دریافت کنید. سوالی هست بپرسید.

  27. با سلام. من تازه با سایت شما آشنا شدم. خیلی کنجکاوم بدونم که شما مفاهیم اعداد رو از کجا متوجه شدید؟

    1. سلام به شما الهه عزیز.
      من هم کتابی رو مطالعه کردم این اعداد داخلش بود.
      بعد این کتاب رو رد کردم.
      اما با نگاهی به گذشته خودم متوجه شدم تمام مراحل رشد من در تاریخ هایی رقم خورده که اعداد ۲ داخلش بوده.
      شما هم امتحان کنید. موفق باشد.

  28. با سلام. من تازه با سایت شما آشنا شدم. از قبل به جفت دیدن ساعت اعتقاد داشتم. اما الان مطالب سایتتون برام جالب هستش. واقعا برام سوال که شما چطوری به جواب اعداد رسیدید و از چه منبعی میگید که فرشته ها با ما از طریق اعداد ارتباط برقرار می کنند؟

    1. سلام به شما الهه عزیز .
      این مطلب اثری هست از دکتر دورین ویرچو.
      ایشون این اثر رو نوشتن.
      و راهی هست برای ارتباط فرشتگان با ما.
      نظرات و پست رو کامل بخونید تا تجربیات دیگر عزیزان گواهی باشه بر پیام هایی از فرشتگان.
      ما در اصل یک راه برای کمک فرشتگان به خود باز کردیم.
      شما میتونید نسبت به آنچه که دوست دارید. برای هر عدد یک معنی به دلخواه خود بنویسید. و خواهید دید که شما نیز مطابق با اعدادی که نوشتید راهنمایی میشید.
      این معجزه ی فرشتگان است نه ما .
      این کمک فرشتگان به ما است. مهم نیست از چه طریقی باشه. فقط راهی رو برای رسیدن کمک های فرشتگان برای خود باز بذارید.

  29. سلام اقا شهاب من دیشب به ساعت گوشیم نگاهی انداختم ساعت ۱:۴۴دقیقه بود گوشیمو کنار گذاشتم اما بعد چن ثانیه دوباره گوشیمو برداشتم و در کمال تعجب دیدم ساعت ۱:۲۶دقیقه هر چقد فک کردم بیشتر مطمن میشدم که ساعت۱:۴۴بود من مطمنم که ۱:۴۴دقیقه بود اما چرا بعد چن ثانیه ساعت ۱:۲۶ بود این یعنی چی اخه ساعت که غیر ممکنه به عقب برگرده راسی قبل از اینکه به ساعت نگاه کنم به فرشتگان فکر میکردم ایا این میتونه یه پیام از اونا باشه یا نه؟؟؟

    1. سلام به شما پریا عزیز. بله، این یک پیام هست. این مورد برای من هم ، یک بار اتفاق افتاد. در اون لحظه فرشتگان خواستن تا تکرار رو به شما ثابت کنن.

  30. زیباییهای معنوی مارو از کاروتلاش باز نمیداره ، بلکه کمک میکنه با امید و قدرت بیشتری درزندگی تلاش کنیم،اگرنظرتون اینه که همه این امیدها از منشا توهمه،آیا خود این امید باعث نشد شما اینجا بیایید؟ پس چه چیزی شمارو اینجا آورده؟چه نیازی باعث میشه ما ازسوی خداوندبریم؟چه اشکالی داره تو این حین تجربه های معنوی داشته باشیم
    ایا این تجارب معنوی باعث نمیشن ما عاشق ترشیم؟

  31. سلام
    من دو روزه ذهنم درگیره یه آیه است ۱۲۶طه
    که در آن گفته شده همانطور که شما نشانه ها رو به فراموشی سپردید ما هم شما رو تو اون دنیا فراموش می کنیم
    واقعا این نشانه ها منظورش چیه
    وقتی سرچ کردم تو یه نرم افزاری این موضوع خیلی تاکید شده بود

    1. سلام به شما قطره باران.
      قرآن حکمت بیان. این نامی هست زیبا برای قرآن کریم.
      فراموش نکنید که قرآن در طی چندین سال برای مردم آن زمان فرستاده شد.
      در هر وادی زمانی، مردم عرب نیاز به راهنمایی های خاص داشتن، این آیه ها و این سوره ها طبق شرایط مردم آن زمان برایشان وحی میشد.
      به عنوان مثال در آیه ای ما این رو میخونیم : کافران را هر کجا که دیدید با آن ها بجنگید و آن ها را به قتل برسانید.
      اگر ما تنها همین آیه رو بخوایم بخونیم و سند قرار بدیم، یعنی اینکه معنی آیه رو متوجه نشدیم. و فکر میکنیم که باید الان هم هر کافری رو دیدیم به قتل برسونیم.
      در صورتی که در سوره های پیشین این آیه، طی چندین و چندین آیه، از طریق قرآن به امت گمراه عرب اخطار داده بود که با خدا پرستان به جنگ نپردازند، به صلح بیان و حرفای محمد ص رو قبول کنن و به خدا پرستی روی بیارن، اما قوم عرب هر بار نه تنها تکذیب میکردن بلکه با محمد ص هم به جنگ میپرداختن، و سپس در قران به این افراد ۶ ماه مهلت داده میشه تا به راه خدا پرستی بیان، و به حضرت محمد گفته میشه اگر بعد از این شش ماه، این افراد به راه نیومدن و با شما به جنگ پرداختن، شما هم با این ها به جنگ بپردازید و اون ها رو به قتل برسونید چون آن ها هم همین هدف رو دارن.
      پس آیه ای که شما میخونید، حتما در پی حکایتی صادر شده و علتی داشته.
      افرادی که نشانه ها رو نمی بینن، یعنی افرادی که بر روی زمین هیچ چیزی رو جانب خداوند نمیدونن. فکر میکنن همه چیز شانسی به وجود اومده، خلقت منظم انسان، حیوانات، میوه ها، پرندگان، همه شانسی به وجود اومده و نشانه ای از جانب خداوند بر انسان نازل نشده.
      این مانند زمانی هست که فرد تمام این نشانه ها رو در زمین نمی بینه، بعد میاد به خدا گیر میده میگه خدایا اگر هستی تو خواب به من نشون بده که هستی، بیا با من صحبت کن، یه چیزی به من نشون بده که بدونم هستی. و اون فرد اون شب در خواب هیچ چیزی نمی بینه. چون اگر هم ببینه ، اون رو تکذیب میکنه. کسی که هیچ چیز رو نشانه نمیدونه، یک خواب رو هم نشانه فرض نمیکنه.
      از طرف دیگه افرادی که نشانه ها رو دنبال میکنن، در اصل خودشون رو به مبدا خود نزدیک تر و نزدیک تر میکنن.
      افرادی که نشانه ها رو دنبال نمیکنن، در اصل برده ی افکار و ذهنیات خود هستند، همیشه این انسان است که باید بخواد، تا بهش داده بشه.
      از نظر من این آیه سوره طه، مورد غیر عُرفی رو بیان نمیکنه. بلکه یک حقیقت رو بیان میکنه. برای انسان هایی که کور و کَر هستن.

  32. سلام یه مدت بود که مرتب عدد ۰۰۴۰ می دیدم
    با هرکس تلفنی حرف می زدم و بعد می خواستم قطع کنم می دیدم ۰۰۴۰ یا به هرکی پیام می دادم به صورت اتفاقی نگاهم به ساعت پیام می خورد البته فقط تو این دو مورد ولی با تکرار زیاد
    بعد به خودم گفتم به این عدد حساس شدم چون دلیلی برای حساس بودنم داشتم
    اما حالا یه مدتیه همش ۰۰۴۱ می بینم
    متوجه نمی شم چرا

    1. سلام قطره باران عزیز.
      معنی عدد ۴۱ – فرشتگان از شما در خواست می نمایند که افکار بسیار نیک و مثبت خود را دنبال کنید در این صورت هر آنچه بگویید و یا فکر کنید به سرعت محقق میشود.
      معنی عدد ۴۱ این هست . این عدد نسبت به شرایط زندگی کنونی شما تکرار میشه. دقیقا به همین صورت عمل کنید تا نتایجش براتون حاصل بشه.

  33. اتفاقا من خشک مذهب نیستم و نماز رو هم کاملا با حضور قلبم میخونم و عاشقانه خدا رو هم حس کردم و با انتخاب خودم میپرستم نه از ترس جهنم و ذوق بهشت. مثل اینکه متوجه مطلب بنده نشدید. حرف من این بود بجای تشویق جوانها که بشینن برن توی خواب و رویا و منتظر صدای موج دریا و صدای فرشته و کمک و امداد غیبی موجودات ماورای طبیعی باشند اون وقت و بزارن برای تلاش و کار برای رسیدن به هدفشون آقای محترم ضمنا من البته من منکر انرژی مثبت داشتن و قدرت انرژی مثبت نیستم ولی سایت و مطالبی که شما گذاشتید تا اونجا که من مطالعه کردم به توهمات بیشتر گرایش داره. به هر حال سالها پیش من تمام این راهها و رفتم و همه این مطالبی که توی سایت شماست قبلا مطالعه کردم چیزی جز توهم نبوده. تمام این دوستان خودشون بزودی متوجه میشن. خدانگهدارتون

    1. سلام به شما رویای عزیز.
      فرق من با شما در یک چیز هست، شما تمام این راه هارو رفتین و الان به این رسیدین که نماز و قرآن میتونه بهترین راه ارتباط با خداوند باشه.
      ولی به یک موضوع هم باید توجه کنین، تمام اون چند سالی که شما در راه های دیگه سرک کشیدین، بخشی از مسیر تکامل شما بوده و هر یک از اون مسیرها به شما یک چیزی رو یاد دادن، و اگر اون راه هارو نمی رفتین ، الان نمیتوستید با قاطعیت بگید راه من اینه و راه من درسته. و اینکه منم بیام بگم اقا راه همین هست و بس، بدونید فقط راه خودم رو به دیگران تحمیل کردم و بس.

      به طور حتم این رو هم میدونید که هر انسانی از راه خودش به سمت خداوند هدایت میشه و قضاوت چگونگی این هدایت خارج از بینش ما هست.
      شما دارید میگید من به این رسیدم که نماز و قران و اسلام حق هست.
      باید بدونید که من هم به همین موضوع رسیدم، اما دلیل نمیشه که به همه ی انسان ها بگم راه همین هست و بس. باید بدونیم که موضوع فقط رسیدن به این مفهوم نیست، موضوع ایجاد یک ارتباط قوی و محکم با خداوند هست، اینکه گمان کنیم ده سال کسب تجربه در این مسیر بخشی از گمراهی ما بوده، اشتباه بزرگیه. اون ده سالی که شما راه های دیگه رو رفتین، خودش به شما یک بینش بسیار قوی رو داده.
      دوستانی هم که در این راه هستن، در حال طی کردن همین مراحل هستن. دوستان نظرات رو مطالعه میکنن و با بینش خودشون تصمیم میگیرن. شاد باشید

  34. سلام ، اولین تمرین سکوت من قبل از اذان بود و یه مدت بعد صدای اذان رو شنیدم . کسی به من گفت که تو هم صدای اذان رو دوست داری؟ من گفتم بله . ادامه داد من و تو خصوصیات مشابهی به هم داریم . من دوست تو هستم ولی تو نمی دونی . و بعد صدای کسی که دورتر بود گفت : چرا نمی ری نماز بخونی.
    اولین تجربه من خیلی لذت بخش بود.

    1. سلام ب شما فرشته عزیز.
      اسمتون که فرشته هست ، فرشته ها هم که کمکتون کردن، پس به این تجربه لبیک بگید و همیشه با عشق نماز هاتون رو به جا بیارید. مخصوصا نماز صبح رو.
      برکات و الطافی که در نماز صبح هست، بسیار زیاد و بلند هست. امید که موفق باشید.

  35. درود بر شما شهاب عزیز،
    من امشب موقع صحبت کردن با یکی از دوستانم حس کردم دو بار با فاصله و سریع نور سبز رنگ عجیبی رو از پنچره دیدم، راستش نمیدونم دچار توهم شدم و یا واقعا این یک نشانه از جانب فرشتگان بوده…امروز از خداوند یک نشانه و راه حلی برای مشکلی خواسته بودم…
    چطور میشه نشانه های واقعی رو از اونهایی که ممکنه صرفا ساخته ی ذهن و وهم باشه تشخیص داد؟ به نظر شما اگر این یک نشانست چه مفهومی میتونه داشته باشه؟
    با تشکر از شما
    * راستی من از مسیری که انتخاب کردم پشیمون نشدم و امیدوارم روزی بتونم به ترسهام غلبه کنم تا به درجات بالایی نزد خداوند برسم…

    1. سلام به شما، از نظر من میتونه توکل به یکی از ائمه باشه. توکل به یکی از امامان.
      برای مطمئن شدن، درخواست کنید که میخواهم بدانم باید به کدام یک از امامان توکل کنم.
      ببینید در این چند روز در تلویزیون، رادیو، تلگرام، خانه، بیرون، همسایه ها، نشانه هایی به شما ابلاغ میشه یا نه. با تشکر .

