صفحه اصلی سرزمینهای دور چگونه مطالب سایت را بخوانم ؟
چگونه مطالب سایت را بخوانم ؟

چگونه مطالب سایت را بخوانم ؟

0
0

ددوست عزیز، سلام.

اکنون که سایت سرزمین های دور آمدی، شاید این سوال برایت مطرح باشد که چگونه مطالب را بخوانی و یا از کدام مطلب ، مطالعه را آغاز کنی.

سایت سرزمین های دور نزدیک به ۴ سال است که برقرار است و ما همیشه سعی بر این داشتیم که به جای استفاده از کلمات نامفهوم ، با نوشتاری خودمانی و محاوره ای بتوانیم حق مطلب را نسبت به خواننده ادا کنیم.

از این رو پیشنهاد میکنیم از آخرین مطلب (قدیمی ترین) شروع به خواندن پست های مربوطه کنید و به ترتیب مطالب جدیدتر را مطالعه نمایید.

برای عزیزانی که تازه روی به سمت مطالعات معنوی آورده اند، این روش بهترین سبک است.

نکته ی بسیار مهم: شاید بعد از مطالعه هر پست سوالاتی در ذهن شما تداعی شود. ابتدا از شما خواهشمندیم، نظرات ثبت شده در پست مربوطه را مطالعه نمایید، اینگونه هم بینش معنوی شما بالا میرود و هم از سوالات و پاسخ هایی که دنبال میکنید مطالب بیشتری را می آموزید – و اگر سوالی که مد نظر شما است در پست مربوطه وجود نداشت، میتوانید از طریق بخش دیدگاه ها که در پایان هر پست وجود دارد، سوال خود را مطرح نمایید.

لازم به ذکر است : در صورتی که سوال شما از جمله سوالات تکراری باشد و این موضوع توسط نویسنده درک شود که شما بدون توجه به پرسش و پاسخ های درج شده در انتهای هر پست، سوال خود را مطرح کرده اید، طبعاً دیدگاه شما حذف خواهد شد و پاسخی به آن داده نمیشود.

این امر یک بی احترامی به شما کاربر محترم نیست. من نیز مانند شما یک جوان متاهل هستم که از روی وظیفه انسانی و شوق به خداوند این سایت را ایجاد کرده ام. و از همین رو دوست دارم که خودم شخصا دیدگاه های شما عزیزان را پاسخ دهم . من نیز مانند شما مشغول به کار هستم، شغل من تمام وقت است، قسط های فراوان و … و از این رو باید توان و زمان خود را برای پاسخ به سوالات شما عزیزان به درستی مدیریت کنم.

در گذشته هر روز چندین دیدگاه تکراری پاسخ داده میشد و این امر، تمام زمان باقی مانده ما را برای رسیدگی به سایت سرزمین های دور صرف میکرد. از این رو برای یک مدت طولانی نظر دهی در سایت را مسدود کردیم تا مخاطبان به پرسش و پاسخ ها روی بیاورند.

پس خواهش مندیم که با درایت خود، ما را در این امر یاری کنید.

پست ها را از آخرین مطلب(قدیمی ترین پست) آغاز کنید و بعد از مطالعه هر پست، حتما حتما بخش دیدگاه ها را مطالعه فرمائید. اگر سوال مورد نظر شما در بخش دیدگاه ها موجود نبود، سوال خود را مطرح کنید، در مدت زمان ۲ الی ۷ روز پاسخ شما در پایان همان پستی که سوال خود را مطرح کرده اید، قرار خواهد گرفت.

با تشکر از حمایت و همدلی شما عزیزان خداجو. امید که مفید باشد.

 

برچسب‌ها:
شهاب دلفان آذری 7 سال است که چشمانم با نگاه دیگری به دنیا باز شده است. شاید بتوان گفت 7 ساله ام. زندگی توامی از عشق و شوق تسلیم بودن در برابر خدایی است که آفریننده ی عشق است. رفته رفته تعالیم و مفاهیم بالاتری را کسب میکنیم. در یادگیری مطالب کوتاهی نکن. زمان همیشگی نیست. یک روز وقت رفتن من و تو نیز می آید. آن زمان سرنوشت ساز است. بگذار رو سفید باشیم. دنیا از آن چیزی که در ظاهر می بینی بسیار عمیق تر، با ارزشتر و معنوی تر است. تنها کافیست که بخواهی خدایت را بشناسی. اگر شاگرد حاضر باشد. استاد نیز حاضر میشود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قبل از ارسال دیدگاه معادله زیر را پاسخ دهید. *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.