صفحه اصلی گروه خیریه سرزمین

گروه خیریه سرزمین

با عرض سلام خدمت عزیزان سایت سرزمین های دور.

سایت سرزمین های دور، سایتی است که در زمینه معنوی و خود شناشی و خداشناسی فعالیت دارد. امثال وارد چهارمین سال فعالیت خود میشویم. در سال ۹۲، هنگامی که مشغول مطالعه زندگی نامه رجبعلی خیاط عارف و خدا مرد بزرگ بودم، به خود گفتم، چرا من نیز مانند او دستی در کارهای خیر نداشته باشم ؟ چرا تنها مشغول به مطالعه ی زندگی نامه وی باشم ؟ اکنون وقت عمل کردن به آنچه مطالعه میکنم است. از این رو، تصمیم بر این شد تا با سه تن از دوستان نزدیک، گروه خیریه ای را بنیان گذاری کنیم.

یک گروه خیریه دوستانه. رفته رفته، دوستان مورد اعتماد را نیز به این گروه اضافه نمودیم. و از این فعالیت یک و سال و نیم است که میگذرد.

پیش از این تنها با بیست تن از دوستان فعالیت های گروه را پیش میبردیم و ماهانه مبلغی را جمع آوری کرده و به مستمندان معرفی شده توسط خود اعضا میرساندیم. و اما اکنون …

اکنون بر این آمدیم که گروه خیریه سرزمین را گسترش دهیم تا اولین قدم را برای رشد بیشتر و سریع تر آن برداشته باشیم.

به همین منظور، گروهی را برای این کار در تلگرام تشکیل دادیم، تا عزیزانی که مایل به همکاری در زمینه خیریه هستند به ما بپیوندند.

شرایط عضویت در گروه خیریه سرزمین :

در تلگرام کانالی به همین منظور ایجاد شده است. تلگرام سرزمین

ابتدا از طریق گوشی هوشمند خود عضوی از گروه خیریه سرزمین شوید. سپس قوانین گروه و فعالیت های انجام شده توسط گروه را مطالعه نمایید.

هر ماه، در از تاریخ بیست و پنجم تا سوم ماه بعد، مبالغ جمع آوری میگردد و سپس چت موقتی ایجاد میگردد تا دوستان بتوانند در چت موقت، صحبت ها و نظرات خود را بیان کنند و بگویند که این ماه مبالغ را به دست چه افرادی برسانیم. زیرا مستمندان را نیز ، افراد گروه مشخص میکنند.

سپس مبالغ جمع آوری شده توسط اینجانب برای مستمندان ارسال میگردد.

پس، ابتدا عضوی از گروه خیریه سرزمین شوید.

عضوی از گروه خیریه سرزمین های دور شدن، به منزله حضور شما در این گروه است. هر عضو موظف است حداقل ماهیانه ده هزار تومان به حساب صندوق واریز نماید. ارسال مبالغ بیشتر نیز، بلامانع است.

هر ماه، اعضای گروه خیریه، در چت موقت تلگرام، نیازمندانی را که میشناسند  معرفی میکنند.