  36. شهاب عزیز این رو هم میخوام بدونید که سالهاست غمی به دل دارم که چند سالی است برای رفع آن و تبدیل ان به شادی دعا میکنم اما به نظر می رسد رفع این غم، فقط با یک معجزه الهی امکان پذیر میباشد. جدیدا بیشتر از قبل به استجابت دعایم امیدوار شده ام و بویژه تکرار اعداد ۳۳ و ۴۴ و به میزان کمتر ۵۵ رو خیلی میبینم، به نظر شما این اعداد در ارتباط با ارزویی که برای رفع غم دلم دارم چه مفهومی میتونند داشته باشند؟ با توجه به این اعداد من چکار میتونم انجام بدهم تا دعایم مستجاب و غم دلم به شادی تبدیل شود؟ برای شما و همه آرزوی شادی همراه با رضای الهی را دارم و از شما و همه التماس دعا.

    1. سلام به شما ستاره عزیز. شما میگید که من سال ها هست غمی در دل دارم.
      این غم رو جدا از خود بدونید.
      در حل مشکلات به دنبال این نباشید که معجزه ای و یا شخصی این غم رو از شما دور کنه.
      بلکه اولین قدم همیشه باید توسط خود شما برداشته بشه.
      این غم میتونه از قلب شما خارج بشه، به این شرط که شما به خودتون ایمان داشته باشید و با این غم نجنگید، بلکه این غم رو همچون لباسی به دور بندازید.
      برای انجام این کار، تکرار اعداد رو مشاهده میکنید. معانی این تکرار اعداد رو در سایت مشاهده کنید.
      اگر به شما گفته میشه که مثبت نگر باشید، غم و اندوه خود رو به فرشتگان واگذار کنید، حتما این کار رو انجام بدین.
      تا مهره های بعدی سر راهتون قرار بگیره و بتونید از این غم رهایی پیدا کنید.
      انسان با رفتار آگاهانه میتونه مشکلات خودش رو حل کنه، فقط باید صبور باشه و نشانه ها رو ببینه.

  37. سلام
    ببخشید آقا شهاب من جزوه پیام های فرشتگان (معنی اعداد ارتعاشی) شما را خوانده ام. حالا ی سؤال از شما دارم، میشه که تعداد زیادی از اعداد همواره تکرار بشن مثلا هم ۲۲ هم ۳۳ هم ۴۴ هم ۵۵ و همینطور ۷، ۱۷، ۲۷، ۴۷؟ تکرار همه این اعداد چه پیامی داره؟ کمی گیج شدم. خواهش میکنم کمکم کنید. من همه این اعدادی که گفتم رو اکثر اوقات روی ساعت مبایلم میبینم، قبل از این تکرار اعداد، عدد ۱۳مدام در زندگیم تکرار میشد (مثلا پلاک خانه، شماره صندلی اتوبوس، ساعت ماشین، ساعت ارسال و دریافت ایمیل ها یا اس ام اس ها، شماره صندلی کنکور) که با توجه به اینکه شنیده بودم عدد ۱۳ نحص است همیشه از این تکرار احساس ناخوشایندی داشتم،ولی از یکی دو ماه پیش (یعنی از همان موقعی که با مبحث فرشتگان آشنا شدم) به جای ۱۳ ، بیشتر آن اعدادی که نوشتم رو البته اکثرا فقط روی ساعت مبایلم و گاهی هم اعدادی را در خواب میبینم که خیلی به یادم نمیماند چه اعدادی بود.
    از راهنمایی های شما و سایت خوبتان بی نهایت ممنونم و از خدا برای شما و همه اهالی سایت، طلب موفقیت و حمایت الهی بیش از پیش را دارم.

    1. سلام به شما ستاره عزیز
      معنی این اعداد در سایت نوشته شده، برای آگاه شدن بر این موضوع، لطفا نظرات این پست رو هم مطالعه کنید.
      دوستان دیگر مشابه سوال شما رو بارها و بارها پرسیدند.
      به جواب های خوبی میرسید.
      لطفا با صبر و حوصله و میل کردن یک چای، نظرات این پست ارزشمند رو مطالعه کنید.

  38. تنها راه ارتباط با خدا همونیه که توی قرآن بارها صراحتا به اون اشاره شده… اگر میخواهید با خدا حرف بزنید نماز بخونید و اگر میخواهید خدا با شما سخن بگویید قرآن بخونید… وسلام… باقیش چرته . تنها راهش همینه که از صمیم قلب بخدا توکل کنی و نماز رو با حضور قلب بخونی.
    لطفا توهمات و نشر ندید بین مردم

    1. سلام به شما رویا عزیز.
      ممنون از اینکه نظرتون رو با ما در میون گذاشتید.
      نباید فراموش کنیم که هر یک از ما از پی مسیری ، به حق وصل میشیم. کسی انگشت باطل نگری به سوی دیگران میبره، خودش به بینش درستی از حقیقت نرسیده… بلکه به صورت سطحی حقیقت خداوند رو متوجه شده و گمان میکنه که دیگران هم باید تنها از همین طریق با خدا ارتباط برقرار کنن.
      اگر مطالب سایت رو مطالعه کنید، شاهد هستید که به قران خوندن و نماز خوندن اشارات فراوانی شده. همچنین به مراقبه کردن و عبادت کردن هم اشارات فراوانی شده.
      جوانانی که از راه خداوند زده میشن، به پست افراد کوتاه نگر و خشک مذهبی مانند شما میخورن رویا عزیز.
      کسی که نمیتونه با عمق جان قران بخونه ، کسی که نمی تونه در حال حاضر نماز رو با حضور قلب به جا بیاره، شما چه راه حلی براش داری ؟ راه حل شما این حرفه ؟
      ((اگر میخواهید با خدا حرف بزنید نماز بخونید و اگر میخواهید خدا با شما سخن بگویید قرآن بخونید… وسلام… باقیش چرته .
      نماز خواندن رو همه بلد هستند، چه بسا خود شما هم بلد هستید. اما نماز با حضور قلب خواندن رو چطور تعریف میکنید ؟ نماز با زور خواندن ؟ نماز بی منطق خواندن ؟ نماز رو به خاطر ترس از خدا خواندن؟ یا نماز به خاطر رهایی از عذاب جهنم خواندن ؟
      خدای متعال، دستگیر تمام بندگانش هست، حتی اشخاصی که نماز نمیخونن، حتی اشخاصی که قرآن نمیخونن، مُهر خداوند (خاک مقدس)، محتاجِ پیشانی نیست. اما انسان چرا، محتاج به خداوندِ.
      پس بگذارید انسان ها راهشون رو انتخاب خودشون و رسیدن به بینش درست انتخاب کنند.
      من در گوشه ای میشینم و افراد رو با ارائه بینش در مورد عرفان شرق و غرب و مسیحیت و اسلام ، به انتخاب یک راه درست دعوت میکنم.
      شما به گوشه ای بنشینید و به همه بگید شما گمراهید، راه فقط اسلامه. ببینیم کدام یک از ما میتونه انسان های بیشتری رو آگاه کنه.
      سوالی هم داشتید در خدمت شما هستم.

  39. من سالها پیش تمام این کارها رو انجام دادم حتی مرحله نامه نوشتن به فرشته ها رو هم امتحان کردم نه چیزی دیدم نه اثری داشت نه کمکی بهم کرد. بنظر من همش توهم هستش با این مقاله ها بجای اینکه دیگران و تشویق کنید با سعی و تلاش بخواسته هاشون برسن و واقع بین باشن اونها رو تشویق به رویا و خیال و توهم و این چرندیات میکنید .

    1. سلام ب شما. بله. این هم پیامی از فرشتگان هست. اگر شما قاصدک رو پیام بدونید. از این پس دیدن قاصدک بیشتر و بیشتر براتون اتفاق میفته، چون فرشتگان مطابق با چیزی که انسان ها بهش علاقه دارن با انسان ارتباط برقرار میکنن.

      1. خیلی هم عالی .
        ممنونم ازتون
        مرسی که هستین
        برقرار باشید???

  40. سلام من تقریبا یک سال و نیم میشه که هر زمان به ساعت ماشین یا سیستم ام نگاه میکنم اعداد مشابه و یا یک نظم خاصی میبینم همون زمان چند سایت ایرانی و خارجی رو دیدم که در حقیقت چون چیزی نفهمیدم بی تفاوت ازش گذشتم … کتاب معانی ارتعاشی اعداد رو جدیدن نگاه کردم و معانی رو هم خوندم ولی اتفاقی برایم نیفتاده … ممنون میشم کمک کنید چون در حال حاضر در برهه خاصی هستم که شدیدن نیاز به کمک دارم ممنون

    1. سلام ب شما. پس میشه گفت که شما فقط این تکرار اعداد رو مشاهده میکنید. و به چیزی که در معانی اون ها گفته شده توجهی ندارید و عملیش نمیکنید. اگر د معانی میخونید که باید مثبت نگر باشید و نگرانی های خود را به اساتید واگذار کنید. باید دقیقا همین کار رو انجام بدید. در این صورت حتما حتما جواب خواهید گرفت.

  41. سلام.دوستان عزیز وقتتون بخیر
    من به سوال داشتم کسی میونه کمکم کنه؟
    اینکه عددی که به من نشان داده میشه روی ساعت ۶و نیم هست. این معنیش چی میتونه باشه؟

    1. سلام ب شما الهه عزیز .
      معنی عدد ۶: در مورد مسائل مالی نگران و آزرده نباشید .
      نگرانی ها تحت تاثیر نجواهای قبلی کاهش می یابند. خوشبختانه اگر از فرشتگان درخواست نمایید.میتوانند پاسخ گوی نجواهای شما باشند.
      معنی عدد ۳۰: شما تحت حمایت پروردگار و فرشتگان هستید . مطمئن و بی پروا در مسیر دست یابی به آرزوهایتان گام بردارید.

  42. با عرض سلام و وقت بخیر

    اواخر سال ۹۲ و سال ۹۳ چیزی حدود هفت هشت ماه پشت سر هم ساعت ۱۱:۱۱ رو چه در روز و چه درشب رو گوشیم میدیدم
    وقتی به این موضوع حساس شد تو نت یه گشتی زدم تا به کتاب پیام هایی از فرشتگان رسیدم
    چیزی که برام جالب بود اینه که هنگامی که تفسیر اون اعداد رو خوندم دیدن اون تکرار اعداد قطع شد
    به این نتیجه رسیدم که فقط میخواستن بهم یک مطلب رو برسونن و هنگامی که رسوندن کارشون تموم شده بود

  43. باسلام خداقوت من اول هفته رفتم بانک ویه نوبت از دستگاه بانک گرفتم شماره۲۰۱بودودو روز بعد رفتم همون بانک وخیلی شلوغ بود با از دستگاه نوبت گرفتم شماره۲۰۱ بهم داد اولش توجه نکردم بعد یهو به فکرافتادم که چطورمیشه بعد۷۲ساعت همون شماره بهم افتاده باشه میخواستم ازشمابپرسم چه جوری این شماره رو بررسی کنم تا پیغام درست رو بفهمم باتشکر

    1. سلام به شما عباس عزیز.
      من هم هر وقت از خواب بیدار میشم ساعت گوشی ۷٫۳۶ دقیقه است.
      برای شما هم این به طور یقین یک پیام از فرشتگان بوده، معنی عدد ۲۰۱ این هست : شما با به کار گیری کلماتی که میگویید ، می اندیشید یا می نویسید، در پاسخ هایی که از نیایش هایتان دریافت میکنید سهیم هستید.
      این پیامی برای شماست تا کلمات را عاشقانه و مثبت انخاب کنید. در این صورت نتایج حاصله نیز عاشقانه و مثبت خواهد بود.
      موفق باشید.

  44. سلام دوباره شهاب جان….
    من یه عددی برام همش تکرار میشه…اون عدد رو تو پیام شما پیدا کردم و دعاش رو هم دائم تکرار میکنم….ولی بازم دارم اون عدد رو میبینم آیا باید چیکار کنم….؟؟؟؟؟من که دارم پیام این عدد رو انجام میدم…!!!!!

    1. سلام ب شما سارا عزیز. به طور حتم بر مثبت نگری شما تاکید داره، تاکید میکنه ک انجامش بدید، تکرارش کنید تا به بخشی از ایمان شما تبدیل بشه.
      تنها فرشتگان از معجزه مثبت نگر بودن با خبر هستن.
      در مورد اون اسم هم باید ببینیم اون اسم چی هست؟ اسم زن ؟ اسم مرد ؟ اسم عجیب غریب ؟ درخواست چی بوده که اون اسم تکرار میشه ؟ همه این سوالات مهمه تا جواب به دست بیاد. اینارو بهم بگین براتون توضیح میدم که داستان چیه.

      1. سلام شهاب جان
        بله اسم یک مرد برام بسیار تکرار میشه که اتفاقا اسم یکی از امامان هست…یعنی مدام عدد۲۰رو میبینم با اون اسم….دیگه واقعا نمیدونم چیکار باید کرد…….

        1. سلام ب شما سارا عزیز. واقعا اگر کمی در مورد زندگیتون و اینکه الان با چه موانع و یا مشکلات و یا خواسته هایی رو به رو هستید توضیح بدید چی میشه ؟
          من باز چیزی نمیگم، جوابی نمیدم تا شما کامل در مورد شرایط فعلی خودتون توضیحاتی رو ارائه کنید تا بتونم دقیقا راهنماییتون کنم. با توضیحاتی که تو این نظر ارائه کردید چیزای بیشتری مشخص شده. اگر مایل بودید توضیحات بیشتر رو ارائه کند.

  45. باسلام..
    اگر یک اسمی مکرر برامون تکرار میشه و اون اسم رو زیاد میبینیم …علتش چی میتونه باشه…باید چیکار کنیم خیلی زیاد تکرار میشه….

  46. سلام
    آقا شهاب
    من خواب دیدم که خوابیدم و بعد بیدار شدم سه یا چهار جا مثل مسجد صدای اقامه نماز می اومد و بعد ساعت موبایل نگاه کردم ۱:۰۱بود خواستم ببینم این مفهومی داره و پیام خاصی داره

    1. معنی عدد یک مشخصه قطره باران عزیز.
      معنی عدد یک رو در پیام هایی از فرشتگان بخون.
      حالا صدای اذان اومده، یعنی رسیدن به خدا. گفتگو و هم نشینی باخدا.
      تا رسیدن به اون مرحله خیلی خیلی کم فاصله مونده. معنی عدد ۰۱ رو در شرایط فعلی زندگیت کامل اجرا کن تا رشدت کامل شه.
      من شاهد رشد معنویت بودم، بپذیر که در نقطه ی خوبی قرار داری. امید که موفق باشی.

  47. با عرض سلام و وقت بخیر
    اواخر سال ۹۲ و سال ۹۳ چیزی حدود هفت هشت ماه پشت سر هم ساعت ۱۱:۱۱ رو چه در روز و چه درشب رو گوشیم میدیدم
    وقتی به این موضوع حساس شد تو نت یه گشتی زدم تا به کتاب پیام هایی از فرشتگان رسیدم
    چیزی که برام جالب بود اینه که هنگامی که تفسیر اون اعداد رو خوندم دیدن اون تکرار اعداد قطع شد
    به این نتیجه رسیدم که فقط میخواستن بهم یک مطلب رو برسونن و هنگامی که رسوندن کارشون تموم شده بود

  48. سلام به دلیل مشکلات فراوانی که داشتم تقریبا تمام اوقات در حال قرآن و نماز خواندن بودم حتی بدون اینکه چیزی در مورد ملائکه ی مقرب و وظایف آنها بدونم برای ایشان آیت الکرسی میخوندم و هدیه میدادم
    و مداومت در ذکر یونسیه داشتم طوری که چند بار صدای اطراف قطع شد و از سمت چپم صدای بلند همهمه رو شنیدم و چنان ترسیدم که ذکر یونسیه که گویا باعث به وجود آمدن گوش برزخی میشه رو قطع کردم
    با این ترس چطوری مقابله کنم؟

    1. سلام ترنج عزیز
      شما در حال قران خوندن بودین، نماز خواندن، ذکر گفتن و … همه ی این ها مثبت هستند و به طور حتم نتایج مثبتی رو هم به همراه دارند.
      نیازی به ترسیدن نیست.
      بلکه باید خوشحال و امید وار باشید و ظرفیت خودتون رو بالا ببرید.
      چون صداهایی به گوش رسیدند که نشان از بیداری معنوی شما دارند.
      باید بر تغییرات مثبتی که حاصل میشه راز نگه دار و گشوده و همچنین ناظر باشید تا شکوفایی معنوی شما حاصل بشه.

  49. سلام اقا شهاب
    ممنون از سایت فوق العادتون
    من به وفور پر می بینم در جاهای مختلف.آیا این یه نشانه از فرشتگان هست ؟؟؟

    1. اگر در مکانی نیستید که پر و این جور چیزهای زیاد باشه، حتما یک نشانه است. مطمئن باشید.

  50. سلام
    سایتتون عالیه.
    من یه چند وقتی میشه عدد ۱۲ میبینم کلی هم اومدم تو سایت شما و معنیشو خوندم ولی باز میبینم به اونی ک بالا نوشتید عمل کردم ولی وقتی میبینم اصلا یه جوری میرم تو یه فکر ک انگار این عدد اصلا اون معنیه رو نمیده اگر معنی خواس دیگه داره لطفا بگید.

    1. عدد ۱۲ به شما میگه برای رسیدن به مقصودتون باید این عوامل رو رعایت کنین. شما مشکلتون رو عرض کنید من راهنمایتو میکنم.

  51. سلام.قاصدک از اینده خبر خوب میرسونه یا خرافات هست این.

    1. به هر چیزی که باور داشته باشین، همون خواهد م ر عزیز
      اگر شما قاصدک رو خرافات بدونی، پس پیامی نیست برای شما.
      اما اگر باورت این بوده که قاصدک خبر خوش از ایندس، پس پیامیش همینه، چون فرشتگان از عواملی برای ارتباط استفاده میکنند که شخص به اونها باور داره

  52. سلام ، ممنونم از سایت خوب و امیدوار کننده تون
    من چندماه پیش با موضوع فرشته ها آشنا شدم و حس خوبی بهم دست داد نشونه هایی هم دیدم ولی اعداد برای من اتفاق نیفتاده… بیشتر احساسایه خوبی که گاهی بی دلیل بهم دست میده و اینا برام اتفاق میفته البته موضوع دیدن پر و ابر و اینا هم بوده. دیروز صبح که از خواب بیدار شدم و آسمونو نگاه کردم ابر دقیقا شکل ماهی بود همیشه دیدن ماهی تو خواب برام خوب بوده میخواستم بپرسم دیدن ابر بصورت ماهی چه مفهومی میتونه داشته باشه
    ممنونم از توجهتون.

    1. سلام به شما فاطمه عزیز.
      دیدن ماهی نشانه خیر و برکت و روشنی هست … نشانه امید و آینده ای روشن.
      حتما نباید تکرار اعداد رو ببینید. هر شخصی از طریقی پیام هایی از فرشتگان رو دریافت میکنه. ان شاالله که موفق باشید.

  53. سلام شهاب جان
    من خیلی وقته که در طبیعت و اجسام چشم می بینم و نمیدونم انگار اجسام من رو تماشا میکنن….حس خوبی ندارم انگار فک میکنم شیطانی هستن…یا شاید نه…نمیدونم خواهش میکنم راهنمایی کنید…

    1. سلام به شما سارا عزیز
      بیشتر توضیح بدید. اون چشم رو به چه صورتی می بینید ؟ مجازی ؟ واقعی ؟ تصور ؟

      1. سلام
        راجع به چشم….انگار که اجسام چشم دارن ولی نه مثل چشم انسان….یک چشم تک در قالب اجسام…دقیقا یک چشم…ولی واقعی نیست…اما میبینم و حس میکنم کاملا

        1. یک تجربه است، بیشتر بهش دقت کنید، شاید هم اینگونه باشه و شما به حقیقت در حال دیدن چشمی هستید. اما این موضوع ترس نداره، چرا باید بترسیم از همیچین تجربیاتی ؟

  54. سلام
    ممنون از مطالب مفیدتون.
    مدتی هست که مرتب پروانه های سفید رو می بینم و تازه گیها هر روز که میرم بیرون مرتب سر راهم قرار میگیرن.
    أیا این نشونه ی خاصی هست.

    1. سلام به شما امین پور عزیز.
      بله، اگر نگاهی به نظرات همین پست بندازید، دوستان زیادی تجربه دیدن پروانه داشتن و نشانه هایی که دریافت کردن هر یک متفاوت بوده.
      با مطالعه تجربیات دوستان بهتر میتونید به مقصود خود نزدیک بشید دوست عزیز.

  55. خب الان من الان چند دفعه عدد ۲۰۲۰ رو تو ساعت دیدم یعنی چی ـ ممنون

  56. سلام،،این مطالب برای من جالبه،،،شما هم واسم جالب هستین،،،من اتفاقی اومدم اینجا،،،چرا اینجا میمونید و باصبر جواب بقیه رو میدین؟؟؟من راهمو گم کردم…به هرچیزی چنگ میزنم تا راهمو پیدا کنم،،،اعداد واسم جفت میشن زیاد،،،چقد میشه به چیزای اینجوری اعتماد کرد؟کشش بی منطقی دارم به سمت چیزای ماورایی،،اینا طبیعی هستن یا من واقعا مریض شدم؟؟؟

    1. سلام به شما سحر عزیز.
      در مورد تکرار اعداد، من و خیلی های دیگه، از این راه ارتباطی با فرشتگان برقرار میکنیم.
      که حقیقی هم هست. یعنی بهتر بگیم فرشتگان، از این راه با ما ارتباط برقرار میکنن.
      به اندازه ی امیدتون میتونین به این مسائل اعتماد کنین. ما شما رو به یک زندگی خوب و پاک دعوت میکنیم، یه ایثار و از خود گذشتگی ، به خودشناسی، حالا اینکه اعتماد میکنید یا نه، به عهده شماست.
      هیچ کس مریض نیست. فقط بعضی افراد نا خواسته در بند های ذهنی اسیر میشن و فکر میکنن دنیا با اونا سازگار نبوده.
      به نظر من بهتره چند تا از پست های وب سایت رو با حوصله مطالعه کنید. تا بعد باز بشینیم صحبت کنیم …

  57. یکی کمکم کنه.همش احساس میکنم باید ی کاری بکنم اما نمیدونم باید چکار کنم. نمیدونم چرا پیداش نمیکنم

  58. متشکرازوقتی که گذاشتین…شایدخنده داربه نظربیاد..ولی الان که فکرمیکنم میبینم بله…بیشتربهانه میخواستم تانشانه…چه جوری شمامیفهمین ولی من نمیفهمم؟؟چون عجولم؟؟یاچون سن من احتمالاخیلی کمترازشماس؟باگذر زمان بهترمیشم نه؟؟متشکرم..

    1. سلام عاطفه عزیز.
      الان اصلا نباید تلاش کنی.
      نباید مدام با مطالعات زیاد بخوای که مثل من و یا دیگری بشی. اینطوری پخته نمیشی، بلکه سوخته میشی. میسوزی و حس و حالی برات نمیمونه.
      فکر نکن اگر شش ماه نماز بخونی به خدا میرسی. نه.
      تو فقط با یک بینش باز مطالب رو بخون. اصلا نخواه که هر چی که ما تجربه میکنیم رو تو تجربه کنی.
      نخواه که تمرینات متافیزیک و تجربیات متافیزیک داشته باشی.
      نخواه که یه روزه ره صد ساله رو بری.
      عجول بودن رو مخصوصا در این مسیر کنار بذار.
      پیرو سایت های بی پایه اساس نشو. پیرو جوانان ذهنی و ماجرا جو نشو که دوست داشتن یه کانالی بزنن یا یه سایتی بزنن و مرشد باشن.
      بلکه با احتیاط فقط مطالب رو بخون.

  59. سلام .ممنون از مطلب مفیدتون .منخیلی خیلی عدد ۱۹ و ۲۹ رو میبینم .بویژه ۲۹ .نمیدونم چرا اینجوره ولی همیشه اعتقادداشتم کاینات بامن حرف میزنن .و با وجود اینکه عدد ۲۹ یاداور خیلی از خاطره هاس ک سعی در فراموشیشون دارم اما مرتب میبینمش .میتونین کمکم کنین .بفهمم چی میخان بهم بگن ؟

    1. سلام به شما، معنی عدد ۱۹ در مطالب این پست موجود هست زهره عزیز
      معنی عدد ۲۹:
      به رسالت زندگیتان مثبت بنگرید و کاملا بر به خدمت نمودن و به کار گیری استعداد های طبیعی، احساس و علاقه ی خود تمرکز کنید. دروازه ها در حال گشودن هستند، فقط کافی است در این راه ایمان قوی دارید.

  60. این برام جالبه که هرانسانی درست وقتی نیاز داره هر راهنمایی که بخواد میرسه..حالاممکنه یه کتاب..یه اهنگ…یه جمله از یه نفر…هرچی نیاز داری خودش میاد..لازم نیس خودتو بکوبی به در و دیوار تا به دستش بیاری…انگارهمه چی جور میشه…فقط نمیفهمم چراالان؟؟؟من یه ساله که هرگندی که فک نمیکردم بزنم زدم…از افت تحصیلی ونمره های داغون تا انواع عادات بد…بعدش الان دارم راهنمایی میشم؟طبیعیه یه کم شک کنم…پس اون موقع ها که متوصل به زمین و زمان بودم واسه یه نشانه کوچولو چرا خبری نمیشد؟؟یعنی من اماده نبودم؟؟چه دلیلی داره؟؟من وضعم بده..امابه طرز عجیبی امید دارم همه چی خوب میشه…کلا ادم ناامیدی ام…الان نمیدونم چرا امیدوارم؟ایا اینم یه الهامه؟واسه اینکه من محکم تر باشم؟من از یه کار خیلی بد به خاطر خدا دارم دست میکشم..ایا اینا همه یه جور پاداشه؟؟نمیخوام ازدستش بدم…ازبچگی انگارهمیشه یه چی کم بود…هرچی میگشتم پیدانمیشد…الان انگارداره کم کم پیدامیشه…الان انگاری بهترحکمت اتفاقات رو درک میکنم…دیدم بازتره…نمیخوام ازدستش بدم…متشکر…

    1. عاطفه عزیز.
      برداشت های زمینی، با برداشتی که خدا از انسان ها داره کاملا متفاوت هست.
      خداوند تلاش انسان ها رو می بینه، نیت انسان ها را می بینه، و دست گیر همه انسان ها هست .
      اگرم کارای بدی میکنی، عیبی نداره، مهم اینه که اونارو بذاری کنار و به جای کارای خوبی انجام بدی، مهم اینه که تلاشت رو بکنی. اون زمانی که تو دنبال نشانه بودی و چیزی نمیدیدی، باید گفت که تو دبنال بهونه ای بودی … نه نشانه.
      اما الان واقعا به دنبال نشانه ای و نشانه ها رو هم دریافت میکنی.
      اون زمان، زمان تغییر تو نبوده، زمان تجربه کردن تو بوده و الان زمان تغییرات هست. پس تغیییر کن.

  61. مرسی از پاسخ شما..نمیدونم به جای میترسم چه کلمه ای رو استفاده کنم..فقط نمیخوام ازدستش بدم.یه بار پرسیدم:خدایاآیا اینمطلبی که تو پیام هایی ازفرشتگان خوندم واقعیه؟بعدش اتفاقی تو کتابخونه کتاب مفاتیح الحیاه دیدم..من اصلا ازاین کتابانمیخونم..نمیدونم چرارفتم سمتش..ولی جواب سوالم اون تو بود..حکایتی ازپیامبر بود که مرتبط با سوالم بود..منظورش این بود که من باید واقعی تصورکنم چون الان این چیزیه که بهش نیاز دارم..حتی اگرواقعی نباشه.بازم پرسیدم:خدایامن هیچ انگیزه ای برای جلو رفتن ندارم..یه کاری بکن..یه چیزی بگو..بعدش اتفاقی نگاریه حسی گفت برم سمت ادن کتاب..کتابی که خودم سه سال پیش خریده بودم..وحدس بزنین چی شد؟بازم جواب سوالم..نوشته بود که این تنها فرصت توست..زمان داره ازدست میره..اگه این فرصت رو ازدست بدی دیگه کارت تمومه پس زود حرکت کن..من تعجب کردم..هم خوشحال شدم هم شگفت زده..بیشترعاشق خدا شدم..خدایی که جواب همه سوالامو میده..بعدش سرنمازمغرب پرسیدم:خدایا ایا اینا واقعاازطرف توست؟بعدقرآن رو باز کردم و جوابش شگفت زده ام کرد..آیه ای بود در مورد انواع نعمت هایی که خدا به انسان داده..متل انواع غذاها و… خلاصه اینم جواب سوالم بود..ومن ازدیروز انگاری نسبت به تک تک دقیقه هام واسه درس خوندن حریص شدم..الان بااین همه نشانه من مطمینم که قراره کار بزرگی انجام بدم..مطمینم خداهوامو داره..منم بایدموفق بشم..پیامش اینه؟

    1. عاطفه عزیز.
      شما فعلا بدونید که باید به خود شناسی و خداشناسی تمرکز کنید.
      و در مسیری که اون ها ، تورو، درش قرار میدن هدایت بشی و ادامش بدی.
      فعلا زوده برای اینکه شما بگی من رسالتی رو دارم و یا اینکه باید کاری رو انجام بدم.
      فعلا شما فقط روی خودت کار کن، به دنبال چیزهای بیرونی نگرد، به دنبال خودت بگرد .
      ضعف هات رو پیدا کن، عبادت ها رو قوی کن، کارهای خیر انجام بده ، هر چه اینهارو بیشتر انجام بدی ، ظرفیت های بیشتری در تو دیده میشه، از این رو رسالت های والاتری به تو اهدا خواهد شد.

  62. چند شب بعد از اون واقعه باز تلاش کردم،اما یکم مادرمو اذیت کرده بودم،باز افکارم واقعی شدن خیلی جالب و هیجان انگیز بود،اما به جای رفتن در محیط دور خودم پیچیدم و یه صدای ترسناک شنیدم،دیگه از چند شب پیش خیال پردازی نمیکنم صداهه مثل یه غرش بود انگار با روحم دور خوم پیچیدم چیکار کنم از طرفی باز این تجربه ها رو دوست دارم از طرفی دیگه هم میترسم باز صدای ناهنجار بشنوم شب های قبل ناهنجار نبودن،انگار سوت بود یا گفت و گو کسانی به صورتی که من نمیفهمیدم

    1. باز هم تاکید میکنم امیر حسین عزیز. این تجربیات مثل یک توهم هستند که هیچ ارزش معنوی ندارن.
      اگر یک ماه تمام هم این تجربیات رو داشته باشی، ارزش معنوی و دانش معنوی برات به همراه ندارن.
      تمام تمرکز و حواس خودت رو به بیداری بده و در بیداری انسان خوبی شو، مشکلات و ضعف های اخلاقی خودت رو بشناس. اعمال خیر انجام بده، از گناه دوری کن و اینطوری میتونی به مراتب بالا برسی.
      در غیر این صورت رویاهای تو به همین خواب های ذهنی و توهمی خلاصه خواهد شد.

  63. سلام ممنون از پاسخ شما،عدرمیخوام من یه چند شب پیش با تصور خوابیدم فکر کردم دارم با دوستام قدم میزنم،اما یه اتفاق جالب افتاد من افکارمو دیدم دوستامو دیدم که داشتن راه میرفتن،مثل واقعیت بود بعد یکم کنترلمو از دست دادم و افتادم صحنه ی ملاقات با دوستام اروم اروم جلوی چشمم مثل یه دایره شد ،انگار دارم از تلویزیون نگاشون میکنم،بعد اروم بیدار شدم،این بیداری در رویا بوده؟ هرچی تصور میکردم می شد اروم اروم شکل میگرفت

    1. سلام ایر حسین عزیز.
      این قدرت افکار رو در رویا به شما نشون میده.
      در رویاها ، ما با افکارمون و فکر کردن میتونید تغییراتی رو ایجاد کنیم. این خواب ها هیچ تضمینی ندارن، نباید زیاد درگیرشون بود.
      بلکه باید کمی در موردشون فکر کرد و رهاشون کرد.
      تجربیات معنوی، متفاوت از این رویاها هستند.
      لطفا سوالات مربوط به خواب را در پست های خواب و رویا مطرح کنید …

  64. سلام.حس‌‌ میکنم زندگیم داره با انواع نشانه ها بمباران میشه.اکثراوقات شاهدتکراراعدادم.دوتاسوال پرسیدم که جواب هردوش اتفاقی تو کتابا پیداکردن.افاقی کتابی خوندم راجع به سفرروح.خوابای عجیبی میبینم.باتوجه به تکرار عدد۷توزندگیم که قبلا گفته بودم,میفهمم داره اتفاقاتی میوفته.نمیفهمم چراالان؟انگارکسی ازقصد منو میبره سمتش،هرجامیرم،هرکاری میکنم،یه نشانه ای حتماهست.چیکاربایدبکنم؟میترسم.

    1. سلام عاطفه عزیز
      نیاز به ترس نیست …
      دیدن نشانه ها چه ترسی داره؟ میترسم رو از زندگیت حذف کن.
      میترسم میترسم، یه زمانی، تو یه جاهایی کلاس داره، اما اینجا، در مسیر معنوی، میترسم میترسم ها رو از ذهن و زبان خود باید حذف کنیم و انقد این جمله رو به کار نبریم.
      شما توسط فرشتگان داری هدایت میشی و این خیلی عالیه. خیلی هم باید خوشحال باشی بابت این موضوع.
      قرار نیست معجزه ای بشه، منتظر معجزه نباش.
      تو فقط در مسیر معنوی قرار گرفتی، در مسیری که باید درش باشی قرار گرفتی و فرشتگان نکات لازم رو بهت یاد اوری میکنن تا به دوران جاهلیت قبلی بر نگردی. با بینش به نشانه ها دقت کن، نه با هیجان و ترس.
      تک تک کلماتی که بهت در این مطالب گفته میشه رو با دقت بخون و بهشون عمل کن. موفق باشی.

  65. سلام اقا شهاب من امشب به فکر نماز شب خوندن افتادم و کلی به فرشته ها و ماهیت اونها فکر کردم،از خدا تو دلم یه تعریف خواستم،و این تعریف بهم الهام شد،فرشته:مجرای نور،انسان:محتاج به نور،خدا:هدیه دهنده ی نور،باور نمیشد خدا انقد سریع بهم جواب بده

    1. سلام امیر حسین عزیز.
      تجربه ای که داشتی بسیار زیبا بوده، ممنون از اینکه اون رو با ما در میون گذاشتی.
      خداوند: هدیه دهنده نور
      فرشتگان: مجرای نور
      انسان : محتاج به نور.
      بسیار زیبا …

  66. سلام آقا شهاب من خیلی اتفاقی با این سایت آشنا شدم. میخواستم بپرسم چقدر زمان میبره ک ما الهامات فرشتگان رو بشنویم؟ باید چقدر مراقبه سکوت انجام بدم تا ب اون مرحله برسم؟ آیا تو دوهفته ممکنه؟ سوال بعدیمم اینکه آیا ممکنه توی امتحانی ک پاسخهاش تستیه این اساتید کمکم کنن و پاسخ های صحیح رو بهم الهام کنن؟ میدونم سوالم یکم مسخرس و فقط با معجزه میشه بهش رسید ولی خب سواله دیگه!
    درضمن میشه آیدی تلگرام اتونو بزارید تو سایت؟

    1. سلام به شما مهسا عزیز.
      اگر به دنبال زمان باشی، نه ، نمیشه شنید..
      چون خود زمان، یک سد در امور معنوی هست، برای اینکه الهامات رو دریافت کنیم، باید از قید زمان هم رها باشیم.
      در مورد اینکه تو امتحان کمکت کنن، نه ، از این خبرا نیست، این خیانت به اون افرادی هست که درس خوندن. دانش رو باید کسب کرد، نه اینکه حاضر و اماده خواست.
      این ادرس کانال سایت هسj
      http://www.telegram.me/sarzaminhayedoor

  67. با سلام-
    و ارزوی قبولی طاعات و عبادات شما…
    من میخواستم بدونم ایا دعاها و خواسته های ما که به مرور زمان تکراری میشود..برای خداوند و فرشته ها تکراری و خسته کننده میشود؟
    اینکه هر روز تقاضایمان را تکرار کنیم..ایا باعث رنجش خدایمان نمیشود؟
    اینکه هر روز دعاییمان-خواسته یمان-را تکرار کنیم-
    امشب سر سجده اخر با خودم گفتم-نکند دایم یه خواسته و دعایم را تکرار کنم خوب نباشد-
    ممنون که وقت میذارید..

    1. سلام مهدی عزیز.
      دعا کردن خیلی هم خوبه.
      باعث رنجش تو نشه، باعث رنجش اونا نمیشه.
      باید به این موضوع آگاهی داشته باشی که دعا کردن صرفا کافی نیست.
      مثلا اگر شخصی مشکل مالی داره، باید برای پیدا کردن کار به دنبال کار بگرده و زمانی که کار پیدا کرد خودش رو ثابت کنه ….
      نه اینکه در کنجی بشینه و تقاضای ثروت داشته باشه.

  68. سلام تاریخ تولد هم میتونه پیام باشه؟؟من چهارده مهر سال هفتادوهفت دنیا اومدم.زندگیم انگار به عدد هفت گره خورده.مامانم هفتمین بچه مامان بزرگمه،من خودم همیشه شماره هفت دفترنمره معلم های مدرسه بودم.چندبار معدلم نوزده و چهارده صدم شد(۱۴مضرب عدد۷)و چندبارهم معدلمنوزده و هفتاد یا نوزده و هفتادوهفت شده.توی هفت سالگی و چهارده سالگی و هفده سالگیم اتفاقات مهمی برام افتاده.آیا اینا معنی خاصی دارن؟؟آخه من که سوالی نپرسیدم که فرشته ها با عدد۷جواب بدن.تازه اینا تو سال های مختلف اتفاق افتاده …مفهومی داره؟؟مرسی.

    1. سلام دوست عزیز.
      بله دارای معنی هستند.
      این یعنی که شما حواست به خودت باشه، زندگی تو با نشانه هایی همراه هست.
      همان طور که زندگی من با عدد های ۲ و تکرارشون عجین شده.
      پس برای تو هم به همین صورته.
      باید مواظب خودت باشی و بدون آشنایی با پیام هایی از فرشتگان هم در همون راستا هست، یعنی یک نشانه است. مواظب خودت باش و بدون خبر های مهمی در زندگیت در راه…

  69. سلا پم اقا شهاب من بطور مداوم عدد۱۱:۱۱رو در روز میبینم من همیشه اون موقع رد حال شروع کاری هستم یا تمو مش کردم معنی این عدد چیه؟
    لطفا به سوالم جواب بدین
    مرسی
    Amirmoha…..i6@gmail.com

    1. امیر عزیز. باید این زحمت رو برای کسب دانش به خودت بدی، یا مطالب این پست رو کامل بخونی، و یا اینکه نظراتش رو مطالعه کنی….
      ایمیلت رو هم برام گذاشتی، اما متاسفانه جواب سوالت رو برات ایمیل نمیکنم.
      پس اگر به این دانش احتیاج داری، نیم ساعت وقت بذار و بخون و یاد بگیر عزیز دل.
      موفق باشی امیر عزیز.

  70. سلام
    خودبینی شما تضمین شده در شماره ۲۱ منظورش چیه ?

    و در شماره ۲۲ ملکوا یعنی چی

    مرسی ممنون

    1. سلام قطره باران عزیز.
      به عنوان مثال ما در اون لحظه فکر میکنیم که باید فلان کار رو انجام بدیم، اینکار باید انجام بشه و یا به عنوان مثال فکر میکنی که انسان خوبی هستی. ۲۱ داره میگی که خود بینی شما تضمین شده است و ایرادی نداره.
      ملکوت هم یعنی از جانب خداوند.

  71. با سلام . مطلب بسیار عقل پسندی رو در مورد اعداد اشاره کرده بودین برای من هم همچین اتفاقی افتاده و بی اختیار و حتی بگم انقدر عددی توجهم رو جلب کرد که تو خونه گفتم به این عدد علاقه زیادی دارم و خوشم میاد ولی علت رو نمی دونستم چیه … خیلی ممنونم و به این هم اعتقاد پیدا کردم یه روزی آدم پاسخ سوالهای خودشو پیدا میکنه … تشکر میکنم از شما

  72. سلام
    امیدوارم خوب باشین
    بعد از یه مدت که کار اعداد کنجکاو بودم و هنوز یقین نداشتم درست کار میکنه،تو تو دو مورد که در یک روز برام اتفاق افتاد عدد مورد نظرم تکرار شد
    تو هر دو مورد مشکلی داشتم و میترسیدم اتفاقی بیافته که اعدا۲۱ ۱۲ و ۲۲ ۲۲ تکرار شدن من اینو به فال نیک میگیرم و کمی با تکرارشون استرسم کم شده،واقعا ممنونم فرشته ها و خداوند اینجوری بی دریغ و بی منت هر وقت نیازمندیم کمکمون میکنن
    اینجوری مطمئن میشم استرسم بیجاعه و قرار نیست مشکلی پیش بیاد
    ازونجایی که من ادم پر استرسیم خوشحالم اولین رابطم با فرشته ها بخاطر این نیازم به آرامش،ایمان و یقین بود

    چون اولین تجربمه شاید زیاد چیزی نفهمیدم فقط حس میکنم موجودات خیلی دوست داشتنین و وقتی نیاز به کمک تو حس میکنن فوری میشتابند

    1. دقیقا بنده ی عزیز. با مثبت نگری پیش برو و به پیام ها توجه کن، مطمئن باش که جواب میگیری.

    2. منم عدد ۲۲ یا ۲۳ رو هر وقت که نا امید می شم در جاهای مختلف زیاد می بینم که واقعا شوکم می کنه واقعا خیلی سپاس گزارم که انقد خدا و فرشتگان به من نزدیک هستن

  73. سلام دوستان عزیز و خسته نباشید
    ماه مبارک رمضان بر شما مبارک.
    راستش سوال من اینه که کار با فرشتگان با کار دعا نویس ها که یکی نیست؟؟ تو و خدا جواب واضح به من بدین. چون من تو یه دعایی که از یه دعا نویس گرفته بودم اسم حضرت عزراییل رو دیدم که توش نوشته بود.

    1. سلام به شما ملیکا عزیز، کار با فرشتگان به هیچ عنوان مانند کار با دعا نویس ها نیست.
      دعا نویس ها از حروف نا مشخص و اعداد نا مشخص استفاده میکنند که همان ابعاد ابجد هست و از اجنه برای پیش برد کارهاشون استفاده میکنند.
      یک دعا نویس، از طریق موکل کارهای خودش رو پیش میبره.
      در صورتی که در پیام هایی از فرشتگان اصلا همچین برنامه هایی رو ما نداریم. تنها کافیه نظرات این پست رو بخونید تا زیر و بم این اسرار براتون نمایان بشه.
      به جای شک، ایمان رو در خود زنده کنید. راه حق، حق هست .
      خیلی هم زود خودش رو نمایان میکنه. خیالتون راحت باشه.

  74. با سلام–
    من چندوقتی هست که مطالب شما رومیخونم و بعد از آن است که انگار همه چیز برای من معنی دارد..
    امروز وقتی سر نماز ظهر وعصر خود بودم-چون من در اتاق خودم نماز میخونم و تمرین سکئت شما رو انجام میدم-
    وقتی در سجده اخر بودم و مشغول نیایش و دعا کردن بودم-وقتی سر از سجده برداشتم متوجه شدم که در اتاقم با اینکه خودم بسته بودم و از بسته بودنش مطمن بودم باز شده…و نسیم خنکی هم وارد اتاق شده..
    میخواستم از شما بپرسم ایا این یک نشانه است؟

    1. سلام به شما مهری عزیز.
      این شما هستید که می بینید، درک میکنید، حس میکنید، اطمینان دارید و …
      شما اگر مطمئن هستید اون درب رو بسته بودید، پس این هم میتونه یک نشانه باشه، از این جهت که درب های رحمت خداوند به رویت باز هستند.
      معنویت در دیدن چیزهای کوچک خلاصه میشوند.
      اشخاصی که به دنبال دیدن تجربیات بزرگ هستند، مسیرشون رو گم میکنند.

    1. با سلام مجدد

      در صورتی که تمایل به امتحانش داشته باشید ، باید از قوه ی استعداد خودتون در کشفش استفاده کنید یا اینکه کلا این مسئله رو کنار بزارید و به زندگی ِ روزانه تون ادامه بدید و بر روی این مسئله باز و گشوده باشید که اگر چنین چیزی وجود داره بر شما به نوعی و در جایی مناسب واقعیت ِ امر آشکار شه .

      خیر پیش
      جویا

  75. سلام و ممنون از مطالب مفیدتون
    راستش عدد ۱۶ خیلی برام رمز الوده .چون توی زندگی من بارها تکرار شده .مثلا عدد ابجد اسمم ۱۶ست و از بچگی روی زانوم یه زخم ایجاد شده به شکا عدد ۱۶ .سوره ای که روزانه میخوانم بدون این که دقت کنم بعد از مدتی متوجه شدم جز ۱۶ست و کلاس حفظ قران ثبت نام کردم و فهمیدم اون روز ۱۶هم بوده .و اتفاقاتی از این قبیل .یعنی امکان داره عدد ۱۶ عدد خاصی برای من باشه ؟

    1. با سلام

      آیه ی عزیز اگر کسی بتونه با این عدد ارتباط برقرار کنه اون فرد شمایید نه دیگری ! امتحان کنید و ببینید چیزی که فکر میکنید صحیح است یا نه .

      خیر پیش و در پناه خق
      جویا

  76. سلام . ممنون از مطالب و تجارب زیباتون . شاد و پر انرژی باشید .

  77. سلام
    من مطالب شما رو خوندم و سوالی دارم.خوب وقتی اعداد جفت یا اعدادی که شما ذکر کردید-به صورت اتفاقی من میبینم-در همان لحظه بیادم نمیاد که چه عددی مناسب چه ذکری است…فکر میکنم طبیعی باشه که نشه تمام این حالالت رو به یاد داشت-شما برای آن لحظه که این اعداد رو بدون بیاد اوردن می بینمیم چکار کنیم؟
    با تشکر

    1. سلام به شما مینا عزیز.
      فقط به یاد داشته باشید که در مورد این موضوع عدد رند رو دیدید.
      به عنوان مثال، من در حال حاضر، برای منزلم، کابینت سازی رو میخواستم انتخاب کنم، از چهار کابینت ساز قیمت گرفتم، اخرین زمان انلاین بودن یکی از کابینت سازها که کارش هم خوبه، ۱۱٫۱۱ دقیقه بود.
      من این رو یک نشانه در نظر گرفتم. منتظرم موندم، از هر چهار کابینت ساز هم قیمت گرفتم. کارشون رو هم دیدم.
      اما در نهایت به اون کابینت سازی رسیدم که تکرار اعداد رو در آخرین زمان آنلاین بودن تلگرامش دیده بودم.
      یک بارهم که باهاش صحبت میکنم ، زمانی که مکالمه ما تموم شد، مکالمه ما ۱۲۱۲ دقیقه بود. که این رو هم یک نشانه در نظر گرفتم. پس در انجام کارها هم میتونیم بدون توجه به معنی اعداد، به معانی از اعداد فرشتگان پی ببریم که فقط برای خودمون دارای معنی هست.

  78. سلام
    من تو چند سایتی خونده بودم که میشه به فرشته ها نامه داد ولی چندتا سوال واسم پیش اومد.اولیش:چرا باید به فرشته ها نامه داد وقتی که همینجوری هم میتونن ذهن ما روبخونن؟فرقش چیه با این که تو دلمون از یه فرشته یه چیزی بخوایم؟
    دومیش:واقعا ما فرشته هایی داریم با عنوان های فرشته نگهبان یا زیبایی یا ارامش یا عشق!!؟؟
    اخه تا وقتی امامان وپیامبر هستند چرا باید به فرشته ها گفت؟مزیتش چیه؟

    1. با سلام

      دوست عزیز سوالات ِ شما رو با سوالاتی دیگر مقایسه میکنیم تا خودتون در همان ابتدا نتیجه گیری های لازم رو انجام بدید :
      چرا همیشه به جای اینکه با افرادی در هر شرکتی ، با تلفن یا حضوری حرف بزنیم ، بعضی وقتا بهشون نامه هم میدیم ؟
      چرا باید به جای اینکه به کسی تلفن بزنیم و دعوتش کنیم که به خونه مون بیاد هر موقع خودش دلش خواست سر زده پانشه بیاد ؟!
      واقعا خدا وجود داره ؟ از کجا میتونم به وجودش پی ببرم ؟
      باید به وعده ی خدا که زبان به زبان و نسل به نسل پیچیده و در کتابهای آسمانی هم از جانبش نقل شده که فرشتگان وجود دارن و برای انسانها کارگشایی و دعا میکنند ، حساب باز کنیم ؟ چرا ؟!
      تا وقتی خدا و پیغمبر و امامان هستن چرا شما با با این سایت ارتباط برقرار میکنید ؟!!!!!!!

      دوست عزیز هر شخص از راهی که به دلش بیفته میخواد و تمایل داره راهش رو به سمتی باز کنه و راههای ارتباطی فقط به یک راه ِ خاص ختم نمیشن .
      فرشتگان تا زمانی که اجازه ی نوع ِ بشر رو در دخالت ِ مستقیم بر امور ِ اونها نداشته باشن ، نمیتونن سرزده هر کاری که دلشون خواست برای اشرف ِ مخلوقات انجام بدن . شما باید اونها رو به یاری بطلبید تا به سمت ِ شما دست ِ همیاری دراز کنن .
      شما با آنچه روبرو میشوید که آن را باور داشته باشید . به کسانی که میتوان اعتماد کرد و تجربه هایی حاصل کرده اند در زمینه هایی که واقفند ، میشه اعتماد ورزید و به خود ، شانس ِ ایجاد ِ آگاهی و ایجاد ِ باور را داد .
      هر فرد که در روی کره ی زمین است الزاما مسلمان نیست یا حتی برخی از انسانها پیرو ِ دین ِ خاصی نیستند اما خدا خود را موظف به برآوردن ِ دعای ِ آن دسته از افراد هم میداند . چرا ؟ چون او خداست و با من و شما و معیارهای ِ ما ، برای خدایی کردنش ِ کاری ندارد . حتی اگر فرض میکردیم که همه مسلمان بودند و به دوازده امام ِ شیعه ی اثنی عشری هم معتقد بودند و فقط برای ما همان مسلمانان مهم بودند و بس، برای راه اندازی ِ کار ِ خود با خواندن ِ برخی از سوره ها و ادعیه ، به صورت ِ اتوماتیک آنگونه که خداوند فرشتگان را برای این کار گسیل داشته ، در امر ِ اجرای ِ امورمان ، فرشتگانی موکل میشدند تا در راه ِ رسیدن به هدف ِ فرد ِ دعا کننده ، شبانه روز برایش دعا کنند و راه را بر او هموار سازند .
      و در آخر باید یادآوری کرد که شاید یکی از مزیتهای اینکه شما اینقدر برای ِ رسیدن به اهدافتان پشتیبان دارید این است که اگر به فرض صد خواسته ی کوچک و بزرگ در طول ِروز دارید دائما برای روا شدنشان ، مزاحم ِ یک فرد خاص نشوید!!!!! اگر از بی نهایت بودن ِ آبشن های ارتباطی ِ خود با برآورده شدن ِ نیاتمان ناراحتیم میتوانیم خود را محدود کنیم و فقط به یک ارتباط فکر کنیم !!!! انتخاب با ماست .

      خیر پیش
      جویا

  79. سلام…
    من رمز ارقام شما رو خوندم-
    و برای من جالب بود..یه سوال دارم و اینه که اگر هرجا به این اعداد جفت برخورد کردیم-و همان موقع بیاد نداشتیم چه کار کنیم-یا حضور ذهن نداشتیم
    چکار باید کرد؟
    باید صبر کرد که باز اعداد جفت ببیند؟
    یا راهکار دیگری دارد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام به شما مینا عزیز، معمولا، برای خود من این تجربه اینگونه پیش اومده:
      زمانی که در انجام کاری مردد هستم، شک دارم این کار رو انجام بدم و یا ندم، با دیدن تکرار اعداد به خودم میگم که مثبت نگر باش تا ببینیم چی پیش میاد. و زمانی که این تکرار اعداد رو زیاد می بینیم اون کار رو انجام میدم و جواب هم میگیرم. و یا راه حل مناسب بهم میرسه.
      یا داریم به یک موضوعی فکر میکنیم، مثل اینکه کی من ازدواج میکنم ؟ با چه کسی ؟ و تکرار اعداد رو می بینیم، که در معنیش این رو میگه : نگرانی های خود را به اساتید بسپارید ، ایشان به جای شما عمل خواهند کرد … خب در اینجا باید همین کار رو انجام بدیم.
      باز نظرات دوستان رو بخونید، تجارب بالایی کسب میکنید.
      من هم به شخصه، دقیقا به همون چیزی که میخونم عمل میکنم و همیشه هم جواب گرفتم خدارو شکر.

  80. سلام
    من چرا نمی تونم تکرار اعداد رو شناسایی کنم
    اولین بار که این مطلب خوندم گفتم توهمه
    بعد از یه مدت گفتم بهتره نه رد کنم نه قبول در مورد چیزی که تجربه و علم ندارم
    بعد تو خواب دیدم که صدایی ارقامی رو گفت و گفت این پیام فرشتگان است برای تو
    یه چند باری تو خواب که دیدم فهمیدم حقیقت داره
    اما نتونستم تو بیداری پیامی دریافت کنم
    چند وقت پیش چند تا اتفاق تصادفی من رو به سمت گوشیم کشوند بعد دیدم ساعت ۱۳ :۱۳
    همون لحظه به خوابی که دیده بودم فکر می کردم و بعد از این که تکرار ۱۳ به خوابم و فکرم مربوط خیلی متعجب شدم این اولین بار بود تو بیداری از روی عدد پیامی گرفتم
    یه چند وقتی بود همش ۰۰۴۰ می دیدم
    مثلا می خواستم پیام بدم اون زمان می اومد با یکی حرف می زدم و قطع می کردم زمان مکالمه اون می شد نگاه ساعت تصادفی می کردم این می دیدم
    اما در نهایت نتونستم بپذیرم این پیامی برام داره و گفتم شاید خودم رو این عدد حساس شدم
    آقا شهاب من تنها زمانی که خواب و بیداریم یه چیز رو بهم نشون بده اون موقع قبول می کنم پیامی از فرشته ها بوده
    و یا مثلا یه روز از یه موضوع بی نهایت نارا

  81. با سلام…و ممنون از جواب خوبی که بهم دادید…
    برای من یک سوال پیش امده- و اون اینه که شما از تکرار اعداد گقتید.و اینکه هر تکراری یک معنای خاص دارد…
    اما تکرار و دیده شدن یک ادم در روز چطور؟ ایا معنای خاصی دارد؟
    من امروز که در مترو بودم- یک خانم را چندیدن بار دیدم-منطورم اینه که گویا انقدر شبیه هم بودن…که من فکر میکردم شاید دو قلو هستند…و جالبتر اینکه فروشنده خانم داخل مترو هم خیلی شبیه ان خانم بود…
    وقتی چهره ای روچندین بار-یا شبیه ان را می بینیم-ایا تکرار شدنش معنا دارد؟

    1. اطلاعی در این زمینه ندارم مهری عزیز.
      این مربوط به خود شما هست، آیا این چهره، برای شما پیامی رو داره،؟ این تکرار چهره منظوری رو میرسونه ؟ شاید برای شما دارای معنی باشه اما من، در مورد این موضوع اطلاعی ندارم. چون تجربش نکردم.

      1. ببخشید وسط حرفام دستم خورد به ارسال
        اگه میشه همه حرف ها در یک کامنت بزارید ممنونم

        مثلا یه بار که بی نهایت ناراحت بودم و بهم ریخته بودم یهو عطسم گرفت و نمی دونم چه طوری دستم به تبلت خورد
        فقط یهو دیدم یه عکس اومد که یه نوشته در مورد صبر اومد
        دیدم برا این که عکس باز شه باید سه جا پشت سر هم ولی در یک ردیف نباشه باز شه
        اینکه به صورت تصادفی این عکس باز شه خیلی احتمال کم بود
        و چون اون لحظه همش به خدا می گفتم دیگه صبر ندارم پذیرفتم که این یه پیام از طرف خدا و فرشتگان بوده
        اما دیدن اعداد اونم هر عددی تفاسیری داره یعنی هر لحظه نگاه کنی به صورت تصادفی به صفحه موبایلت یه ساعت میبینی
        این چه چیز عجیبی داره که بشه به عنوان یه پیام در نظر گرفت
        یا اینکه اون لحظه چیزی در درونت تکون می خوره ?
        مثل یه حس درونی
        نشونه ای وجود داره که بفهمیم اون لحظه پیامی برای ما ارسال شده
        نشونه ای شبیه یه احساس درونی ? یا همچین چیزی وجود نداره

        آقا شهاب من چه طوری متوجه این اعداد بشم
        یعنی هرگاه به صورت تصادفی و بی دلیل بدون اینکه خودم هم بدونم چرا چشمم به یه عدد خورد اون رو یه پیام بدونم ?
        مثلا الان من در حال
        تایپ نظرم هستم اگه یهو چشمم چرخید به بالا صفحه ساعت دیدم اون یعنی یه پیامه?
        خوب چشمه می چرخه همه جا می چرخه حتی گاهی بدون اراده و فکر قبلی
        این یعنی می تونه یه پیام باشه ب???
        خوب این مساله روزی ده بار برام اتفاق می افته
        یعنی هر ده بار پیام بدونم

        لطفا از رو تجربیاتتون بگین من از کجا بدونم از کجا تشخیص بدم اصلا خود شما چه طور این ارقام رو تشخیص می دید

        دیروزم نمی دونم پیامی بوده برا من یا نه آخه

        من هربار به ساعت تبلت نگاه کردم دیدم ۴:۲۰ بود ولی متوجه نبودم تا اینکه افکارم به سمت این ارقام رفت
        بعد گفتم بزار نگاه ساعت کنم دیدم یهو همون لحظه که نگاه کردم ۴:۲۱ شد تتازه اون موقع متوجه شدم که چه قد عجیب ده بار بی دلیل ساعت نگاه کردم این بود انگار زمان روی ۴:۲۰ استاپ کرده
        حالا ممکنه این یه پیام بوده باشه ?
        و مفهومش چی می توانسته باشه

        1. قطره باران عزیز.
          اینکه تکرار اعداد به ما چه پیامی رو میرسونن، یک طرفش معانی اعداد هست ، و یک طرفش مشکلی ما داریم هست …
          به عنوان مثال …
          من در شهر خودمون با پیره زنی رو به رو شدم که ادرسی رو میخواست پیدا کنه و نمیتونست، راهش رو گم کرده بود و ادرسی که به دنبالش میگشت هم دور بود. من هم خودم کار داشتم، اون لحظه گفتم خدایا کمکم کن، الان باید چه کاری انجام بدم ؟ به طور عمد، به ساعت نگاه کردم تا ببینم ساعت چه رقمی رو نشون میده. اون لحظه ساعت ۰۹۰۹ دقیقه بود و معنیش هم این بود که درست در همین لحظه کاری که میخوای انجام بدی رو انجام بده و بدون که اساتید در کنار تو هستند …
          اونجا من پیره زن رو تا مقصد بردم و کمکش کردم دوباره به خونه برگرده.

          و یا دیروز دکتر بودم با همسرم. داشتیم ناهار میخوردیم تو رستوران، میخواستیم بریم دکتر، نمیدونستیم دکتر میاد و یا نمیاد … چون مطبش بسته بود. فقط گفته بودن که هر روز بعد از ظهر میاد .
          اون لحظه به خانمم گفتم که بیا بریم خونه، الان ساعت ۱۲ هست تا ۴ بیرون واستیم، آیا بیاد ، ایا نیاد … بریم بهتره، یه روز دیگه میایم…
          اون لحظه باز به طور عمد، به ساعت نگاه کردم و دیدم که ساعت ۱۲۱۲ دقیقه هست و معنیش هم اینه که مثبت نگر باش … به حس درونی مراجعه کردم، منظور همون حس ششم هست که گفت منتظر بمون. موندیم و خدا رو شکر ساعت ۵ دکتر هم اومد و کارا انجام شد.
          در طول روز، ما تکرار اعداد رو بسیار می بینیم، اما، در زمانی که درگیر فکری و یا مشغله کاری هستیم و یا به پیامی احتیاج داریم، اگر تکرار اعداد تکرار شد، یعنی اینکه باید دقیقا مانند اون پیام عمل کنیم.

          باور به اینکه فرشتگان میتونن مارو با اعداد راهنمایی کنن، میتونه در بسیاری از موارد راهنمای شما باشه. پس این رو بپذیرید و راهش رو باز بذارید. این نه کُفر محسوب میشه و نه خرافه گویی. بلکه راهی هست برای دریافت الهامات. سوالی هست، بازم بپرس قطره باران عزیز.

  82. سلام-
    اینکه این مطلب شما رو الان خوندم-حتما نشانه هایی از خدا هست-مطالب شما واقعا اموزنده بود-من دیشب زبان خواب صدای حرف زدن گویا دو بچه رومی شنیدم-امما هرچه دقت کردم چیزی متوجه نشدم-امروز بسیار دلگیر بودم-و با خودم میگفتم دیگر فایده ای نداره من هرچه دعا کنم-چون شنیده نمیشه-اما الان…این ساعت که این مطالب رو خوندم-واقعا احساس بهتری دارم-
    و یه سوال…برای بهتر شنیدن -صدای فرشته ها- چکار میشه کرد؟

    1. مهری عزیز، خوش آمدی.
      پست های مربوط به ذهن رو مطالعه کنید، متوجه میشید چطور میشه الهامات درونی رو بهتر دریافت کنید. کلا همه ی مطالب رو یک بار بخونید. راه حل سوالات شما، یک جواب نیست، یک بینش هست که با مطالعه هر مطلب، بینشی نو و تازه در شما زنده میشه . با گذشت زمان کوتاهی، برداشت از درخت بینش هم آغاز خواهد شد.

  83. درود بر شما شهاب جان با سایت همیشه اپدیتتون.خیلی به روزه.
    سه ساله دارم روی دیدن این اعداد تحقیق میکنم به جاهایی رسیدم که دیگه به کره زمین نمیتونم فکر کنم.به جاهایی کشیده شدم فراتر از درک هر انسانیه .
    اینقدر دید خودم و رو به جهان باز کردم که حالا با موج بزرگی از ،سوالات،خدایان،اعداد، روبرو هستم.
    و به مسیری قدم گذاشتم که هیچ ،هیچ و هیچ راه برگشتی نداره.
    مگر اینه ،مگر اینکه خودتو بسپاری به دست خدایان .یا بهتر بگم روح خودتو.
    مگر اینکه اونا جوابی باشن به تمام سوالات ما.
    الان به اونایی که دارن جهان و از سوراخ در نگاه میکنند میگم،،،،،،،،،
    ما در بند کسی نیستیم ازادیم.
    بزرگترین قدم باز کردن اون دره که جهان و فراتر از دیدن از یک سوراخ در ببینیم.
    این یک مطلب نیست.
    این راهیه که من رفتم.
    راهیه که همه دیر یا زود باید بریم.
    جوری زندگی کنید که شایسته اون هستید هیچ گاه قدرتهای جهان و خودتان را نادیده نگیرید.
    با سپاس. . .

    1. پاسخ داده شد دوست عزیز، لطفا برای خودتون اسمی رو انتخاب کنید در هنگام نظر گذاشتن، یک اسم مستعار هم میتونه باشه.

  84. سلام
    من قبلا صدای فرشته ها رو میشنیدم و بارها و بارها بخصوص در زمانی که وسط خیابون قرار بود حادثه ای رخ بده برای من کسی از مسافت کمی دور و بالا با صدای زنانه که اصلا نمیشناختم فریاد میکشید سارااااااااااااا منم سرجام سریع میخکوب میشدم وایمستادم و فکر میکردم کسی منو از دور صدا کرده وقتی بر میگشتم پشت سرم رو میدیدم کسی اونجا نبود و دقیقا جلوی یک قدمی پای من یا تصادف میشد یا از ساختمون چیزی پرت میشد پایین و یا پرتگاه بود و یا هرچیز دیگری ولی من فقط به دنبال صدا میگشتم و وقتی کسی رو پیدا نمیکردم راهمو عوض میکردم از محل حادثه دور میشدم.

    یا بارها و بارها پیش اومده بود بدون اینکه صدام کنن از یه مسیری هولم میدادن به مسیر دیگه خودمم یا از این ور خیابون بهم میگفتن برو پیاده رو برو اونور از اینجا نرو از اونجا برو اگر گوش نمیکردم به این صداها یک اتفاق بدی یا برام می افتاد یا دوباره با صدای بلند صدام میکردن سارااااااااااااااااا

    در دوره مدرسه و دبیرستان که بودم سوالات امتحانی رو به من میگفتن درگوشم میگفتن این سوال امتحان توست و سرجلسه میرفتم می دیدم دقیقا همینطور هست.

    ولی خوب متاسفانه من دیگه این قابلیت رو از سال ۸۱ از دست دادم و به مرور ضعیف و ضعیف تر شد و الان تقریبا به صفر رسیده. و علتشم میدونم چون حسابی در گناه غوطه ور شدم خدارو فراموش کردم و و و و خیلی چیزهای دیگه. من دختری بودم که هرچیز از خدا میخواستم بهم میداد هرچیز حتی اگر اون خواسته ممکن بود به ضرر من باشه بهم میداد اما اونجوری که صلاح من درش بود ولی بهم میداد در عرض ۵ دقیقه کافی بود از ذهنم فقط بگذره..

    ولی اعداد واسم همیشه اتفاق می افته که بیشتر وقتها رند هستش مثلا ۲۲:۲۲ دقیقه ۲۱:۲۱ دقیقه بخصوص ۰۰:۰۰ این ساعت خیلی خیلی بیشتر واسم اتفاق می افته

    سایتتون بهم داره آرامش میده.. امیددارم بتونم بگردم و بشم همون سارا

    1. چند راه وجود داره، فال گرفتن پیش فال گیر های خوب، رفتن پیش دعا نویس ها، انجام تمرینات متافیزیک که در این زمینه هست. که این مسیر انحرافی هست.
      از لحاظ درستش و از لحاظ معنوی، شخص اگر اعمال و رفتار درستی داشته باشه، رفته رفته از آینده اون رو با خبر میکنن. این خبر ها ابتدا از عالم رویا بهش میرسه، سپس به صورت شنیداری و دریافت درونی.

  85. جدیدا من هروقت به ساعت نگاه میکنم اعداد و اینجوری میبینم عددایی ک میبینم ثابت نیستن ولی طرز قرار گرفتنشون اینجوریه۱۲:۲۱/۲۱:۱۲/۱۵:۵۱اینا معنیاشون چیه؟؟

    1. سلام به شما مهسا عزیز، معنی عدد دوازده رو در سایت ببینید. سپس معنی عدد ۲۱ رو هم در سایت ببینید.
      دوباره برید و معنی عدد ۲۱ رو در سایت ببینید و باز دوباره معنی عدد ۱۲ رو ببینید.
      دقت کنید. ۱۲ و ۲۱ . این دو دارن تکرار میشن و معنی این ها در سایت هست، معنی هر یک رو نگاه کنید.
      معنی عدد ۱۵ هم در سایت هست.
      معنی عدد ۵۱ هم اینه : در مورد تحولاتی که آرزو میکنید و یا تجربه میکنید، مثبت نگر باشید.

  86. سلام دوستان آیا تکرار یک اسم هم میتونه معنی خاصی داشته باشه

    1. با سلام
      این به نیروهای ادراک شما ، از دریافت ِ چیزی برمیگردد . مدتی زمان میبرد اما اگر با دنیای درون و برونتان ارتباط برقرار کنید ، جوابهای سوالهایی اینچنینی را ، خود متوجه میشوید . متاسفانه دیگری از دنیای ِ درون ِ شما آگاه نیست و هر نظری بدهد ممکن است با اصل ِ دریافتی که منحصرا شما باید داشته باشید فرق کند . حتی برای یک فرد معانی ِ تصاویر یا نشانه ای که میبیند در طول ِ زمانهای متفاوت تغییر میبابد چه رسد به اینکه برای دیگری دریافتی را مترجم شویم !
      خیر پیش
      جویا

  87. سلام شهاب عزیز
    من امشب تصمیم گرفتم که موضوع اعداد رو سرچ کنم و به اینجا برخورد کردم
    ممنون میشم جواب منو بدی عزیز
    خیلی وقته دقیقن نمیدونم چند سال به یه عدد نگاه میکنم و اول بار
    با ساعت شروع شد
    ۴:۳۹
    که جالب اینه توی ساعتهای ۲۴ ساعته تبدیل میشه به عدد
    ۱۶:۳۹
    ولی بعد هی زیاد شد
    توی خیلی چیزا
    مثلن طرف اشتباهی تماس گرفته با من آخر شمارش ۴۳۹ بوده
    یا پلاک ماشین آخرش ۴۳۹ بوده
    امشب که توی سایت ورزشی یه ویدئو دیدم تایمش ۴ دقیقه و ۳۹ ثانیه بود منو وادار کرد که سرچ کنم
    ساعت خودمم فقط نبوده
    پیش اومده تاکسی سوار شدم ساعت ۴:۳۹ بوده یا ۱۶:۳۹ بوده
    میس کال داشتم از دوستم توی این ساعت
    اس ام اس داشتم توی این ساعت
    حتی آخرین باری که دوست دخترم بهم پیام داد که دیگه نمیخواد منو همین ساعت و دقیقه بود
    از خواب پا شدم ساعت دیدم همینطور
    تیم محبوبم گل خورده توی همین ساعت و دقیقه
    برق خونه قطع شده همینطور
    وااااااااااااااااااااااای توی خیلی چیزاااااا
    خیلی چیزاااااااا
    به اندازه ای که بعضی وقتا از تکرارش سردرد میگیرم و عصبی میشم
    از چیزی ساده و دم دستی تا چیزی مهم
    اگه میتونی برام یه توضیحی هرچند کوتاه بده
    اگه برات مقدور نیست بگو با کی میتونم صحبت کنم چون تکرارش دیگه واقعن برام دغدغه شده و مهمه

    1. سلام به شما سام عزیز، معنی عدد ۴۳۹ این هست.
      با راهنمایان الهی و فرشتگان الهی در مورد رسالت زندگیتان سخن بگویید. و بی درنگ از رهنمود های آنان پیروی کنید.

      این عدد به یک رسالت در زندگی شما اشاره میکنه که شما ازش بی خبری و یا حواست به اون جمع نیست. خیلی موضوع مهمی هست. و تمامی این تکرار اعداد بر همون اشاره دارن.
      اینکه دوست دختر شما هم باهاتون در اون ساعت تموم کرده، به معنی دست کشیدن از کارهای بیهوده است. زیرا رسالتی رو در پیش دارید.

  88. خانم جویا اقا شهاب با سلام و بهترین ارزوها برای شما عزیزان
    من مدتی است رکود معنوی شده ام هر چه فکر می کنم علت را پیدا نمی کنم.
    تقریبا دو سال بود مر تب خوابهای معنی دار می دیدم حتی قبل از خواب با خدا راز ونیاز می کردم
    و مشکل خود را عنوان می کردم و پاسخ می گرفتم و حتی در خواب هوشیار بودم .
    مرتبا حضور فرشتگان را احساس می کردم. بخصوص بلحاظ جسمی.
    در دو مورد صدای شنیدم که مرا بنام صدا می کرد واین صدا شبیه صدای همسرم بود ولی همسرم در ان حوالی
    نبود. در موارد زیادی وقتی شروع به صحبت می کردم خیلی عنوان می کردند این موضوع ذهن من هم بوده.
    اما اتفاق مهم برایم زمانی رخ داد که به هنگام خواندن کتاب فرشته ها درمیان موهایم.
    انجاییکه نویسنده میان روشنایی وتاریکی مانده بود و .. من به ذهنم امد سوره حمد و توحید را بخوانم.
    اما بمجرد شروع طوفانی وجودم را فرا گرفت تمام جسمم به لرزه افتاد انگار مرا برق گرفت و مدتی طول کشدد
    تا به حالت عادی باز گردد. قبلا نیز اتفاق مشابهی داشتم روزی در یک صبحدم هنگامی که از فرشته رافاعل
    برای خود کمک می خواستم ولی زود این کمک را کمک به مردم اواره سوریه تبدیل کردم واین چنینین بود که برای
    اولین بار برق گرفتگی را تجربه کرده به سجده افتاده و گریه کنانن خدا را حمد گفتم.
    می دانم که زندگی همچو امواج دریا بالا و پایینی دارد. همیشه نمی توان در اورست بود بدون دره اورستی وجود
    ندارد . خداوند برای هدایت بندهگانش همیشه نشانه های سر راهش گذاشته و اتفاقی نبود که من با سایت شما اشنا شدم. مطالب بسیار ارزنده که حتی در کوتاه مدت روی رفتار من تاثیر گذاشت من از این بابت شکرگذار خدای مهربان
    وممنون از راهنمایی شما عزیزان هستم.
    می خواهم بیان مطالب بالا نه ازروی عنوان من خود(نفس) بوده بلکه طرح موقیت ام می باشد. به هر حال کسی مرانمی شناسد. و نامم هم حقیقی نیست. اگر چه از درون نفس باید گذشت تا به خدا رسید انجایی که نفس حضوردارد
    انجا خالی از خدا می باشد. روزی که در اوج درماندگی برای خدا گریستم. فکر می کردم فراموش شده ام.اما این من
    بودم که او را فراموش کرده ام. شاید باور نکنید او دستم را گرفت و مرا به بهشت خود وارد نمود دوران دانشجویی
    پشت اینه اتاقم خرجی ام را گذاشت ومرا انچنان جلو راند که بی اختیار یاد این گفته می افتم خداوند شما را انچنان هل می دهد که عقب ماندگی ها جبران بشود. و در تمام مسیر من کمک ها و نشانه های خدا را مشاهده می کنم.
    امروز گریه ام شادی ام از برای اوست من از خداوند سپاسگزارم و این نعمات را برا تک تک بندگانش ارزومندم
    واگر از شکر نعمت هایش غافل بودم مرا بدان اگاه و روشن گرداند.
    من بسیار خرسند و سپاسگذار خواهم بود برای رهنمایی شما یاران خوب برایتان خیر و برکت شادی و نشاط ارزومنم

    1. سلام به شما حمید عزیز، ممنون از نظر زیبا و ارزندتون،
      تجارب زیبایی داشتید و پیام رو به درستی دریافت کردید. شاید مطالب این سایت برای شما عزیزی که نسیمی از خداوند را با جان دل حس کرده کم و حقیر باشه. اما باز به هر حال، خوشحالیم در کوچه پس کوچه های عشق هستیم و میتونیم در چنین مکان هایی هم دیگرو پیدا کنیم و سلامی به هم بدیم.
      در پناه حق باشید.

  89. پیامی که هر روز و هر لحظه از فرشته ها میخوام مربوط به یه موضوع خااصه و رسیدن به خواسته م ..اینکه به خواسته م میرسم یا نه.!که از نظر دوستام امکان پذیر نیس.منتها من توکل کردم به خدا فقط و تنها امیدم خداست.دعا میکنم و قرآن میخونم و خب تکرار اعداد و مشاهده میکنم خصوصا عدد ۲۲ و ۴۴٫اما بیقرارم یه وقتایی.

    1. سلام به شما نفس عزیز.
      از نظر عرفا، آرزو، خود ، درد و رنج محسوب میشه.
      ما آرزویی رو در دل داریم، برای رسیدن به اون آرزو دعا میکنیم، بی قراری میکنیم، گریه میکنیم، توسل و توکل میکنیم، به خدا میگیم اگر خدایی این دعا رو برای من بر آورده کن.
      اما … اما نباید فراموش کنیم ما انسان ها، هر یک متفاوت از دیگری هستیم، هر یک خصوصیاتی داریم، تناقصاتی داریم، و خداوند بخشنده، تنها صلاح مارو میخواد ، از این رو اگر به صلاح ما باشه، اون رو برای ما مقدور میکنه، اگر نباشه نه .
      زندگی ما بخشیش جبر هست ، جبر، حاصل از اعمال و افکار ما هست، اگر خوب باشه، جبر خوب در انتظار ماست و اگر بد باشه جبر بد .
      آرزو چیزی هست در آینده، زمانی که ما درگیر آینده باشیم، لحظه حال رو از دست میدیم. چون فقط داریم به آینده مون فکر میکنیم،
      در صورتی که ، در اکنون، و این لحظه است که آینده ساخته میشه،
      از این رو فرشتگان شما رو با اعداد ۲۲ و ۴۴ رو به رو میکنند تا راهنمای شما باشن.
      پیشنهاد من این هست که تقدیر رو به خداوند بسپارید و ناظر بر جریان زندگی خود باشید و خودتون هم درست عمل کنید و پیام های فرشتگان رو ببینید.
      و اینگونه بهتون تضمین میدم بهترین چیز براتون پیش خواهد شد… به خدا اعتماد کنید. بهتر ازچیزی که میخواین رو بهتون میده.

      1. سلام.ممنونم از پاسختون.یه دلیل این بیقراری من فکرای منفی هست که باوجود مقاومت من بعضی اوقات دیگه نمیتونم جلوشونو بگیرم.اذیتم میکنند.هرچی میخوام مثبت فکر کنم و بسپارم به خدا، یه وقتایی میرسه که انقد شدید میشند انگار یه قدرت دیگه وجود داره یدفه بخودم میام که قادرمطلق فقط خداست و تا زمانیکه خدا نخواد یک برگ از درخت نمیفته.بهترین راه برا جلوگیری از افکار منفی چیه؟

        1. با سلام

          به انضمام جوابی که از شهاب عزیز دریافت مینمایید توجه خود را به این مورد جلب نمایید که خواندن پستهای ” تو ذهن خود نیستی ” ، ” طرحی نو دراندازیم ” . آنهم بارها و بارها تا مطالب برایتان جا بیفتد ، به شما کمک بسزایی میکند .

          خیر پیش
          جویا

        2. سلام به شما نفس عزیز،
          شما جواب سوال رو ، در حرفات گفتی، جواب این بود: ما در برابر افکار منفی نباید مقاومت کنیم، بلکه باید نسبت به اون ها بینش پیدا کنیم. زمانی که بینش حاصل بشه، دیگه فکر منفی رو پیروی نمیکنیم. حالا سوال بعدیتون چیه ؟

          1. اول ازتون خییلی خییلی ممنونم.من توو این چند روز به تفسیر اعداد فکر کردم و به این نکته که گفته شده بود به پیامهای فرشتگان در رهنمودهای درونیتان گوش کنید.شاید منتظر عددی بودم که دائم میدیدمش هرچی چشمم به ساعت میفتاد چندباری بود که عدد۲۳ رو دبدم تعجب میکردم که چرا انگار دیگه عدد ۲۲ از ساعت من میپره.مثه اینکه از ۲۱ مسرفت ۲۳٫نمیدونستم عدد ۲۳ خودش تفسیر داره توو سایت.الان که پست یکی از بچه ها روو خوندم از جواب شما متوجه شدم ۲۳ هم نشونه س.و من حواسم نبوده.اما در رابطه با سوال.راستش یه ذره گیج شدم.جایی خوندم گفته بود اصلا به چیزی که دوس ندارید اتفاق بیفته یا در واقع ترس هاتون فکر نکنید.هرچه به چیزی که آرزو دارید فکر کنید ارتعاشاتش قویتر میشه و محقق شدنش بیشتر میشه.همون حرفی که میگند از هرچی بترسی به سرت میاد.اما جای دیگه گفته با ترس هاتون روبرو بشید و مقاومت نکنید.رها کنید تا خودشون از بین برند.کدوم درسته؟؟

            1. با سلام

              دوست عزیز کمی نوشته تون غیر قابل ملموس بود زیرا یا میگویند “با ترسهاتون روبرو بشید ، به دل ِ ترس بزنید و با آنچه اذیتتان میکند رودر رو بایستید و بجنگید” ، یا میگویند “با ترسهاتون روبرو بشید اونها رو به عنوان ناظر ببینید و رهاشون کنید تا در مدتی مناسب با آگاهی از آنچه باعث بروز این ترسها شده کنده بشید تا مشکل برطرف شود “. که همانگونه که به نظر میرسد میبینید این دو نظر در یک اقلیم نمیگنجد ! اما با کمال تعجب باید بگوییم که انتهای ِ این دو تجربه به یک نتیجه منجر میشود . هر دوی اینها یک معنی را دنبال میکنند و ناظر بودن باعث میشود که شما با ترستان رودررو قراربگیرید ، آن را از لحاظ ذهنی و روحی لمس کنید و پشت ِ سرش بگذارید ! گواینکه روبرو شدن با ترس ، دل میخواهد .

              به هر شکل این زیباست که بر روی تمامی ایده ها باز و گشوده باشیم و آنها را با خشونتِ هر چه تمامتر یا با بی مهری و از سر ِ بی اهمیت شمردنشان ، رد نکنیم که به کار گرفتن ِ این روش و منش ، خود شروع ِ ساختن ِ بینش ِ صحیح از طریقه ی زیبا زیستن است و ابتدایی زیبا از اینکه همواره بر روی حقیقت باز باشیم و بپذیریم که بینش و آگاهی استفاده از همه ی آموزه ها یا همینطور درست بودن یا نادرست بودنشان ، اگر لازم باشد در زمان ِ مناسب به سمتمان سرازیر میشود ؛ در این مورد بخصوص که فرمودید جواب و راه تقریبا یکی ایست ، اما کلا برای باز شدن ِ ییشتر ِ موضوع خدمتتان عرض میکنیم که در ابتدای راه رشد نمیتوانیم برای پربار شدن از چند ترکیب ِ ضد و نقیض و روشهای تزکیه ی متفاوت ، در یک زمان و بر روی یک مسئله ی خاص برای خود استفاده کنیم و انتظار داشته باشیم به جوابی که مطلوب نظر بوده برسیم . شاید برخی از دوستان برای هر مورد و یا مسئله به میزانی از رشد روحی رسیده باشند که از چند گزینه ی کمی ضد و نقیض استفاده کنند ولی اغلب ِ ما در این سایت هنوز از این درجه ی آگاهی برخوردار نشدیم و اموری را برمیگزینیم و پیشنهاد میکنیم که همه در یک جهت عمل کرده و سرعتمان را در باروری بیشتر نمایند .

              راههای تزکیه و رسیدن به رشد بسیارند ، برخی از آنها سخت ترند برخی دیگر سبک تر ؛ برخی فقط برای افرادی خاص تجویز میشوند ، برخی عمومی ترند و … اما همه ی راه حلهای درست ، ما را به یک جواب ِ درست میرسانند .

              ما برای رشد روحی و معنوی ، در ابتدای کار ، راههایی را به شما پیشنهاد کرده یا میکنیم که راحت تر و مناسب تر برای عموم باشد و ما را در یک جهت ، با سرعت بیشتری به جلو ببرد ، پس با توجه به در نظر گرفتن ِ این مورد که واقعا برای هر معضلی ، بی شمار راه وجود دارد تا به طرزی زیبا ، مانع را از پیش پا برداریم ، در این مکان چیزهایی به شما عنوان میشود که انجامشان برای عموم راحت تر بوده و با امنیت بیشتری شما را مواجه سازد .

              با مثالی دیگر مسئله را بیشتر میشکافیم ، به فرض در حل ِ مسائل ریاضی ِ پیچیده تر ، شما میتوانید از راههای متفاوت به جوابی درست برسید ، اما چند نکته وجود دارد که بهتر است همواره درنظر داشته باشید : ۱ – تمام راه ِ حلهای ممکن با هم جمع پذیر نیستند و ممکن است به جای رساندن ِ شما به جوابی درست شما را سردرگم کرده و به بی جوابی برسانند . ۲- برخی راه حلها برای افرادی راحتتر به نظر میرسند چرا که از سطح ِ معلومات ِ بالاتری برخوردارند به فرض یک فرد ده ساله مسئله ی ریاضی ِ روبرویش را از راههایی طولانی تر و با فرمولهایی ساده تر حل میکند ، در حالیکه یک نوجوان هفده ساله ممکن است همان مسئله را با یک فرمول ، به سرعت ِ بیشتری و با راحتی ِ خاصی انجام دهد . این درست به این بستگی دارد که هر کسی از چه درجه ی آگاهی و آموخته های پیشینه ای ِ خود استفاده ببرد و از چه معلوماتی برخوردار باشد تا چیزی را در دنیایش ، بهتر پیاده سازی کند . ۳- هر فرد صرف نظر از سنش ، راه حلی را که برایش ملموس تر است و بهتر میفهمد ، بیشتر پذیراست و ما نمیتوانیم راهی را برگزینیم که هنوز با توجه به رشد ِ آگاهی مان برایمان سنگین است و بایستی در سالهای آینده به آن بپردازیم چرا که عموما لاجرم برای دریافت دیپلم باید از دوره ی ابتدایی شروع کرد ، راهنمایی را گذراند تا به دوره ی دریافت دیپلم با مطالب جدید رسید .
              من خود شخصا به یاد ندارم که در ابتدای رشد روحی از “به دل ترس زدن ” ( که شیوه ی علی بن ابی طالب است ) سخن ِ زیادی به میان آورده باشم چرا که از نظرم این شیوه مخصوص به افرادی خاص است که از دل و جرات خوبی برخوردار باشند یا حداقل ، به سطحی رسیده باشند که بسیار مثبت و پر ایمان به پیش روند .

              در یک نتیجه گیری ِ کلی اینکه : شما دوست عزیز جزو چه گروهی هستید ؟ با آموزه های این سایت پیش میروید یا با ایمان کامل به خود و خدایتان با شجاعت میخواهید به دل ِ ترسهایتان زنید و جهان خویش را نیک بسازید ؟ تصمیم با شماست که با توجه به رشد روحی ِ خود و روحیه ی منحصر به فردتان ، روشهای زندگی کردن را انتخاب نمایید . هر دو روش از نظر من ِ نوعی ، صحیح است اما به سطح آگاهی و پذیرش فرد ، همچنین مثبت اندیشی اش مربوط میشود .

              خیر پیش و در پناه حق
              جویا

  90. سلام شهاب عزیز.آیا تعداد تکرار اعداد مهمه؟؟ اگه مثلا یه روز ۵بار تکرار بشه و روز دیگه ۱۵بار فرق داره؟ و اینکه من تکرار اعداد و میبینم خیلی زیاد در جواب درخواستی که از خدا و فرشته ها دارم منتها نمیدونم صبری که ازم میخواد تا کی باید انجام بشه.از چندنفر شنیدم قانون جذب در رابطه با عضق سخت عمل میکنه.ولی من دائما در رابطه با موضوع مورد نظرم عدد ۲۲ رو میبینم در شکل ها و به طرق مختلف

    1. سلام نفس عزیز. مطالب و نظرات این پست رو خوب مطالعه کنید. دقیقا صبور باشید و انطور که در تکرار اعداد گفته شده عمل کنید.
      دقیقا به همون صورت عمل کنید و مطمئن باشید بهترین نتیجه براتون پیش خواهد شد.
      نظرات دوستان هم مثال روشنی هست در این مورد.

  91. سلام.فرشته ها از اینده هم با نشانه ها خبر میدن به ادم ها،میخوام ببینم چیزایی ک بعضی موقع ها من میبینم یه دفه خرافاتی هس ک من دارم یا واقعا یه الهام هس

    1. پرسش شما خیلی نا مفهومه.
      اما فرشتگان راهنمایی میکنند معمولا و اگر لازم باشه تصاویری از آینده رو هم به ما نشون میدن فرزاد عزیز

  92. سلام من چند وقته عدد ١٣برام خیلی تکرار میشه.مطلب راجبشو خوندم.خیلی متوجه نشدم!اگه میشه راجب١٣توضیح بدین

    1. ۱۳ : اساتید مقرب ، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند ، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مونث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند .
      سلام به شما سلام عزیز!!!

      تکرار اعداد مختلف ، بسته به شرایط زندگی ما برای ما تکرار میشه، این عدد به شما میگه ، در شرایط فعلی فقط مثبت نگر باش و اتفاقات حاضر رو چیز بد تلقی نکن، بلکه با دیدی مثبت به اون ها نگاه کن. این بهترین کار در لحظه های حال هست تا به بصیرتی روشن برسی.

      1. من تیر ماه کنکور دارم.از چند ماه پیشم متوجه این عدد شدم.فک میکردم اتفاقیه.ولی دیروز ک سایت شمارو دیدم برام جالب اومد.واقعا خیلی عجیبه.

  93. سپااااااس فراوان از توجه پرمهر و محبت شما همیشه مانا و سربلند باشید

  94. سلام نشانه ساعت صفر و اعداد جفت در ساعت چیه اگه ب طور مرتب دیده بشه دلیلی داره؟؟؟؟

    1. با عجله به سوی اخر پست رفتید که نظر بذارید مهیار عزیز.
      لطفا خود پست رو مطالعه کنید، معنی عدد صفر رو اونجا پیدا میکنید. در پناه حق
      به طور مرتب هم دیده بشه نشانی از تاکید بر عدد صفر و معنی اون هست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.